Golf VII

Тема у розділі 'Новини Volkswagen', створена користувачем Чортопхай, 2 січ 2012.

  1. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Не згоден. Прочитавши лінк Pavhom, я почав стримуватись в критиці дизайну VW. Здається, німці з Вольсбурга починають повертати свій шарм, можливо, це відродились гени прадідів або може і про це взагалі ще рано судити але перші краплі дощу таки є, потрібно тільки вдивитися? Коли я колись купив свій скірік, загнав вперше в гараж, відкрив пиво і уважно вдивився йому в очі, я побачив дуже подібний характер погляду до того:

    [​IMG]
     
  2. Pavhom

    Pavhom Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.8 GU
    Клубна карта:
    000079
    Мені подобається! коли побачимо вживу він буде дуже класний тепер це повністю новий гольф з форточкою))))
     
  3. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Стаття з журналу «Мотор», №37, 10-09-2012. Перекладено спеціально для Форуму Львівського VW Клюбу.


    Golf VII. Король помер – хай живе король!

    Говориш «Гольф» - розумієш «компакт». Багато поколінь моделі одне за одним визначали стандарти класу, який врешті назвали Гольф-класом. Німці стверджують, що з «сімкою» все може бути по-іншому.

    Краща аеродинаміка
    Кузов має гостріші риси і більш обтічний, ніж попередник. Індекс опору повітря версії BlueMotion становить всього 0,27.

    Якість матеріалів
    Дотягає до преміум класу. Уся торпеда має білу підсвітку приборів.

    Читабельні прибори
    Типові для VW. Їх розділяє екран бортового комп’ютера високої розділювальної здатности. Є також датчик температури охолоджуючої рідини.

    Сенсорний екран
    Має діаметр від 5 до 8 дюймів. Його інтерфейс нагадує сучасні смартфони. Музичний центр CD і для карт SD поміщено в бардачку.

    Ричаг перемикання передач
    Розміщений на 2 см вище, ніж ц попередника, завдяки чому водієві зручніше до нього дотягнутися. Зліва – за додатковою оплатою – кнопка заведення двигуна.

    Профіль
    Із характерною С-подібною стійкою доповнений додатковим віконцем біля бічного дзеркала.

    Середня консоль
    Повернена у бік водія нагадує торпеди, які зустрічаються в автах BMW та… KIA Cee’d.

    Крісло водія
    Крісло типу Ergoactive доступне у версії Hightline, має можливість регулювання глибини сидіння та функцію масажу.

    Ширина кабіни
    Збільшилася на 2 см на висоті ліктя та на 3 см на висоті плечей.
    Новий Golf VII економніший, більш просторий і вишуканий – Golf знову хоче бути лідером у класі. У цьому йому повинні допомогти нова платформа і цілі підрозділи електроніки, яка дбає про комфорт і безпеку.

    10 найцікавіших фактів про сьому генерацію компактного Фольксвагена

    1 – нижча ціна – новий Golf VII з мотором 1,2 TSI (85 кс) коштує в Польщі від 59999 зол., тобто, на 1000 зол. менше, ніж попередник;
    2 – серійна комплектація включає багатоаварійне гальмо. Воно зупиняє авто, яке потрапило в аварію і мінімізує ризик наступної аварії;
    3 – Фольксваген Golf VII створений на модульній платформі MQB, на якій у майбутньому будуть збудовані, між іншим, нові генерації Polo, Passat, Sharan. Її вже використовують також нові Audi A3 та Seat Leon;
    4 – економні мотори – це наступна візитівка нової моделі. Бензиновий двигун 1,4 TSI має функцію вимикання двох середніх циліндрів під час рівномірної їзди. Однак, рекордсменом є 105-кінний турбодизель 1,6 TDI – у версії BlueMotion він повинен спалювати в середньому 3,2 л на 100 км;
    5 – уперше всі версії VW Golf будуть обладнані сенсорним екраном;
    6 – більша відстань між осями і пересунені в бік бампера передні кола дали більший простір для ніг в обох рядах сидінь;
    7 – місткість багажника зросла від 350 до 380 л. Використання простору спрощує подвійна підлога і складана спинка переднього правого крісла, що дозволяє перевозити довші речі;
    8 – водій нового Golf VII може вибрати один із кількох режимів їзди, які впливають, між іншим, на реакцію двигуна;
    9 – уперше Golf буде доступний з прогресивною системою керування зі змінними передачами, пристосованими до швидкости;
    10 – залежно від версії, новий Golf важить навіть на 100 кг менше від попередника. Масу авта вдалося обмежити завдяки високотривкій сталі, легшій підвісці, двигунам і навіть кріслам.

    Golf є синонімом звичайного автомобіля. До міста і для відпустки, для юнака і пенсіонера, для самотнього і для родини з двійком дітей. Одним словом, ком пакт. Ним їздили, між іншим, канцлер Меркель і кардинал Ратцінгер, їздить співробітник і сусідка з багатоповерхівки. Але прем’єра жодного звичайного автомобіля не викликає стільки емоцій, скільки прем’єра Golf-а.

    Звичайно незвичайний
    На це працювали одна за одною чергові генерації, прокладаючи при нагоді шлях конкурентам. Досить згадати першого Golf GTI (1976), першого Golf-а з приводом на всі чотири колеса (1988), з двигуном TDI (1993) або з коробкою передач із подвійним зчепленням (2002).
    «Сімка» не має наміру відставати від амбіційних предків також у галузі стилізації. На перший погляд небагато змінилося. Форма фар, широка задня стійка і zachowawcze przetloczenia – це елементи, відомі з попередника. Однак, достатньо порівняти обидва авта, щоби побачити гостріші обриси нової моделі. Передні рефлектори мають майже квадратну форму, надколісні арки чітко виділені, а wloty у бампері вже не такі чемненькі, як у «шістці».
    Змінилися також пропорції кузова. Порівняно з попередником, новий Golf виріс на 5,6 см по довжині (до 425,5 см) і на 1,3 см по ширині (до 180 см), зате він на 2,8 см нижчий (висота karozerii становить 142,5 см). Відстань між осями видовжено на 5,9 см (до 263,7 см), а завдяки використанню платформи MQB передню вісь пересунуто на 4,3 см вперед.
    Який ефект? Додатковий простір для ніг у кабіні. Збільшилася також місткість багажника – від 350 до 380 л. Складана спинка переднього крісла дозволяє перевозити довші предмети, довжиною навіть 240 см.

    У центрі уваги
    Водій Golf-а сідає в незмінно зручне крісло, перед очима має елегантні і читабельні прибори, а навколо – добре відомий порядок, але в новій формі. Повернена в його бік середня консоль пригадує торпеди BMW. Головне місце тут займає серійний сенсорний екран. У топ версіях інтерфейс системи можна обслуговувати жестами, як у сучасних смартфонах. Наприклад, щоби змінити масштаб мапи, досить провести двома пальцями по екрані.
    Ергономіка стоїть у парі з високою якістю матеріалів. Уже саме кермо (за доплатою – з підігрівом) виглядає як наживо перенесене з версії GTI. Торпеда покрита м’яким матеріалом і має фортепіанне вивершення, кабіна освітлюється діодами LED, а середина кишень дверей і поличок вистелена тканиною.
    Скромна кількість кнопок на торпеді успішно маскує вражаючий список наповнення з розряду комфорту і безпеки. Golf контролює ступінь втомлености водія, перед обгоном він перевірить, чи в мертвій зоні немає іншого авта, а в разі загрози аварії сам загальмує. До того ж розпізнає дорожні знаки, вночі змінить налаштування фар і допоможе запаркувати. За доплатою доступний буде також активний темпомат, який дотепер зарезервований був лише для CC та Phaeton-а.

    Маса на задній передачі
    Армія електронних помічників не завадила інженерам Фольксвагена позбутися лишніх кілограмів. Образно кажучи, «сімка» з 2012 року важить стільки ж, скільки «четвірка» з 1998 р. На дієту посадили не лише кузов чи двигуни, але також такі дрібниці, як торпеда (-0,4 кг), систему кондиціювання повітря (-2,7 кг ) або крісла (-7 кг). Залежно від версії, вага нової моделі зменшилася порівняно з попередником на кругленькі 100 кг.
    І лише завдяки цьому Golf бере на 0,3 л палива на 100 км менше. Наступні заощадження вдалося отримати завдяки двигунам, які серійно співпрацюють із системою start-stop. Бензиновий 1,4 TSI (140 кс) має функцію вимикання середніх циліндрів під час рівномірної їзди. Лідером економности мав би бути 1,6-літровий турбодизель потужністю 105 кс. Спочатку авто ще буде доступне з бензиновим двигуном 1,2 TSI (85 кс) і турбодизелем 2,0 TDI (150 кс). У пропозиції будуть також двоступеневі коробки передач DSG.

    Битва за позитиви і ціни
    Хітовий у своїй доцільності Golf повинен змагатися не лише з бігом часу, але й із грізними конкурентами. Сьогодні клієнти мають вибір серед понад 20-и компактних моделей, у тому числі свіжі пропозиції від KIA та Hyundai або нещодавно відновлені Megane та Astra. Великими кроками наближаються прем’єри братніх конструкцій з-під знаку Skoda і Seat, а також новесенький Auris.
    Можливо саме тому новий Golf є трохи дешевший від попередника? Тридверна версія Trendline 1,2 TSI коштує в Польщі 59999 зол., на 1000 зол. Менше від «шістки» 1,4 (80 кс). Її базове наповнення тепер трохи багатше і включає, між іншим, кондиціонер, електрично керовані шиби та бортовий комп’ютер. Перші екземпляри модели з’являться у польських салонах у другій половині жовтня поточного року.


    Історія Golf-а нараховує 38 років, шість генерацій і понад 29 мільйонів проданих екземплярів – це одна з найпопулярніших моделей усіх часів

    1974 – Volkswagen Golf I
    Він замінив на ринку застарілого Горбаня. Протягом 9 років знайшов 6,8 млн. власників.

    1983 – Volkswagen Golf IІ
    Друга генерація пропонувалася, між іншим, з ABS, гідро підсилювачем і каталізатором.

    1991 – Volkswagen Golf IІІ
    «Трійка» отримала титул Автомобіля року 1992. Уперше був випущений як комбі (Variant).

    1997 – Volkswagen Golf IV
    Був доступний із бензиновим двигуном з безпосереднім впорскуванням (FSI).

    2003 – Volkswagen Golf V
    П’ята генерація – перша з двигунами TSI, у тому числі Twincharger (турбіна і компресор).

    2008 – Volkswagen Golf VI
    Використовує техніку «п’ятірки». Зараз це найпопулярніший автомобіль у Європі.

    2012 – Volkswagen Golf VII
    Сьоме втілення Golf-а має традиційно витриманий вигляд, однак, з огляду на наповнення наздоганяє навіть Audi A3.
     
    Останнє редагування модератором: 15 вер 2012
    • Подобається Подобається x 3
  4. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Знайшла гарні фотки до історії Гольфа, але, на жаль, чомусь не можу їх вставити в текст. Сорки!
    Ой, і ще, хлопці, вибачте, - там у двох місцях є слова польською мовою (хотіла звірити за словником, але забула і так вивісила текст).
     
    Останнє редагування: 15 вер 2012

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)