домашня комп"ютерна діагностика

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем peGas, 2 тра 2007.

  1. електрик

    електрик Active Member

    Авто:
    golf 2
    перехідник Vag 2*2 to OBD 16 pin коштує приблизно 80 грн. сама фішка OBD 16-пінова 40-50 грн. так що хай сам вирішує чи варто на то тратити час.
     
  2. електрик

    електрик Active Member

    Авто:
    golf 2
    А можна дізнатися чим читали? що за сканер. Часом не Bosch kts 300? Маю доступ до такого девайсу хочу навчитися юзати але немає на чому
     
  3. qweerty

    qweerty Початківець

    Авто:
    vw golf 2. 1.9TDI. 1Z
    kym і ketch дякую за поради і підказки.
     
  4. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    яка різниця між VAG.COM 3.11 i 11.11 ?
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    ВАГ КОМ.......
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    VAG.COM 3.11 не читає САN шину і відповідно все що з цим звязано і немає графіків на нові дізеля.
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. електрик

    електрик Active Member

    Авто:
    golf 2
    а яка версія і програма? і чи русифікована програма чи ні? Дякую
     
  8. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Це якщо в машині відсутня can шина, а так читає на ура..
     
  9. qweerty

    qweerty Початківець

    Авто:
    vw golf 2. 1.9TDI. 1Z
    КУМ ти був ПРАВИЙ
    таки підключився своїм ккл адаптером до тої ауді 1992р 1z виявляється в настройках ваг кому потрібно поставити швидкість 244бод. А ще коли діагностую АВТОКОМОМ то параметри теператури і всього остального показує в DEK як перевести ??
     
  10. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Привіт гуру діагнистики.
    Недавно придбав Пассат б5 2005рік 1,9ТДІ Двигун AVB
    Коли купляв-робили діагностику (дякую КУМу), але був несправний термостат і двигун не грівся до 80 градусів.
    Буду вдячний, якщо розшифруєте зняті вагкомом таблиці та логи
    2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg 7.jpg 8.jpg 9.jpg 10.jpg 11.jpg
     
  11. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Нічого кримінального нема, всі параметри в межах допуску.
    Ще 3,10,11 Групи перевіряють в динаміці, тоді можна оцінити стан ДМРВ і упрравління турбіною.
     
  12. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Лог знімав згідно такої інструкції: "Логи в динамике следует снимать так:

    Входим в измерительные блоки (8)

    Выбираем канал 3,10,11

    нажимаем кнопочку "лог"

    Едем на 3-й передаче со скростью 20 км/час

    Нажимаем кнопочку "старт лог"

    Через пару секунд наступаем газ в пол, одним резким движением.

    Разгоняемся до 3500 оборотов мотора.

    бросаем педаль газа.

    катимся на передаче пока обороты не упадут до ХХ.

    выжимаем сцепление.

    через пару секунд нажимаем кнопочку стоп.

    Сохраняем лог."
    Лог.jpg
     
  13. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    В динаміці -це те, що я виклав вище?
     
  14. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    В Кума параноя на електронні термостати, в нього напевно шнурок глючить бо мені він колись такий самий діагноз встановив. Сказав що заклинив по великому колу але в такому випадку авто просто довше прогрівається а до 90 чи як в мене до 106 полюбому має нагріта і нагріває бо літом спрацьовують вентилятори а от чому в кума більше 80 не показує незнаю.
     
  15. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Тут не той випадок. Машина дійсно не грілась, по трасі стрілка не піднімалась до відмітки 90.
    Після заміни термостата все з температурою ок


    З логами щось можна сказати, чи я неправильно їх виклав?

    В машині не подобається, що вихлоп не прозорий, а схожий за кольором на водяну пару.
     
  16. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    аналогічно ))))))
     
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ніфіга в мене не глючить. Вчіпи шнурок в подивись чи прогрівається твій двигун до 106 град як книжка пише. А те що в тебе вкл. вентилятор то абсолютно нормально бо датчик вкл. вентилятора спрацьовує при 90-95 град. В тебе просто дуже хитра і рідкісна система охолодження коли ГБЦ має прогрітись до 106 град, а сам блок має охолоджуватись при 90 - 95 град. Нахрен німці то зробили то тільки їм відомо. Підозрюю що то звязано з екологією
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Все добре ... тільки в третій групі трохи забагато повітря по факту і третя форсунка трохи в плюс пішла.
    А от загадка як була так і лишилась - замалий розхід соляри. 0.4 л/год на той двигун то замало. Що тобі по їзді показує який розхід, якщо міряти по баку
     
  19. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    Можливо воно й так але все одно не можу вкурити як несправний термостат може охолоджувати систему і не дати нагрітись більше 80 градусіа?
     
  20. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Середній розхід по баку і по БК практично співпадає - біля 7.5л. На б4 був на 1л. менше при ідентичних маршрутах.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)