за кілька років Мартіні штурвал поставить:D...слухайте,а отим поролоном що ви клеяли можна якось обклеяти самі заслонки в воздуховодах?бо в мене ущільнювач геть на них геть порозсипався і тепер шо крути не крути ті колесика біля решітки все одно воздух валить
Для цього непогано підходить підстилка під ламінат (біла фігня така ), або шось схоже на неї (я нарив таку фігню в упаковці скла до душової кабіни), знімав заслонки, по них відміряв і вирізав, потім вони легко туди вставились, ніби як звідти і були )).
Вчора у день валентина моя кохана коряга влаштувала мені некислий такий святковий секс... Вже досить давно я помітив значне зниження потужності. А минулого тижня на трасі я взагалі був ошарашений тим, що потужності як такої практично нема. При цьому компресор дує. Я все списував на те, що мотор вже старий і йому скоро капці. Вчора в обід завівши машину, я почув дивні звуки під капотом. Мотор ковбасило. Але в принципі таке бувало й раніше в сильні морози до прогріву. Але цього разу аномалії не припинилися навіть при прогрітому моторі. Проїхавши кілометр, я зупинився і заглянув під капот. Відразу помітив, що привідний ремінь дуже ковбаситься, а коли подивився вниз, то виявилось, що весь цей розколбас через нижній великий ролик, той що кріпиться до шестерні колінвала. Ним просто кидало зі сторони в сторону, через що страшно вібрувало все решта, і таке враження що він от от відвалиться. Телефоную Юрі, тому що на Личаківській. Слава аллаху, він виявився не зайнятий, сказав приїжджати. Приїхав, заглушив і вже після того кора заводитися не хотіла Спершу глянули мітки. Вони виявилися зміщені не на кілька зубців, а більш ніж на 45 градусів. Як та машина ще взагалі їхала, незрозуміло. Ось і причина втрати потужності. Коли стали відкручувати шестерню, охреніли. По-перше, посадочне місце шестерні конкретно злизане, а по-друге, калений болт, який її кріпить, виявився тупо розломаним навпіл. В мене перед очима відразу стобаксові купюри (тре знімати двигун, розбирати, міняти колінвал...). Юра також за голову взявся, бо то все тепер прийдеться робити йому, машина ж в нього в гаражі :D Але очі бояться, а руки роблять. Поїхали на шрот по оригінальну шестерню (в магазинах продають херню). Вибрали найкращу шестерню, заплатив 30 грн . В результаті довгих танців з бубном вдалося висверлити половину болта, яка міцно засіла в колінвалі. Важко передати ейфорію, якою супроводжувалося витягування того куска сталі Далі пора все збирати на місце. Щоб на злизаному коліні зафіксувати нову шестерню було прийнято рішення штифтувати колінвал. Юра наскрізь просверлив 3-міліметровим сверлом ту шестерню навпроти шпонки, тоді шестерню одягнули на торець колінвала і через шестерню зроблено отвір колінвалі десь на 6 мм в глибину. В якості штифта використано те саме сверло. Затягнули шестерню новим болтом, виставили мітки, кут запалювання і в 20.00 коряга виїхала на тест-драйв в Винники і назад. Проблема із провернутою шестернею за 5 років у мене вилізла вже третій раз. Тепер після штифтування, я думаю, ця проблема більше не повториться ніколи, та шестерня вже нікуди не дінеться, хіба що відламається Машина реально ожила, жваво відгукується на педаль газу, прискорення стабільне, мотор перестало ковбасити. Алілуя! Величезне дякую Юрі за проявлену майстерність і винахідливість.
Руль собі присвоїли данецькі умільці, вже більше року чекаю поки обтягнуть шкірою. Напевно прийдеться ще один купувати