спеціально не дам!!!!!!!!!!!!! вези в спеціалізовану майстерню. ось так.: руку набивати будеш по дупі файної кобіти)))))))
Колись в школах стояли і на уроках праці сверлили, може почни звітам, вчитель праці буде радий стати в прогоді. Із спеціалізованих був колись на Конюшинній якийсь завод(чи ще є незнаю), як їхати на МРЕО від Політехнічного( точно ще не розікрали) попитай там.
вчитель праці буде радий видіти бутельку. а ось станка такого там нема. чи може школа якась спеціальзована??? там потрібно вираховувати до долі міліметра. а вчитель праці шатається на пів-метра в одну і другу сторону.))))) як радіовишка Останкіно))) Хіба у Львові нічого нема??? я чого так пишу - там Жошка в нормальному стані, порівняти зі своєю навіть не берусь. це мєлочі в Мартіні. Але вони можуть стати проблемою доволі серйозною пі.ся. Там обережно будь з пазами для апексів. дуже делікатні ці края.
Мля,ну й розвели ви тут проблему із-за міліметрової дирки на 3 сторінки... щойно взяв сверло 2мм(яке під руку попало),шуруповьорт(дрель позичив) і за хвилину висверлив дирку 15мм на 3-ох міліметровій стінці тої уліткі!йде як по-маслу!!!або як в звичайний алюміній!і всьо...тобто проблеми з тим не бачу.матеріал(метал)тої уліткі мякий і піддатливий.тільки бажано знайти звичайний вертикальний станок і хороше сверло!
це точно. треба всьо то рівненько закріпити. Мартіні - може получиться організувати улітку від компресора, то я подарую для тренувань. щось буде - відпишу.
скільки тобі казати то не завод то просто фірмочка по ремонту кранів, просто велика. не переживай всьо сі зробит прицезійно, тіко піздніше. п.с. може для приколу хтось дасть свіжу чисту стружку з улітки зроблену сверлом на невеликих оборотах. провіримо на хіманалізі і будем знати що ж то за сплав такий, що одні кажуть магнієвий, а інші кажуть алюміній.
Впевнений, що алюміневий. А якщо й магнівий, то інстітут Патона повинен допомогти у зварювальних роботах!
Зварювальні роботи теоретично можливі, але в вакуумі або в газовій камері, наповненій інертним газом, оскільки на повітрі при спробі варити улітка починає тупо горіти Крім того , як бачимо, місця, в яких потрібно варити, а потім шліфувати, м"яко кажучи, труднодоступні і тендітні, що також потребує високоточного і високотехнологічного обладнання. Тобто в прицнипі, якщо задатися такою ціллю, то я гадаю, що відновлення стінок можливе, проте та процедура може вийти дорожчою, ніж нова улітка
народ ви про шо? який інститут? хто повезе ту улітку в київ? ми у львові. а алюмінь варять на багатьох заводах. Ігор вкажи розміри ширину стінки і товщину паза і глибину паза.
не скажу тобі нічого, не маю чим то все заміряти толком. Знаю тільки ширину паза - 1.2 мм. Вся стінка має товщину приблизно 3 міліметра давай я тобі привезу ту штуку якось
Не знаю про Львов, але у нас в місті Запоріжжі є філія інстітуту Патона. Скоріш за все вона виникла ще з будівництва ДніпроГЕС -у.
Та історія завершилася хепі-ендом. Після пів року їзди без компресора, він таки був зібраний і встановлений. Шплінт в улітку інсталювали на авіаремонтному заводі.
Про колінвал, шестерню і шпонку... Напишу коротко свою історію, може буде комусь колись корисно Багато хто знає, що моя коряга не їхала, як їй положено. Оскільки зайнятися тим питанням впритул не було часу, причина шукалася досить довго. Під час заміни масла попросив принагідно поміряли компресію. Вийшов результат 9 9 8 7. Я сприйняв це як адекватне пояснення того, що авто не хоче їхати - мотор вмирає. Тому я всерйоз задумався про купівлю і установку двигуна АБФ, більше того, я його вже майже купив Але все-таки вирішив показатися до авторитетного "лікаря". Юра з Личаківської (хто бачив такий модний чорний Г2 на 17 дисках і з фарами від мітсубісі як у Роса) зацікавився моїм випадком. Поміряли компресію у нього, вийшло у всіх циліндрах практично однаково, в районі 9,5. Тобто ніби не все так і погано з мотором. Оскільки при розгоні з газом в підлогу відчувалося нерівномірне зростання потужності, з провалами, вирішили шо причина може бути в бензонасосі або в форсунках. Став я пробивати, де б то по правильному продіагностувати. Домовився навіть з нашим одноклубником Кумом, що під"їду якось до нього. Але на днях, коли я був у невеличкій справі в Юри, він виявив бажання знову заглянути під капот. Зняли захист зубчатого ременя, стали звіряти мітки на розпредвалі, колінвалі і маховику і виявили серйозне розходження. Висновок - провернута шестерня колінвала. Вчора шестерню було замінено. На старій шпонка була майже знищена, ше трошки і її би прокрутило взагалі. На самому колінвалі паз під шпонку виявився розбитим. Через це нова шестерня скоріш за все невдовзі повторить долю попередньої. Знімати колінвал щоб його відреставрувати або замінити на інший я не готовий, тому зібрали все як є, виставили мітки, запалювання... Коли я виїхав з гаражу я прозрів. Машину як підмінили, вона ожила, мотор працює рівномірніше, тихіше, потужність при розгоні наростає стабільно. Словом, пропали всі симптоми. Але моє щастя може виявитися недовгим, оскільки покоцаний колінвал дасть про себе чути обов"язково. Я порив інтернет, як виходять із даної ситуації. Виявилося, що поломка дуже і дуже поширена на фольцвагенах тих років, в тому числі і дизельних. Дивно, що у нас на форумі про цю поломку ніхто досі здається і не писав. Це одне із найпроблемніших місць, явний косяк інженерів. Та нещасна шпонка працює під дикими навантаженнями і з часом доволі часто починає люфтити і тоді її тупо зриває і прокручує шестерню. Коли стається така поломка, то є 4 основних способи її усунення 1. заміна колінвала 2. реставрація колінвала. Покоцаний паз заварюють, це місце зашліфовують і вирізають на станку паз із протилежної сторони. 3. болт, яким шестерня кріпиться до колінвала, приварюють до самої шестерні 4. в торець колінвала через шестерню сверлять отвори діаметром 2.5-3 мм і в них вставляють штіфти (із того ж сверла, яким сверлили). Мені 4 варіант видається найбільш оптимальним, бюджетним і ще й найбільш ефективним. Оскільки таким чином ми намертво фіксуємо всю конструкцію і шестерня вже нікуди не дінеться. А ще не треба розбирати прекрасно працюючий мотор, як у варіанті 1 і 2. Існує теоретично тільки одна небезпека: висверлені отвори (два) можуть ослабити сам колінвал на кінці і є загроза, що він може обломатися. Хоча, таких випадків я в неті не вичитав. Ось що треба зробити: Отож, найближчим часом я планую це зробити, як тільки буде результат, відзвітую тут. Може хтось все-таки стикався із даною проблемою, поділіться досвідом.
Є така проблема.... правда не так часто як в неті пишуть. Мали пару таких випадків. Лікували ремонтною шпонкою. Брали більшу і з допомогою точила і напильника підганяли під розбите гніздо так щоб забити молотком. Пацьканина....майже ювелірна робота, але якщо акуратно зробити то тримає, правда потім вибити її проблема... але то потім:D. Судячи по фото він в тебе не сильно розбитий. Сверлити я б не радив бо трудно добре виконати. Теоретично все добре. Дуже легко промазати і зіпсувати. Сверлити треба так шоб був допуск 0.02-0.03 щоб забити штіфт і ще точно попасти посередині, а ручною дрелькою в зігнутому положенні це зробити досить трудно. Їздь поки їздиться тільки пильнуй, а там буде нагода то щось зміниш. П.С. Якщо шпонку забивали то повинна тримати, якщо вставляли легко, то треба було старий щуп підібрати і вставити разом з шпонкою і забити.