Гріється мотор 110*С

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Aknod, 12 гру 2009.

  1. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    в мене також парує, правда в мене мотор сам по собі гарячий. Кажу ж тобі постав датчик з нижчими температурами включення і буде тобі щастя, якщо не хочеш коротити 1-шу швидкість на другу.
     
  2. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Як вибрати датчик з нижчими температурами? Там по кольорам мабуть чи як?

    А що означає
     
  3. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    мотор 9а любить на 100градусах їздити (+- 5гр.). Заходиш в магазин і питаєш 3-х контактний датчик до ВВ. На самому датчику вибиті температури включеня-виключення.
     
  4. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Може в мене якась зимова версія мотору? Хм...

    Це той датчик, що встановлюється внизу радіатора? Але якщо в мене стоїть до прикладу 90 для першої швидкості, а я поставлю 85... А коли там термостат спрацьовує? Не вийде так, що вентилятор буде постійно гудіти?
     
  5. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Може в мене якась зимова версія мотору? Хм...

    Це той датчик, що встановлюється внизу радіатора? Але якщо в мене стоїть до прикладу 90 для першої швидкості, а я поставлю 85... А коли там термостат спрацьовує? Не вийде так, що вентилятор буде постійно гудіти?
     
  6. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    в мене вентилятор постійно не працює
     
  7. Sluva

    Sluva Active Member

    Авто:
    був Passat b4 пересів на япошку
    Заклинивший термостат у відкритому положені,відповідно ОР ганялась по великому колу і мозги сприймали двигун як холодний, внаслідок цього вмикався постійно автопідсос.Стрілка температури рідко коли доходила до 70градусів
     
  8. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Для того шоб мотор по максимуму весь час підтримував сталу температуру десь 95градусів. Але термодатчик виходить з ладу і швидкості пізніше включаються, тому іде перегрів. Впринципі заміна термодатчика має вирішити проблему. Але мені помагала ненадовго. За рік десь 5 штук поміняв, а вони не дешеві. Такшо вирішив зробити так аніж ше купляти)
     
  9. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Нема термодатчиків з включенням 85. Бо тіки при 90 термостат відкриється і піде рідина по другому колу. Мінімум це 91 градус шо я бачив для 1ї швидкості, а друга 97-98, або 100-102.
    Просто повір в таку штуку шо ти стоїш в корку, і в тебе мотор нагрівається і має вже 97 градусів. Вмикаєтться 2га швидкість, і поки вона охолодить мотор температура полюбе виповзе за позначку "100". Потім впаде знов до 95 десь. Нашо так насілувати мотор. Тіки всякі фланці пластикові гнуться, прокладка погіршується...
     
  10. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Тепер набагато ясніше мені стало, дякую. Ок, будемо щось пробувати, якщо допоможеш. В мене до речі не фішка на вентилятор, а окремо три дроти, тому без великих зусиль можна організувати відразу другу швидкість я так думаю.
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Є термостати з температурою відкриття 87 град. Вентиляторні датчики : 1 ша швидкість 91-95 град , 2- га швидкість -102-105 град. Я думаю всі розуміють що то не космічна техніка і точність тут приблизна. Через те на кожну машину треба підбирати індивідуально. Друга щвидкість має той недолік, що якщо довго їздити по пробках то можна посадити АКБ. Два електромотори не один мотор ... плюс ще треба електрику на бензонасос, якщо АКБ слабенька(а рано чи пізно вона стає слабенька) то є ймовірність заглохнути посеред пробки і збільшити пробку. Тому на багатьох моделях ставлять віскомуфту на один вентилятор а на другий електродвигун. Краще все те привести в порядок і їздити як завод спроектував.
     
    Останнє редагування: 16 тра 2010
  12. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    а чому всі говорять про t включення вентилятора, а про t виключення забули.
    І так, 1шв. - вкл. 95гр. викл. 84гр.
    2шв. - вкл 102гр. викл. 91гр.
    А термостат відкривається при t 87гр.
    такі датчики і термостати стоять на більшості вагенів 90років.
     
  13. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Якби все працювало як завод спроектував і біли б такі запчастини які довго їзять.
    Кажу ж я поміняв 5 термодатчиків за рік. Кожен працював десь по 2 тижня. 2га швидкість включалася десь на 107-108 градусах завжди. І поки починало остивати то температура доходала до 110. В мене більше варіантів не лишилося.
    До того ж причому тут АКБ? Посуди сам. Пасат Б3, губа і вентилятор. Спроектовано як, шо якшо траса - то першої швидкості сповна достатньо. Якшо стоїш в корку на то є і 2га швидкість, бо нема обдуву взагалі, нема решітки до радіатора, а гаряче повітря іде вверх і лигається під капотом, тому остивання нема без пропєллєра.
    В свою чергу я не зрозумів причому тут 2 електромотора? Вентилятор один, один мотор, різні швидкості.
    Ну і накінець. Стоїш в корку - якшо навіть не друга то перша швидкість постійно маслає. А тут вентилятор включається на другу буквально на 2хвилини і на хвилину вирубається. Шо більше посадить АКБ треба рахувати цифрами.

    Я б тобі показав свій оригінальний з заводу датчик. 1ша - 91-93, 2га - 97-98. Таке було на ньому маркування і так він працював до початку 2009 року. Але потім температурний режим різко з"їхав на 6-7 градусів більше.
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    На трасі вентилятор взагалі не включається(хіба радіатор забитий) навіть при швидкості 40-60 вповні вистарчає природнього обдуву. Я вів розмову про пробки. А в пробках АКБ працює на розряд. Генератор активний заряд дає десь після 1300-1400 обертів. На ХХ АКБ на свічки вистарчає понвністю,але коли йде завелика енергонагрузка то АКБ працює на розряд. При слабій АКБ в пробках є велика ймовірність просто заглохнути. Є моделі з одним вентилятором а є з двома. Потужність на другій швидкості потрібно в два рази більше ніж на першій. Обдувається не сам двигун а радіатор в першу чергу, а потім двигун.
    Я ж кажу що всі ті датчики і термостати не мають високої точності і треба підбирати .... крім того браку серед них багато
     
  15. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Хлопці можливо трохи не в тему але: чи звертали увагу на крильчатку вентилятора, і чи є можливість поставити крильчатку з більшою кількістю лопастей? і подруге чи є якийсь захист моторного відсіка з під низу на даному авто, можливо гарячому повітрю нікуди виходити?
    Моя думка датчик включення вентилятора потрібно міняти тоді коли він вийде з ладу, а так ну получиться купити ДВВ який буде спрацьовувати на 2град раніше(принаймі по напису), доречі незабувайте про діапазон 92-95(може при 92град а може і при 95) і 150 чи 250грн буде потрачено впусту. я підтримую варіант перекидки проводів на 2гу швидкість, але проблема не в швидкості вентилятора це як вихід з положення, можливо і найкращий.
     
  16. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Ше як радикальний вихід зробити в лижі решітку для охолодження - купа Б3 бачу, значить в багатьох є проблеми з охолодженням і люди напевно спочатку пробували простіші вирішення але в ітозі приходили до радикального трохи уродливого рішення :)
     
  17. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Я вище про це писав. Почитай! Це всьо фігня.
     
  18. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну незнаю... в мене на Б3 з 98го року як сюда привезли з німеччини весь час вентилятор гудів. ну не весь час, але включалася/виключалася перша швидкість.
    Зараз стабільно ганяє 2га, так як губи нема.

    Заміть як при періодичному включенні 2ї швидкості, так і при постійному включенні 1ї.

    Абсолютно не в 2 рази, а всього десь на 30% більше. Вже цифр не пам"ятаю, колись міряв.
     
  19. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Якщо я їду постійно, навіть зі швидкістю 40-50 км/год, то не чув, щоб вентилятор включався. А от перша швидкість реально зараз не допомагає навіть в невеликих корках, бо стрілка температури росте моментально. Нехай якщо дурить на 5 градусів, то 105 постійно значить є. Я мабуть за включення відразу другої швидкості, бо по трасі взагалі вентилятор не включається, температура менше 90, якщо їхати без довгих корків. А от при в'їзді в місто з траси, де швидкість сповільнюється деколи до нуля, то починає рости температура. Тобто чи після траси, чи після стоянки температура росте у корках і тримається в нормі тільки коли швидкість більше 40-50 км/год. В новіших моделях пасатів недарма дали вже вентиляційну решітку. Якби був майстер, що погодиться мені таке зробити, я би віддав вус нехай робить, єдине значок би якось залишити, бо як це без значка. Бачив і пропонують на форумі такі решітки, але помалювати то вже мабуть дорожче задоволення, чим переробити мою.

    І взагалі, якщо брати фактор грошей, то мабуть треба спробувати спочатку постійно другу швидкість, подивитися що це дасть, хоча б на день-два перекинути.
     
  20. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    А в яку сторону має крутитись вентилятор? В мене від радіатора до мотору. Тобто він втягує повітря через радіатор всередину. Судячи по логіці коли їдеш, то повітря заходить так само. А з під низу, якщо встати збоку, реально дме гаряче повітря коли друга швидкість вже включена. Значить точно дує від радіатора до мотору. Чи це правильно?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)