Кадік червоний 2008 1.4 ГБО IV

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем marchello, 31 лип 2017.

  1. Назар Непийпиво

    Назар Непийпиво Active Member

    Авто:
    VW CADDY 1.9TDI 77kWt
    Сорян, але на мою суб"єктивну думку тебе розвели. Тре було брати готовий на ОЛХ за 60 баксів, і доплатити зварювальнику щоб він доробив його під твої потреби. Бо на фото я не бачу якоїсь спец роботи чи особливості цього багажника.
    Ти писав що буде спеціальна форма під грибок вентиляції - де вона?

    500 баксів - то задофіга. + Цей багажник буде дуже шуміти на трасі - від довгої їзди в голові буде шум.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 3
  2. Назар Непийпиво

    Назар Непийпиво Active Member

    Авто:
    VW CADDY 1.9TDI 77kWt
    ну і плюс до того - він дуже масивний. яка вага самого багажника?
    не забувай, що максимум на даху може бути до 100кг (якщо вага багажника 30кг, то не так багато ти ще можеж взяти на горб)
     
  3. marchello

    marchello Місцевий

    Авто:
    2008 Caddy 1.4 газ IV покоління (перед тим 2 роки Таврія)
    Та я такий хлопець що не переймаюся. Поїжджу, побачу. Вагу самого багажника не знаю поки що, але я ще буду там в майстрів далі робити інше, то спитаю. Під грибок піднятий вище сам багажник, а форму / випуклість якусь я не просив.

    Поки що буду робити бічне вікно з форточкою ззаду за водієм, бо душогубку треба якось потрохи виправити.

    Шо кому не сподобалося - вибачайте, роблю для себе, а не на продаж, сам собі винуватий буду якщо що! )))
     
  4. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Може зашити передню частину кошика орг склом. або щось на подобі. Буде менше шуміти...
     
    • Корисно Корисно x 1
  5. marchello

    marchello Місцевий

    Авто:
    2008 Caddy 1.4 газ IV покоління (перед тим 2 роки Таврія)
    Як перший раз виїду на трасу, то побачу чи треба, ближчим часом то не буде. За підказку дякую!
     
  6. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Як він прикріплений? Приклеїний, чи дах сверлений?
    Наскільки я бачу, то в 4 точках і чи хоть на тих ребрах жорсткості?
     
  7. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    думаю, сверлений. клеїти такий багажник і вантажити його - то російська рулетка. але сверлити дах - то кощунство. не таке, як капот під мухобойку - але все ж...
     
  8. marchello

    marchello Місцевий

    Авто:
    2008 Caddy 1.4 газ IV покоління (перед тим 2 роки Таврія)
    Якраз на рідні дзюрки поставили багажник.
     
  9. marchello

    marchello Місцевий

    Авто:
    2008 Caddy 1.4 газ IV покоління (перед тим 2 роки Таврія)
    Був на діагностиці глушника на Зеленій. Заміна гофри і хомута з роботою - 800 грн з вівторка.
     
  10. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    А чому не купити причіп за такі гроші?
     
  11. marchello

    marchello Місцевий

    Авто:
    2008 Caddy 1.4 газ IV покоління (перед тим 2 роки Таврія)
    Не маю де тримати причіп, ну можна на стоянці, але бульбу не вожу, цеглу теж, нащо він мені здався той причіп. На верх машини закинути чумайдани, коляску і таке подібне на відпочинок - саме воно.
     
  12. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    і я напишу... розвели як юпі у воді.... чувак, ти хоть бачив, що замовляв? ціна тому щастю ну 100 американців від сили (не люблю рахувати чужі гроші, але то просто марнотратсво) ...
    + памятай про фізику і геометрію, ти ж казав, що трошки компютерщик... парусність буде ппц, а ще та щілина між дахом і корзиною - ти хоч уявляєш, як буде повітря то піднімати при закладеному багажнику?
    соррі, не втримався..
     
  13. marchello

    marchello Місцевий

    Авто:
    2008 Caddy 1.4 газ IV покоління (перед тим 2 роки Таврія)
    Пацани, ок в цілому згідний. Зараз це для мене не проблема, бо дуже нормальна робота попалася, напевно тому толком довго не прицінювався, не питав в різних місцях. Чесно, від душі скажу - ціна не парить, віддав і забув. Парусність на трасі пізніше побачу, як щось то зашию оргсклом. Та й ніхто не збирається ганяти з трьома дітьми ззаду. Всім дякую що пишете що не так! :ThankYou:
     
  14. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Ой, не зарікайся ;) (по собі, дебілу, знаю ;))
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
  15. marchello

    marchello Місцевий

    Авто:
    2008 Caddy 1.4 газ IV покоління (перед тим 2 роки Таврія)
    Зарікатися не буду. Коли сам їду і дуже треба, то 120 по добрій дорозі легко, більше ні бо на газі не радять (до речі, чому не радять - не знаю). З дітьми тримаю в основному сотню якщо по прямій і без ямок. В Карпати перед Верхнім Синьовидним починаються різкі повороти, дорога йде під гору і вже виходить 80 і менше.
     
  16. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    типу того.
    ᐉ Кошик на багажник "Експедиція" • Краща ціна в Києві, Україні • Купити в інтернет-магазині Епіцентр
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Смішно Смішно x 1
  17. marchello

    marchello Місцевий

    Авто:
    2008 Caddy 1.4 газ IV покоління (перед тим 2 роки Таврія)
    [тут мав бути заплаканий смайлик]

    :cools:
     
  18. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Чуваки, фірмові багажники на всякі там пасфайндери чи крузаки стартують мінімум з 16 кілогривень. Бгажники на ниви і уази від ста баксів (штамповки і якість відповідна). А враховуючи те що на каддіка в рідні рейлінгові дирки такого взагалі нема то прайс на ручну роботу мав би бути десь посередині, от він там і є.

    Я колись собі варив кастомні пороги на кантріка і теж папєрвой прифігів коли за кусок нержавійки і пластини з мене взяли під 300 євро, але зараз не думаю що лоханувся, бо вони міряли, вирізали, в програмі ескізи ваяли, тратили на мою машину час і тд. Вони б краще перил за той час наварили і мали б більше бабок. Ручний труд дорогий і ніхто не хоче за 2 рубля морочитись. Відстаньте від топікстартера з тими корзинами :) де ви всі були раніше з тими ссилками коли він тільки планував. Захотів - зробив! Чому? А бо може! :)

    Ну і доречі я б не був нак дуже проди гробіків. 500-600 літрів на даху це я скажу не так вже й мало... Навіть багато :) а експедиційний реально потрібен мабуть тільки для запаски, лопати, каністри і хайджека ;) ну це моє імхо і сперечатись з цього приводу не збираюсь.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Флудану)))) кароче, ті перила з нержавійки, що встановлені нещодавно на трамвайній зупинці (перед кінцевою до залізничного вокзалу, в напрямку вокзалу)... так от, маю інфу, що їх бюджет склав +/- 1лям гривників. Робіть висновки)))
    А, інсталювати смітника на тій зупинці, гівнярі так і не спромоглися, і сплинуло вже півроку з моменту реінкарнації тої зупинки.
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    ми дуже тему засмічуємо, але так як робота зв'язана з комунальними об'єктами то відповім. Не можна порівнювати роботи які роблять приватні організації для якогось дядька умовно і для держ структур (різні департамети, виконкоми і т.д.). На прикладі зупинки. Робиться кошторис на встановлення зупинок, де враховані витрати підрядних організацій, матеріали і податки, перевезення, витрати на тендерні процедури, витрати на розробку проекту, витрати на погодження з усіма інстанціями і інфляція, тех нагляд і авторський нагляд. Тобто якщо підрядна організація зробить цю роботу за 500 тисяч включно з матеріалами і роботою автоматом ще береться 23 відсотки ПДВ, і ще всі інші накрутки. Тобто ми на виході маємо вартість усього будівництва мінімум на 30% вищою ніж це саме зробила та сама підрядна організація для приватного підприємства чи просто для фізичної особи бо багато чинників можна було б виключити.
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)