Golf mk1 '78 Куліча

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем Куліч, 13 січ 2009.

  1. Куліч

    Куліч Active Member

    Авто:
    Golf mk1 '78 JB
    Отже, завдяки, Green-ові, придбав у нього ж таки тарілочки новішого зразка і тепер залишилось лиш зробити вибір серед запчастин:

    опорний підшипник: Monroe MK 070 - 224грн, SNR KB657.06 - 209грн, NK 684705 164грн, крім того ще є Febi, SWAG, Mapco - про які є доволі ноднозначні відгуки відгуки та інші ще більш підозрілі контори :)

    пружини: NK 534709 - 303грн, Lesjofors 40 950 04 - 265грн, Kayaba RG 1262 - 254грн, K+F 950 642 - 250грн, Kilen 25050 - 65грн

    аморти: SACHS (100 474) 405грн = Boge (27-229-0) 490, Kayaba (663009) 360грн

    відштовхуючись від прочитаних відгуків в інтернеті інтуїтивно схиляюсь до:
    опорний підшипник: SNR
    пружини: Kayaba або Lesjofors
    амортизатори: SACHS

    також вже купив два відбійника SWAG 30 56 0007 по 20 грн, проте кажуть краще брати Lemferder, Boge, Sachs

    якщо в когось є відмінний досвід від моїх висновків, то цікаво буде почитати
    ..або будь-які інші поради, щодо цієї теми
     
  2. Куліч

    Куліч Active Member

    Авто:
    Golf mk1 '78 JB
    Ще один цікавий факт про мої оригінальні пружини.
    Із заводу на їхні кінці натягнуті шланги.
    Так виглядають нові оригінальні пружини:

    [​IMG]

    http://shop.volkswagen-classic-part...-1/Fahrwerk/Vorderachse/Schraubenfeder-3.html

    Цей варіант навіть доволі не дорогий. Але питання з доставкою..

    Щоправда на новому типі пружин, що з'явився після 79го шланги мабуть не натягували із заводу. Проте в німецькій книжці по ремонту g1 написано, що можна натягнути на кінці пружин шланги у випадку якщо вони стукають/хлопають.

    Вирішив спробувати відразу натягнути шланги на нові пружини Lesjofors, які я придбав на заміну, як мінімум це не зашкодить. Перед тим також трохи дослідив інтернет-досвід із цього питання. І натрапив на наступні сторінки:
    http://www.forum.lancer-club.ru/lofiversion/index.php/t146098.html
    http://www.forum.lancer-club.ru/index.php?showtopic=93770&st=0&p=2868923&#entry2868923
    http://vwts.ru/forum_txt/index.php/t177154.html

    Зібравши до купи вітчизняний та іноземний досвід, придбав на базарі шланги для системи охолодження радянської класики, вони достатньо тверді та більш-менш підходять по розміру, внутрішній діаметр 11,3 мм (зовн. діаметр пружини 11.15мм). Однак зовнішній діаметр шлангу доволі суттєвий 20мм, якщо пружини зі шлангами не влізатимуть то можна спробувати їх розмякшити промисловим(будівельним) феном або накрайняк зняти зовсім.

    Натягнути шланг на пружину було досить не складно використавши літол для змазки і часткового наповнення та звичайний фен, щоб трохи розігріти то все, бо навіть мені вдома трохи холодно :)

    Ось результат:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Якщо хтось має якийсь досвід у цьому питанні пишіть будь-ласка :)
     
    Останнє редагування: 2 жов 2013
  3. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Я фото не бачу але факт того що шланги натягували на прогресивні пружини на слабшу частину повністю, так як вона частіше всього стискається в "0". А тут таки да - щоб той один виток не стукав.
     
  4. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    також існують міжвиткові гумові проставки. ціна їм 10 грн/шт. ставив собі коли задню підвіску занижував.
     
  5. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Бери мої 13)
     
  6. Куліч

    Куліч Active Member

    Авто:
    Golf mk1 '78 JB
    дякую, здається вже виправив цей недолік

    Досі у мене ніц не стукало, сподіваюсь і не буде, тому провсяк випадок, поки є зручна можливість, хотілося б перестрахуватися.
     
    Останнє редагування: 2 жов 2013
  7. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Куліч, давай якіта фоткі машини цілої, а не по запчастям :lol:
     
  8. Куліч

    Куліч Active Member

    Авто:
    Golf mk1 '78 JB
    MARTINI, машинка вступає в етап, де фотки по-запчастинах таки будуть домінувати))
    і як на мене,то є файно, бо означає, що щось таки робиться, а просто фоткати машину, то не цікаво)
    зрештою від часу попередніх фоток машина не сильно змінилась :)

    Отже продовжу свої мемуари :)

    Якось раніше я трошки відновив тарілочки, які були вражені корозією

    [​IMG]

    на фото після зачистки видно, що одній тарілочці чомусь від життя дісталось більше ніж іншій і на ній вже не можливо віднайти емблему VW/AUDI

    [​IMG]


    Мушу зазначити, що завдяки RaZoR, я придбав амортизатори, пружини та пильники/відбійнки за доволі гарною ціною.

    Зрештою я зібрав усі необхідні для заміни запчастини і в підсумку вималювалась ось така картинка:

    2 аморти Boge (27-229-0),
    2 пружини Lesjofors 40 950 04,
    2 опорні підшипники SNR KB657.06,
    комплект відбійників та пильників Boge 89-001-0,
    3 типи шайбочок VAG і SWAG,
    4 шланги (классика),
    2 тарілки VAG

    [​IMG]


    стійка "майже" в зборі :)

    [​IMG]


    Довелось також побалувати Гольфика ексцетриком від Porshe :cool:
    (від VW нема в наявності)

    [​IMG]


    Приблизно місяць тому це все було замінено на СТО "Комфорт" в Городку.
     
    Останнє редагування: 3 лис 2013
  9. Куліч

    Куліч Active Member

    Авто:
    Golf mk1 '78 JB
    З того часу, майже відразу, з'явились два питання, які мене доволі суттєво хвилюють.

    1. Таке враження, що опорні підшипники "розшарувалися". Хоча на оригінальних, які стояли перед тим, такого ефекту не спостерігалось або принаймні він був у 10 разів менший. Фото та трішки пояснень далі.

    2. На 3-4 передачі, коли машина їде під певним навантаженням (трішки під гору). Відчувається відносно легке глухе постукування (звук + вібрація).

    Словом Гольфик у своєму стилі, спеціально щоб я не розслаблявся, відразу після одного "квесту" вигадує наступний, потрібно відзначити оригінальність завдань, що не повторюються :D

    Отже, під "розшаровуванням" я мав на увазі значну відстань між крайньою верхньою металічною круглою пластиною та прогумованою частиною опори.
    Ось так це виглядає зараз на машині:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    А так зараз виглядають зняті з машини оригінальні опори:

    [​IMG]

    [​IMG]


    Щодо пункту 1. про "розшаровування", то крім естетичних недоліків від нього здається поки-що явної шкоди нема. Можливо це їхній нормальний робочий стан? Хоча раніше я такого не спостерігав..

    А от не звертати увагу на пункт 2. однозначно не варто, хоча це глухе постукування не дуже сильно помітне, але може попахувати серйозними проблемами.

    Хто має досвід вирішення або якісь ідеї щодо цих питань прошу писати ;)
     
    Останнє редагування: 12 лис 2013
  10. justfun

    justfun Початківець

    Авто:
    Golf mk1 '78
    Привіт) На рахунок першого питання, то на опорних підшипниках в мене теж є зазор, як у тебе на фото, можливо і більше. З такими купив Гольф і уже третій рік пройшов, по виробнику не можу сказати шо то за підшипники. В експлуатації на дорогах все добре, тому і не переймаюсь)
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)