взято звідти: За фарыу меня другая задумка! А по поводу того что она не едит, просто в ней шкивы были попутаны местами, бегунок стоял задом на перед, коробка с пассата, свечи попутаны местами, две подушки лопнувших, третья неприкручина… Много чего ей недовало ехать! Мы сделали как должно быть и стало нарядней ехать! в тебе вона що була в такому поганому стані?
донецький до вище перерахованого свої руки не пхав, він мені тільки по електриці дещо робив і торпеду обезшумлював. А ті всі косяки - то вже на совісті наших горе-майстрів, які дуже полюбляють одне зробити, а натомість шось друге поламати, переплутати і тд. І то ше добре. якщо шось одне дійсно при цьому зроблять Щоб у Львові бути власником Кори треба самому бути майстром, бо всім відома істина, якщо хочеш шось зробити добре, зроби це сам. Цим шляхом пішли зараз Рок-н-рол і Назар, вони самі роблять свої машини. У мене такої можливості нема, тому корі дуже пощастило, що вона потрапила в місто, де, як я бачу, є ще майстри з рівними руками, бо тут ше трохи і вона би вклякла Всі болячки, з якими я їздив по наших майстрах кілька років і які не могли толком діагностувати та поремонтувати, там були діагностовані і направлені за два місяці. Ріспект їм.
Всі старіші машини чекає така доля. Бо я по своїй машині бачу те саме, ті самі проблеми з майстрами. І чим далі, тим гірше... Ще би мою машину прилаштувати до таких вмілих рук, горя би вона не знала.
Кум то може і добрий майстер, але за кору шось не мав охоти братися Казав то тре машину лишити на кілька днів, всьо треба бадати, шукати причину і тд. Все ми той момент переносили, переносили, аж поки я машину продав
Він один єдиний. Ще по коробкам-автоматам знаю хорошого. Ще донецький був по електриці. Але це лише на початку він все брався робити... А більше і немає таких, щоб не боялися братися. І навіть цих майстрів знайти коштувало мені купа часу, грошей і перепробуваних "ламайстрів". А скільки це коштувало моїй машині - цих проб було безліч, і добре, що все добре зараз. Але це лише тому, що я після кожного такого майстра перевіряв все. А ось так людина поїде, довіриться і потім буде біда...
Машинам по 20 років, нічого нема складного абсолютно все модна самому зробити, було б бажання. Та й знаю як воно є. Ну шо, не було Донецького всі їздили і нічого, не парили собі мозги. Приїхав Донецький у всіх з"явилося купа проблем. Не було кума, всі їздили, хто гірше хто краще. Але бензин не жерло, масло не жерло. З"явився кум, у всіх проблеми стали раптом, всім діагностику треба з причиною чи без причини. Досраки, я скіки не боровся ціле літо з обертами і тягою нічого не допомагало. От я проїхався в Росію 5000км суворого режиму, всьо з труби вилетіло всяка срань. Машина зара як годинник. Двигло рівнесенько працює і тягне. Ну а якшо це мотор KR, чи G60, чи AAA, чи 9A чи решта "драйвових" моторів то їх полюбому треба всіти робити і настроювати самим. Бо без постійного догляду і настройки та машина їхати полюбе не буде.
підтримую сто відсотків, як завжди купа соплів, всі погані а ми такі бідні нещасні. В неті купа інфи, почитай і розбирись, приїдь і скажи зроби так, ну або сам крути.
Ось тим хороший майстер, якого майже не знайти, відрізняється від всіх інших, що хороший послухає тебе і зробить так, як ти скажеш і як ти хочеш, додавши своїх знань. А поганий віджене від машини і скаже я сам знаю, і робить сікось накось. Донецький на початку все робив з машиною як я казав. А потім в один момент, ставивши протитуманки, зняв інші додаткові фари, навіть не запитавши мене. Бо, бачте, йому вони не подобались. Ось так майстер перетворюєтья на ламайстра. Це зняв, то забув прикрутити... Окрім того, щоб робити щось самому, як мінімум треба мати обладнане місце. Без цього, як не крути, ніякий з тебе не майстер, адже на стоянці чи під домом не будеш нічого крутити. Та й за двадцятирічні машини ніхто не береться, ще там щось стандартне замінити ще так, а ось особливо за дрібниці, щось не світить щось не гріє щось не так бензин вливає - все одно все самому приходиться робити, про що і мова. Але, крім місця, ще й час на це все треба. Тому ще раз кажу, що Корі повезло, як не крути.
Тут щось трохи на розвод подібне..... Бо попробуйте на своїх машинах перепутати свічні дроти.... машина просто не поїде, а як торохи і поїде то буде стріляти дьоргатись і глохнути.... кожен на своїй може попробувати. Бігунок неможливо поставити задом наперед... там є замок... он Shaggy один раз поставив бігунок з неправильним замком то їхати не міг.... Шківи перепутати не можна бо у них свої посадкові діаметри і свої дірки на кріпоення... Останній раз як Кора була в мене то свічні дроти були на місці бігунок був правильний... машина їхала досить пристойно як на звичайний 1.8 фольксваген, але не було тяги як на Кору. Думаю тому хлопаці з Дніпра трохи навішали місцеві майстри, щоб більше грошей стягнути, а він тут позорить нас, що мол запустили машину. Але то нічого буває)))))))))
Зайшов я на Драйв і прочитав: А по поводу того что она не едит, просто в ней шкивы были попутаны местами, бегунок стоял задом на перед, коробка с пассата, свечи попутаны местами.. ШОК Ігор, як ти з такими косяками взагалі її заводив і пересувався по місту!? Корок доїхав в Дніпро своїм ходом на попутаних шківах і свічках, переставленим бігунком? БРЄД!!! Ти сам в то віриш? Чи нові власники дуже вумні і нашого брата в такий спосіб хочуть під*бнути?