як визначити чи працює турбіна

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем дядя Вася, 31 січ 2011.

  1. дядя Вася

    дядя Вася Початківець

    Авто:
    Volkswagen t4 2002року
    Як визначити чи працює турбіна у Volkswagen t4 2002року
    допоможіть.
    Дякую
     
  2. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    визначити чи працює легко а от як працює то вже складніше. якщо після певних обертів, в мене 2,5-3 тис. відчуваєш підрив значить включилася турбіна як нема того турбіна вмерла...
     
  3. дядя Вася

    дядя Вася Початківець

    Авто:
    Volkswagen t4 2002року
    підрив майже невідчувакться
     
  4. дядя Вася

    дядя Вася Початківець

    Авто:
    Volkswagen t4 2002року
    підрив майже невідчувається
     
  5. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Підриву можеш не відчути не тільки через турбіну.
    Є ще така штука, як турбокоректор , коли він не працює або погано працює - підриву не буде чути.
    А турбіна, якщо не вклинила - то працює!!!!
     
    Останнє редагування: 31 січ 2011
  6. дядя Вася

    дядя Вася Початківець

    Авто:
    Volkswagen t4 2002року
    А як дізнатися чи працює турбокоректор і де він находиться
     
  7. NOS

    NOS Active Member

    Авто:
    JETTA2(1.8 EV)
    Турбіна мала б трохи свистіти коли працює так як має бути. Масло біля турбіни ненаблюдається? Може тобі потрібно просто поміняти сапун, бо він зас...в турбіну)
     
  8. дядя Вася

    дядя Вася Початківець

    Авто:
    Volkswagen t4 2002року
    Масло біля турбіни ненаблюдається мотор чистий
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Реально турбіну можна вирахувати тільки через компютерну діагностику. Компютер розраховує наддув план- факт і ганяючи в тестовому режимі по обертах від ХХ до 3000 можна оцінити турбіну на 100%. Так що шукай в Чернівцях грамотного діагноста і провіряйся.... Все решта то на "око"
     
  10. дядя Вася

    дядя Вася Початківець

    Авто:
    Volkswagen t4 2002року
    Дякую. Буду провіряти всі варіанти.
    Пишіть.
     
  11. ksirium

    ksirium Початківець

    Авто:
    ЕЩЕ НЕТ
    у нас была проблема не включалась турбина,и уже было подозрение что турбине пора на покой,и увеличился расход,дело было в расходомере!
     
    Останнє редагування: 31 січ 2011
  12. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Не пишіть фігні! Тубіна працює постійно, (включається при заводці :), якщо не заклинивша). А от тиск який вона створює, для того щоб ти відчув той самий підрив на певних обертах, це вже друге питання!
    Ну складного не багато, треба взяти манометр і підключити його до трубки яка входить в клапан рециркуляції вихлопхих газів, сам клапан при тому заглушивши, і провести все то діло в салон, проїхавшись в різних режимах будеш знати який тиск дає турбіна.!
     
  13. Gurkha

    Gurkha Місцевий

    Авто:
    Caddy British 1.9 TDI. 02. ALH 90hp
    http://www.youtube.com/watch?v=8ZoRgaYabqg
    http://www.youtube.com/watch?v=uCFIqHD7M2w&feature=related
    Какой пробег машины? САм переодитечески сталкиваюсь с этой проблемой. В основном летит расходомер и изменяются параметры двигателя(токсичность, динамика, завод на холодную). Расходомер дает показатели входящего воздуха ЭБУ, эбу в свою очередь регулирует угол зажигания, подачу топлива и открытие клапана N75 для заслонки в турбокомпенсаторе.
    Нужно заехать на сервис и проверить на компьютерной диагностике, входящий воздух( проверить отклонения, у каждого мотора свои показатели). Второй вариант, шланг идущий от клапана N75 к заслонки турбины(он иногда рвется у основания возле клапана N75). 3 вариант воздушный фильтр забит!
    У самого 200 тыс, турбокомпенсатор в норме!
     
  14. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    забераю свої слова назад. кажу як мені пояснювали. на 100 % правильність не притендую.
    п.с. в самого проблема з турбіною(масло підбирає) їду на днях до КУМа діагностувати
     
  15. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Тоді вже ремонт, або заміна турбіни.
     
  16. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Шо було зроблено? Як дійшли висновку, що проблема в турбіні?
     
  17. Geremy

    Geremy Active Member

    Авто:
    Golf Plus 1.6 - більше в дружини, Skoda Octavia 1.9 TDI (2005 р.в.) - службовий....
    Блін - чи турміна працює - перевіряється елементарно, тисненться різко повний газ на нейтралці - якщо ззаду валить чорний дим - значить хана турбіні (якщо перевріяється варіант заклинювання). Одноразово (не впевнений, але мав такі чутки) для порівняння можна прикрити воздухозаборнік і ще так раз зробити, якщо повалить чорний дим - значить з турбінкою все ок (як то кажуть розумні люди - нє мєшай тєхнікє работать).
    Хоча інших причин чорного диму також може бути купа.
    Якщо машина погано тягне, треба дивитись що за двигун (ТНВД, насос-форсунка) в кожного по іншому йде принцип ії роботи. В мене на шкоді наприклад обороти від 1500 однаково набираються до червоної відмітки (там 66 квт, ТНВД), їздив свого часу на пасаті з насос-форсунками (130 кс.) - так там до 2.300 вопше не їде, зато потім ппц. На 140 к.с. Б6 - теж до 2000 оберітв тупуватий. На Т5 ТДІ 105 кс - по всьому діапазоні тягнув, відносно але ІМХО слабуватий він для нього.
    Пропоную мабуть спершу сказати причини підозр на турбіну - які прояви і тд, чи просто сервіс на турбіну розводить (багато то люблять)...
    Якщо просто тому що підрив не відчувається, то є багато інших факторів - ДМРВ, вмираючий інтеркулер, помилка в датчику температури двигуна і т.д. Зазвичай, якщо просто почав слабо тягнути - то треба дивитись ДМРВ (признаки - зменшення потужності, зниження максималки, в прицнипі "хвороба" ТДІ ВВ - раз на 100-150 тис доведеться міняти), але перевірити його реально тільки шляхом експерементальної заміни (свого часу так зробив - поїхав до офф дилера - теж "спєци" на турбіну розводили, попросив поставити тимчасово - проїхався - відчув що їде зовсім інакше, поміняв (в офф дилера можна домовитись щоб старий здати і новий поставити - тоді значно дешевше виходить ніж будь-де в магазині купувати, щоправда залежить від моделі - чи приймуть).
    Клапан №75 також буває вмирає, але там цілком інакші прояви - машина тоді взагалі не їде і на панелі висвічується моторчик, тимчасвоо лікується вимкненням двигуна, якщо дохлий - то в прицнипі можна їздити (в мене на шкоді наприклад вмирає) але засікти на трасі на яких оборотах він клинить, і відповідно просто більше обертів не крутити ( в мене на 3 тис, якщо більше 5 сек).
    Звичайно що це все - "діагноз по телефону", але вивчаючи матчасть своїх дизелів таке ото понаписував
     
    Останнє редагування: 1 лют 2011
  18. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Шось ніц не поняв.
    Взагалі то "чорний дим" у дизелів це продукт згоряння палива, і в залежністі від його кількості, коли згоряє забагато палива (переливають форсунки, не відкориговано кут запалення) - вихлоп дуже чорний, коли збіднена суміш - вихлоп ближче до білого.
    З остальним цілком згідний.
     
  19. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Хм... експерементально...- помиляєтесь. Перевіряється все за допомогою Ваг-кома: підключається ноут до авто, помічник сідає поруч, мотор прогріти до роб темп, розігнати авто до швидкості 20км тоді включити 3тю прередачу і крутити до відсічки (бажано на прямій і де менше авто, щоб ніхто не заважав) все це пишеть Ваг-комом у лог файл і тоді порівнюється з базовими даними для конкретного авто
     
  20. Geremy

    Geremy Active Member

    Авто:
    Golf Plus 1.6 - більше в дружини, Skoda Octavia 1.9 TDI (2005 р.в.) - службовий....
    В мене офіційний дилер не вичислив, півгодини з ноутом ганяли на різних обертах (хоча може то такі спєци в офф. ділера). Коли екперементально - теж работнік довго дупля не давав що змінилось ))) але я відчув...

    Мудрість народна, але має своє пояснення
    Якщо турбіна не дає достатньо повітря в циліндри (а тим більше на різкому і повному газі) - то відповідно суміш виходить забагата, от і чорний дим, а не дає чого - бо крутиться не так як треба... Хоча незначний чорний димок допускається.
    Якщо з закритим воздухозаборніком - то відповідний природний процесс - збагачена суміш (але кажуть тим не можна зловживати, хіба при купівлі, щоб ціну збити))) ).
     
    Останнє редагування: 1 лют 2011

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)