Механічні інжектори

Тема у розділі 'Audi', створена користувачем kym, 28 вер 2009.

  1. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тепер ясно що в тебе моно інжектор. Твоя лямбда має бути в інтервалі 0.1.-0.9в. Преміряй ще раз другим мультимером, якщо вискакує за 0.9в. то 100% що погана лямбда. :недешева штука, але ліпше її поміняти. Зросте перерозхід бензини а то також не дешева штука.
    Заодно провір ДТОР по вольтах...може то він садить лямбду. Заведи холодний двигун щоб десь було 20 град. Напруга на ДТОР має бути 2 в. По мірі нагріву двигуна вольти мають рівномірно падати до 0.4в. при 90 град. не повинно бути скачків в процесі нагріву, Якщо нагрітий вольтаж не відповідає нормі то спочатку поміняй ДТОР, якщо відповідає то тоді ...знову лямбда винувата.
     
  2. igor b3

    igor b3 Початківець

    Авто:
    Passat B3
    Завтра поміряю,тут ше є таке діло,до 90 градусів я її ше не нагрівав,напевно не повністю закривається термостат,я вже рік її маю то тільки раз чув вентилятор,як їздив літом побездоріжжі,а на холостих ніколи,то так має бути чи дійсно незакривається термостат?
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Так може бути.Термостат закривається від 87 до 92 град в залежності який стоїть
     
  4. igor b3

    igor b3 Початківець

    Авто:
    Passat B3
    Ви мали на увазі повністю відкривається при пемпературі 87-92?А я маюна увазі шо він напевно не стає в своє холодне положення,і коли машина ше холодна він ганяє тосол по великому колу,як наслідок мотор не нагрівається до робочої температури.
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    То легко перевірити. При температурі 50-60град иацаєш верхній патрубок, що йде з ГБЦ і нижній патрубок що йде з радіатора на помпу. Якщо вони мають однакову температуру то термостат заклинив у відкритому положенні, якщо верхній горячий а нижній холодний то значить все працює добре
     
  6. igor b3

    igor b3 Початківець

    Авто:
    Passat B3
    Значить працює добре.Поміряв напругу на ДТОР цифровим тестером:
    T. c U.в
    5 --2,6
    10 -- 2,3
    20 -- 1,7
    30 --1,3
    40 --1,05
    50 --0,8
    60 --0,6
    Лябду провірив ше раз.Коли машина грілась(при першому пуску)лямда при Т 60 показувала 0,48 - 0,49В і мотор працював нормально порівняно(трохи бігав холостий),далі захлушив,закурив,пустив шераз двигун,вольти ті самі а машина глохне.Відключив лямду-все ок.
     
    Останнє редагування: 9 лис 2009
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Виглядає що ДТОР в тебе нормальний. Ти троха неправильно лямбду міряв,але тепер точно можна сказати що їй капець.
    Тепер мусиш визначитися яку купляти. Є оригінальні ...дорогі як зараза, але вони працюють добре і довго, є універсальні Бошовські (але не руский Бош для ВАЗу) трохи дешевші, але також добрі. Є універсальні не Бошевські ...набагато дешевші.... але невідомо скільки будуть працювати ...в мене одна універсальна навіть пять місяців не витримала і здохла. Б/у з шроту не рекомендував би .... поперше також дорогі по друге невідомо скільки прослужать.
     
  8. igor b3

    igor b3 Початківець

    Авто:
    Passat B3
    Ще раз дякую.Буду думати,вірніше збирати "зелень".
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Роблю собі ще один пристрій для діагностики тисків механічних інжекторів, якщо кому треба можу зробити.
     
  10. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    А детальніше, шо за пристрій? Мене цікавить.
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Манометр, щланг, перехідники під верхню, нижню камери дозатора.
     
  12. Мишко

    Мишко Новачок

    Авто:
    Audi 80 2.0 (1990)
    Доброго дня! У мене Audi 80 2.0 3A двигун, Механічний інжектор KE Jetronic. Проблема нестабільної роботи холостого ходу. Скажіть будь ласка чи можуть нові форсунки повністю змінити роботу холостого ходу, за умови, що чистився інжектор та настроєний потенціометр. Чи можуть бути ще якісь причини? (форсунки в поганому стані)
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    повністю не можуть, частково можуть Щоб знати що точно форсунки псують ХХ то треба провірити розпил і налив по форсунках. взагалі при нестабільному ХХ в першу чергу треба шукати підсос повітря.
     
  14. Мишко

    Мишко Новачок

    Авто:
    Audi 80 2.0 (1990)
    Знову звертаюсь скоріше за все з проблемою механічного інжектора. Вже після заміни форсунок, налаштування потенціометра, чистки інжектора та регулятора холостого ходу, через місяць їзди падають обороти і пропадає тяга двигуна. Тиск бензонасоса нормальний, фільтри всі поміняні, свічі нові, запалення виставлене, підсосів повітря не виявлено. В чому ще може бути причина?
    В мене вже складається думка-припущення що це двигуну капець.
    Що ще може бути? Підскажіть будь ласка
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Міряй компресію. А так то подивись в якому стані свічки зараз... може бути що щось розстроїлось
     
  16. Мишко

    Мишко Новачок

    Авто:
    Audi 80 2.0 (1990)
    Дізнався сьогодні причину чому машина не їхала. Звучить банально, але просто коли останній раз лазив до машини з другом, забули лямбда зонд під'єднати. Аж дурно стало :)
     
  17. Taras passatovod

    Taras passatovod Новачок

    Авто:
    passat b3
    Добрий день форумчани. Дайте пораду вже незнаю шо робити підкажіть шось! проблема така: машина пассат 3 1.8 моно великий розхід приблизно 14л змішаний режим 50/50. возив на 2 сервіси до львова на одному нічого не допомогли на другому поміняли форсунку і подушку.Підказали шо тре регульнути датчиком положення заслонки.лямда відключена...якшо підключаю нічого не міняється.Підкажіть шо робити або куда звернутись до якогось хорошого майстра.
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Який код двигуна...???
     
  19. Taras passatovod

    Taras passatovod Новачок

    Авто:
    passat b3
    RP 432009.....
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Приїжджай подивимось
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)