Нині пройшла ґрунтовний техогляд зі своїм хлопцем, бо ми з ним накатали вже 60 000 км. Майстер порадив на наші дороги замінити пластмасовий захист мотора на металевий. Сказав, що привозять від нас з України. Порадьте, як до цього питання підійти. Що це? Скільки важить? Де можна взяти? Скільки коштує?
не реклама... посмотри - http://www.passat3.ru/zashhita-kartera-dvigatelya-folksvagen-passat-b3-b4/ кольчуга (UA) - http://farkopscomua.uaprom.net/p827302-zaschita-kartera-dvigatelya.html шериф (RU) - http://www.karter.ru/catalog/index.php?car=2870&model=&type=&SECTION_ID=260
Дякую. Переглянула ту українську сторінку, трохи зорієнтувалася в темі. А є варіанти у Львові? Хтось може підказати?
Ми робимо індивідуальні захисти піддона картера - навіть на ті машини на які не передбачено. До речі металічний кріпиться зовсім інакше як пласмасовий. робимо з бляхи 2.5-3. Кріпимо "мягкими" болтами. щоб у випадку аварії захист обрізав болти
Треба дивитись як в тебе закріпити... на Г2 можна два варіанти зробити вузький і широкий. Ціна від 400 до 600грн (залежить скільки бляхи піде і як гнути).
В мене на ренохі стоїть заводський захист піддону картера, то він має декілька ребер жорсткості. За два роки експлуатації авто прийшлося замінити стоявші пружини (адаптація до наших доріг) на рідні реношні (адаптовані мають на один виток більше) то тепер майже не що тижня радію що маю захист двигуна. Тому моя рекомендація шукайте захист з ребрами жорсткості, бо просто рівний лист (хоч і 3мм) погне від удару (бачив таке на таз 2108).
Ребра жорсткості ставлять на тонку бляху >= 1.5 мм. Таким чином економлять матеріал. Погнути можна все... якщо 1.5 тонна машина з розгону ввалить в камінь, абр ж/д рельсу то нічого не витримає.В захисті піддона головне добитись максимально- можливої віддалі між захистом піддона і самим піддоном картера... Бажано щоб вона була не меньша 3-4 см і тоді коли водій чує скрегіт під машиною просто стає і дає взад, а ті 3-4 см якраз і рятують піддон. Бо все таки абсолютна більшість водіїв на горбатих дорогах іздять помало і єдине що можуть не врахувати точно дорожній просвіт машини і скрегіт знизу має їм в тому допомогти.. Тут головне не перестаратись.... В нас є один клієнт на Кадді.... їздив з захистом і що два три місяці приїжджав з розбитим піддоном (піддон алюмінієвий) - ми ніяк не могли зрозуміти в чому справа.... і захист є і піддон пробитий.... причому як не дивно захист рівненький, навіть ямки немає єдине що віддаль між захистом і піддоном була дуже маленька.... Зрозуміли коли спробували перегнути захист.... оказалося що йому хтось зробив захист з пружинної сталі і при наїзді на камінь захист прогинався пробивав піддон і вертався назад..... викинули захист і чоловік перестав пробивати піддон... бо почав акуратніше їздити
По-моєму оригінальний пластмасовий піддон - хороший вибір! Ззовні гладкий - з середини має пластмасові порожнисті кубіки(паралелепіпеди). Якраз вони і відіграють роль буферів при ударі - гнеться не піддон, а ці кубіки. Пластмаса досить в"язка. кум, розкажіть про недоліки цього захисту, бо я їх не бачу. Дякую!
Три роки назад брав собі на karter.com.ua захист двигуна і кпп для Гольф 2. Дуже задоволений ! Купив "Кольчугу" за 485грн. (зараз 545грн.). В комплекті з кріпленням. Все підійшло ідеально ! Всі технологічні і монтажні отвори саме на Гольф 2. Пофарбований захист порошковою фарбою. Рік назад прийняв удар бруківкою на вул.Кривчицькій, то при огляді навіть фарби не здерло ! А удар був нормальний ! Рекомендую. Там є для всіх авто.
Все затраты на приобретение и установку защиты картера быстро окупаются. Например, некоторые защиты двигателя существенно улучшают аэродинамику машины, а это позволяет снизить расходы на топливо. Как говорят сами водители, которые уже установили защиту двигателя, такая аэродинамика увеличивает сцепление с дорогой и улучшает управляемость. що ви на це скажете ?
Цей піддон не для захисту від каміння і від трамвайних рельс які були на Городоцькій (слава богу вже поремонтували, хоч не до кінця) - основна роль цього піддона забрати шум з дороги і аеродинаміка - він закриває весь підмоторний простір, а не тільки картер двигуна.... поїдеш в Гребенів - звернеш на Зелемінь попадеш в колію лісовоза і з того захисту залишиться тільки куски... На металевому можна на "пузі" легенько переповзти.... рівняти метал з пластмасою не бачу сенсу. Ці захисти для европеських доріг - для наших доріг в салонах на нові авто по замовленню ставлять металічні. правда добрий захист має побічні симптоми - деякі люди знають що мають захист і часом лізуть на такі каміняки, що нічого не витримує - )))))))))) це з розряду дай мавпі компютер .......
Я не знаю. Не бачив того "Шерифа". Вдовольнився "Кольчугою". Захист - це прікол. Але деколи заграє. Щось полізти зробити - знімай желізяку ! Тяжку і брудну ! Недавно міняв передню опору мота - загрався ! Але в тахих випадках згадую ту каменюку на Кривчицькій - і стає легше. А вчепив той захист після того, як на лісовій дорозі йо...нув масляним піддоном об корені дерев. Пісок вимило дощами і корені повилазили. Зранку в гаражі - калюжа масла. Дві шпильки аж загнулись.
Так то воно так. Днища спортивних авто гладенькі. Щитами частково закриті труби вихлопної, і навіть торм. і паливні трубки і шланги. Але є одне АЛЕ ! На швидкості влетіти в велику калюжу - і понесе як гліссер !