При наявності анлім гаманця - то так, але за 5 коп малювати ніхто не буде. А Franko що про те все думає?
Фігня то не варта часу і мороки... Пофарбувати в один колір трохи темніший від того шо зара є і не іпати мізки. Гарний колір. Випадково царапне, тоді вже не буде клубна реклама і ціна буде огого, а підмалювати не вийде...
Всім привіт! Кум дякую за нові ескізи. По ділу: Поки був завалений роботою концепція перевернулась на 90 градусів, буквально. Мистецтво це добре, але будьмо реалістами. Як технарь попробую все розкласти по місцях. 1. Зараз між обвісом 1-2 мм зазор. шоб його "закрити" треба малювати. 2. Оскільки обвіс чіплявся після основної малярки зявилась ідею зробити невелику розтяжку (зверху!-вниз! від синього до трошки темнішого синього) від нижньої частини бокових вікон вниз до обвісу. 3. Способу закрити щілини без малярки ми не найшли. 4. Чефіш найшов троха часу (за що йому дуже дякую) і підібрали фарбу. 5. Попросили маляра на куску бляхи зробити пробний варіант розтяжки (я його роботи ще не бачив). робочі моменти....... - я проти того щоб робити розтяжку від носу до попи! машина тільки після малярки! я ж буратін щоб всю заново малювати, і колір мені дуже подобається. (та ше й мав витрати що не зміг вибратись на зїзд.... - так, будуть проблеми при відновлені пошкодженої фарби. - так, можна робити салон і т.п., але нажаль я не у Львові тому не маю можливість ним зайнятись... а ніхто більше і не захоче з ним бавитись - бачив сірків з аерографією в неті, і в живу - жоден не зачепив Висновок: Єдине що мене турбує що я в неті не нарив жодної подібної розтяжки кольору (а не фарби хамелеон, полоси, вогні)... незнаю, може погано шукав. Звичайно що першим бути завжди класно, але в доброму ділі Сірко машинка специфічна і гарна сама собою, без убер тюнінгу. Щоб не створювати "уродца" в очах любителів класики (себе я теж до нех відношу): Попрошу Вас згадати може хтось бачив щось подібне на зїздах або в неті, хто найде відповідні фото отримає на травневі свята гарний бонус - в вигляді його любимого алко напою тоді зможемо говорити предметно П.С. В мене такий же колір, і появилась теорія що нема розтяжок тому що фарба на сонці сама створює такий ефект.
Екскізи робив Чефіш і це його бачення як би мало бути. Виложив сюди щоб визначитись як має бути насправді. маляр власне теж хоче бачити що від нього вимагають на екскізі. Щоб робити розтяжку треба знати звідки починати чи від краю даху чи від дверних ручок чи від верхньої точки обвісу і тоді береться кусок бляхи відповідного розміру і робиться примірка розтяжки бо від висоти розтяжки залежить густина кольору ... щоб не вийшла просто пляма. Роман побачив це так. Він з маляром ходив кругом машини і примірялись. Говорили тоді від вікон в низ, а як на передніх крилах і заді, бо прийшли до думки що якщо зробити розтяжку тільки з боків то получиться не добре... воно би мало якось обємно виглядати. тре робити інші екскізи. фарба сама по собі складна з срібним наповнювачем і щоб ліквідувати дрібну царапину треба розтягувати чуть не на ціле крило (провірено вже були царапини). так що воно на одно виходить. РС. Думку що колір має бути однотонний - зафіксовно тому в майбутніх коментарях прошу про це не згадувати, а помогти конкретними порадами.
Я так зрозумів що вся проблема в зазорах між кузовом і обвісом, через це почались всі двіженія. Прохання викласти фото зазорів.
З дружнього скірокко клуба прийшла інформація, що для приклеювання обвісу використовується клей-герметик для вклеювання автоскла http://www.info-autoglass.ru/articles?id=54 Приклеювання звичайним герметиком - до дупи Рекомендують клей-герметик 3M 08609 Window-Weld Super Fast Urethane Black Cartridge http://www.amazon.com/3M-08609-Window-Weld-Urethane-Cartridge/dp/B000FW61EW Цей клей має ліцензію NASCAR. Коштує туба - до 30 баксів. Потрібно 3 туби десь. Ще треба перед приклеюванням поверхні обробити засобом для підсилення адгезії - Праймер 3M 94EF. Коштує 10-15 баксів Але є нюанс, при приклеюванні, потрібно міцно фіксувати деталь, тому запастись зажимами, а не скотчем. Щоб потім легше зняти обвіс - між деталями дають тоненький металічний дротик. Від того клею-герметика обвіс вже нікуда не дінеться і зазорів не буде. Якщо буде десь і буде зазорчик , то він заповнений герметиком і можна тоненьким пензликом замалювати рідною фарбою.
Кузовним герметіком. Його в повні вистарчає і тримає добре. Інша справа що самі обвіси як би то правильно сказати "пом'яті". коли знімали з машини то порозтягували пласмасу віддираючи. Треба було гріти і віддирати а їх напевно по живому дерли. До речі скляним герметіком якщо заклеїти то потім зняти ціла проблема... тільки різати треба струною, як шкло.... чуть скривив і обвіс підрізав, а кузовний під нагрівом розширюється і легко ріжется. Власне через порозтягувану пласмасу і нерівні краї на обвісах і получились зазори між кузовом і обвісом. Але це не є проблема - це шпаклюється затирається і малюється і навіть видно не буде що де. От в цей момент зупинились в вирішили "розмалювати" машину))))))) і пішла дискусія ЯК.....
Кажеш що цей варіант буде краще потім зніматися і нічого не пошкодиться? Якщо обвіс помнутий, то треба шукати нормальний обвіс, якщо не помнутий, то гріти його для еластичності і клеїти його клеєм для скла з струною. Кузовним герметиком можна клеїти тюнінх, бо не жалко, а нормальній машині треба приклеїти нормально і по тим порадам які дали не паслєдні люди в тій справі. А бачу, що вирішили зробити через одне місце - приклеїти хз чим, потім то все зашпаклювати і зверху всю цю біду помалювати, щоб потім, коли приспічить відддирати, треба було ще раз малювати або стик, або весь кузов по кругу.
Міша давай так..... скляний герметік для скла - так спроектовано. Кузовний для кузова так спроектовано. Кузовним клеять на заводах виробниках. Якісний кузовний герметік дорожчий і кращий за скляний. Всякі непоследні люді то добре, але ми теж не последні і маєм перевірені матеріали і технології. Все приклеєно нормально і тримає уже пять чи більще місяців. новий обвіс то добре але і той піде.Ти потім навіть не побачиш тих помятостей
З заводу йде чорний еластичний кузовний герметик (не плутай зі звичайним герметиком в тюбиках), скловолокно або склоклей це калхоз. В першу чергу цей герметик потрібен тому, що при температурі від -20 до +30 бокові планки обвісу гуляють на 2 (!) см в довжині, для цього на заводі залишили навіть відповідні пази, при потребі покажу. Скловолокно майже не має еластичності, тому воно служитиме не довго, хоч і тримає більш точно. Для фактажу скажу, що в мене на машині заводський герметик тримає обвіс вже 25 років, всі зазори ідеальні, дякуючи знанням сопромату німцями.
я це від якого герметика тягне, можна марку? І ще таке, кузовний герметик не сильніший за клей герметик для вклеювання скла. Я перелазив форуми - практично всі використовують для приклеювання обвісу клей-герметик для скла. Можу дати перелік.
Ти перелазив форуми а я кузовним клеїв уже кілька років і не тільки обвіси. Замість любої защолки можна використати кузовний. Як порветься твоя черепаха на Джетроніку то теж кузовним можна відрихтувати. Інтернет штука хороша тільки вірити що там пишуть треба з розумом..)))))) Кузовний має два недоліки - не є бензостійкий і довго сохне.... 20 хв схвачує і 8год до повної готовності До речі зараз є надтонкий двусторонній скоч 3М. яким заміняють кузовний... має два недоліки - дорогий зараза і як треба щось відірвати то разом з фарбою відриває
Треба буде написати цим долбо*обам що вони просто не шарать: http://www.obvesopt.ru/?show_aux_page=21 http://777-tuning.ru/bmw_e70_work.html http://www.brn-gt-club.ru/forum/tyu...namicheskii-obves-ustanovka-na-avtomobil.html http://cube-club.ru/forum/index.php?topic=14702.15 http://laboratoriatuninga.ru/stekloplastik/ustanovka-porogi.html http://www.tuning-lancer.ru/ru/umelruka/samporog/ http://www.drive2.ru/cars/mitsubishi/lancer/lancer_x/fuker86/journal/431569/ http://www.7406354.ru/design-polygon-tuning--10.html Franko, зробив все що зміг, але проти опита, так сказть, нє папрьош, доктар сказал в морг - значіт в морг.