Та, бо на зимових 14" вона хіба грейдером працювати зможе)))) вже весною знову опускатиму. Ти далі занижений?
Неа, не в тому справа. Для зими занизька(( а на продаж поставив для цікавості, мож хтось запропонує щось цікаве. Продавати ще конче не спішу, зробив тіки все) ну а ціни на тазіки сам бачив які, тому фіг хто оцінить ті дицки з пружинами з таким курсом
Я не буду стандартні ставити, на другий рік, планую купити стойки б/в і зібрати, ще один комплект стандарної підвіски і сам перекидати буду (зад на домкраті міняється, а перед взборі ставити). Подивлюсь як буде зимою, то перша зима ))
з Новим роком. буду вдячний за допомогу, як хто підкаже вирішення проблеми. в один прекрасний момент заклинило мені задній двірник, і тепер він працює без перестанку. в інтеренеті знайшов причину(можливу)-реле склоочистника 4B0955531A. справді, розібравши, побачив спалену пластину на котушці номер2(рис2). очистивши від нагару, відпаяв її і поміняв з місцями з пластиною(рис3) котушки номер1(рис2), оскільки подушечки контакту добряче згоріли. на радощах, що великий радіомеханік побіг до авто-але двірник далі живе своїм життям. отже, питання: 1) за що відповідає котушка1? 2) що ще може служити причиною?
Може дві швидкості склоочисника? Або передній / задній склоочисник. Сам перемикач склоочисника, провода в кришці багажника?
Приходь 21 в "Хатинку 2017", там будуть всі Гуру клубу, хтось тай допоможе обов'язково. А якщо не допоможуть то зразу зможеш залити кабіну і забутись про проблему .
вже би здалось, ато шось зовсім від рук відбився та до 21 треба, щоб хтось на пів ставки вікна чистив
як той мотор 1,4 взагалі в експлуатації? чи хочеться часом потужнішого (4 людини + багаж як тягне?)а то різне пишуть в інтернеті... цікаво почути враження від когось свого ))
Їздив на такому, слабуватий, ну може то мені так здалось після мого 1.8. Його треба більше крутити. Їхав з пасажиром, без грузу. На перші чи другі то треба постійно підгазовувати, бо заглохне, якщо в себе їду так при 1000 обертів, то там треба тримати 2000, задня також, як не підтримувати 3000 то заглохне, в мене достатньо 1500-2000. Але можна привикнути, постійно підтримувати вищі оберти. Ресурс двигуна від цього напевно зменшується. Та і розхід не набагато менший, як в мене на 1.8 карбюраторі. Як на мене, то для міста слабувата. Надіслано з мого HTC One M9
А що тут описувати. Якщо Ти рівняєш два корита випущених в різні часи. і для новішого мотору -2000 то смерть . А г4 тільки після 2500 начинає їхати.
Там вище питали про враження від такого двигуна, я сказав свою думку. Як на мене, то моє корито 91 року з 1.8 ''йде'' набагато краще, як то корито з 06 року з 1.4 і також краще як тойота авенсіс з 08 року з 1.8, бо там теж треба тримати високі оберти. По розходу +/- однаково, г4 бере на літру менше як в мене. Ще сьогодні їздив на акорді з 08 року з 2.0 на бензі, тут вже все набагато веселіше. Ну а по комфорту і так все ясно. Надіслано з мого HTC One M9
Ти походу їздив на несправному авто раз воно глохло. Ну і якщо 2000-3000 високі обороти то тут коментарі лишні. В мене г4 правда 1.6 то я коли пересів на нього з г2 1.6 також думав що воно слабувате пока не зрозумів що тут треба крутити трошка більше ніж було на г2. Незнаю як 1.4 но в мене четверо дорослих ,дитина і багаж нормально їде як для 1.6 мотору, на трасі різниці не відчуваю чи сам чи гружений. Понятно що ці мотори не потужні і хотіти щось від них то марна справа но для нормального комфортного пересування цілком підходять.
Справа в тому- хто що хоче від машини. Порівнювати різні двигуни даремно. Нічого схожого з вищесказаним "глохне чи підтримувати високі оберти" не було ніколи. Сказати про їзду з повною загрузкою не можу, так як пересуваюсь переважно сам чи удвох по місту. Якщо їду з родичами 5 чол- то відчутно що 1.4 а не 1.8, але вистачає з головою. Якщо хочеш гасати-то 3.2 в сам раз