Карбюратор

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Svyatoslav B., 20 чер 2006.

  1. diver

    diver Новачок

    Авто:
    audi 80
    У нас в городе некто неберёться его от регулировать .что делать незнаю
     
  2. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    а в тебе якого року ауді?
     
  3. Мирік

    Мирік Active Member

    Авто:
    Volkswagen Golf 2 1.6 RF,87р
    Я собі робив в Винниках,майстра кличуть малютін,робив мені так вечером пригнав розібрав до болтіка,кинув то в сьо в відерко з новим розчинником,я думав шо то нічо недасть але коли ранком прийшов подивитися на процедуру зборки карбіратора я був в шоці розчинник став весь чорний,він поміняв прокладки.відрегулював,їжджу майже місяць без проблем,за роботу заплатив 100 грн.,дав мені гарантію на 3 місяці,вразі якоісь поломки або вимахання карбіратора робить безплатно:):):),шоб домовитись тре їхати і домовлятись,мобільного він немає,
     
  4. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    diver
    audi 80

    Реєстрація: 26.10.2009
    Місто: конотоп
    Дописів: 3
    Репутація: 10




    Зверніть увагу на місто реєстрації... До Винник далекувато буде перти до карбяраторщика....
     
  5. diver

    diver Новачок

    Авто:
    audi 80
    audi 80 1989года
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    В тебе сторіше всього Пітбург 2ЕЕ
    Подивись як він влаштований
    http://audi-80.5go.ru/html/2_3.htm
    і сам відрегулюй нічого там складного немає
     
  7. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    Христос Воскрес! Маю мужики проблему,думаю разом ЇЇ вирішемо.Дані авто Джетта 2,1987р. перехідна,бензин,двигун RF 1.6,карбюратор 2є2.Що сталося,коли зранку завожу без проблем ,хватає з пів тика,а пізніше починає троЇти двигун,так літом приблизно до 5 хв.і поступово двигун починає нормально працювати (зимою довше треба прогрівати).
    П.С.електричний підсос відключений,дуже давно,зараз збільшився розхід бензи (колись по місту 6-7л.тепер приблизно 10л.),якщо по трасі шв.120-150 скидаю на нітралку авто глохне,падають обороти до 400.Раніше на баці Їздив до КиЇва і назад (і на другій передачі легенько розганяв до 120км,зараз приблизно 80-90,але відчютний напряг).Шота я думаю полетіло,у карбі (бо троЇть зранку).Чекаю на відповіді,дуже дякую.По ходу розкажу більше (можливо буде корисна інфа).Юра (кум) можливо ти стикався з таким.
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Виглядає що в тебе дві причини. перша - накрився прогрівочний режим.. Точно не памятаю як на 2е2. але там має бути термореле. Друга розрегулювався карб, або забиті фільтри ...повітряний бензиновий (поганий розгін)... подивись також свічки може якась накрилась. Взагалі причин може бути багато до самих тривіальних.
    подивись що в тебе звязано з підігрівом і фільтри, свічки, шланги вакуумні тоже подивись може десь підсос пішов.... попробуй на ХХ понажимай тормоз три чотири рази підряд чи поміняються обороти.
     
  9. Senia

    Senia Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.8 GX 87" була
    Fiat Doblo 1.3 MJTD 05"
    Воістино воскрес! Слухай, в тебе може просто карб переливає.
    А глохне тому, що коли скидаєш на нейтральну свічки закидає ну і плюс запалювання збилось! Я чомусь більше схильний до запалювання!!!
     
  10. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    я думаю йде перезбагачена суміш.

    якщо автопідсос відключений,це якось може вліяти.свічі дроти в нормі.

    що у карбі відповідає за перелив?
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Перезбагачена суміш- тоді коли замало повітря на нормальну кількість бензини, або забагато бензини на нормальну кількість повітря - це наслідок, а не причина. Якщо перезбагачена суміш ... свічки мають бути чорні, або як мінімум видно що були чорні а потім пропалились.... подивись свічки.
     
  12. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    були чорні.Вдень викручу гляну.Я думаю чому троЇть,поки не прогріється трішки колектор,йде перелив,колектор нагрівся і бензин краще розсіює.
     
  13. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    перше потрібно розібратись чому зранку троЇть,я думаю тут собака зарита,бо почало троЇти відразу ,зненацька,значить щось гавкнуло.
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    може жикльори повітряні позабивались...попробуй промий продуй все....
     
  15. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Там нема електропідсоса і здається термореле теж. Хоча термоклапан якийсь є який відкритий до +15 але поки не розібрався з його ф-цією. Там по ідеї вакуумна мембрана з біметалпружиною.
    Тоді мав би бути чорний дим з труби
    Все. Жикльори в часності.

    Моя думка - підсос повітря! Шукай по трубках
     
    Останнє редагування: 6 кві 2010
  16. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    якщо добре газанути то димяра така чорна(дизель віддихає).

    по суті так і хочу зробити.
     
  17. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Якщо нема бажання самому з тим карбом мучитися - то можеш підїхати до Андрія на Боткіна.
     
  18. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    мав майстра який мою зробив супер,(до речі тази робить),найшов нового ,буду пробувати.
     
  19. orra

    orra Active Member

    Авто:
    audi 100
  20. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    так деякі так звані майстри і роблять,але не надовго :nea::nea::nea:
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)