Куплю старе авто з потужним турбінованим бензиновим двигуном

Тема у розділі 'Авто', створена користувачем kym, 7 вер 2014.

  1. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Про опозитник знаю. Власне пробував такий до ума довести на Альті - коробку автомат не зміг побороти. Розглядував варіант Ауді 2.2 турбо з мехвприском - але вони майже всі квадро - хочу переднепривід. На квадро коробки тупуваті. Одна навіть в мене була .... але тоді плани були інакші.
    Даром ти про 9а і 2Е так говориш - насправді іх до кінця не доводять. В цих двох двигуні є слабкі місця - виміри повітря, їх можна обійти тиском у впускному. Мехавприск має переваги перед Дігіфантом у відсутності паливних таблиць через те 9А важаю кращим, так само як KR. Тільки в KR тяжче з таблицями кутів.
     
  2. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    Останнє редагування: 19 вер 2014
  3. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    блін , вона ж кватро !) короче бери бочку б4 або 90 ....і туда запихай 2.2 ))) дешево і сердито )

    куме а чому ?
     
  4. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Згоден, підрахунок повітря можна обійти простою системою з МАФом чи МАФ-емулятором і турбіною. Більше того, ми в 21 столітті живемо, таблиці кутів теж не вважаю проблемою, кути не складно переписати, знаючи начинку бутера (блок, вали, голова) проблема вирішується а точніше вже вирішена, достатньо поставити програмовані мозги і скопіпейстити файл з інтернету. Не менш оптимістичним в прогнозах виглядає і запас міцності ШПГ і блока який самі німці не міняють вже десятками років. Це все дає енергію ентузіастам, які на роки зависають в своїх проектах, постійно і надовго.

    І як на мене, граблі сидять у формуванні стехіометричної суміші в камері, її дуже важко якісно втримати на різних обертах з таким довгим ходом поршня і з такими недолугими заклапанними форсунками низького тиску. Якісна суміш на початку такту може перетворитися на збіднену вже в його середині чи, для прикладу, кров'ю досянутий пік потужності на середніх при чесному зберіганні динаміки збагачення, якогось милого відбивається перегрівом чи детонацією після 5000 обертів. Це як різати гланди через жопу - в теорії можливо але в практиці нікому не вдається. Тому і раджу піти вже пройденим шляхом - ставити FSI, німці вже пройшли той етап і тепер дозують бенз прямо в камеру, під в 5 разів більшим тиском, щоби суміш гарантовано рівномірно і швидко наповнювала циліндр, не стікаючи по стінках і не миючи клапани. І як бонус - колупаються тепер в моторах сидячи за компом в фотелі з пивом, правлячи паливні карти, криві наддуву, скрізність форсунок, вестгейта, чи катаючи кути з клавіатури. Вже не кажу про такі чудеса, як регулювання фаз кнопкою мишки, де на ту ж процедуру в 9А потібно тратити тижні і сотні баксів за кожну пробу, вдалу чи ні, шукаючи і міняючи кожного разу розпредвали з прокладками.
     
    Останнє редагування: 20 вер 2014
  5. Romka

    Romka Новачок

    Авто:
    Passat b4 2.8
    Привіт, є пасат б4 1994р.в. седан, чорного кольору ААА 2,8 механіка, зареєстрований у львові, блок розточувався під порші 2,9. їздив без проблем, 3 місяці тому провернуло вкладиш колінвалу.
     
  6. Alfa 75

    Alfa 75 Новачок

    Авто:
    Alfa Romeo 75////2.0twin
    Продам Альфу 75
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)