Який бензин лити 92/95??

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Geremy, 9 лют 2011.

  1. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Думаю різниці сильної між 95 та 92 нема... Сам правда лив 95 на шелі
     
  2. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    В мене америкос, тому лию тільки - 92
     
  3. Eller

    Eller Active Member

    Авто:
    VW Passat B4 1,8 ABS
    Клубна карта:
    Хочу!
    Лью 95, бо як пробував поекономити в 2011 році и кілька разів лив 92, то тяга пропала страшно. Завжди звик залітати на гори, наприклад Княгині Ольги зі сторони Сахарова, як правило притоплю і попереду всіх залітаю, а на 92 мене всі пообганяли, навіть 6-ка Жигуль. Після того поїхав знову залив 95 :D
     
  4. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Не пам'ятаю, чи вже відмічався у цій темі. Колись, як лише купив свого пасата, то пробував заливати 20 л 92 + 20 л 95 якось так, але тяга чутливо зменшувалась. Пробував і 40 л 92, потім 40 л 95, але на 92 тяги не було. На 95 - все гуд. Це було ще до кризи, коли я користувався лише ТНК заправками. Після того лив лише 95.

    Зараз лию ОККО 95, хороша тяга завжди. З пульсом не склалось - коли тільки но хотів його спробувати, то колонка, до якої під'їзжав, завжди була без пульса. Тому вирішив - не доля тому пульсу литися в мого пасата :) Шел пробував, після того, як на власні очі побачив, що знайома там заправляється постійно. Але раз менше розхід виходив, чим на ОККО, а раз більше. Неясно чому, бо заправка та сама була. Тому поки лию ОККО. На ВОГ чорт ногу зломить який там лити бензин з їхніми кіньми. Я ж машину приїхав заправляти, а не ребуси розгадувати. Інші заправки також не пробував, якось не хочеться експериментів. Не претендую на істину, кажу як є в мене.
     
  5. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    В Г2 лив тільки 92 хоча пару раз пробував 95 то різниці не відчув (ні по тязі ні по економії), в реношку лише 95 щоб максимально реалізувати (задіяти) 98к.с.
    А от цікава історія: батько на таврію (ще поки вона свіжіша була) лив 76(80) і прислухався до детонації (цокотінню) під час їзди, то казав що вкладається в 5л/100км по місту (місто невеличке) траса виходила десь 4,5. Чого я згадав цю історію бо цокотіння двигуна слугувало економайзером (сильно натиснув - зацокотіло - зменшив натиск на акселератор), тобто постійно економна(спокійна) манера їзди, я впевнений що якщо так само їздити на 92-95 бензині то розхід був би ще меншим, але нічого не слугує економайзером. Висновок: розхід пального залежить від стилю водіння.
    Я пробував на ренохі їздити на 92 з таким самим стилем як і на 95, то розхід виріс на тіж 0,5-1л/100км а тяга відчутно знижувалася. В мене повністю електронне запалювання, датчики детонації які недопустять цокоту навіть і на 76(мабуть) та економної їзди неполучитьься бо двигун незможе реалізувати свій потенціал в 98сил.
    P.S. На істину не претендую це лише моя власна думка.
     
    Останнє редагування: 30 січ 2012
  6. Pavhom

    Pavhom Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.8 GU
    Клубна карта:
    000079
    Заливав завжди 95 бо завжди відчував різницю від 92 тяга завжди краща на 95 їде краще двигун тихіше працює і розхід менший виходить на одне і розумію те що у нас весь бензин не вищого гатунку яка б не була АЗС... маємо те що маємо!
     
  7. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Я би не бавився так, у 92 крім меншої атидетонаційної здатності також більші допуски по сірці, свинцю і інших домішках, які потім осідають на клапанах, каталізаторах, поршнях, свічках, форсунках ітд. А ще в сучасних двигунах є датчики детонації, які через більшу детонацію 92-го відкочують запалювання назад. А це означає, що при заливанні нижчого октанового числа збільшується розхід . Дуже сумнівна економія. Якщо не антиекономія.
     
  8. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Тобто, якщо лити 98, то буде ще менший розхід? От кажуть, що ці всі мустанги та пульси - це не що інше, як дотримане правдиве октанове число, до прикладу, рівно 95. Тому воно і економніше виходить?
     
  9. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Так. Тобто так, але лише в двох випадках:

    1. Якщо авто розраховано на 98
    2. Якщо 95 не має реальних 95 одиниць октанового числа та заменшені показники по цетановому і вмісту домішок. Підозрюю, що у нас такого м'яко кажучи більшість.
     
  10. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    В мене на кришці пише мін 98, я лию 92. Якщо залию 98 це не буде шкодити двигуну оскільки попередній власник теж їздив на 92. Цікаво які плюси які мінуси?))
     
  11. andriy89

    andriy89 Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 92
    Всім привіт, от і я вирішив дописатись.

    Лию завжди 95, так як жаль машинки, але в цю суботу (собі на голову) заправився на ЛукОйлі, тому що навпроти Скрині. Залив 5л. 95-го. І що ви думаєте ... проїхав 500м. і машина вклякла. Причому настільки глухо, що навіть 10л долитих літрів Мустангу їй не допомогли. Тому будьте обережні з незнайомими заправками)

    П.С. Машину довелось відбуксирувати в гараж де вона чекатиме свого рятівника-спеціаліста.

    П.П.С. По симптоматиці: заводиться і працює на холостих (1000 об.), а як натиснеш газ - зразу глохне. Коли натискати і відпускати педаль газу багато разів можна розкрутити до 4-5 тис. але при таких оборотах при спробі рушити вона зразу заглохне.
     
  12. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Юзни гугл за запитом "наслідки детонації двигуна" якщо в тебе немає датчика детонації. Якщо є - то залий 98 і приємно здивуєшся економією грошей при такій же їзді.
     
    Останнє редагування: 30 січ 2012
  13. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Дійсно, виглядає, що саме цього раз ти залив справжній 95й, і твій мотор на нього не розрахований, і не втримує детонації.
     
  14. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    З настанням холодів така сама ситуація була поки не кинув гофру від воздушного фільтру до колектора бо в мене її не було. Якщо в тебе вона є то провірь чи працює терморегулятор який переключає подачу теплого і холоднаго воздуху.

    ПП. Адміни вибачайте за офф.
     
  15. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Датчик детонації е), новий оригінал ставив. Спробую). Ще питання де в нас можна залити пристойний 98?.
     
  16. andriy89

    andriy89 Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 92
    Дякую за підказку, гофри немає, буду шукати чим замінити.
     
  17. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    Тазовскі підходять. Підбери по діаметру. Якщо нема на колекторі теплового екрану, просто підведи гофру до колектора і закляп дирку на подачу холодного воздуху. Ну це так на перший час поки не зробиш все як "книжка пише".
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)