Авто dieselЯ757 - VW/Passat B5+/1.9d/131к.с.

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем diesel757, 21 чер 2017.

  1. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    В тебе клапана обратки не розраховані на тиск з насосу...то треба пробувати, плюс в бак тре стакан в який насос можна закріпити.... мінінгітно... груша простіше... А раз доволі легко закачав значить ТНВД в доброму стані
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Основна робота бартатова - грузовики - на них вони все знімають іставлять... на легкові там просто не має місця де розбирати. Просто стенди що на грузовик що на легковик ті самі... навіть насос форсунки подібні тільки по іншому налаштовані
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  3. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    Хіба жостко запізний вприск:)
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Клапана обратки такі самі як на BAU там вся схема аналогічна. Просто насоси наші дають порядка 0.5 бар всього навсього і цього достатньо.
    В АКЕ насос працює тільки на перекачку з баку в бак, а на BAU підкачує до ТНВД. Груша простіше, але не цікаво. Проте на сьогоднішній день буду її ставити колхозити думаю.
    Бо вчора зарядив АКБ пробував завестить і ніфіга, 5-10хв покрутив і забив. Думав свічки зовсім здохші, а тестера під рукою не мав поміряти. Аж потім дойшло піти глянути взагалі на трубки. Так от трубка до ТНВД тільки на половину заповнена солярою. За ніч вся соляра зійшла назад від верхньої точки. Я думаю груша має виправити ситуацію, а далі буду паритися з насосом. В будь-якому випадку чекати тепла бо зараз на вулиці от робити - нонсенс)
     
    • Смішно Смішно x 1
  5. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    як варіант свічки,я два тижні тому мав трабл при -2 незавівся,2 свічки разом вийшли з ладу на 1.9 ABL,до них дойшов замінив і все гуд,а розповідей мамамія.І комресії 0 , і двигуна вже нема, і ТНВД під заміну,і соляра айнене,......... .А як виявляється 1,9 двигуни мають недолік при потужності до 85 орієнтовно коників роботи без усіх свічок ,оскільки ступінь зтискання палива менша з камері згорання.То
     
  6. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Свічки свічками, явно видно що пів трубки на подачу в солярі, а пів в повітрі. Так що свічки то вже наступний етап. Треба розвоздушувати нормально.
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Там не зовсім з баку в бак.. Басс колись теж завоздушив капітально і я ніяк не міг розвоздушити і з злості поліз у бак... там насос перекачки качає в стакан в якому трубка з ТНВД. Сам бак майже рівний.. Тобто задача насоса тримати рівень соляри в стакані з якого бере соляру ТНВД.... це напевно для того коли машина заходить на довгий поворот і мало соляри щоб на ходу не заглохла коли соляра в баку по інерції втікає в якусь сторону
     
  8. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    сори незвернув уваги
     
  9. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Не рівняйте баки моно і повного приводу, вони різні!
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Навзаєм! Запускаємось супер!
    Також там заправлявся! Але я не такий відважний як ти!!! І на всяк випадок перестрахувався!!! долив антигелю.
     
  11. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    В баса передній привід! Там бак інакший. При тому що насоси такі самі, просто в передньопривідному баці ежекційний насос просто лиє назад в бак соляру, в кватровому з одного баку в інший перетягує.

    задача правильна, просто коли насос не качає то рівень в стакані падає і там стоїть датчик мінімального рівня палива в стакані ж. От коли стакан стає пустий то машина глохне по датчику цьому і перед тим спіраль на панелі моргає.

    На передньому приводі елементарно можна трубку з насосу кидати прямо на подачу в ТНВД (насос якраз видає від 0,5 до 1атм) і цього достатньо. А збоку на дні самого стакану сверлять отвір, щоб датчик мінімального рівня соляри працював на рівень і соляра сама затікала в колбу з баку. Бо якщо він спрацьований то машина не заведеться. Можна ставити обманку в 470Ом на фішку також.

    В кватровому варіанті таке не проходить, бо ежекція потрібна щоб тягнути соляру з іншого баку. Знов ж таки якщо під"єднати насос на пряму на подачу то можна їздити класно по пів бака. Якщо приєднати на пряму + через трійник на ежекцію то тиск насоса на подачу падає на 0,2 - 0,3 бари. І от цього може бути замало коли добре газувати, бо ТНВД може хотіти більше пального чого насос не зможе прокачати.
     
  12. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    В моноприводі (в мене) перкачувальний насос працює лише коли рівень палива менше 1/3 в іншому випадку та колба сама наповнюється...
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Точно ... я щось забув що то повний привід ))))_
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    На любий насос тре регулятор з обраткою... звичайний насос на якому написано 1 атм в стінку може і 10 атм накачати... чому і кажу що тре пробувати чи справиться загальна обратка з подачою додаткового насосу
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  15. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    :drinks: ювілей :drinks:
    Вчора під час руху "вицепив" 9-ки і то в годині 17:17 :yahoo:

    IMG_20180301_171537.jpg

    Ну і звісно, як таке провтикати - ювілейне число :rock: або чєкуш-чєкуш-чєкунець, або чверть мільйона :rock:
    IMG_20180301_171929.jpg

    троха більше ніж за півроку (а точніше - 8 з половиною місяців) ми з Пассатом разом залишили позаду понад --->
    23600 км :cools::uanew::dirol:

    За той період юзання, коротко скажу наступне:
    - політ нормальний, мозг один одному не насілуєм, співіснуєм дружньо, запуск двигла в мороз нармальок ...задоволений :good:
    а ше, як би у нього був розхід пального, як у Г2 1,6D - то вашчє було б бомбєзно.

    п/с/ всі роботи по ТО та ремонту, які виконувались - прописані у цій темі.
     
    • Подобається Подобається x 7
  16. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Вітаю з першими чверть мільйона, чекушка!!!!:uanew::bandera::drinks:
     
    • Смішно Смішно x 1
  17. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    дякую :crazy::crazy::crazy:
    на спідаку - чверть мільйона, а разом ми - майже чверть сотньокасаріка, тому шо так шо сяк - всьоєдно чверть (чєкуш)
    :yahoo::yahoo::yahoo:
     
  18. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Припускаю, що ті морози і та зима йде до свого логічного завершення.
    Тому, залишу тут відосік (для історії) котрий зварганив з трьох, про запуск двигуна за один день при морозах.

    Коротеньке відео було зафільмовано в один день (27.02.2018) і змонтоване в одне ціле із трьох:
    1) пуск в -17'С після ночі простою;
    2) пуск після 6-ти годин простою вдень при -10'С;
    3) пуск після його роботи "на гарячу", теж при -10'С.
    Вихідними даними є те, що присадок та антигелів не добавляв, взагалі нічого не добавляв до ДП.
    Авто постійно заправляється на АЗС мережі "Укрнафта"*, а також із так званих "бочок"* (* - не сприймати за рекламу).
    Як бачите, авто використовується постійно, практично кожен день, ночує під відкритим небом на стоянці. Не скажу, що інтенсивно використовую його, проте не застоюється.
    Нарікань на пальне і роботу двигуна на даний час не маю..... хіба-а-а-а би-и-и-и, але час покаже.
    На разі маємо те, що маємо.



    Ну, і ще додам таке, що сьогодні після ночі простою, вранці запускав двигун, температура була -21'С. Скажу чесно - очко жим-жимнулось. Бо при пуску, мельком подумав, що не запуститься двигун. Цього разу, як ніколи - один раз прогрів свічки накалу і тоді після другого прогріття свічок одразу на "старт", бо зазвичай не грію їх додатково. Так, запустилась вона з першого разу стартування, проте той перший раз довелось потримати стартером 5-10 сєків. За той коротесенький проміжок часу нервішки полоскотало, бо їхати тре було вєрняково.
     
    • Подобається Подобається x 4
  19. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Передісторія:
    - якось останнім часом почав помічати, що під Пасіком з'являються масляні плями. Спочатку вони були не великі. Рівень масла в нормі був, проте ближче мінімуму. І от, нещодавно, коли їхав в рейс то до бази їхав Пассатом, і вже тоді при під'їзді до бази за кількасот метрів засигналила лампочка на приборці про масло.
    Окей, мотнувся фурою в рейс і коли вертався був вже вечір і варіант брати Пассата не проканував, бо рівень масла був критичним. Але, ДЯКУЮчи @baksius він мені взяв літруху того масла. Долив менше літра і рівень по щупу став в норму. За ті дні майже нікуди не їздив.

    Сьогодні вранці після прогріву авта, виходжу і афігіваю від такої картини:
    IMG_20180317_153459[1].jpg
    ну все.... промайнула думка, щоб "сушити весла" ))))) бо шота задофіга маслєца витекло.

    Ну, звісно, налаштувався на гірше. Вже й навіть в неті почав типові болячки шукати. Але знявши пластик з двигуна моїй радості не було меж )))). Одразу було видно, що кришка масляного фільтра, як мінімум на один виток відкручена і рукою легко продовжувала відкручуватись.
    Ось в такому стані я її побачив, навіть на фото візуально видно то місце з якого фігачило масло.
    IMG_20180317_141312[1].jpg IMG_20180317_141330[1].jpg
    На кришці є напис 25Нм (сила з котрою її затягувати).
    Її відкрутив, оглянув резинки (ущільнюючі кільця), всьо було в нормі і непошкодженим. Тому повитирав по можливості всі замасляні місця і закрутив по новому. Ось, навіть видно, що після закрутки просвіту між колбою і кришкою немає.
    IMG_20180317_144159[1].jpg
    Оскільки руками закрутити її до відказу складно, то взяв таку приспособу з якогось старого гольфовського ремня генератора і тільки нею усунув той трабл.
    IMG_20180317_150203[1].jpg
    Масло в наяві мав, троха більше ніж 0,5л. Долив його і рівень одразу став в норму, навіть ближче до максимуму.
    IMG_20180317_145909[1].jpg
    Після того і стояло авто і в холосту маслало та жодних більше патьоків не було.
    Отже, через якусь кришку можна було і проблем нажитись. Хоча, при заміні масла закручував її норм. Та й проїхав з часу заміни вже багато (потім звірю показники для цікавості).
    Або, ше як варіант - як би не кинувся сам до пошуку причини підтікання, а поїхав би на якесь чуже недобросовісне СТО, то би облампошили на бабло на раз-два, як пити дати.

    п/с/ @RaZoR тобі теж дякую, але на разі вже не потребую схем з Ельзи. Проблемне питання закрите.
     
    • Подобається Подобається x 5
  20. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Вчора замінив поворотні кулаки (зовнішні гранати).
    Ліва була більш-менш нормальна, пильник на ній не був зношений, ціленький та без тріщин. Але при повному вивороті керма і рушання з місця - хрускіт незначний прослуховувався.
    Із правої сторони з гранатою була печалька. Хрустіла нагло і голосно, навіть при найменшому повороті керма. А все через те, що провтикав замінити вчасно пильник (брак часу). Ще зимою бачив, що він потрісканий.... ну візьми мля тогди та й поміняй, нєєєє дотягнув до весни і довів до того, що сам пильник розірвався на дві окремих частини. Ну і як насдідок - попадання пилу, бруду і.т.п. та в один із днів захрустіло так, шо аж стрьомно було рушати з вивернутим кермом.

    Вчора з'явився вільний час. Метнувся до ваг'овського магазу на Замарстинівську (там їх кілька магазинів, і Вояж, і масла, і СТО). Взяв 2 гранати по 830грн/шт., "рувіль". В комплекті було: пильник, хомути, втулочки, ступічний болт і змаска 100 грамова.
    IMG_20180421_195259.jpg
    Замінював сам в себе на стоянці.
    Складного там нічого нема, тому й фоток не робив. В неті повно фотозвітів.
    Але, все ж таки нюанси були.
    При заміні, щоби витягнути піввісь зі ступиці з гранатою, відкрутив нижній задній ричаг в місці ступиці. Все класно витягнулось, замінив на нову, одів пильник, вставив то всьо діло на свої місця.... а от ричаг той грьобаний ніяк не міг знову подружити зі ступицею, ну недотягує і ти хоч вовком вий. Так просидів над ним більше години ))))) і по-новому почав перечитувати інет, і всюди писало: "... ричаг стає на своє місце легенько без напрягів..." А в мене, крв блд не стає він на місце і всьо.
    З дурі навіть були думки знімати стойку чи кермові наконечники. Але троха покумекавши, взяв кавалок арматурини, запхав в районі де стійочка стабілізатора (стабілізатор і нижній передній ричаг), приклав мінімальне зусилля і вуаля все вирівнялось, і лише тоді той задній нижній ричаг ідеально без напрягів подружився зі ступицею.

    Коли переходив на іншу сторону, то щиро вірив собі, що за годинку зроблю ту сторону, в т.ч. зняти/поставити колесо. Але, коли дойшов до того моменту, що витягнув зі ступіці піввісь з гранатою і почав знімати гранату, а вона ні в яку не знімається.
    Щоб вона покинула піввісь, то тре вкручувати в неї той ступічний болт... вкрутив, до упора, а вона закисла і не злазить. Збивати, теж не варіант. Вже й думав повністю зняти піввісь від коробки і тоді збити ту падлюку. Проте і в цей раз покумекав, зібрався з думками і придумав вставити тонкий болт в гранату, такий, щоб свобідно пройшов крізь її внутрішню різьбу і зайшов в піввісь. Після того, знову вкрутив того ступічного болта, а так як там місце заповнював вставлений болт, то точка опори була раніше. За допомогою таких маніпуляцій вкручуючи ступічний болт, залишався зазор по різьбі і граната зіскочила.

    Для інфи:
    - нижній задній ричаг в районі ступиці, гайка відкручується накидним ключем на 18.
    - ступічний болт відкручується шестигранником на 17. Купив за 120грн ось таку головку-шестигранник
    IMG_20180421_213544.jpg

    П/с/ пробіг = 253 800 км
     
    • Подобається Подобається x 2
    • Красунчик! Красунчик! x 1
    • Інформативно Інформативно x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)