Авто dieselЯ757 - VW/Passat B5+/1.9d/131к.с.

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем diesel757, 21 чер 2017.

  1. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    Наразі ремонтую своє авто або сам, або з другом, в якого ж таке авто, або ще в одного друга, який і механік на СТО (НЕ VW), але таке ж авто. Якісне СТО і майстра знайти - нереально :sad: Недоучків купа, цінинабивателів купа, лохотронщиків купа - а нормальних ніц.
     
  2. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    @Олег М. можливо і тут доля правди, що такі черги.
    Щодо пошуку нормальних кваліфікованих кадрів та їх утримання, то дійсно є проблема і не лише у тій сфері.
    Я, тісно співпрацюю з багатьма охоронними підприємствами Львова та області і там також є проблема в кадрах, при чому їм вже байдуже кваліфікованість та навики кадра, їм головне наявність фізичної одиниці, як такої.
    Це пєчалька, але факт залишається фактом.
    Прокоментую наступне:
    Думав!, і як би це банально не виглядало, але помітив таке, тобто причини нестачі нормальних робітничих (та й не лише робітничих) кадрів (ІМХО):
    - війна - частина пішла на війну;
    - війна - частина загинула;
    - війна - частина втекла за кордон;
    - ті що залишились - насправді нездари та ледачі, але цінять себе, як суперпрофі;
    - ті що залишились, і дійсно фахівці - або не потребують робіт, або вимагають надприбуток для себе, що є не рентабельним для роботодавця.

    Взагалі, ситуацію буденну бачу якось двояко. Та і на кожному СТО є "підвішені" на підйомниках автівки.
     
  3. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    - або всі свалили в польщу
     
    • Баян Баян x 1
  4. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    в пЄЕz'ду.... разом з тобою, дика жабо!
     
    • Красунчик! Красунчик! x 4
  5. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    механіка найти толкового важко
    ще вжче найти толкового і за адекватні гроші.
    Для прикладу, мені в моїй ходовій шось почало підстукувати.
    4 майстри не могли знайти причину. Казали типу "пробуй міняти отой ричаг, далі побачимо".
    Потім вже, лише двоє сказали якому точно прийшла дупа. Один з них мій брат, який на автосервісі і не працював толком, людина просто хоче зробити толково. Замінив і вуаля.
    маю котакти дуже хорошого гаражного майстра, має свій бокс. Бере ну дуже по божеськи, але в нього запис іноді сягає 2 тижнів.
    Для прикладу, мені треба було поміняти власне ричаг. Сам не мав бажання бавитись з тим, то він мене собі записав, і коли в нього хтось не зявився чи стало вільних дві год, то я вклинився.
    До спеціалістів завжди черга, треба то розуміти.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  6. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    [під заміну передні пружини і наконечників кермових тяг]

    Всім вітання і добра та миру в Н.Р.!
    Через тривалу відсутність туво, нарешті продовжу "бортовик", бо робіт троха було зроблено, як планові так і позапланові. І як правило, люблю писати розгорнуто, тому буде багато букв ))) і пост буде троха гнівний.
    ............................
    Отже, в першу чергу - хочу застеригти вас всіх, про автосервіс МПП "Тріал", що на Замарстинівській, мій відгук про окремих майстрів - вкрай негативний, але все по порядку.
    :hi:
    Звісно, не всі там такі персонажі, як мені попались, але що мав, то мав... попав на некомпетентних.
    IMG_20171025_130549.jpg IMG_20171025_130449.jpg IMG_20171025_130329.jpg
    Перед відвідування автосервісу пролахматив інтернет, щодо заміни передніх пружин і зрозумів, що то гємор ще той, оскільки там є один чудо-болт, який афігітітєльно закисає (якшо то ніхто не рухав ше із заводу, або коли й рухали, але не промазали болт перед встановленням) і саме він у більшості випадків створює найглобальнішу проблему, та й вартість заміни однієї сторони декларувалась в 300грн, тому й вирішив не напрягатись а віддати майстрам.

    Фото гореславного болта разом із новим пакуванням (по "febi") додаю і особисто рекомендую при таких демонтажних роботах його замінювати на новий, в каталогах його не міг знайти, але він іменується, як "болт кріплення верхніх ричагів". Цікаво, що у тих магазах на Замарстинівській жіночки-продавці з ходу дали назву і зрозуміли, що мені потрібно, коли я пояснював "на пальцях". Тому їм ріспєктос і уважуха ))))
    IMG_20171025_124155.jpg IMG_20171025_130340.jpg IMG_20171025_130404.jpg IMG_20171025_120234.jpg
    Сервіс там візуально нормальний, тобто порядок і дисципліна присутні і свого роду рецепція там є. І тоді навіть не припускав, що всьо буде так тЄжко.
    Вже й не зовсім пригадую, але майстра вроді звали Дмитро, такий старший худощавий сивий дядько... до нього ні в якому разі не попадайте.
    Авто загнав до них вранці, вони казали, шоб я їхав собі на роботу, але чуйку мав і не поїхав, залишився пильнувати.
    З болтом вони мудохались від 9-ї ранку до 3-ї дня і це при тому, що в наяві куча інструментів і приспособ всіляких.
    diablo:diablo:diablo:
    Ладно, фіг з ним. Все розумію, та й стараюсь не пхатись, хіба коли явно бачу косячину.
    Демонтували. Почався процес монтажу. Все начебто нічого, але мляяяяя*дь бачу, а він неправильно прикручує верхні ричаги до стойки.
    :suicide::suicide::suicide:
    Вказую на недолік, а він тупо дивиться і не вкурює, пояснюю до чого може призвести, а він не розуміє і все, а ти хоть трісне. Вже й навіть хлопці-майстри із сусідніх підйомникві, котрі розказували йому як демонтовувати, вже почали пояснювати, як то все до одного цілого правильно скрутити. Не хочу лити негатив, але гадаю суть ясна і ви на такі граблі не напоритесь.
    А суть там така, що має бути певна відстань при закручуванні, бо якшо її не витримати, то після встановлення прийде дуже скоро кабздєць сайлентблокам верхніх ричагів. Тому що, взагалі-то всі сайленти затягують під навантаженням (наскільки я знаю, єслі шо то поправте мене, хто більш досвідчений в тому).
    Після того, як стійку встановити, то доступу до затяжки сайлентів не буде, а отже їх затягують при демонтованій стійці і для цього витримується ця певна відстань ричагів відносно "тарілки", щоби потім їх не порвало (якось так).
    H.jpg
    Карочче -> скрутили, починає встановлювати, а вони хєєєєрааась не стає :haha::haha::haha:
    як виявилось сам амортизатор не правильно вставлений, бо конструктивно він має в нижній частині "півмісяць" за котрий він кріпиться внизу.
    :dntknw::dntknw::dntknw:
    Ну, окей розібрали-зібрали ше разів зо два-три і все стало на свої місця.
    Далі замінили наконечники кермових тяг на новенькі. Бо ті мої взагалі були наглухо знищені. Пильнички в них нормальні без надривів і тріщин, проте самі штоки болтались як х*j в стакані.
    IMG_20171026_091058.jpg
    Наконечники безпроблемно міняти. Можна навіть самому, але головне щоб при відкручуванні їх із самої тяги, чітко порахувати кількість обертів на відкручування і при таких самих вкрутити. Звісно на геометрію варто заїхати, бо вірогідність похибки може бути, але ж не значною.....
    .... і не такою, як мені зробили, що їхати аж страшно :))):))):)))
    І так пройшов майже весь робочий день, і подумав я собі шо нарешті, нарешті я вже зпетляю від того чудо майстра. Незважаючи, що там також роблять геометрію, то я все ж відмовився. Розрахувався. Виїхав за території і мальохо прифігів від того, як мій паларіус їде. А їхав він так наче п'яний, таке відчуття було, наче автівка сраченям виляє.
    Змушений був вернутись і зробити геометрію на тому сервісі.
    IMG_20171025_164254.jpg
    Шось той геометрищик крутив-мутив і виставляв, як не промайнула година часу і випускає мене.
    Виїхав! :yahoo:
    Виїхав в надії, шо всьо вже пучком. Аааа ніфігушечки, не сталось, як гадалось. Бо при рівних колесах кермо було візуально "криво".
    IMG_20171025_163012.jpg
    Вертаюсь я втретє, бо виходу не було іншого.
    Бабло ж заплатив? Заплатив! Тому, хай відпрацьовують.:dirol:
    Роблять ше годину часу геометрію, як згодом виявляється, що неправильно закрутили фіксуючу гайку наконечника, тобто не в ту сторону по різьбі прогнали гайку захірачили в протилежну і вперли її до того місця що закінчується різьба і злизали різьбу на гайці.
    :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:
    Не хотів вияснювати, хто з них лоханувся (бо геометрійщик і ходовик почали гризтися і один на одного спихувати вину), кіпішу не піднімав, бо ж трата нервів того не вартувала, тому визвав їм головного чувака з рецепції.... далі знову на підйомник, заміна гайки і привильне її закручування. Кошти за геометрію повернули і вибачились за своїх "фахівців" і порадили на Чорновола зробити геометрію, мовляв там збс роблять.
    Ось такий був процес по заміні пружин і наконечників кермових тяг.
    Додам ше таке, шо при робленні геометрії, в них навіть немає того фіксатора для керма, а треба сидіти і тримати руками.
    .................................
    В той день так і не встиг зробити геометрії і коли їхав, і швидкість набирав більше 40км/год, то на приборці засвічувалась ось така іконка (ESP).
    images.png
    Той трабл з іконкою ESP зник одразу після того, як зробив геометрію.
    (Робив на Луганській,6 позаду "Рукавички", залишився задоволений по сей час)
    До речі, якраз за місяць(+-) до заміни наконечників чи то після того як тріснула пружина, помітив що та іконка могла на трасі періодично засвітитись, особливо коли на швидкості входив в поворот, чи різко і динамічно набирав швидкість з виходом на обгін.
    Наскільки я зрозумів, що саме через наконечники чи тріснуту передню пружину система ESP (Electronic Stability Program -> так звана "система курсової стійкості") заходила в аварійний режим і при загорання іконки на постійно, свідчило про те, що комп відключав ту систему.
    І, щоби воно не світило, то зупинявся глушив двигун, знову запускав і в путь. Таке тривало не довго, +- місяць часу і то на трасі.
    Але зара таких траблів немає і в даний час все норм і стабільно.

    п/с/ на момент зазначених робіт, пробіг склав 241'450 км
    (далі буде про генератор і планову заміну задніх амортів)
     
    Останнє редагування: 3 січ 2018
    • Подобається Подобається x 3
  7. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    [Генератор. Поломка, до котрої я не був готовий. Позаплановий терміновий ремонт.]

    В один прекрасний холодний листопадовий вечір, крякнув "гєник" :scratch_one-s_head:
    Якось будучи на Привокзальній, запустив двигун і бац!, засвітилась іконка акума на приборці. Заглушив. Запустив. Знову світиться. Поверхневий огляд в підкапотному нічого лихого не виявив. Все на місцях, все крутиться-мутиться, а от іконка світить і все.
    Панятно! Вірогідність того, шо шось сталось із нутроностями "гєника" була 100відсотковою.
    Тре терміново робити! І ситуейшен ускладнювалася тим, шо то сталось якраз напередодні за два дня до того, як мав їхати до любимої тещі на празник. А таяк з собою брали дитину, дитячу каляску, то Гольф для такої поїздки не канав, конче тре було Пассата робити.
    Проскочила мисля купити б/у генератор, але зважив всі "за" і "проти" такої ідеї - відкинув однозначно!

    Генератор в Пассаті стоїть Valeo 120A і такий самісінький БеУшний вартував в листопаді 3000грн +-, особливо в тих продавців, що запевняли про його 100% справність чи те, що він перебраний і афігітітєльний.
    :haha::haha::haha:

    Ліквідацію поломки вирішив довірити автосервісу "АС+, ремонт стартерів і генераторів", що на Джерельній. Залишився задоволений і роботою, і оперативністю, і підходом до клієнта. Їм тільки плюс від мене.
    Сидиш собі на м'яких меблях, відпочиваєш, на одному телевізорі розважальні передачі, на іншому - онлайн спостереження за автівкою, але кави там немає на жаль. )))
    IMG_20171110_195105.jpg IMG_20171110_195744.jpg IMG_20171110_195456_884.jpg
    Неподалік того сервісу, є магаз із профільними з/ч, вєрняково теж їхній, бо ціни там троха завишені (х.й.з., але то моя суб'єктивна думка).
    Комплектуючі з/ч генератора, вимушений був брати у тому магазі, бо в них умова ->
    G.jpg
    А також припускаю, що комплектуючих зазначили в надміру (знову ж таки, це суб'єктивна моя думка). Вони спєци, їм видніше, ну і я не експерт в тих питаннях, тому був згоден, а лиш би зробили вчасно.
    Ну і по цінах о_Оо_Оо_О
    IMG_20171110_090856.jpg IMG_20171110_090958.jpg
    За саму роботу заплатив відносно не дорого, навіть не пригадую чи було півсотні чи нє.
    Залишився задоволений.
    Тепер вже знаю, що @Олег М. таким займається і має комплектуючі, проте на той час навіть не здогадувався, що він впровадив у себе таку послугу ремонту.
    Взнав опісля того як :dntknw::dntknw::dntknw: .

    п/с/ а ше через те, що поспішив троха лоханувся, бо мав надію обійтись "малою кров'ю" і щиро вірив, що зможу сам все зробити. Поїхав на базар, купив РР (реле регулятор) за півсотні :facepalm:, зробив вскритіє, а там вже виявилось, що однією релюшкою не обійтись :dntknw:о_О, бо токозємні кільця були вкрай в ганебному стані, ну і як воно завжди буває - що одне тягне інше, тобто підшипники і інша трахомудія.

    Вразило мене те, що на самому акумі при несправному гєні проїхав доволі таки не мало, і при чому у вечірній час, і наступного дня своїм ходом на СТО. Гольфак би напевно здох. Можливо тому, що споживання енергії не є великим і якось воно регулюються чи дозується електронікою.
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Про той сервіс недавно читав паро поганих відгуків на ЛТК: що і дорогі ЗП в їхньому магазині, але і похабно все зібрали (не змазали нормально, чи зовсім "забули")...
     
  9. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Колись @kym точно таку апірацію мусів зробити моєму гєні (одразу після купівлі і заміні розхідників) то, наскільки я пригадую, то обійшлося вдвічі дешевше ;) Де він то возив - хз, але працює досі все справно.
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Ну, як кому випаде. Все можливо.
    От наприклад про МПП Тріал я висновки зробив по одному ходовику і по одному геометрщику, але насправді там на підйомниках, що поряд з тим майстром були два хлопці-майстри, які ідеально знали ті роботи, що мені виконувались.

    Звичайно, що комусь заканало, а комусь - нє.
    Або й сам майстер, як фахівець нормальний, але іменно в той день в нього місячні, чи помутніння свідомості, чи втрата здорового глузду, чи банально жінка не дала і через це сперма б'є в мозок і людина похабно виконує свою роботу.
     
    • Смішно Смішно x 1
  11. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    [планова заміна задніх амортизаторів]

    Відбігали по наших дорогах аморти і дали про себе знати.
    Задні застукали, ну і після зняття було видно, що вони нікудишні.
    Заміну амортів проводив самостійно, мудрості для того багато не потрібно, єдиний нюанс запастись двома нормальними ключами на 16 - це звісно, якщо до того не замінили гайки і болти на 17.
    Бо якщо вірити тій інфі, що я нарив в неті, то по заводу для кріплень амортів знизу використовувались гайка з болтом під ключик на 16... люблять німаки застосовувати той розмір.
    IMG_20171104_154908.jpg
    та як в мене не було ні рожкового ні накидного ключика на 16, то замутив так (фото) ключ накидний 15 і впер головкою, щоб не прокручувалось. Попередньо зафукав "ведешкою". Відкрутилось без проблем, але силу прийшлось прикласти.
    IMG_20171104_154931.jpg IMG_20171104_133920.jpg
    аналогічно зверху зафукав і легко відкрутив два болта, що кріплять опору.
    Весь процес описувати не має змісту, операція доволі проста та й інфи в неті море.
    IMG_20171104_170212.jpg
    Опори поставив нові "Lemforder". Взяв такі ж самісінькі (візуально), як стояли. Виявляється в них є різниця в залежності від року випуску авта, хоча й на вигляд всі універсали однакові. В чому різниця не знаю, але є візуальна відмінність в опорах.
    Ну і, для того щоб запобігти в подальшому корозії, то ту ділянку кузова (а вона там доволі тонка) до якої пристає опора промазав літолом.

    Судячи зі знятих амортів і заводської комплектації авта чи правильніше рекомендації заводу-виробника, то амортів ніхто не міняв до мене, а як і мінялись то ставились оріджінал. По оригіналу видає SACHS з каталожним номером по VAG 3В9 513 031 G.
    IMG_20171104_170122.jpg
    По самих амортах довго зважував, які поставити. І так, як авто експлуатується постійно і в основному по Львову, враховуючи стан доріг і підступні вибоїни, в котрі можна всандалитись, то вирішив ставити нові аморти, але ті дешеві. Щоби не було шкода, коли усандалиться в яму і як наслідок потече стійка.
    Кароче, поставив фірми "GH-parts.eu"..... х.й.з. скільки і як вони прослужать, але час покаже. Ну і на Г2 такі стоять по кругу вже більше року.
    Як би комусь цікаво було, то аморти газові, каталожний номер по тій фірмі GH-334772.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    246'666 км вже показник )))
    а це не що інше, як з Пассатом ми вдвох за півроку пробігли разом і на цих вихідних перетнули позначку в
    таааадаааммм :dance3: 20'000 км /0,5 року :dance3:
    По експлуатації нарікання відсутні :good:, сподіваюсь що й в подальшому ми з ним дружньо перетнемо не один десяток км :dirol: .
    Отже, нині маю нагоду дьоргнути файного пивцяти :drinks::drinks::drinks: і не один кухлик.
     
    • Подобається Подобається x 3
  13. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    [про якусь там приблуду]

    Якось завтикав в машині і помітив ось такуво-во приблуду:
    IMG_20180109_165735.jpg

    На перший погляд видалось, шо то просто така "закривачка" під якою сховано якийсь болтик кріплення, але ж німаки то не москалі, шо можуть шось втулити без призначення та функціоналу.
    Та фігнюшка відкривається і закривається
    IMG_20180109_165748.jpg IMG_20180104_184838.jpg IMG_20180104_184825.jpg
    А виявляється, що вона має функціонал і він працює ))))
    Зміст цієї приблуди полягає в тому, що коли в темну пору доби вмикати освітлення салону (1,2 чи всі 3 секції освітлення) відбувається відсвічування ("блік") світла в дзеркалі, але при її відкриванні той "блік" в люстеркові гаситься.
    IMG_20180104_184735.jpg
    (три промені світла на фото то від фотографування, для людського ока в реалі не помітні)
    IMG_20180104_184807.jpg

    Цікаво те, що воно дійсно працює і відкривши її та увімкнувши освітлення, зовсім не заваджає огляду в дзеркалі.

    В кого є така фігня, ви знали про неї?
     
    • Інформативно Інформативно x 1
  14. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    було таке ж на ауді б7. але я собі думав, що то додатковий козирьок від сонця, і деколи також його відкидав, коли сонце сліпило дико - так як закривав ту зону, в яку козирьки не доставали.
     
  15. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    до речі, теж так робив )))
    бо є таке, що поміж козирками сонце і сліпить.
     
  16. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну на А6С4 та штука якраз від світла не спасає. Та й при ввімкненому світлі в салоні я не їжджу.
    Але так, від сонця спасає навіть дуже.
     
  17. iso22

    iso22 Новачок

    Авто:
    Passat 1.8
    Такий захист від сонця ставили ще у 1988 році на Пассати :)

    solar_blick_safe.png
     
  18. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Так, тепер в мене суто спортивний інтерес - як знати, що то за штукенція згідно тех.документації чи сонцезахисне чи антиблікове?
     
  19. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    То ваше особисте фото чи стягнуте з нету?
    Бо якщо з нету, то сумніваюсь що призначення від сонця, бо якого ж фіга увімкнений плафон.
     
  20. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    +1 від сонця.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)