Mazda MPS v.s. Scirocco TFSI

Тема у розділі 'Спорт та майстерність', створена користувачем scirocco, 20 сер 2010.

  1. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Ну по суті перегонів скажу так, що Сірко суттєво вигравав при перемиканні передач, діесджі в порівнянні з тросиковою кулісою це таки виграш, але для мене це важлива інформація, однозначний сигнал, що потрібно побавитись з подушками двигуна а також поексперементувати з амплітудою обертів при розгоні. Хоча не менш дивним виглядає і сам його розгін - мій досвід стартів з GTI з аналогічними моторами, ютюб, зрештою характеристики двох машин, говорять про дещо інші результати, я був переконаний, що це все завдяки чіпуванню, але власник казав що його там не було. Це дивує найбільше.

    Щодо побутововсті прошивки - не зовсім зрозуміло, що мається на увазі, потужність вона ж і є потужністю, не важливо чи перемикатися на низьких чи на верхах, головне їхати на піку.

    Може ще розповісиш, яку роль повинна виконувати прокладка в машині обладнаній DSG?

    Не попав. В Скіроко крутного 280 Нм, у мене в Мазді 380 Нм.

    Яка може бути фора на драгу:) !? Просто в сірку антипробуксовка була ввімкнена, я її не вимикав перші 2 рази.

    Зовсім ні, навпаки, накінець-то з'явився азарт до вдосконалення! І більше того, якщо Бозя дасть, буду на осінь вимагати реваншу!
     
  2. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Зібрався обігнати DSG по часу перемикання? :) Можна, можу навіть сперечатися, що в тебе показник на 402 буде гірший ніж в мене :) Вже не ображайся, але дуже вона особлива, я звикав кілька місяців.
    5000.
     
    Останнє редагування: 25 сер 2010
  3. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Була там така ситуація коли був даний старт і скірока стояла на місці,а мазда не зрозуміла жесту та за пару метрів зупинилась і здала назад. На наступному старті скірока знову стартанула з великою затримкою, от тоді мазда і виграла заїзд.
     
  4. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Ти не бачив жесту стартера, я якраз рушав вчасно, просто повернувся, бо сірко не рушив вчасно :) Зрештою, може водій сірка і не стартував вчасно з якигось причин, хз, але штатний антибукс трішки затримує старт, як не крути, зрештою він сам це визнав.
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    100% ... економ режим це стандарт по якому машина сходить з конвеєра. Все решта на вимогу покупця. Побутовою то я так називаю--- насправді це економ режим :D.
    Різниця між економ і спорт режимом десь в 20-30% потужності. Але в різних моделях по різному. Максимум двигун бере десь при лямбда коефіцієнті 0.89-0.96. При економ режимі лямбда коефіцієнт 1.08-1.13. По простому - спорт режим збагачена суміш .... економ режим збіднена суміш. У першому випадку жере бензин і тягу має ... у другому жере меньше і тяга меньша. Якимось винтом до спорт режиму не підкрутиш. Час відкриття форсунок встановлює компютер в залежності від програми. Взагалі то в нових багатьох моделях існують дві таблиці режимів... і спорт і економ і навіть не треба міняти прошивок, а треба знати як переключитись.
    Прокладка між кермом і сидінням теж важлива і якщо вона тренована то переключає передачі краще як ді..ес..джі. На ралійних машинах стоять джі.ес джі з переключенням у ручний режим і їздять в основному на ручці.... ще поки що ніяка програма не може замінити людину.
     
  6. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Наприклад я чого вирішив, що мазді давали фору, то тому, що після двох стартів скірокко на корпус відпускав мазду в перед, тому і подумав, що це фора дається, хоча може я і помилилися ;)
     
  7. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    На ралійних так, бо там відчуття заносу і самої машини не замінить комп так як досвідчений гонщик, а от на драгу, як на мене не тяжко розрахувати, щоб автомат працював так як би це робила людина, але перевага автомата в швидкості переключення, а людина фізично цього не зможу зробити так само швидко на такій системі перемикання передач ;)
     
  8. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Під системою перемикання передач, я мав на увазі звичайну, що є в більшості простих машин!!!
     
  9. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Друже, я переконаний що ти ніколи не переключишся на звичайній ручці швидше ніж DSG. Одна з причин - мусиш зачекати поки двигун повернеться на подушках у точку, яка дозволить перемикання передачі. В іншому випадку просто не зможеш її увімкнути, як би не тиснув, хоч би був Вірастюком. Серед інших причин - еластичність тросикової або кулісної передачі від ричага до вилок кпп, швидкість спрацьовування синхронізаторів шестерень кпп. Фізика є фізикою, як не крути.

    А щодо каміння в мій бік про прокладку, я готовий сперечатися з кидальниками цих каменів, що вставлю їх на 402 метри на одній і тій же машині, тобто можемо взяти одну машину і катнутися на квотері на час (можна на двох, помінявшись). Хто приїде другим - той і платить. Так буде порядніше ніж тут гратися в гуру драгу і розповідати про погані прокладки.
     
  10. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Тут не справа в "прокладці" а справа в машині, тобто чия вана :) і на скільки ти готовий далеко зайти. Ви би бачили що витворяв шофер з моєї роботи на цій трасі на службовій Октавії 1,8Т :)
     
  11. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Не зовсім розумію про що ти. Якщо машина справна і надійна, то яка різниця, чия вона? Зрештою, якщо ненадійна, то яка різниця в чиїх руках вона зламається? І що він витворяв?

    P.S. mixonoff, фотки в тебе ультразачотні, дякс! Приїзджай з фотіком частіше!
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не було ніякого каміння ні в чий город. Про прокладку - це я так з подачі в одному з верхніх постів шуткував. І мав на увазі не тебе а водія, як такого взагалі. Пробуєм аналізувати чому потужніша на 30% машина відставала, або навіть трохи вигравала від меш потужної, хоча логічно вона б мала легко бути першою... все таки запас коней солідний. Мені здається ми трохи перебільшуєм значення джі ес джі- це все таки автомат, який примусово переключає під певними нагрузками, хоча і дуже швидко ( причому коробки відносно нові і інформація про них в основному з літератури, де є багато всяких рекламних штучок). Ручкою ти можеш затягнути переключення, або прискорити. Мені все таки здається що тут справа власне в тому що Сірко в цілому настроєний більш на спортивний лад, а в тебе більш "побутова" машина.... в тому числі і твої подушки і тросік і економ режим і аеродинамічний коефіцієнт. Звичайно і коробка відіграла свою роль бо судячи по всьому той хлопчина на Сірку мав не дуже великий досвід гонок. Думаю на звичайній ручці він не дав би ради.
     
  13. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Ну ок, я згоден з аеродинамікою, але не до такої степені, мусять бути інші пояснення, як не крути. DSG, як на мене, це теж пояснення, але згоден, що лише часткове, тобто різниця в капот а не майже в корпус. Не бачу інших налаштувань, які могли би мати такий ефект, думаю, що слова про економність не дуже доречно, якщо в машині 260 коней то значить що 260 і не важливо чи вона економна чи ні. Підозрюю, що чіп-тюнінг таки мав місце, але не стверджую, не хочу дискредитувати власника. У будь-якому випадку десь до жовтня хочу трішки попрацювати над машиною, будемо організовувати реванш.
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Там міг бути той варіант, що я раніше писав.... дві прошивки : спорт і економ, які переключаються на панелі. я недавно на А5 2008 року пробував таку штуку - ефект був відчутний. Або вже при покупці була заявка на спорт режим.
     
  15. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Тобто 200 і 265 к.с.?
     
  16. OKus

    OKus Початківець

    Авто:
    Golf GTI DSG mk5
    А на скірокко юзав launch control ???
     
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Я не питався про коні, едине що власник машини сказав що розхід в спорт режимі порядка 15л/100, а в звичайному 10-11/100 по місту.
    А от цікаво яка різниця у вазі обох машин... ти не питався його вагу.
     
  18. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Друже, я не питався про інші фактори крім конів лише з однієї причини - паспортний розгін до 100 кмг у моєї машини - 6,1 у його машини - 7,2. Це означає, що вже на 100 кмг (приблизно половина траси) він мав би відставати на корпус, в кінці траси на 2 або більше. В реалі все виявилось по-іншому, тобто одне з двох - або моя машина поламана або він збільшив характеристики своєї. Як перший так і другий аргумент не підтвердився, тому я шукаю інших. Перебільшення у паспортному не повинно бути, заміри проводять в визначених умовах, під контролем техслужб країн, у яких продаються обидві машини, тобто наприклад ЄС та США, за оману клієнта продавцям там роблять дуже погано :) Щодо ваги - 1450 проти 1320. Деякі інші порівняння можна знайти тут

    Один з трох разів, власне, коли програв.

    P.S. Мабуть треба попросити MARTINI перенести наш флуд кудись по-правильному :)
     
    Останнє редагування: 28 сер 2010
  19. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    О! виявляється сірко TFSI То скажіть врешті який в ньому об"єм і скільки конів?
     
  20. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    2 літра , здається 210 коней
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)