Двигун AME (Шкода Фабія) 1,4/8кл

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем diesel757, 15 кві 2019.

Tags:
  1. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Оскільки Skoda Fabia являється дєтіщєм VAGа і юзається вона нами інтенсивно в нашій організації, то вирішив створити темку, бо виникає ряд питань... та й можливо комусь буде просто цікаво їх вирішення.

    Коротко опис: машинка використовується, як "учбовий" автомобіль, задовільняє нас та учнів повністю, не є ушатана, будь-які несправності, котрі виникають по-ходу експлуатації усуваємо своєчасно, як тільки щось застукає по ходовій - одразу заміна/ремонт, автомобіль витривалий і не капризний, постійно підтримується в ідеальній чистоті. Ну, але основний посил сія меседжу то двигун.

    В тиждень авто наїжджає майже 1000км, а буває і понад. Взяли його в травні 2018, і восени помітили, що пропадає антифриз, не багато, проте з часом все більше і більше. Дойшло до зими і виник трабл. Виявилось була прогорена прокладка ГБЦ. Прогоріло так, що почало "дути гейзером" в розширювальному бачку.

    ГБЦ зняли, шліфанули, замінили сальники клапанів, притерли і.т.д.і.т.п. Після тих робіт замінили зразу масло з фільтром. Все вроді нічого і ніщо не віщували біди. )))))
    Інструктор котрий закріплений за цим авто почав скаржитись на надмірний стук клапанів. Стало питання, що потрібно регулювати клапана. Але і тут дилема - одні кажуть, що в тих двигунах клапана регулюються, а інші кажуть - що ні. Кароч, в кожного своя правда. Наголошу, що в того інструктора все має "грати" ідеально, тому він почав скидатись по майстрах, щоби докопатись до істини по регулюванню клапанів.
    І хтось йому порадив залити загущувач масла, мол то масло хєрове і воно зарідке. Так от, зразу кажу - ніколи не лийти ту фігню.
    Залив він ось таке
    57076340_667479320351147_4015071209396895744_n.jpg
    але, добре що не всі 300мл, а лише 1/3 тої банки. На диво, стук пропав. Проїхав він на тому 7-9км і поставив авто на ночвлю.
    Вранці запустив двигун, виїхав з гаража і пздц.... засвітився індикатор масльонки на приборці червони. Заглушив. При цьому все масло вигнало на асфальт.
    При огляді встановили, що вигнало в місці стикування масляного фільтра. Віддуло прокладку фільтра і все пігнало на підлогу. Зазначу, що масло з фільтром міняли на СТО.
    Причини такого випадку - х.й.з. - або не докрутили фільтр, або бракований фільтр.
    В результаті залили нове масло, новий фільтр вкрутили і все тіп-топ, за винятком прослуховування клацання клапанів.
    Після тих казусів з ГБЦ і маслом минуло 1,5-2 міс. За цей час кілька разів "закидувало" свічку 1-го циліндру. І міняли свічку на нову, і місцями переміщали всеодно її закидувало.
    Причини ніхто не міг назвати, всі казали що тре "вскривати"))))))) крв, та то знов бабло і витрати.

    І минулого тижня ситуація дійшла апогею, під час їзди почало сильно клацати і троїти.
    Перше, що спало на думку - несправність блоку (катушки) запалення. На шроті купили б/у катушку (1000грн) з можливістю повернути. Поміняли, а результату ноль. Але її повернули продавцю. І добре, що не нову брали, бо нова +/-2000 і х.з. чи візьмуть назад.
    З горем по полам перевірили свою катушку: викрутили свічі з ГБЦ, втикнули в катушку і ті 4 свічки притиснули на корпус, а також на катушку корпус дали і при цьому крутнили стартером. Процедура не є зручною, бо свічки вискакували з посадочних місць катушки. Таким чином перевірили - все працює.

    Гадаєм дальше... тут нам підкинули ідею, що то "переливає" форсунка, що тре знімати рампу з форсами і перевіряти візуально чи на вприск. Скажу зразу - ідея не зовсім нормальна. Чому? Бо можна було рампи не знімати, а пробувати скидувати контактні фішки з форсунки. Коли їх скидуєш, то двигуном починає трясти. Але ми не шукаєм легких шляхів. Зняли паливну рампу, перекинули місцями форси і ап'ять безрезультатно.
    Коли все поставили на місце, зняв контактну фішку з форсунки, і виявив що при знятті двиглом ковбасить. Отже не в форсунках трабл і не в електроніці.

    Але чому засирає свічку 1-го циліндру?, чому клацають клапана?, чому троїть?

    Оскільки нас запевняли, що то не в клапанах справа, все ж таки вирішили зняти клапанну кришку і перевірити.
    Коли зняли - на перший погляд все норм, навіть кілька хвилин щупали/обмацували всі частини. І вже коли надія на пошук несправності згасла, то виявляю ось таку трахомудію:
    56997603_2328376547432797_7556743328063029248_n.jpg
    57085314_408766989961560_6060907524259840_n.jpg
    57174992_1681593885473564_4406716198943719424_n.jpg

    Получається, що якогось хЄ злетіла штанга гідрокомпенсатора. Скільки часу так їздили - х.з. чи 3 дня (з часу коли сильно почало клацати) чи з того часу коли перебиралась ГБЦ, чи з того часу коли видуло масло з-під фільтра???

    Питання: чому воно так трафило ту штангу? хто стикався чи може є якісь догадки?

    Як видно на третьому фото, та штанга злетіла з-під коромисла клапана і застрягла між регулювальним штіфтом коромисла, чим приклинила клапан і відповідно циліндр не працював, або працював неефективно.

    Вирішили питання частково.
    Заміряли булавкою кількість довжину регулювального штіфта і кількість його витків, ось так
    57009190_2257276457688161_4946116026342309888_n.jpg
    відповідно, відкрутили контруючу гайку, відпустили штіфт, коромисло послабилось і таким чином дістали штангу гідрокомпенсатора.
    Штанга була вигнута, злегка проглядувалась дуга ))))). А так, як то була субота і робилось то всьо під школою на роботі, то знайти в продажі не встигли. Більшість була закрита, а інші не мали такої з/ч.
    В офіціала на Шкоді така штанга коштує 60грн, замовили на ВТ.
    І тоді постало два варіанта:
    - зібрати без тої штанги, тобто працюватиме на трьох циліндрах і чекати ВТ на нову;
    - вирівняти молотком, поставити і так їздити до поки не буде нова у ВТ.

    Кароч, вирівняли молотком на око ))), поставили, підрегулювали на відчуття, зібрали і вуаля запрацювало. Цікаво те, що після зборки нічого вже не клацало, не троїло і не їб*ло мозги. Двигун запрацював тихенько і рівненько.
    Авто так відкатало НД, сьогодні ПН (в режимі стандартної роботи), і так плануєм їздити до ПТ чи СБ, до того часу вивчаю всі нюанси, будем самі регулювати.
    Єдине, що тре позичити динамометричний ключ і щуп для перевірки зазору (треба 0,2 і 0,15).
    От така фігня))))))

    п/с/ в Г2 і Б3 дизельових регулював на слух кут вприску ТНВД, но в "бензинці" вперше частково регулював клапана на слух. Як би знаючи, що там нова, а не рівняна молотком штанга, то би не лізли більше туди. А так тре замінити на нову і відповідно регульнути.

    Єслі шо, то критика вітається, а також цікаво почути домисли, щодо можливої причини такого трабла.
    Фоток більше не робив, коли повторно будем міняти постараюсь звітанути фотками і дописом.
     
    Останнє редагування: 15 кві 2019
    • Подобається Подобається x 4
  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Ну рокери злітають і то часто, особливо коли хтось знімає голову чи то на шліфовку чи то ше кудись і хтось руками натискає на клапани подивитись чи гарно прилягають :) В такому випадку якщо рокер зміститься на пів мм то він вистрілює з часом зі своєї позиції і ось така халепа. Так от, рокера тре первірити всі на предмет зносу витирання чи згинання і замінити на нові в іншому випадку ризикуєш дефектовкою розпредвала.
     
  3. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Як то перевірити, ті рокера? Я дилетант в тому. Може є якісь посилання.
    Сьогодні троха полахматив нет і найшов толкову (на мою думку) статтю з коментами на "драйві".
     
  4. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Я не майстер, тому не скажу. Я лише сказав що це явище досить часте.
     
  5. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Масло вигнало бо клапан рециркуляції на масляному насосі не відкрився, або відкрився недостатньо.
    Я заливав на свої двигуни ці банки частенько, але в мене двигуни були зношені. Проблем не мав.
    У самому фільтрі є теж пружина з клапаном. Не дуже знаю як вона працює і нащо, але можливо теж грає роль.
    Свічку першого циліндра засирало в мене завжди зверху (з одної сторони), проблема була у сальниках клапанів. Замінив - усе пройшло.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  6. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Після заміни прокладки ГБЦ (чи правильніше під час заміни) замінили сальники клапанів, притерли їх, тому вони відпадають.
    Хоча до "вскриття" кришки ГБЦ, то інструктор допускав, що можливо якось сальник типу перекосився, але виявилось, що штанга вискочила.
     
  7. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    І ще одне -> той двигун споживає задофіга масла. Не розумію чому, але навіть в мануалі (по цьому двиглу) написано, що долив масла кожні 1000км майже 500мл (можу помилятись, але є шось таке). Бо навіть мій Б5+ від заміни до заміни масла на 12-15тис. км, може попросити 0,5-1,0л і то якшо левову частку того кілометражу херачити по трасі зі швидкістю 150+ км/год.
    Завтра буду на роботі, зафоткаю ту сторінку мануалу.
     
  8. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    німаки перестраховуються. Тобто якщо макс швидкість твого авто 200 і при тому вона буде їсти 1л масла то в мануалі вони напишуть 1.5л так щоб з запасом було. Це повязане з тим що нерідко на їхніх автобанах ці машини експлуатуються, і як відомо, обмежень швидкості там нема, і люди "по неділях в церкву" їдуть 150-180 :) Але якого милого на цій машинці ганяти 150? Чи то учні вже так ганяють?
    В нормальних умовах розходу оливи не повинно бути, чи бути такою, що на око не помітно - до 100 грам.
     
  9. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Во власне, що жор масла в неї не передбачений на швидкостях, а у міському циклі. Можливо не зовсім зрозуміло висловився в попередньому дописі, це я порівнював зі своєю, при умові:
     
  10. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p Ше є)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Також є
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    ELSA 4.00 Skoda - 02.2012 :: RuTracker.org
    Скачай ельзу! Там будуть всі дані, і не треба буде шукати всякі статті!!!
     
  11. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    received_363460224254510.jpeg
    то з книжки по тій машині (тех.дані та експлуатація), що поставлялась при продажі
    IMG_20190416_103906.jpg
    Тобто, виходячи з опису ненормальні умови експлуатації, то є постійний міський цикл. Окей, хай так буде, ну але ж літруха оливи на тисячку пробігу передбачено заводом, то це якось дофіга, чи нє?
     

    Вкладення:

  12. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    я не думаю, що це для нового (цього) авто (там не сказано для якого віку це норма). то просто попередження, що з часом двигун так може брати, щоб потім не було претензій.
    але от нові ауді серії RS так беруть починаючи від нового авто (не кидайте тапками, таке чув в якомусь огляді по ТБ).
     
  13. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Нового/старого, там дійсно уточнень немає на це. Але застереження таке присутнє, тобто це являється в межах допуску такий апетит при постійному міському циклі.
     
  14. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Міський режив ві Львові і, наприклад, в Мюнхені то дві великі різниці :) Ну і тре ще вважати на московитський перклад, як не як. Я тобі кажу вони в інструкціях перестраховуються і вписують максимальне число якщо воно можливе в БУДЬ-ЯКОМУ режимі експлуатації.
     
  15. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p Ше є)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Також є
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    У ВСІХ сервісних книжках автомобілів кронцерну ВАГ, напевно починаючи ще з гольфа 2, присутній цей запис про літру масла на 1000км., тому не акцентуйте на цьому увагу!
    Нормальний розхід масла для б/у авто це в межах 0,5-1,5 літра від заміни до заміни, тобто, приблизно 10000км..
    Все що більше - не є добре! Причини різні, основні з них: Неякісне масло, сальники клапанів, ЦПГ.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)