Гріється мотор 110*С

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Aknod, 12 гру 2009.

  1. Sasha321

    Sasha321 Новачок

    Авто:
    passat b3
    Я, в принципі, не про те, як знизити температуру двигуна, а про те, чи дійсно такі високі температури зашкодять двигуну. Тому що у підручнику вказано саме такі температури і це значить, що з системою охолодження двигуна все в нормі тому, що в моїй машині відбувається саме так, як сказано у підручнику, тобто: завівся - нагрілась, включилось, охололо, виключилось і все це в межах 90* - 110* градусів.
    Як думаєте???
    :bomb:
     
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Повторюся. В мене була та сама байда. Мотор старий, при високих температурах гнуться всі пластикові фланці і починають текти. Перевірено на власній шкурі.
    Також є можливість того шо поведе ГБЦ, хоча на мою думку малоймовірна...
    Та й нашо так гріти, на душі якось не приємно з такою температурою)))
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Дивні ти підручники читаєш.... Для машини є два підручника - інструкція по експлуатації від виробника і для фольксвагенів ЕЛЬЗа - база даних VW де є все про фоксвагени від того яким ключом і з якою силою закручувати колесо до того якй тиск має давати турбіна. Всі інші підручники списані з двох перших що я перерахував.
    Я сильно не думаючи скажу тобі так.... Двигун має нагрітись до 90 град і потім при любих режимах може коливатись не більше 5-7 град. ідеально то стрілка має стояти на 90 град. мертво хоч на трасі хоч в пробці. якщо в тебе доходить до 110 то не справна система охолодження і її просто треба ремонтувати. Те що двигун витримує ... то заслуга конструкторів що вони дали запас по перегріву, але постійний перегрів може угробити двигун.
     
  4. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Моя проблема вирішилась заміною датчика температури охолоджуючої рідини на тройніку. До того приборка постійно показувала 100-105, а в пробках літом показувала 110 і навіть більше, в цій темі я також відмітився :) Виявилося, що це лише датчик (+10% від приборки, але це інші моменти). І коли датчик почав на холодному двигуні показувати строго максимум, тут і прийшло рішення його замінити. І ще питання - чи є впевненість, що включається саме друга швидкість вентилятора? Може лише перша, бо мотор реально не є 110 градусів?
     
  5. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    знімаєш розєм з датчика температури (той що в радіаторі) і замикаєш по черзі по 2 контакти. Так побачиш чи працюють 2 швидкості.
     
  6. Andriy M

    Andriy M Новачок

    Авто:
    Jetta II 1986 1,6.,бенз.5-ст КПП
    Привіт! Недавно з'явилась проблема подібна до описаних раніше. Почав закипати тосол в системі охолодження. Вирішив поміняти термостат . Старий і новий термостат перевірив нагіріваючи в воді . Відкрились одночасно при температурі 87градусів (міряв термометром). Наступним кроком стало зняття водяної помпи. Пошкоджень чи накипу не було. Зібрав усе назад. Після запуску двигуна за 10хв знову вигнало тосол з системи охоладження. Пічка нагрівається добре , патрубки до пічки гарячі на дотик. Патрубки з малого кола теж . Радіатор холодний. Може хтось стикався з подібним? Може варто поміняти водяну помпу?
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Або завоздушена система, або забитий радіатор, або пробита прокладка ГБЦ (дує).
    Скоріше всього останнє.....прокладка дує і завоздушує ГБЦ і починає грітися - хвороба фолксвагенів
     
  8. Andriy M

    Andriy M Новачок

    Авто:
    Jetta II 1986 1,6.,бенз.5-ст КПП
    Дякую за пораду. Схильний більше до варіанту "пробита прокладка ГБЦ ". Як варіант потрібний двигун (у мого тиск 6,5-6,5-6,5-6,5 при рекомендованому мін.7,5). Де можна придбати?
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Можем пошукати..... але 1.6 досить дефіцит.... можна поставити 1.8... зовні вони абсолютно подібні і з кріплень тільки лапи переставити, а можна капіталку зробити - трохи дорожче але надійніше.
     
  10. vizir

    vizir Початківець

    Авто:
    VW Passat B4 CL 1.9 TDI 1995; WV GOLF IV 1.6 2003
    Прочитав усю гілку, все дуже пізнавально, але мою ситуацію не прояснило ніяк. Тому опишу. Golf, 1.6 двигун BFQ. За три роки експлуатації стрілка не була дальше 90 градусів. Прогрівалась машина задовго (як на мене): при їзді по місту 1-2 км за раз з інтервалом 30-40 хв. могла стрілка і не піднятись. Але на трасі всьо гут. Кудась дівався тосол, за рік доливав може до 1 літри і менше. Потьоків не видно. Масло не прибувало.
    Вчора машина несподівано перегрілась. На трасі температура різко почала рости з 90 до 120-130 (кінець шкали). Рухаючись на спусках на нейтралці дотягнув до заправки не допускаючи температуру дальше 120 гр. Вентилятор робив, з бачка трошки вихлюпнулось при відкритті кришки, долив 1 л дистильованої води. Рівень став якраз по середині бачка. При знятій кришці і холостих оборотах рівень трохи гуляв по бачку 1-3 см туди-сюди, але не вихлюпував. І при тому всьому пічка перестала дути гарячим. Через 3 години повертався назад: мотор прогрівся до 90 гр. набагато швидше ніж завжди. Один раз зашкалив. Знову спуск на нейтралці. Але 12 км доїхав без проблем тільки з холодною пічкою.
    Сьогодні все повторилось: пічка не робить, при їзді по місту 60-70 км /год ( хвилин 15 )стрілка тримається як приклеєна на 90 гр. За містом на 5 передачі, шв. прибл. 100 км за 1-2хв. поповзла стрілка в кінець шкали і так само швидко вернулась на 90 при їзді накатом. В місто вернувся без проблем. По приїзду заглянув під капот при заглушеному движку (тепер знаю, що краще то робити на працюючому): рівень в бачку той самий, верхній патрубок гарячий, нижній (їх багато) той що йде зокрема до розширювача холодніший раза в два, усі патрубки м’які.
    З прочитаного зрозумів що маю три варіанти: термостат, помпа, прокладка ГБЦ. Останнє страшить найбільше, бо машина 2003 р. і ремонт ГБЦ не входив у мої плани. Прошу спеців підказати, яких дій просити в майстра, а від яких дій тікати . Бо на сервісах зразу відправляють «до моториста», але не хочеться міняти копійчану деталь (термостат, датчик і т.д.) спершу замінивши прокладку ГБЦ.
    Можу тільки додати, що в моторі була ОР G12. Після купівлі машини при заміні паса ГРМ «добрий» дядько-моторист помітив, що в бачку трохи бракує ОР і долив десь 100 гр. звичайної зеленої ОР, запевнивши, що так можна. Тільки пізніше я прочитав, що це категорично заборонено і надалі доливав тільки G12. Чи могло змішування ОР якось вилізти мені боком через 3 роки? Буду вдячний за підказки.
     
  11. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Ці 100гр аж ніяк.
    Моя думка: термостат, зокрема на це вказує холодна пічка, якщо її звичайно включали, як це рекомендується при перегріві.
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ні.... термостат тут ні причому. Пічка в Фольксвагенах працює на малому колі... тобто поза термостатом. Помпа теж ні причому. Тут глюк у двох варіантах, або електрика (ДТОР накрився і казиться, або показометр приборки показує як йому захочеться) або ГБЦ дує і завоздушує систему. Взагалі це все якось дивно виглядає.... холодна пічка - явний признак що дує ГБЦ і завоздушує пічку. Температура 120-130 град - означає що вже повинні рватись патрубки.... за звичай така температура тоді коли в системі немає зовсім ОР (витекла через розірваний патрубок) ... а під капотом все нормально і ОР в бачку є..... це все треба в живу дивитись, якось воно одно з одним не вяжеться. Єдине що можу порекомендувати - це треба терміново знайти причину зашкалювання температури і дай бог щоб це датчик глючив..... бо якщо причина в ГБЦ то можна напоротись на клин двигуна і спалення самої ГБЦ
     
  13. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    можливо в тебе клинить торнозмий циліндр? машина тугіша не стає? диски не червоні коли переіваєть двигун? в мене було схоже раптово нагрівалася потім ні виявилося тормозний клинить
     
  14. ЮркаУ

    ЮркаУ Початківець

    Авто:
    Golf 3 1,8 AAM-був; Chevrolet Lacetti SX wagon, black
    В мене таке було... Поки не прорвало патрубок.. і вияснилось, що забита система охолодження... Прикотив машинку до Донецького, поміняли всі патрубки, промивали дууууже довго поки не пробили систему і все стало на свої місця... Думаю в тебе така сама ситуація...
     
  15. vizir

    vizir Початківець

    Авто:
    VW Passat B4 CL 1.9 TDI 1995; WV GOLF IV 1.6 2003
    Цього не може бути, машину пускав накатом, того вона й охолоджувалась на ходу. В четвер поїду до майстра - відпишусь... якщо взагалі щось зясується. А ще отримав поза форумом декілька порад, підкажіть чи може таке бути: що пробка повітряна є на термостаті, того він не відкривається і при цьому ще й пічка завоздушена. Якщо так, то як правильно розвоздушувати систему? І ще хтось писав, що завоздушену пічку треба вміти запускати правильно. Що мається на увазі?
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    чепуха то все....на В4 вистарчить один раз нагріти до 90-100 град і охолодити і система сама розвоздушується - але це у випадку справної системи. Якщо система несправна то починають придумувати як ліквідувати наслідки(повітряні пробки), а ліквідовувати треба причину( чому появляються повітряні пробки)
     
  17. vizir

    vizir Початківець

    Авто:
    VW Passat B4 CL 1.9 TDI 1995; WV GOLF IV 1.6 2003
    Був у майстра. Машина при тихій їзді не гріється. Погазували трохи в боксі, машина не грілася, вентилятор включився тільки через деякий час, спочатку відкрився термостат і прогрівся радіатор. Відєднали патрубок на виході з пічки, дмухнули в бачок, з пічки хлюпнуло. Але пічка не запрацювала. Помітили, що потримавши мотор трохи на газу, і відкриваючи розширювальний, то тосол трохи закипає але не вихлюпує. За пару секунд стає на попередній рівень. Після цього патрубок до біля темостата стає трохи мякшим. Температура тосолу в бачку 80 гр, на панелі приборів - 90. Ситуація з газуванням повторювалсь: знову трошки піднімався рівень в бачку і патрубок мякшав. Майстер каже, що то однозначно гази з ГБЦ, але дефект дуже малий, тому система завоздушується тільки на високих оборотах, тоді нарушається циркуляція і машина гріється. Чи може таке бути? Як тоді відновлються циркуляція після їзди накатом? Які шанси, що дефект виявиться після зняття ГБЦ? Погоджуватись на зняття ГБЦ чи ще шукати щось? Чи є інші варіанти попадання газів, крім з ГБЦ? Невже пічка могла миттєво завоздушитись, при тому що циркуляція ОР не нарушилась?
     
  18. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    Підключи до компутера і нагрій машину так як ти описував вище, потім зрівняй температуру з компутера і приборки. Було в мене таке шо один датчик показував 90, а на приборці вже було 110, а деколи і всі 115))
     
  19. vizir

    vizir Початківець

    Авто:
    VW Passat B4 CL 1.9 TDI 1995; WV GOLF IV 1.6 2003
    Усі питання знято. Після зняття патрубків, що йдуть до пічки, побачили, що з них нічого не тече, навіть якщо газувати. При цьому якшо дмухнути в розширювальний бачок, то тосол тік з обох. Висновок - помпа. І діагноз підтвердився - крильчатка тріснула пополам. Получається двигун охолоджувався конвекцією, через що машина трохи швидше нагрівалась до норми, а потім за рахунок термостата, радіатора і холодної пори року температура підтримувалась в нормі. Може комусь пригодиься мій досвід. Поки що всьо в нормі: машина прогрівається довше, не кипить, пічка працює. Дякую всім дописувачам.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)