Капіталю свій 1.9

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Exoto, 28 тра 2017.

  1. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Так я це і буду робити. Я віддам голову товаришу брата, який то все зробить заодно і притре клапана. Єдине що, то клапана будуть нові. може фото і не передає всього, але як сказав майстер, краще замінити.
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    воно звичайно по фото трудно судити, але є один момент...нові клапана мають з заводу правильні кути і притирку. Посадочні гнізда клапанів треба фрезерувати фрезою іменно під ці кути, а це проблематично бо навряд чи такі фрези найдуться. Всі користуються конусними фрезами і підбирають їх по потрібному діаметру, а це означає що нові клапани все одно треба притирати під конкретну фрезу.Взагалі дивно...за звичай впускні клапани рідко коли бувають погані. За звичай випускні мають гірший стан. Крім того я б рекомендував все таки віддати голову на провірку і шліфовку.. Дизеля працюють під високим тиском і тому провірка і шліфовка майже обовязкова. Подивись на прокладку скільки має дірок чи перфорацій, які показують товщину прокладки
     
  3. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Де можуть її перевірити і прошліфувати? Також на курмановчиа?
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Так. Ще роблять таке на Зеленій
     
  5. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Якщо порівнювати якість з Курмановича та Зеленою, то однозначно на Курмановича.
    Тому обов'язково ГБЦ на перевірку на продувку і шліфовку туди.
     
  6. wvB2

    wvB2 Початківець

    Авто:
    vwB2 1985р 1,6TD SB
    Думаю що завтра заберу голову, дофрезерую гнізда малих клапанів, тоді нема проблем! Просто фрези переробляв, жигулівські з кутом 120 градусів, завеликі в діаметрі, щоб зробити в малому сідлі кут, вигризав тіло головки. Зменшувати до діаметра 34 мм. Тобто фрези підганяв під фольксвагенівський розмір!!!
     
  7. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Брат вроді домовився на курмановича
    Зелена відпадає. Негативні враження після неї. Майстер брата рік чи два тому, годував завтраками і розум парив досить довго. Безвідповідально віднісся одним словом.
    До речі турбіна зараз по суті в руках і думаю гріх ще разок не почистити геометрію. Які там можуть бути складнощі, чи ще краще, я там можу шось поламати?)
    Дякую, не потрібно. Я думаю там зроблять нормально
    До речі, забрав клапана з направляючими, кільця на поршні і тд. Вкінці підібю підсумки по вартості
    В головці в одному з циліндрів, було так норм нагару. Десь клапан не тримав чи що. Крім того, була чи то вигнута чи загнута трубка в носику, що падає масло на поршень, від того в 3 циліндрі могла бути біда. Добре, що наважився на такий ремонт. ЩЕ краще, що не треба дуже лізти в поршневу.
     
  8. wvB2

    wvB2 Початківець

    Авто:
    vwB2 1985р 1,6TD SB
    Повірте нічого складного в роботі з головкою блока нема!!!! Навіть якщо робити по максимуму (вибивання форкамер, сідел, направляючих, розфрезеровування тріщин, заварювання, фрезерування площини, розточування під сідла, виготовлення сідел під запресовку з обємним гартуванням, перевірка герметичності головки, запресовка усього що можна, знову перевірка на герметичність, шліфовка). Це без іронії, просто хотів спробувати, а тепер дав пропозицію керівництву таке налаштувати для завантаження нашого обладнання!!! А щодо дискусії залишання старих клапанів, то з "КУМОМ" я згоден і хочу знявши стару головку шліфанути старі клапани, (так як в нас є круглошліфувальні станки) і виготовити під їхні ремонтні розміра направляючі, бо ніякої складної роботи там нема!!!
     
  9. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Я теж буду свою знімати - заради цікавості, та й просто почистити ;)
    Ніц складного там нема, там головне не змістити тягу що від вакуумного клапана йде і регулює геометрію, і перед тим як знімати чи розбирати тре помітити фарбою положення тяги, щоб потім поставити все назад і не настроювати потім турбіну заново. Решта то діло техніки, чистка не завадить аби люфту крильчатки не було, бо там вже без ремкомплекту не обійтись ;)
     
  10. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Трошки люфт є, і з інтеркулера трохи масла вилилось. Півроку тому юра "кум" казав, що ще ніц критичного нема. То му розберу, почищу і дасться чути. Завтра матиму весь вільний день, займусь чисткою всього і всюди. Хочу аби все блистіло як кота яйка
    До речі, фа-фа нині на некрасова)
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Відвіз гбц на ремонт на вулицю Кульпарківську, біля лікарні. Сподобалось, чистота в них в приміщенні, організованість і відсутність хамства. За якість робити і ціну поки сказати важко. Порадувало, що гбц до мене ще ніхто не робив. А от блок хз, поршня махле наврядчи йшли в оригіналі.
    Раз розібрана морда, вирішив зайнятись кондиціонером. В листопаді місяці, зловив пологу ямку на замарстинівській, обірвав трубки конлиціонера. Нині знайшов нові трубки, куплю ролик. Питання, в мене під заміну попадає також осушувач? Де в нас можуть продіагностувати і заправити систему? Раніше робив в автокліматі в рясному, але і альтернатив толком не було.
    Також цікавить така штука, де можна взяти форсунку охолодження поршня (фото додаю). Ато ціна нової дуже не гуманна. Потрібна сама формунка, болт є
     

    Вкладення:

    • 7.jpg
      7.jpg
      Розмір файлу:
      6,7 КБ
      Переглядів:
      198
  12. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    На фото болт це і є форсунка , а той носик то просто направляюча трубка. Якщо треба такий носик то в мене є. Але невпевнений що таки самий. Можу подарувати. 06з6зз06чч
    Гбц робив також там на кульпарі. Роблять файно , я би був дуже задоволений якби не обин косяк
     
  13. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    буду дуже вдячний.
    Який косяк, якщо не секрет?
     
  14. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    Розсухарювали ударами і покоцали "пастєлі" посадочні місця розпредвалів. Решту все супер. І ціна норм
     
  15. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    гадаю, це основне і воно прямо впливає на якість робіт (ІМХО), і було б добре щоби знати чіткий адрес чи схему проїзду.
    @Олег М. (Городок, вул.Артищівська, СТО Комфорт)
    але, от питання, чому він забанений? якшо потрібно, то дам ссилочку у ФБ.
     
  16. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    поставив мітку, перший поворот праворуч після лікарні, якщо їхати в сторону окружної.
    Далеко їхати в городок
     

    Вкладення:

  17. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Відписав в ПП.
    Ні, не далеко. На роздоріжжі ОККО, і далі в місто прямо, за першою зупинкою зліва, вроді би. Десь 18км від Львова.
     
  18. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Нині забрав гбц. Вартість за все 860 грн. Далі казали вартість буде на 10 відсотків більша. Сподобалась оперативність, сказали буде в середу готова, по-факту ще в пятницю все зробили. А не так як на зелені, типу буде готово за два дні, потім ще за два і бла бла. Також сподобалось відношення, де все пояснять, все покажуть. Докладніше по цінах, викладу в скріні. Хочуть тільки ідеально чисту гбц, я реально запарився то все зубною щіткою чистити, але то таке, дрібниці.
     

    Вкладення:

    • гбц.jpg
      гбц.jpg
      Розмір файлу:
      108,4 КБ
      Переглядів:
      187
    • док.jpg
      док.jpg
      Розмір файлу:
      55,6 КБ
      Переглядів:
      185
    • Подобається Подобається x 3
  19. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Також почав чистити геометрію. Досить легко зняв гарячу частину від холодної, а от потім застопорився. 3 болта, покажу на фото, які тримають суто геометрію ніяк не йдуть. Почало різати шляпки болтів. Плюнув залив то все вдшкою до завтра.
    Питання, якшо вони не підуть, їх можна якось гріти чи що?
    дякую
     

    Вкладення:

    • Turbo_031.jpg
      Turbo_031.jpg
      Розмір файлу:
      76 КБ
      Переглядів:
      179
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Все має крутитись добре бо недавно розбиралось... Якщо ріже шляпки значить поганий інструмент -не відповідає розміру... як зіпсуєш болти - буде проблема - це спеціальні жаростійкі... любий туди не поставиш
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)