Пробачте, що не поновлював свою тему. Буду виправлятися ...але буду робити поступово, бо було не мало неприємних моментів як для мене так і для моєї одинички... Після зборки мотору, покатався 3 дні і на привеликий жаль з сапуна почало гнати масло та відчутно пропала тяга у мотора Ну що ж, міряю компресію 7-5-5-5... і одразу знімаю голову.... причиною є поломані верхні кільця в трьох циліндрах та це ще не всі "добрі" новини...після повторного заміру блоку, сказали що треба точини блок... і тут руки вже майже опустились..... Знаю, що капіталити 1.1 не дуже гуманно, але куди діватись, коли немає на нормальний мотор... Місяць очікувань і нарешті прийшли поршня ремонтні і в цей же вечір, точніше ніч 3.40 заново зібраний і встановлений на своє місце мотор завівся Зборку мотору не відкладував, бо дуже хотілося поїхати в Київ на VW FEST 2010
Готував свою одиничку до Фесту, кожен день після роботи ходив в гараж, до ночі був. Після другої зборки мотору почалися інші проблеми.... можна було їхати і просто стати посеред дороги без всіляких ознак життя автомобілю .... Почав шукати причину - не поступає бензин до карбюратора - міняю бензонасос, вистачило на день і та ж сама проблема..... Потім вже вирішив перевіряти масштабно і виявилось, що забиті трубки подачі та обратки бензину з баку..... Поміняв і все знову зажужало і все в останній день перед виїздом до Києва.... і нарешті Гольф був готовий до поїздки на Фест Зібрались в 3.00 трьома машинами: дві одинички та Г2 Синкро та вирушили.... все нормально було, але недоїжаючи 100 км до місця призначення сталося непередбачене.... після чого я ще більше полюбив наші дороги, точніше направлення... Що робити, можна сказати, посеред поля с цим ?!?! Ну нічого, вдалося знайти в тих краях майстра який пообіцяв все зробити, але ясно було що Гольф на Фест не пападає Зараз все нормально, Гольф катаєтся, чоловік зробив добре тоді стакан.... після чого поставив більш м"які пружини
Мав подібну проблему, після цього заниження KoniSport, пружинки H&R та резинку 15'' сховав поки не зроблять дороги на Євро 2012
До речі, в мене проблема пробоїв зникла, коли я поставив не м'якші а навпаки твердіші пружини. До відбійників майже не діставало навіть на найбільших ямах, забув що таке залізний удар по кузову на ямах. цю гілку поставлю в закладки!