домашня комп"ютерна діагностика

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем peGas, 2 тра 2007.

  1. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: домашня комютерна діагностика

    багато пива випив поки зрозумів що ти хтів спитати.
    яка машина? рік? мотор?
    чек світить на табло? чи то нагадування про ТО.??
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. igorekzzz

    igorekzzz Початківець

    Авто:
    PASSAT B5 ARG
    Відповідь: домашня комютерна діагностика

    Незнаю точно чи в тій темі пишу, якщо ні то поправте!
    Прийшла весна, потеплішало, включаю кліму в режим LOW ( режим ECON і AUTO виключений) напевно повинна включитись електромуфта компресора і компресор мав би качати фреон, як наслідок - зміна температури трубочок біля випарника. Електромуфта не включилась, відповідно кліма не холодить. Осінню памятаю все працювало, зимою не включав! Сканую Vag Tools помилок немає, хіба одна : 1044 "Модуль управления неправильно заблокирован", але думаю це немає нічого спільного до роботи кліми, так як пічка працює, всі режими працюють, крім компресора. Проводжу самодіагностику натисканням кнопок на клімі - видає помилку 414, що вона означає незнаю.
    Подав +12 на електромуфту, компресор запрацював, трубки змінили температуру.
    Припускаю, що за зиму впав тиск фреону, напевно є датчик тиску, який не дозволяє запуск компресора.
    Питання: якою програмою зчитати значення датчику тиску фреону, що це за помилка 414, вельми буду вдячний за додаткові коментарі ...
     
  3. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: домашня комютерна діагностика

    не парся кондюк невключиться при низькій температурі. занадто ше холодно спробуй не вечером і не зранку а коли температура повітря буде +15 на на сонці +15, а повітря +15.

    Додано через 2 хвилини
    Як ти можеш таке казати?:shock: В тебе ше досих пір нема електричної принципової схеми твого пасіка?:shock::?::roll:
     
  4. igorekzzz

    igorekzzz Початківець

    Авто:
    PASSAT B5 ARG
    Відповідь: домашня комютерна діагностика

    стидно писати, але дійсно немає схеми, чомусь руки до цого недоходять...
    що до температур: я прикинув, що компресор повинен 100% включитись коли температура за бортом є більшою від заданої на клімі, при дослідженні: темп. за бортом = 20,0 С, задана = 18,0 С, і не включається!
    Вчора в Опель Астра пробував темп. трубочок різниця суттєвіша, ніж в мене.
    P.S. як знати що за помилка 414 ??? шось дядько гугл мало про неї знає...
     
  5. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: домашня комютерна діагностика

    Пряма дорога на заправку кліми свіжим фреоном.
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: домашня комютерна діагностика

    Марк до чого тут свіжий фреон якщо компрессор не крутить!?
     
  7. Rostyk

    Rostyk Місцевий

    Авто:
    Passat B5 1,9 TDI
    Клубна карта:
    000030
    Відповідь: домашня комютерна діагностика

    Де є така радість? І яка приблизно вартість!
    трошки офф...:oops:
     
  8. igorekzzz

    igorekzzz Початківець

    Авто:
    PASSAT B5 ARG
    Відповідь: домашня комютерна діагностика

    а фреончик в клімі був і тиск достатній для запуску компресора, дивно чому діагностика непоказує ніяких помилок ??? Хіба тільки самодіагностика видає цю довбану помилку 414 яку я ніде неможу знайти !!! напевно просто датчик дає неправильні дані ...
    може хто підкаже, що то значить 414 для кліми ???
     
  9. igorekzzz

    igorekzzz Початківець

    Авто:
    PASSAT B5 ARG
    Відповідь: домашня комютерна діагностика

    закінчення історії про кліму і помилку: 1044 "Модуль управления неправильно заблокирован" - все-таки грає роль !!!
    отже, потрібно скористатись функцією "кодировки" (ваг-ком чи тулз)
    !!! обовязково виконувати послідосно наступні кроки:
    1. запуск ваг-ком
    2. климатроник (08)
    3. кодировка
    4. у верхньому полі змінив цифри 00000 на 05110 (підозрюю, що будь яке число крім нулів, 05110 - просто з "потолка", код сервиса такий як і на мотроніку, вже не памятаю цифри), натиснув принять.
    5. чекати до 60 сек і обовязково вихід з климатроника (бо не збереже цифри)
    6. климатроник (08)
    7. опрос ошибок
    8. ошибок не найдено
    9. все працює
    10. "пісня"

    Додано через 3 хвилини
    також помилка 414 зникла
    але виникля 444 - "ошибок не обнаружено"
     
    • Подобається Подобається x 2
  10. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: домашня комп"ютерна діагностика

    класно помилка 444 означає шо помилка в тому шо помилок нема.??
     
  11. igorekzzz

    igorekzzz Початківець

    Авто:
    PASSAT B5 ARG
    Відповідь: домашня комп"ютерна діагностика

    Хлопці, може хто чув: якщо немає коду до штатного магнітофона ( Г3 ) чи можна магінтофон якось активувати чи змінити код через діагностичний розєм ???
     
  12. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: домашня комп"ютерна діагностика

    код через розєм не міняється.
    який магнітофон альфа чи бета?
    читати тутка. http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=vw_magn

    Додано через 16 хвилин
    можна вхаті побавитись і розкодувати самому в ручному режимі підбираючи коди я колись так робив, там всього 9999 комбінацій.

    Додано через 18 хвилин
    спробуй рік машини або останні цифри він коду машини.
    ну звісно шо тої з якої сам магнітофон.
     
  13. rocker

    rocker Початківець

    Авто:
    Skoda fabia new 1.4
    Відповідь: домашня комп"ютерна діагностика

    саме простіше випаяти мікруху і прошити, щоб коду не було, тоді ні про зняття акумулятора, ні про що інше не будеш думати
     
  14. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    Відповідь: домашня комп"ютерна діагностика

    Детальніше будь-ласка :)
     
  15. igorekzzz

    igorekzzz Початківець

    Авто:
    PASSAT B5 ARG
    Відповідь: домашня комп"ютерна діагностика

    а що там також 86-та память??? треба дамп тоді мати під кожен м-н (напевно) то напряжно для одиничних випадків. чи я щось не правильно зрозумів, що ти хоч прошивати ???
     
  16. rocker

    rocker Початківець

    Авто:
    Skoda fabia new 1.4
    Відповідь: домашня комп"ютерна діагностика

    Хотів прикріпити базу, де є дані про величезну кількість автомагнітол штатних, але архів 240кб, а тут ліміт 97кб ((

    ПРактично для кожного штатного магнітофону є комбінація "без коду".
     
  17. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    Відповідь: домашня комп"ютерна діагностика

    Скинь мені на мейл, будь-ласка (мейл в профайлі) :)
     
  18. vovchyk72

    vovchyk72 Початківець

    Авто:
    VW Jetta 2.0 2000 (автомат,мекс)
    Відповідь: домашня комп"ютерна діагностика

    Хлопці така біда сталася з моєю коляскою. Здох Каталік(бовтається в тій концервній банці як йому хочеться) і загорівся "Сheck engine" . Каталік то поміняється, а за лампочку сказали гасити комп'ютером треба. Я це зробити зможу шнуром і ноутбуком вдома, бо їхати до ділера не горю бажжаням...?
     
  19. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: домашня комп"ютерна діагностика

    думаю можна буком (VagTool) просто "Clean errors" і все
    але тре мати кабель
     
  20. vovchyk72

    vovchyk72 Початківець

    Авто:
    VW Jetta 2.0 2000 (автомат,мекс)
    Відповідь: домашня комп"ютерна діагностика


    кабель не проблема (ebay 20$) а ще таке, читав я десь, і ще мужик мені один казав (Говорить шо моторист він, з росії) шо після того як клєму зняти на акумі треба компутером настройки інжектора вбивати??? То правда? Як що та я то сам зробити зі шнуром, зроблю?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)