Чип - тюнинг

Тема у розділі 'Тюнінг, косметика і звук', створена користувачем Pol, 18 кві 2007.

  1. Євген

    Євген Початківець

    Авто:
    VW PASSAT B4 1,9TDI 1Z
    Відповідь: Чип - тюнинг

    Цей датчик температури тосолу показує комп'ютеру температуру двигуна для автоматичного підсоса. Тобто своїм резистором ти будеш показувати, що двигун холодний, а комп відповідно буде більше відкривати заслонку підсоса. Збільшаться оберти холостого хода, розхід палива, а толку нуль.
     
  2. CAT

    CAT Місцевий

    Авто:
    GTI mk6, GTI mk1, Golf mk1
    • Подобається Подобається x 1
  3. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    VW Transpotrer T6 2.0 15
    Відповідь: Чип - тюнинг

    я передумав хіба що продіагностовувати час від часу!
     
  4. CAT

    CAT Місцевий

    Авто:
    GTI mk6, GTI mk1, Golf mk1
    Відповідь: Чип - тюнинг

    Правильно!

    чіп тюнінг має проводитись в комплексі з заміною поршнів і клапанів на ковані а також з заміною розпредвалів, бензонасоса і ше багато чого...
    мені взагалі дивно - навіть зчеплення чи півосі - вони розраховані на певну потужність! а коли починаєш збільшувати то вони всі швидко вийдуть з ладу.... то всьо в комплексі треа робити....
     
  5. Бодя

    Бодя Новачок

    Авто:
    passat b5
    ЧІП тюнінг

    де у Львові можна зробити чіп-тюнінг і скільки він приблизно коштує на пасат 97року Б5 1,8Т АЕТ.чи зменшується ресурс мотору?кто мае якусь інформацію то дайте її.дякую
     
  6. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Раджу тобі пошукати чіп-тюнінг від VTG і їхати робити його в Київ. То шо пропонують в нас, то повна фігня. В мому розумінні нормальний чіп-тюнінг- це коли ти приїхав на динамометричний стенд, там зняли твою реальну потужність, запитали тебе шо ти хочеш (крутящий на низах, довгі верхи, економію пального чи кращу віддачу), після чого роблять пррошивку конкретно під твій мотор і твої вимоги, і потім знову заганяють на динамометрію і показують тобі різницю. Таке задоволення коштує в районі 500 - 700 Є для 1.8 Т, шукай тему на www.vwclub.org.ua
     
  7. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    і шо приблизно за ті гроші отримуєш якщо хочеш збільшити потужність???
    ІМХО краще поставити серйознішу турбу і її вже настроювати якщо хочеться реально відчути щось..
     
  8. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    штатна турба теж дає можливість підняття тиску наддуву і коректування суміші під більший тиск, шо дає можливість з 1.8т 150 к.с. штатно отримати 180-190 к.с. + збільшення крутящого тільки прошивкою. На сучасних турбодизелях ці показники ше більш заманчиві.
    Чим ця контора мені сподобалась (хоч я нічого в них не робив) - вони мають стенд і міряють до і після, показуючи тобі результат, і прошивку роблять під твій конкретний мотор з його особливостями і твої побажання. А ше вони чесно признаються, шо чіповка атмомотора без заміни заліза дає не більше 3-5% потужності і відмовляють таке робити (будеш наполягати - зроблять, за ті самі гроші), а не розказують басні. Стенд не обдуриш.
    До речі, якщо тестування виявить якісь несправності (форсунок, ДЗ, глюки датчиків) - вони відправлять до усунення недоліків, або запропонують самі зробити шо в їх силах, якшо нічого серйозного. Якщо турба подихає - вони теж про це скажуть і відправлять.
    пи.си. я їх не рекламую і незнаю наскільки якісно вони шось роблять, але по спілкуванню з їх представниками і по відгуках - в них самий серйозний підхід.
     
    Останнє редагування: 16 гру 2008

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)