Будь-ласка допоможіть у виборі авто!

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем StudentNet, 11 гру 2011.

  1. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Моя шапка перша летить в Тебе!!! Не вірю, що завжди кажеш правду ;), але пост не про це.

    Не можна людину залякувати дизельними двигунами, проблемами, розмірами і іншою байдою. Моє перше в житті авто було старе і мало 5,21 м довжини!!! Якби я взяла Cadett-а, як радили мої друзі, то їздила б на ньому донині.

    Візьме бензиняка - буде вчитися жити з бензиняком, візьме дизеля - буде з ним притиратися характерами! Я от наступне авто планую ТІR-а. То що? Будеш мені розказувати, що там до кабіни високо лізти :D

    А от про авто з лінку погоджуюся на всі 100! Навіть мій новесенький Гольф зимою бере більше, ніж 6. Літом може і 5 брати. Тому вірити не можна. Так, як я писала: технічний стан на 95% - фарт.

    Усі мої дизельки всі зими жили без гаражів. І це не проблема. Ніж потрапити в поганий гараж і весною вигнати з нього замість свого коханого авта облізлого пса з поржавілим залізяччям і запліснявілими фільтрами, ліпше тримати його надворі, пам"ятаючи про пару цінних порад.

    А взагалі-то, StudentNet, ліпше купи авто без наших порад, а потім приходь сюди і питайся, що робити з тією чи іншою проблемою. Бо так наслухаєшся того, що тут кожен з нас із власного гіркого досвіду пише, та й взагалі плюнеш, скажеш - маршрутками безпроблемніше :D А свій досвід коли будеш набувати?
     
  2. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Я давно і всім кажу - школа коштує грошей. Тому, якщо StudentNet маєш їх достатньо, вчись на старому дизелі, та ще й з турбіною :) А про гараж треба не натякати, а говорити вголос - дизель на морозі це не бензин. А ще й турбіна. А ще й перша машина. Ну зате друга машина буде тобі точно вже в радість. Чим гіршого стану перша машина, тим мудрішим стаєш, купляючи другу і подальші машини :) Тобто що? А те, що школа коштує грошей.
     
  3. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    я от не розумію навіщо таке писати. про дизельний двигун то все байки, що написано. в мене авто завелося і при -30 нічого не замерзло. то замерзає якраз в тих хто бадягу лиє. якщо користуватися перевіреними заправками буде тобі щастя(п.с. бензин набагато гірший по якості ніж дизель навіть в нас в державі)
    з бензиновими двигунами набагато більше проблем запитайте в знавців, чому та по причині того, що дизельні двигуни простіші ніж бензинові, електрики менше. олсновні поломки це бензонасос і погнуті клапани, а так то там більше нема чому ламатися.
    не переживай за зиму у всіх б3 вже стоять система обігріву на фільтрі, в баку, і на свічках накалу(які навідміну від бензинових потрібно міняти раз в 2 роки, бо вони працюють тільки коли заводиться авто) + я не впевнений(в мене стоїть додатковий обігрів тосолу, тобто по часу не є довше прогрівання як в бензинового)
    розхід палива так це не є реальний зимою більше (але і в бензиновому розхід зимою на 10 % більший) економія по паливу очевидна не розумію навіть як люди не вміють читати цифр і розводять демагогію просто бо вони вірять що в них все краще. економія є елементарні калькуляції допоможуть вам все порахувати.
    так дизельний двигун потребує більшої уваги і часу на прогрівання і охолодження, але повірте часу не так вже і багато потрібно і незручностей це не приносить..
    як вже було сказано вище при їзді ви втрачаєте в стартовій швидкості, але виграєте в потужності.
    в мене авто не в гаражі стоїть нічого зими переживає. головне все перевірити осінню (справність свічок накалу, стан акумулятора, замінити фільтри і рідини)
     
  4. Romanych

    Romanych Початківець

    Авто:
    PASSAT GL B3 1.8МI, ПАСАС Б-3 1.9 ТДІ
    Бери дизеля нічо там страшного нема. Можу порівняти бо маю і дизеля 1.9 тді і бензин 1.8 мі, за обома треба дивитись і сутєвої різниці по витратах я не бачу. Те що на зиму треба акамулятор хороший це факт. Одне ще можу сказати що якщо любиш поганяти то для цього краще бензин бо дизель великі швидкостя не любить.
     
  5. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    сам придумав чи сказав хто ?
    якщо сам незнаєш і відправляєш до знавців то для чого взагалі це писати? З кривими руками і мозгами і з ровером будуть проблеми :D

    вічний спор дизель vs бензин на всіх автофорумах, який так ніхто і не виграв навівши 100% аргументи на користь одного чи іншого.

    Я б на твому місці знайшов людину котра мала таке авто та попросив би за пиво-води-соки-гривні допомогти з оглядинами кандидата

    Passat B3 Club тобі в помощ (не реклама):yes: Думаю найбільше інфи можеш звідти почерпнути так як це профільний клуб.
     
  6. dedmazay23

    dedmazay23 Active Member

    Авто:
    VW Bora
    взагаліто виробники рекомендують на бензинових двигунах не прогрівати двигун...
    я у себе - заводжу і відразу їду, але у "економ" режимі не більше 2000 оборотів. через 1-2 км маю робочу температуру :)
    (сьогодні зранку при -7 прогрівав десь 2-3 хв. поки зішкріб лід та включив магнітолу)
    звичайно на дизелі треба гріти, але скільки це питання, мій знайомий на 307 пежо 2.0 HDI прогріваєьбся так як я і вже 2 зиму без проблем...
    якщо по темі питання, то я за дизель, сам планую поміняти свою на дизельну, але чекаю весни...або кращих часів.
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Так є...спір вічний. )))) Один знайомий не їздить на дізелі бо не любить як смердить солярка....)))))Старші дізелі від бензини відрізняються меньшою динамікою, дорожчим ремонтом, смердять соляркою і більш економні. Нові дізеля, умовно після 2003-2005 років відрізняються від таких же нових бензинових тільки дорожчим ремонтом і обслуговуванням.Через те продаж дізелів в Європі падає. Америка взагалі не любить дизелів..... там дизель асоціюється з траком
     
  8. Рус

    Рус Active Member

    Авто:
    Passat B6 1.8 TSI
    + мілліон.. :D
    Перевірено на двох останніх дизельних БМВ (нові, з салону, службові), та двох бензинових Пасатах (свої)!
    Якщо запланований кілометраж не більше 70 т.км в рік - необхідність купувати дизельне авто,щоб зекономити на паливі, відпадає сама по собі!
     
  9. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    ти ще забув сказати що нові дизельні авто дорожчі за бензинові при однакових комплектаціях!!! І скільки треба спалити солярки при теперішніх цінах щоб відбити оту різницю??? То де ж тут економія???
     
  10. Romanych

    Romanych Початківець

    Авто:
    PASSAT GL B3 1.8МI, ПАСАС Б-3 1.9 ТДІ
    Доброго дня. Допоможіть у виборі авто. знайшов на авторіа ось це http://auto.ria.com/auto_volkswagen_passat-b3_13264032.html. одночасно зацікавила приємна і підозріла ціна. Подивитися нема як бо сам зі Львова, власник каже що все гуд.От думаю чи варто їхати до Ковеля дивитись, чи то розвод. Можливо хто місцевий, міг би подивитись, щось сказати був би дуже вдячний
     
  11. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    судячи з фото недавно мальований. задній бампер криво сидить.
    Моя інтуіція підсказує що авто як мінімум підозріле.
    ніхто небуде якісно робити малярку якщо авто іде на продаж.
    + ціна халява. вже перекупи давно б купили.
     
  12. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Продаю свого Б3, шукай відповідну тему. На авторіа ше нема.
     
  13. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Якщо дуже цікавить авто, то дорога вже не так і дорого до Ковеля обійдеться. Приблизно 60грн +60грн(туди і назад).

    П.С. Якщо знайомий буде у Ковелі, то може гляне.
     
  14. Romanych

    Romanych Початківець

    Авто:
    PASSAT GL B3 1.8МI, ПАСАС Б-3 1.9 ТДІ
    Якщо подивиться то буду дуже вдячний. Дивитися скоріше всього поїду але напевно аж в суботу. бо цілтй тиждень працюю. Написав на форумі бо може хто цікавився
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)