Яке масло моторне заливати у автомобіль?

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Miha, 30 бер 2009.

  1. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Херасє, німці в інструкції перестраховуються. То виходить якшо топити тапок то за ті 5000 пів масла з машини вигорить.
    Тааак, тепер я точно знаю що їзджу як старий пердун :sad:
     
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну так норм))) Масло доливаєш, тіки фільтра шо 10тищ міняти)))
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тут ти правий що це престраховка. Насправді масло їсти в принципі немає якщо ЦПГ в нормі. Можливо німаки дають перестраховку коли по іх хайвеях машина годину дві іде з швидкістю коло 200 і більше. На таких швидкостях напевно повиино жерти масло бо кільця просто не будуть встигати його стирати. Тай взагалі при високих обертах в двигуні все трохи по іншому. При нормальному режимі навіть при швидкості 150 - 160 не повинно їсти... Тай в принципі як довго можна по наших дорогах тримати 150 . Так що якщо при нормальній їзді почало брати масло то щось не в порядку з ЦПГ і сальничками клапанів а ця німкцька перестраховка скоріше всього має юридичну основу, якщо хтось би виставляв претензії.
     
  4. vlad8

    vlad8 Active Member

    Авто:
    пошук
    Я чув, що навіть новий фольц з двигуном 1.8Т расходую масло від заміни до заміни. Я вважаю, що коли двигун їсть масло, то він вже потребую якись вкладень. Знаю, що Зик, Кастрол, Мобил не погане масло, ось тут https://atl.ua/masla багато вибору. Але головне, що слід його міняти на 7, масимум 8 тис., а то і меньше.
     
  5. Pavlo_B5

    Pavlo_B5 Початківець

    Авто:
    Volkswagen Passat Variant 1.9 TDI AJM 5 МКПП 2000р.
    Усім привіт. Виникло питання, підніму тему. В наявності VW B5 1.9 AJM з пробігом 400тис+. Що на даний момент залито невідомо. Хочу залити 5w40 або 5w30 з допусками 505 00/505 01. На даний момент розглядаю LIQUI MOLY, XADO або ARAL. Підкажіть чи варто, або порадьте щось краще
     
  6. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Для цього двигуна треба лити масло з допуском не менше 505.01. 5ве30 чи 5ве40 немає значення!
     
  7. Pavlo_B5

    Pavlo_B5 Початківець

    Авто:
    Volkswagen Passat Variant 1.9 TDI AJM 5 МКПП 2000р.
    а по виробниках є якась різниця?
     
  8. Назар Непийпиво

    Назар Непийпиво Active Member

    Авто:
    VW CADDY 1.9TDI 77kWt
    505.01 так зване Low-saps, іншими словами масло яке придумали "для захисту екології, а не двигунів". Тобто це масло має врізаний пакет миючих і диспергуючих присадок. Рекомендовано для автомобілів які мають насос-форсунки, сажеві фільтри, а також відповідають нормам Євро 4 і вижче.

    У вас немає сажового фільтра, тож на вашому місці я б заливав масло зі старим допуском 505 з "кінською" дозою присадок, які будуть "захищати" ваш двигун. (Дивіться на розширені характеристики і порівняйте лужне число масла з допуском 505 і з допуском 505.01, а також к-сть таких елементів як молібден, кальцій і тд)

    Щодо в"язкості - тут думаю 5W40
    Щодо виробника - нині пропозицій дуже багато і згруба всі масла одного допуску є приблизно одинаковими за хімічним складом. Рекомендую вибирати того виробника - де ви 1) впевнені що купите не підробку і 2) вам дозволяє бютжет. Що лікві-моллі, що арал - хороші виробники (в оригіналі). Можете також звернути увагу на допуски інших виробників. Ще один + до масла якщо воно має допуск MB 229.5 (це для масла 505.00)

    П.С. можливо складно пояснив, бо і тема масла є дуже складною, але думаю ви вловили суть. І в принципі можете погуглити в тому напрямку.
     
    Останнє редагування: 6 вер 2017
    • Подобається Подобається x 1
    • Корисно Корисно x 1
  9. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    кукурудзяне
     
  10. Pavlo_B5

    Pavlo_B5 Початківець

    Авто:
    Volkswagen Passat Variant 1.9 TDI AJM 5 МКПП 2000р.
    Дякую.
     
  11. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Це Ви про 507 допуск написали!
    505,01 - зовсім інше!
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Це напевне найголовніше у виборі масла. З заводів любих виробників напевно добре масло виходить... поки дійде до нас то фігня виходить.За літо я мав 6 випадків коли треба було робити двигун по причині поганого масла.... тобто двигуни доволі свіжі, пробіг не критичний, масла не брали, а в якийсь момент різко починали брати масло. при розборці у всіх двигунів був камінь на внутрішніх стінках двигуна.... Раніше так не було...видно десь дофіга підробок на ринок викидають... Причому всі шість їздили на різних маслах, якоїсь системи не побачив
     
  13. Назар Непийпиво

    Назар Непийпиво Active Member

    Авто:
    VW CADDY 1.9TDI 77kWt
    ні писав власне про 505.01 (що в принципі ще терпимо в плані захисту двигуна), 507.00 - ще більше врізаний по присадкам ніж 505.01

    П.С дійсно, в своєму повідомленні вище помилився:
    505.01 - Mid-saps (я ж написав Low-saps)
    507.00 - Low-saps
     
  14. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Так, 505.01 вже також малозольні мастила, але для НФ треба масло не нижче
    Хоча... Можете на свій страх і ризик лити 505.00 масло:) Розпредвалу мало не покажеться:)))
    Так на скору руку:
    Теперь что касается необходимости использования в двигателях с насос-форсунками именно тех масел, которые имеют специальные допуски от производителя. На момент внедрения концерном своей технологии на легковых дизельных двигателях американские и европейские требования (API и ACEA) не предусматривали высоких нагрузок при том уровне смазки, который обеспечивает масло в ГБЦ. А в силу специфических особенностей работы таких двигателей к маслу предъявляются особые требования по толщине масляной пленки, стойкости к механическим нагрузкам, высокому давлению в пятне контакта и т.д. Если эти требования не выдерживаются, возможен повышенный износ привода насос-форсунок, в частности распределительных валов. Также замечу, что с момента вывода на рынок концерном Volkswagen моделей с насос-форсунками в руководстве по эксплуатации уже нигде не найдешь ссылок на то, что можно использовать масла по требованиям ACEA или API, - только фирменные допуски, разработанные с учетом вышеназванной специфики".
    Оригінал тут Что будет, если залить в TDI масло без спецдопуска? - Новости Беларуси - ABW.BY
     
  15. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    А ще Ви пишете
    А потім рекомендуєте
    :dntknw:
     
  16. Назар Непийпиво

    Назар Непийпиво Active Member

    Авто:
    VW CADDY 1.9TDI 77kWt
    ну власне, то що рекомендує завод - не завжди гуд (ІМХО)
    505.01 - завод рекомендує для НФ.
    Доречі допуск 505.01 у 2000році мав склад з іншими показниками ніж зараз.

    Зі свого досвіду і досвіду інших людей - я рекомендую лити у пасат Б5 масло з допуском 505.00 (має більше присадок ніж 505.01), хоча вибір за власником. І як підтвердив кум - найкраще то масло в якому ти впевнений що не бадягя!

    + на 505.00 інтервал заміни є більшим ніж на 505.01

    ну і читаємо статті і обговорення масел на oil-club - там багато корисної інформації. (Low SAPS vs Full SAPS - Моторные масла ОБЩАЯ)
     
  17. Назар Непийпиво

    Назар Непийпиво Active Member

    Авто:
    VW CADDY 1.9TDI 77kWt
    а нічо не буде.
    я вже 65тис заливаю масло не по допуску (у TDI двигун з насос форсунками і сажовим фільтром) і все гуд. Ви скажете що то не показник - згоден, але вагомий аргумент.
     
  18. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    в PD мотори багато знайомих ллють 0w40 505.00 і не мають жодних проблем, причому по 100т.км по проїжджали...
    в мене CR - з 30т.км. їжджу на 0w40 505.00 - зникли проблеми з угаром масла на новому двигуні, зараз масло ще і світленьке
    Заміна кожних 10т.км, умови експлуатації - важкі, бо на 180 поні тяжко їхати спокійно :)
     
  19. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Тут Ви праві!
    І я рекомендую для НФ масло з 505,01 допуском.
    А якщо Вас, рекомендації заводу не влаштовуюють, і Ви вважаєте що це не є гуд, то Ваше право! Кожен лиє шо хоче:)
    В такому випадку можна рекомендувати і 15ве40 якесь залити, там також 505-й допуск, і присадок багато:):bye2:
     
  20. Назар Непийпиво

    Назар Непийпиво Active Member

    Авто:
    VW CADDY 1.9TDI 77kWt
    згоден з Вами на всі 100! Наші переписки думаю точно "забили цвяха в голову" авторові запитання )
    Думаю цього достатньо щоб самому розібратись і прийняти рішення! (звичайно добре погугливши перед цим)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)