Двигун AME (Шкода Фабія) 1,4/8кл

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем diesel757, 15 кві 2019.

Tags:
  1. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Оскільки Skoda Fabia являється дєтіщєм VAGа і юзається вона нами інтенсивно в нашій організації, то вирішив створити темку, бо виникає ряд питань... та й можливо комусь буде просто цікаво їх вирішення.

    Коротко опис: машинка використовується, як "учбовий" автомобіль, задовільняє нас та учнів повністю, не є ушатана, будь-які несправності, котрі виникають по-ходу експлуатації усуваємо своєчасно, як тільки щось застукає по ходовій - одразу заміна/ремонт, автомобіль витривалий і не капризний, постійно підтримується в ідеальній чистоті. Ну, але основний посил сія меседжу то двигун.

    В тиждень авто наїжджає майже 1000км, а буває і понад. Взяли його в травні 2018, і восени помітили, що пропадає антифриз, не багато, проте з часом все більше і більше. Дойшло до зими і виник трабл. Виявилось була прогорена прокладка ГБЦ. Прогоріло так, що почало "дути гейзером" в розширювальному бачку.

    ГБЦ зняли, шліфанули, замінили сальники клапанів, притерли і.т.д.і.т.п. Після тих робіт замінили зразу масло з фільтром. Все вроді нічого і ніщо не віщували біди. )))))
    Інструктор котрий закріплений за цим авто почав скаржитись на надмірний стук клапанів. Стало питання, що потрібно регулювати клапана. Але і тут дилема - одні кажуть, що в тих двигунах клапана регулюються, а інші кажуть - що ні. Кароч, в кожного своя правда. Наголошу, що в того інструктора все має "грати" ідеально, тому він почав скидатись по майстрах, щоби докопатись до істини по регулюванню клапанів.
    І хтось йому порадив залити загущувач масла, мол то масло хєрове і воно зарідке. Так от, зразу кажу - ніколи не лийти ту фігню.
    Залив він ось таке
    57076340_667479320351147_4015071209396895744_n.jpg
    але, добре що не всі 300мл, а лише 1/3 тої банки. На диво, стук пропав. Проїхав він на тому 7-9км і поставив авто на ночвлю.
    Вранці запустив двигун, виїхав з гаража і пздц.... засвітився індикатор масльонки на приборці червони. Заглушив. При цьому все масло вигнало на асфальт.
    При огляді встановили, що вигнало в місці стикування масляного фільтра. Віддуло прокладку фільтра і все пігнало на підлогу. Зазначу, що масло з фільтром міняли на СТО.
    Причини такого випадку - х.й.з. - або не докрутили фільтр, або бракований фільтр.
    В результаті залили нове масло, новий фільтр вкрутили і все тіп-топ, за винятком прослуховування клацання клапанів.
    Після тих казусів з ГБЦ і маслом минуло 1,5-2 міс. За цей час кілька разів "закидувало" свічку 1-го циліндру. І міняли свічку на нову, і місцями переміщали всеодно її закидувало.
    Причини ніхто не міг назвати, всі казали що тре "вскривати"))))))) крв, та то знов бабло і витрати.

    І минулого тижня ситуація дійшла апогею, під час їзди почало сильно клацати і троїти.
    Перше, що спало на думку - несправність блоку (катушки) запалення. На шроті купили б/у катушку (1000грн) з можливістю повернути. Поміняли, а результату ноль. Але її повернули продавцю. І добре, що не нову брали, бо нова +/-2000 і х.з. чи візьмуть назад.
    З горем по полам перевірили свою катушку: викрутили свічі з ГБЦ, втикнули в катушку і ті 4 свічки притиснули на корпус, а також на катушку корпус дали і при цьому крутнили стартером. Процедура не є зручною, бо свічки вискакували з посадочних місць катушки. Таким чином перевірили - все працює.

    Гадаєм дальше... тут нам підкинули ідею, що то "переливає" форсунка, що тре знімати рампу з форсами і перевіряти візуально чи на вприск. Скажу зразу - ідея не зовсім нормальна. Чому? Бо можна було рампи не знімати, а пробувати скидувати контактні фішки з форсунки. Коли їх скидуєш, то двигуном починає трясти. Але ми не шукаєм легких шляхів. Зняли паливну рампу, перекинули місцями форси і ап'ять безрезультатно.
    Коли все поставили на місце, зняв контактну фішку з форсунки, і виявив що при знятті двиглом ковбасить. Отже не в форсунках трабл і не в електроніці.

    Але чому засирає свічку 1-го циліндру?, чому клацають клапана?, чому троїть?

    Оскільки нас запевняли, що то не в клапанах справа, все ж таки вирішили зняти клапанну кришку і перевірити.
    Коли зняли - на перший погляд все норм, навіть кілька хвилин щупали/обмацували всі частини. І вже коли надія на пошук несправності згасла, то виявляю ось таку трахомудію:
    56997603_2328376547432797_7556743328063029248_n.jpg
    57085314_408766989961560_6060907524259840_n.jpg
    57174992_1681593885473564_4406716198943719424_n.jpg

    Получається, що якогось хЄ злетіла штанга гідрокомпенсатора. Скільки часу так їздили - х.з. чи 3 дня (з часу коли сильно почало клацати) чи з того часу коли перебиралась ГБЦ, чи з того часу коли видуло масло з-під фільтра???

    Питання: чому воно так трафило ту штангу? хто стикався чи може є якісь догадки?

    Як видно на третьому фото, та штанга злетіла з-під коромисла клапана і застрягла між регулювальним штіфтом коромисла, чим приклинила клапан і відповідно циліндр не працював, або працював неефективно.

    Вирішили питання частково.
    Заміряли булавкою кількість довжину регулювального штіфта і кількість його витків, ось так
    57009190_2257276457688161_4946116026342309888_n.jpg
    відповідно, відкрутили контруючу гайку, відпустили штіфт, коромисло послабилось і таким чином дістали штангу гідрокомпенсатора.
    Штанга була вигнута, злегка проглядувалась дуга ))))). А так, як то була субота і робилось то всьо під школою на роботі, то знайти в продажі не встигли. Більшість була закрита, а інші не мали такої з/ч.
    В офіціала на Шкоді така штанга коштує 60грн, замовили на ВТ.
    І тоді постало два варіанта:
    - зібрати без тої штанги, тобто працюватиме на трьох циліндрах і чекати ВТ на нову;
    - вирівняти молотком, поставити і так їздити до поки не буде нова у ВТ.

    Кароч, вирівняли молотком на око ))), поставили, підрегулювали на відчуття, зібрали і вуаля запрацювало. Цікаво те, що після зборки нічого вже не клацало, не троїло і не їб*ло мозги. Двигун запрацював тихенько і рівненько.
    Авто так відкатало НД, сьогодні ПН (в режимі стандартної роботи), і так плануєм їздити до ПТ чи СБ, до того часу вивчаю всі нюанси, будем самі регулювати.
    Єдине, що тре позичити динамометричний ключ і щуп для перевірки зазору (треба 0,2 і 0,15).
    От така фігня))))))

    п/с/ в Г2 і Б3 дизельових регулював на слух кут вприску ТНВД, но в "бензинці" вперше частково регулював клапана на слух. Як би знаючи, що там нова, а не рівняна молотком штанга, то би не лізли більше туди. А так тре замінити на нову і відповідно регульнути.

    Єслі шо, то критика вітається, а також цікаво почути домисли, щодо можливої причини такого трабла.
    Фоток більше не робив, коли повторно будем міняти постараюсь звітанути фотками і дописом.
     
    Останнє редагування: 15 кві 2019
    • Подобається Подобається x 5
  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Ну рокери злітають і то часто, особливо коли хтось знімає голову чи то на шліфовку чи то ше кудись і хтось руками натискає на клапани подивитись чи гарно прилягають :) В такому випадку якщо рокер зміститься на пів мм то він вистрілює з часом зі своєї позиції і ось така халепа. Так от, рокера тре первірити всі на предмет зносу витирання чи згинання і замінити на нові в іншому випадку ризикуєш дефектовкою розпредвала.
     
  3. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Як то перевірити, ті рокера? Я дилетант в тому. Може є якісь посилання.
    Сьогодні троха полахматив нет і найшов толкову (на мою думку) статтю з коментами на "драйві".
     
  4. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Я не майстер, тому не скажу. Я лише сказав що це явище досить часте.
     
  5. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Масло вигнало бо клапан рециркуляції на масляному насосі не відкрився, або відкрився недостатньо.
    Я заливав на свої двигуни ці банки частенько, але в мене двигуни були зношені. Проблем не мав.
    У самому фільтрі є теж пружина з клапаном. Не дуже знаю як вона працює і нащо, але можливо теж грає роль.
    Свічку першого циліндра засирало в мене завжди зверху (з одної сторони), проблема була у сальниках клапанів. Замінив - усе пройшло.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  6. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Після заміни прокладки ГБЦ (чи правильніше під час заміни) замінили сальники клапанів, притерли їх, тому вони відпадають.
    Хоча до "вскриття" кришки ГБЦ, то інструктор допускав, що можливо якось сальник типу перекосився, але виявилось, що штанга вискочила.
     
  7. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    І ще одне -> той двигун споживає задофіга масла. Не розумію чому, але навіть в мануалі (по цьому двиглу) написано, що долив масла кожні 1000км майже 500мл (можу помилятись, але є шось таке). Бо навіть мій Б5+ від заміни до заміни масла на 12-15тис. км, може попросити 0,5-1,0л і то якшо левову частку того кілометражу херачити по трасі зі швидкістю 150+ км/год.
    Завтра буду на роботі, зафоткаю ту сторінку мануалу.
     
  8. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    німаки перестраховуються. Тобто якщо макс швидкість твого авто 200 і при тому вона буде їсти 1л масла то в мануалі вони напишуть 1.5л так щоб з запасом було. Це повязане з тим що нерідко на їхніх автобанах ці машини експлуатуються, і як відомо, обмежень швидкості там нема, і люди "по неділях в церкву" їдуть 150-180 :) Але якого милого на цій машинці ганяти 150? Чи то учні вже так ганяють?
    В нормальних умовах розходу оливи не повинно бути, чи бути такою, що на око не помітно - до 100 грам.
     
  9. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Во власне, що жор масла в неї не передбачений на швидкостях, а у міському циклі. Можливо не зовсім зрозуміло висловився в попередньому дописі, це я порівнював зі своєю, при умові:
     
  10. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    ELSA 4.00 Skoda - 02.2012 :: RuTracker.org
    Скачай ельзу! Там будуть всі дані, і не треба буде шукати всякі статті!!!
     
  11. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    received_363460224254510.jpeg
    то з книжки по тій машині (тех.дані та експлуатація), що поставлялась при продажі
    IMG_20190416_103906.jpg
    Тобто, виходячи з опису ненормальні умови експлуатації, то є постійний міський цикл. Окей, хай так буде, ну але ж літруха оливи на тисячку пробігу передбачено заводом, то це якось дофіга, чи нє?
     

    Вкладення:

  12. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    я не думаю, що це для нового (цього) авто (там не сказано для якого віку це норма). то просто попередження, що з часом двигун так може брати, щоб потім не було претензій.
    але от нові ауді серії RS так беруть починаючи від нового авто (не кидайте тапками, таке чув в якомусь огляді по ТБ).
     
  13. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Нового/старого, там дійсно уточнень немає на це. Але застереження таке присутнє, тобто це являється в межах допуску такий апетит при постійному міському циклі.
     
  14. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Міський режив ві Львові і, наприклад, в Мюнхені то дві великі різниці :) Ну і тре ще вважати на московитський перклад, як не як. Я тобі кажу вони в інструкціях перестраховуються і вписують максимальне число якщо воно можливе в БУДЬ-ЯКОМУ режимі експлуатації.
     
  15. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    У ВСІХ сервісних книжках автомобілів кронцерну ВАГ, напевно починаючи ще з гольфа 2, присутній цей запис про літру масла на 1000км., тому не акцентуйте на цьому увагу!
    Нормальний розхід масла для б/у авто це в межах 0,5-1,5 літра від заміни до заміни, тобто, приблизно 10000км..
    Все що більше - не є добре! Причини різні, основні з них: Неякісне масло, сальники клапанів, ЦПГ.
     
  16. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Лише цієї ПТ нам подзвонили зі Шкоди (офіціали) про те, що прийшла довгоочікувана штанга (котра йде між гідриком і коромислом клапана).
    Цікава фігня получилась: її вартість декларували 60грн., приїхали вчора забирати, даєм 100грн, а вони решти не мають, роблять знижку -20грн., жаєм 50грн і кажем без решти, то вони так вибачались, шо капець, бо не мали 10грн. решти.
    :haha::haha::haha:
    Ну що ж?, забрали, сіли помозгували ф вирішили нічого не міняти:cools: , по тій простій причині, що роботі двигуна (його звуків) жодних нарікань.
    Їздимо поки шо так, як тогди зробили.
     
  17. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Вже тривалий час (місяць-два) є проблема в машинці: не хоче заводитись, або погано заводиться в жарку погоду (коли за бортом 27 град. і більше) і все це після їзди.

    На холодну заводиться добре, і також коли не парить температура повітря. Ну не зовсім добре, але заводиться. З траблів - це після запуску двигуна відчувається не стабільна його робота, типу вот-вот зара заглохне, але газ вмикається автоматично і тоді норм. Ну і в русі (бензина) працює тупіше ніж на газу, відчуваються провали.
    Хоча тут є нюанс, що на газу працює суперово, по газу вашчє ніяких питань нема до машини, а от із бєнзою (на ній і відбувається запуск) тре шось робити.
    Коли була спека, то були моменти, що інструктор накривав мокрою шматою форсунки і вона заводилась.
    Якось на днях, один "умнік" показав інструктору, як запускати двигун зразу на газу. Звичайно, що коли я дізнався, то провів виховну бесіду, бо такий запуск в подальшому може наробити клопоту та фінансових витрат.

    Цього місяця замінили масла-фільтра в т.ч. бензиновий - не помогло. Потім, минулої суботи витягнули з баку паливний насос разом із поплавком - розібрали все, почистили, промили, зібрали - також не помогло, хоча після того значно краще стало запускатись. Бруд був присутній на вході в насос, але не значний. Насос працює, проте не знаю чи видає він необхідну кількість "bar"? Не маю приспособи, щоби перевірити та й ніколи того не робив.

    Що робити далі, куди копати і де шукати?

    Наскільки я правильно розумію ту систему, то тре дивитись до бензинових форсунок, при умові що бензонасос видає потрібний тиск.
    Пошукав в неті контакти де обслуговують інжектора і вибірково зателефонував. Звісно, що всі дуже зайняті і тре записуватись заздалегідь на кілька днів, але то таке.... цінова політика/час виконання/форма оплати - це мене цікавить більше всього.
    Всюди сказали, що за 3-4 години все зробиться. Цінова політика доволі різна і х.з. від чого воно залежить.
    Приміром:
    - на Кульпарківській (приблизно 93 номер +/-) скзали, що за все 850грн., знімають/перевіряють/миють/перевіряють/встановлюють.
    - на Щирецькій перепитали чи стоїть газ, так стоїть але краями він до того х.з. (бо ж воно не заваджає зняттю форсів), ціна 1600-1800грн., роблять те ж саме, і якщо принести їм зняті форсунки, то 1200грн.

    Погугливши нет, прийняли рішення робити самими промивку форсунок. З підручних засобів (шприц, куски резинових шлангів, джерело напруги, промивочна рідина в балончику під тиском) можна самому зробити приблуду і промити чи хоча б визначити котра форсунка не промивається і замінити, чи навіть на котрій форсунці несправний електромагнітний клапан.
    Щодо тих електромагнітних клапанів в середині форсунки, то так як би працюють, бо при робочому двигуні знімав фішки почергово з кожної форсунки і при знятті починає підкидувати фвигуном - значить робочі.

    Хто з тим стикався, чи вартує промивати ті форсунки? чи то гиблий задум? Планую робити в ПТ/СБ.

    Хто має приспособу, вміє нею користуватись і хто може поміряти нам тиск, котрий видає бензонасос? Цю перевірку бажано зробити перед зняттям форсунок, щоби не робити зайвої роботи. Допоможіть будь-ласка з цим питанням, щоби я чітко знав що бензонасос працює справно або ж не видає потрібний тиск.
     
  18. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Фрсунки мають роспилювати гарний правильний конус. Промивав так свої карбоклінером. Ефекту не відчув але побачив що нічого не лиє і не криве.
    Тискміряти прикупив собі баро вакуум метр який ще для бєнзи не юзав але вакуум вже весь перевірив. Бюджет 300 грн.
    Решти не підкажу. Помогти не можу бо наразі у відпустці.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Явний признак що здихає насос... тре міряти тиск.. маю чим.... Обратка скидає горячий бензин в бак і плюс температура на вулиці... от насос і просідає - бо сам бензин служить для охолодження насосу в баку
     
  20. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Чи можна сьогодні приїхати і заміряти? Десь після 16.00 , коло 17.00.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)