Допоможіть ...розхід .

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем top, 18 бер 2009.

  1. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    На карб не не вплтиває підсос повітря... бо там нема компютера який по повітрю визначає кількість бензини... На карбі є холодний / горячий пуск... Можливо в тебе карб не переходить з режиму холодний пуск на горячий... і машина постійно їздить на підсосі
     
  2. Олег Грицьків

    Олег Грицьків Новачок

    Авто:
    Passat b2
    Стоїть солекс 083 . Підсос ручний. А про збільшення розходу палива при не герметичній впускній системі так кажуть на всіх форумах.
     
  3. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    якщо 12,5 по місту, в час пік, 1-2 передачі, + музика, світло, пічка - то ше норм я так думаю.
     
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Розхід збільшується завжди коли суміш не оптимальна, не важливо інжектор це чи карб. При чому на інжекторі лямбда дає можливість трохи скорегувати, але в любому випадку підсос повітря це ріст розходу.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    На форумах багато що кажуть.. це все любительські розмови.. не герметична система дає розлад вприску тільки колим є компютерне управління вприском... бо компютер облікує кількість повітря.. і лишнє повітря збиває вприск... карбуратор чисто механічна система вприску і кількість палива подається однаково чи є підсос чи нема підсосу... але в карбюраторі кількість палива залежить від рівня палива під поплавком і діаметрів жиклерів... В солексі не памятаю як іде прогрів на холодний пуск як що механічним підсосом то шукай збільшений розхід в жиклерах і регулювання рівня
     
  6. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Підсос повітря на карбі не мав би впливати ніяк, погоджусь з кумом тут.
    До того ж якби був підсос то ХХ був би не стабільний.

    Запалення треба регулювати теж. Не розумію чим стробоскоп поганий?
    Якщо на слух то сам відрегулюй. Підкрутив, проїхався попробував. Там +/- градус нічо не рішає майже.
     
  7. Олег Грицьків

    Олег Грицьків Новачок

    Авто:
    Passat b2
    Проблема негерметичності подачі палива зумовлена в неякісній суміші , що подається на двигун. Навіть незначний підсос повітря через патрубок гідропідсилювача гальмів- то 3 - 4 циліндри отримуватимуть вже іншу суміш ніж 1 - 2.
    У себе я вияснив причину - незначний прорив газів через гбц у систему охолодження, оскільки відбувається нагнітання тиску у розширювальному бачку , через що і витік тасолу через кришку бачка .
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Як це зрозуміти..... що паливо негерметичне через неякісну суміш чи як)))))) І як можна визначити значнний чи незначний прорив газів з ГБЦ поки незнята ГБЦ
     
  9. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    Я думаю Ви з тим розберетеся , якщо в мене , ще на старому гольфі був розхід 13-16 літрів .а вийшло в результаті 8-9 , то я думаю і тому хлопчині поможете
     
  10. napets

    napets Початківець

    Авто:
    Б7
    Можливо інтенсивністю бульбашок в розшироному бачку?
     
  11. Yariy

    Yariy Новачок

    Авто:
    VW passat b6, 2.0 tdi bmp
    Passat b6 2.0 tdi bmp мкп. Після ремонту головки збільшився розхід палива приблизно на 2л. На холостому 0.7-0.8 л/год., до ремонту 0.5 л/год.
     
  12. napets

    napets Початківець

    Авто:
    Б7
    І то ти тільки по тому визначив перерозхід?
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    А що робили з головою
     
  14. Yariy

    Yariy Новачок

    Авто:
    VW passat b6, 2.0 tdi bmp
    Ставили втулки під насос форсунки. До цього з розходом все було добре.
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Що за втулки... ті що в колодці форсунок.... розточували колодці і втулили
     
  16. Yariy

    Yariy Новачок

    Авто:
    VW passat b6, 2.0 tdi bmp
    Саме так.
     
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Головка тут ні при чім...скоріше всього при монтажі ГБЦ і встановленню ГРМ або не точно виставили вприск або не точно відрегулювали зазори на кулачках р/в === форсунки
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  18. Yariy

    Yariy Новачок

    Авто:
    VW passat b6, 2.0 tdi bmp
    Але комп показує норму, чи комп не міг цього побачити?
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Яку норму...Яка синхронізація валів. який кут вприску на прогрітій на ХХ
     
  20. Yariy

    Yariy Новачок

    Авто:
    VW passat b6, 2.0 tdi bmp
    Скажіть де якісно можуть це перевірити?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)