короткий звіт по заміні заднього підшипника(зі ступицею) вдруге за три місяця міняю підшипник справа вже якась шолі буденна, рука набита і пивасік збоку) в двох словах по процедурі накидним або рожковим ключем на 13 відкручуєм два болта кріплення супорту до кронштейну і відводим його в сторону, ніччого не відєднуючи далі викручуєм хрестовидною викруткою шуруп, яким кріпиться гальмівний диск до ступиці, знімаєм гальмівні колодки. далі в ідеалі потрібно відкрутити шестигранником на 8мм два болта і зняти кронштейн супорта, але можна все трохи спростити. цього разу вирішив схалтурити-як видно з фото гальмівний диск витягується(за напрямком стрілки) і без зняття останнього. далі дванадцятигранним ключем на 30мм викручуєм гайку ступиці заднього колеса далі витягуєм на себе ступицю за допомогою зйомника або грубої сили (в мене того разу абше сама вилізла) і вуаля і далі все в зворотньому порядку
гудить підшипник і відповідно жахливий гул в машині. якнамене причиною смерті попереднього підшипника було стороннє попадання піску і всяких какашок всередину
я не спеціаліст, але думаю, шо коли туда попадає пісок він нагрівається і вигорає змазка і в кінцевому результаті він клине. якщо він на підході вже-можна навіть піддомкративши будь-яку сторону і покрутивши колесо почути як від гудить, навіть сервісу не треба
Найс, треба буде якось попробувати.. А я сьогодні хотів свої аморти зняти.. на жаль нічого не вийшло. Один Болт вверху аморта (що кріплять опору вверху) був на стільки сильно прикрученим, ніяк не вийшло його відкрутити, аж канти головки болта стер ((
Може ти перетягуєш, або не дотягуєш підшипник? Тому й виходить з ладу. Або дай нормальної змазки, спеціальної для підшипників, що при нагріванні не витікає, на колір, вона така жовто-оранжева. Використовував її, і чув позитивні відгуки. А ще причиною виходу з ладу, може бути виробітка на "штоку" ступиці (фото 4). Пісок туди, по ідеї, не попадає. Дай нормальної змазки (десь в моїй темі, проскакувало фото того тюбика змазки).
А в мене (ще в Тойоті) була така ситуація, що авто вело вліво, був гул і взагалі ніякого накату. Приїхала до майстрів, поміняли підшипник. Взяли, як за рідну маму, але не про це. ТРИЧІ протягом місяця я приїжджала до них, бо нічого не змінилося в поведінці авта. Вони поміняли ТРИ підшипники і за кожним разом говорили, що винна фірма, яка виготовляє підшипники. Нарешті плюнула на офіційні сервіси і поїхала до довіреного майстра. Той поміняв ступицю, Тойота - ластівка! Можливо, це не про Твою ситуацію, але пишу як заохочення подивитися на проблему з іншого боку. Можливо, там зовсім не підшипник винен. Успіху!
та і я про це: наскільки мені відомо, то можна ту ступицю не міняти, а зробити "напилення". Якщо цей варіант цікавить, то дам тобі контакт тел., хто тим займається, чи займався (по крайній мірі), але в ПП. Ну і + тобі прийдеться зняти ступицю.
Це ненормальна ситуація - 2 підшипники за 3 місяці, тим більше що на Гольф4/Бора задні підшипники практично вічні. Може краще не міняти самому, а звернутися до спеціаліста?
Як на мене то скорше всього попередній був не якісний, судячи з тої ціни що ти озвучував після попередньої заміни.
якнамене проблема якраз в запчастинах. на рахунок спеціалістів-роблю тільки то що можу або вмію, і далеко не факт що майстри не натуплять
Народ, відмовився працювати задній двірник. Розібрав моторчик, підкючив напряму-все працює, а на машині навіть не рухається. Може хто шарить в схемі чи має уявлення, що то за плата на редукторі. Думаю що причина в ній
ДТОЖ з двірником розібрався, тепер вимахується температура охолоджуючої рідини ітак... датчик живе своїм життям-коли хоче підніметься до 90 градусів, коли хоче впаде до 0. хочу поради і допомоги, шоб розібратись 1) виявив обірваний провід-перепаяв фішку, незмінилось нічого. висновок шо ніфіга не там дивлюсь, але шо не працювало? шо за датчик, який в блок входить?? 2)добрався до ДТОЖ, зняв фішку як описано в літературці , поміряв тестером-5 вольт ніби все норм. далі вийняв датчик, розливши десь 1,5 літри антифризу, почистив його і почав заміряти опір при різній температурі, як описано в попередній картинці. https://www.youtube.com/watch?v=sz1Q4SdAvsA&feature=youtu.be ніби при охолодженні опір зростає, при опусканні в кипяток і нагріві датчика-спадає. і напруга є і датчик працює-в чому прикол??? написано зняти жмут з ЕБУ, але де є номер 54 як написано в мануалі?? і чи правильна мисля, шо десь на панель приборів просто інфа не доходить?
В 4-контактному датчику одна пара контактів подає сигнал на ЕБК а інша на комбінацію приладів. Якщо вірити цьому мануалу то 1-2-на комбінацію, а 3-4-на "мозги". Я так розумію ти провіряв ті що на ЕБК, там показники можуть бути нормальними, а на комбінацію йти некоректні. На тих контактах, що на прибори, залежність опору від температури інша. Якщо в тебе стрілка на приборах гуляє, то до ЕБК лізти непотрібно. Перевір опір на контактах 1-2 на датчику, чи плавно міняється при нагріванні/охолодженні. І проводку від датчика до блоку реле/запобіжників і від нього до комбінації приладів.
Дякую. Дійсно так і є. В корпусі знаходяться два датчики: датчик темп. охолодж. рідини (контакти 3 і4, опір яких я міряв ) і датчик вказівника темп.охолодж. рідини (контакт 1 і 2), що передає сигнал на процесор панелі приборів. Саме він і накрився, проблему вирішив покупкою нового датчика.