бора 1.8т 20клапанів

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем vwman, 8 вер 2016.

  1. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Наддув міряється в динаміці, і просто сказати 0.75 то неправильно. А на яких обертах мотора ті 0.75 ? А яка пемпература повітря? А який процент суміші комп показував в даний момент? Є спеціальні стенди для таких замірів, або дививтися по показах/логах знятих з мозгів(і то якщо вісі датчики справні)під час поїздки в різних режимах - тут @RaZoR може більше пояснити, бо він тим переймається/розуміється більше в тому.
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. vwman

    vwman Початківець

    Авто:
    bora 1.8t
    Міряли механічним спеціальним манометром, підключались в патрубок після турбіни. Заміри робили на місці, від 1000 до 2500 обертів плавно, а потім газ до бляхи різко. Вот такі заміри.
     
  3. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    То всьо до дупи.
    Правильно bass сказав: "надув ( турбіну) перевіряють в динаміці". Береш ВагКом, відкриваєш 115 канал і дивишся запрос і факт в різних режимах, розгін і плавний рух.
    Також можеш глянути 114 канал, по його показниках можна субєктивно визначити стан турбіни. Коли при розгоні виходиш на максимальний надув, клапан вестгейту повинен спрацьовувати на 75-82, якщо більше то вже зле!
     
    Останнє редагування: 2 лис 2016
  4. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Коли зробиш діагностику, і будеш знати максимальний надув, який показує вагком, тоді від того значення віднімаєш атмосферний тиск ( 985- 998 мбар, майже 1 бар) і маєш - скільки дує турбіна!
     
  5. vwman

    vwman Початківець

    Авто:
    bora 1.8t
    Ми вчора шукали датчик надува турбіни і не знайшли. На інтеркуллері стоіть датчик, але не підключений нікуда. Розглядали воріант старого зразка типу трубка прямо в блок управління, але ні трубки, ні блоку теж не знайшли. Де в мене може бути блок упр.двигуном? І я вважав, що манометр це найточніше вимірювання порівняно з датчиками(можуть бути старі і неадекватно читатись), як в мене нестабільний холостий, сама підгазовує, погано заводиться, клапан на турбіні не скидував, перерозхід бензини, а по компу все ок.
     
  6. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Поміряти можеш, манометр показує правильно, але звідки ти знаєш скільки мозги просять в даний момент? Може 0,75 це норма, або на 20-30% більше або менше того що просить ЕБУ???
     
  7. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Підключай вагком!!!!
     
  8. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Датчик наддуву знаходиться на інтеркуллері, а то шо він не підключений то взагалі піпец.

    upload_2016-11-2_10-13-19.png
     
  9. vwman

    vwman Початківець

    Авто:
    bora 1.8t
    Датчик є в штатному місці, але не підключений. Як вона може іхати без нього? Можливо чіпована, як це взнати?
     
  10. vwman

    vwman Початківець

    Авто:
    bora 1.8t
    Якщо комусь буде цікаво...
    Сьогодні знімав дросельну заслонку, почистив іі гарненько, правда не дуже була брудна. Заодно рішив знімати інтеркуллер. Вимив ззовні, промив в середині. Повимивав всі патрубку від масла(не багато але вже старе, на вигляд як засохший бруд. Можливо залишки від турбіни до реставрацііі).
    Я виконаную роботою задоволений))) завтра збираюсь до kym на компік кинути для адаптацііі. Ближчим часом в планах поміняти прокладку піддона тому що сильно почала текти і прочистити вентиляцію бензобака, ще не розібрадся де і звідки, може хтось знає підкажіть, буду вдячний))) WP_20161103_15_51_23_Pro.jpg WP_20161103_15_51_56_Pro.jpg WP_20161103_15_52_11_Pro.jpg WP_20161103_15_51_38_Pro.jpg WP_20161103_15_51_30_Pro.jpg WP_20161103_15_52_34_Pro.jpg
     
    Останнє редагування: 4 лис 2016
    • Подобається Подобається x 4
  11. vwman

    vwman Початківець

    Авто:
    bora 1.8t
    Вечір добрий. Малувато мені стало сили в двигуні)) що можете розказати про чіповку? Цікавить розхід, яку шкоду нанасить двигуну, чи оправдає сподівання? І як можна взнати скільки на даний момент видає двигун, на мою думку коней 30 розбіглись))) можливо хтось має досвід чіпування? Дякую
     
  12. vwman

    vwman Початківець

    Авто:
    bora 1.8t
    Майже всі проблеми були вирішені заміною лямбди, моя була повністю мертва. Залишилась одна цікава справа: Потрібно підставити дросельну заслонку для перевірки, чи щось поміняється ,чи ні. Прошу відгукнутись, хто може допомогти в такій справі, або підказати куди звернутись. З мене пиво...
     
  13. vwman

    vwman Початківець

    Авто:
    bora 1.8t
    Допоможіть розібратись! При прогріві авто, верхній патрубок радіатора теплий(майже гарячий), а нижній холодний. Чи робочий термостат? Як має бути? Дуже довго нагрівається машина.
     
  14. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Підозра на термостат
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)