мінімально себе стукнув та не проти, але шось рекламні агенти не встигли помітити) а ше це може бути новий проект для Thule - багажничок в стилі олд-скул :D
давненько сюди не писав, але весь цей час не зовсім байдикував) Придбав собі пару болотників, але ще не прилаштував... доокомплектував своє авто недостаючою гофрою Купив ще одну дверну ручку заради ущільнювача між ручкою і дверкою направляючу дверного замка на пробу (ще не ставив) та піскоструйку, але виявилось, що мій компресор хоч і може створити тиск до 10 атмосфер (максимум) але при роботі піскотрйки навіть тиск у 6 атмосфер підтримати не може, тобто не встигає качати достатній об'єм повітря. ще придбав детальки для оновлення механізму переключення передач для покращення переключання. Та задопомогою підручної естакади з цегли і дошок замінив їх, але ремонт цей ще не закінчив... не все ще відлагодив. ось лишились ще якісь лишні деталі :D можна побачити виробітку Паралельно ще триває процес відновлення зимового комплекту дисків та заднього бамперу...
Сьогодні налаштував, механізм переключення і здається стало працювати трошки краще, бо працювало воно і так не погано, але зате тепер з "правильним" "кривим" штоком підкреслю шо не менш важливо крім заміни розхльобаних деталей є налаштування механізму переключення КПП, для чіткого переключення передач на малюнку основні деталі, які треба налаштувати опис на російській мові є в цій книжці http://www.driveforce.ru/load/1-1-0-171 а малюнок взятий з цієї німецької книжки http://scirocco.ru/technics/doc/golf-scirocco1.pdf (найповніша книжка по ремонту) і ще потрібно звертати увагу на модифікації - було декілька варіантів механізмів
От я і зареєструвався на вашому форумі і вирів почати з того шо трошки пофлудити на твоїй сторінці:D А заодно твої зусилля похвалити - молодець!!!!!
придбаю такі детальки: кріплення заднього бампера на картинці №5 VAG 171 807 267 фланець-прокладка бензинового насосу на картинці №3 VAG 035 127 301 C та шахту для автомагнітоли, універсальну (під будь-яку магнітолу), яка мала б іти з заводу, але такої нема, є тільки дирка в приборній панелі
Я маю зайву шахту універсальну, подарую з самовивозом! Але перше мушу її зняти з машини так шо не раніше цієї суботи.
чесно кажучи думав менше часу пройшло з того часу як востаннє тут писав..) стираючи пил зі своєї закинутої теми, розкажу що десь від тоді "трошки" змінився вектор моїх пріоритетів, головним чином тому, що фактично закінчував вчитися і почав працювати, хоча Гольфику приділяв часу значно менше, але не забував про нього. Однак з іншого боку отримав джерело фінансування мого проектику... З часу останнього посту найважливішим в житті mk1 була вимушена зміна рідного радіатора (внаслідок протікання) на радіатор із дизельного гольфа мк1 із розширювальним бачком (рідний був без бачка), з одного боку збільшення об'єму є певним вдосконаленням, з іншого боку проблема відсутності кріплення бачка "вирішена" задопомогою гумових стяжок для кріплення. не супер естетично, але достатньо надійно. При нагоді ще пожаліюсь на шланги системи охолодження що в місцях кріплення протікають та краник що веде до пічки (теж підтікає). Треба чистити їх і пробувати краще затягнути. Краник можна купити новий, але раніше мені не щастило з його замовленням. Насправді купа є роботи біля машини. Хочеться аж до повної реставрації до болтиків і гаєчок, але потрібні відповідні умови.. Тому почну з найважливішого і сподіваюсь хоча б не робити більше таких зупинок. Те що мене спонукало написати і врешті шось робити це те що повністю вийшов з ладу генератор. Вже досить давно зламалось кріплення шківа, а відносно не давно десь перервалась обмотка генератора. Тому звертаюсь за допомогою у пошуках заміни (купівлі) генератора, можливо хтось має на продаж або підкаже де шукати або які є доступні замінники. Дивився також на exist, там є відреставровані за 1500грн.. буду вдячний за пораду
Маю генератор на продаж. Робочий, стояв на моєму JB. Тут можна глянути на нього: http://golf-club.org.ua/forum/viewtopic.php?f=26&t=37398&start=0 Якщо потрібно, можу дати на тест.
генератор mixonoffa став як рідний! наступне завдання поміняти пильник рульової тяги, здається пильник гранати теж пішов спати.. зараза неоригінальні пильники летять буквально за кілька років при мінімальній експлуатації машини ..це сумно, цього разу буду міняти на щось фірмове інше питання це власне заміна цього добра, тому що кузов у місці встановлення домкрату "змучився" і міняти самому стає мінімально небезпечно, та й з часом як завжди - не вистарчає.. тому стає питання вибору відповідальної контори як завжди якщо хтось знає файні варіанти по запчастинах і роботі, то діліться якщо не шкода