Отже, завдяки, Green-ові, придбав у нього ж таки тарілочки новішого зразка і тепер залишилось лиш зробити вибір серед запчастин: опорний підшипник: Monroe MK 070 - 224грн, SNR KB657.06 - 209грн, NK 684705 164грн, крім того ще є Febi, SWAG, Mapco - про які є доволі ноднозначні відгуки відгуки та інші ще більш підозрілі контори пружини: NK 534709 - 303грн, Lesjofors 40 950 04 - 265грн, Kayaba RG 1262 - 254грн, K+F 950 642 - 250грн, Kilen 25050 - 65грн аморти: SACHS (100 474) 405грн = Boge (27-229-0) 490, Kayaba (663009) 360грн відштовхуючись від прочитаних відгуків в інтернеті інтуїтивно схиляюсь до: опорний підшипник: SNR пружини: Kayaba або Lesjofors амортизатори: SACHS також вже купив два відбійника SWAG 30 56 0007 по 20 грн, проте кажуть краще брати Lemferder, Boge, Sachs якщо в когось є відмінний досвід від моїх висновків, то цікаво буде почитати ..або будь-які інші поради, щодо цієї теми
Ще один цікавий факт про мої оригінальні пружини. Із заводу на їхні кінці натягнуті шланги. Так виглядають нові оригінальні пружини: http://shop.volkswagen-classic-part...-1/Fahrwerk/Vorderachse/Schraubenfeder-3.html Цей варіант навіть доволі не дорогий. Але питання з доставкою.. Щоправда на новому типі пружин, що з'явився після 79го шланги мабуть не натягували із заводу. Проте в німецькій книжці по ремонту g1 написано, що можна натягнути на кінці пружин шланги у випадку якщо вони стукають/хлопають. Вирішив спробувати відразу натягнути шланги на нові пружини Lesjofors, які я придбав на заміну, як мінімум це не зашкодить. Перед тим також трохи дослідив інтернет-досвід із цього питання. І натрапив на наступні сторінки: http://www.forum.lancer-club.ru/lofiversion/index.php/t146098.html http://www.forum.lancer-club.ru/index.php?showtopic=93770&st=0&p=2868923&#entry2868923 http://vwts.ru/forum_txt/index.php/t177154.html Зібравши до купи вітчизняний та іноземний досвід, придбав на базарі шланги для системи охолодження радянської класики, вони достатньо тверді та більш-менш підходять по розміру, внутрішній діаметр 11,3 мм (зовн. діаметр пружини 11.15мм). Однак зовнішній діаметр шлангу доволі суттєвий 20мм, якщо пружини зі шлангами не влізатимуть то можна спробувати їх розмякшити промисловим(будівельним) феном або накрайняк зняти зовсім. Натягнути шланг на пружину було досить не складно використавши літол для змазки і часткового наповнення та звичайний фен, щоб трохи розігріти то все, бо навіть мені вдома трохи холодно Ось результат: Якщо хтось має якийсь досвід у цьому питанні пишіть будь-ласка
Я фото не бачу але факт того що шланги натягували на прогресивні пружини на слабшу частину повністю, так як вона частіше всього стискається в "0". А тут таки да - щоб той один виток не стукав.
також існують міжвиткові гумові проставки. ціна їм 10 грн/шт. ставив собі коли задню підвіску занижував.
дякую, здається вже виправив цей недолік Досі у мене ніц не стукало, сподіваюсь і не буде, тому провсяк випадок, поки є зручна можливість, хотілося б перестрахуватися.
MARTINI, машинка вступає в етап, де фотки по-запчастинах таки будуть домінувати)) і як на мене,то є файно, бо означає, що щось таки робиться, а просто фоткати машину, то не цікаво) зрештою від часу попередніх фоток машина не сильно змінилась Отже продовжу свої мемуари Якось раніше я трошки відновив тарілочки, які були вражені корозією на фото після зачистки видно, що одній тарілочці чомусь від життя дісталось більше ніж іншій і на ній вже не можливо віднайти емблему VW/AUDI Мушу зазначити, що завдяки RaZoR, я придбав амортизатори, пружини та пильники/відбійнки за доволі гарною ціною. Зрештою я зібрав усі необхідні для заміни запчастини і в підсумку вималювалась ось така картинка: 2 аморти Boge (27-229-0), 2 пружини Lesjofors 40 950 04, 2 опорні підшипники SNR KB657.06, комплект відбійників та пильників Boge 89-001-0, 3 типи шайбочок VAG і SWAG, 4 шланги (классика), 2 тарілки VAG стійка "майже" в зборі Довелось також побалувати Гольфика ексцетриком від Porshe (від VW нема в наявності) Приблизно місяць тому це все було замінено на СТО "Комфорт" в Городку.
З того часу, майже відразу, з'явились два питання, які мене доволі суттєво хвилюють. 1. Таке враження, що опорні підшипники "розшарувалися". Хоча на оригінальних, які стояли перед тим, такого ефекту не спостерігалось або принаймні він був у 10 разів менший. Фото та трішки пояснень далі. 2. На 3-4 передачі, коли машина їде під певним навантаженням (трішки під гору). Відчувається відносно легке глухе постукування (звук + вібрація). Словом Гольфик у своєму стилі, спеціально щоб я не розслаблявся, відразу після одного "квесту" вигадує наступний, потрібно відзначити оригінальність завдань, що не повторюються :D Отже, під "розшаровуванням" я мав на увазі значну відстань між крайньою верхньою металічною круглою пластиною та прогумованою частиною опори. Ось так це виглядає зараз на машині: А так зараз виглядають зняті з машини оригінальні опори: Щодо пункту 1. про "розшаровування", то крім естетичних недоліків від нього здається поки-що явної шкоди нема. Можливо це їхній нормальний робочий стан? Хоча раніше я такого не спостерігав.. А от не звертати увагу на пункт 2. однозначно не варто, хоча це глухе постукування не дуже сильно помітне, але може попахувати серйозними проблемами. Хто має досвід вирішення або якісь ідеї щодо цих питань прошу писати
Привіт) На рахунок першого питання, то на опорних підшипниках в мене теж є зазор, як у тебе на фото, можливо і більше. З такими купив Гольф і уже третій рік пройшов, по виробнику не можу сказати шо то за підшипники. В експлуатації на дорогах все добре, тому і не переймаюсь)