Мій Golf-1 Cabrio 2,0

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем Олег М., 9 чер 2008.

  1. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Борбети взагалі 15". Диски не гнув і не хочу :). Враження хороші, але кермо важкувато крутити, саме тому я їх поставлю літом на Scirocco, а на кабра дам 14"
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Став тоді на сірка задні дискові гальма! :) Бо на тіх борбетах з барабанами нема вигляду! ;)
     
  3. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Думаю, що поставлю, тільки треба знайти кмп.
     
  4. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Мене цікавить чи підійде до кабра?
    В кабрі з перемикачами все ок, але хочу поставити сучасніші
     
  5. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Подивись, які в тебе. Якщо товщиною менш ніж в палець з розширенням на кінці - то вузькі. Якшо більш квадратної форми і товстіші за палець (в р-ні 2.5 см) - то широкі.
    пи.си. Якшо в тебе є МФА - то треба підрульові від машини з МФА.
     
  6. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Значить в мене вузькі без МФА, а власне хочу втиснути широкі, вони мені більш до вподоби.
     
    Останнє редагування: 6 лют 2009
  7. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Доведеться міняти корпус замка запалювання (бо інакше нижній гвинт не закрутиш) і переробляти проводку (роз*єми інші чіпляти, а там їх вагон). Я б тобі того не радив, лиши все штатне.
     
  8. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Теж так собі раджу, але хочеться в кабр сучасні перемикачі та кермо :)
     
  9. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Будеш заради цього переробляти проводку і міняти кормус замка запалювання (а можливо ше і колонку рульову, я не знаю яка в тебе)?
     
  10. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Гм. меже і буду. треба оцінити проблєму.
     
  11. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    Олег М., можеш поставити від сеата Ібіза вони так виглядають як від третього але по розмірах як в 2 гольфа... тільки там аварійка за кермом як на мк3
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    О дякую за інфо! А де знайти?
     
  13. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    я собі раз міняв на повороти то купив собі новий але на склоочисник то він мабуть дорощий бо складніший відповідно дорощий.. скіки платив непамятаю..
    http://www.golf2club.com/forum/index.php?showtopic=10695 то шо ти шукаєш

    ще тобі одна інфа на замітку.. незнаю як там в сеата а якщо купляти широкий від гольфа то вони бувають матові і блискучі..
     
    Останнє редагування: 6 лют 2009
  14. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Олег, не бери з аварійкою зверху. Будеш переробляти контакти. Шукати потрібно перемикач з Г2 який йшов з 89 по 91 рр. Той стає без яких-небудь доробок! Шукай корочше! :)
     
  15. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    От якраз про нього я цілу сторінку і розказував, без переробок він не стає. Під нього інший корпус замка запалювання і проводка з роз*ємами. І між іншим кнопка аварійки там зверху на перемикачі.
     
  16. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Москвичі, кажуть, що були СЕАТА перемикачі без кнопки, які стають без переробки на Г-2 до 89 року, тільки проблєма знайти.
     
  17. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    Олег М., ти так і не зрозумів... Марк хоче сказати що якраз під них тобі і треба переробляти проводку.. ті сеатовські стають без переробок якщо в тебе вже стоять широкі підрульові.. а з кнопкою під аварійку то вже зовсім інша кухня..
     
  18. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Може і так. Дорозберуся.
     
  19. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    а на сірку які стоять?? якщо широкі то попробуй поміняти ;)
     
  20. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    І на сірку і на кабріку вузькі, тільки на Сірку є МФА.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)