Борбети взагалі 15". Диски не гнув і не хочу . Враження хороші, але кермо важкувато крутити, саме тому я їх поставлю літом на Scirocco, а на кабра дам 14"
Подивись, які в тебе. Якщо товщиною менш ніж в палець з розширенням на кінці - то вузькі. Якшо більш квадратної форми і товстіші за палець (в р-ні 2.5 см) - то широкі. пи.си. Якшо в тебе є МФА - то треба підрульові від машини з МФА.
Доведеться міняти корпус замка запалювання (бо інакше нижній гвинт не закрутиш) і переробляти проводку (роз*єми інші чіпляти, а там їх вагон). Я б тобі того не радив, лиши все штатне.
Будеш заради цього переробляти проводку і міняти кормус замка запалювання (а можливо ше і колонку рульову, я не знаю яка в тебе)?
Олег М., можеш поставити від сеата Ібіза вони так виглядають як від третього але по розмірах як в 2 гольфа... тільки там аварійка за кермом як на мк3
я собі раз міняв на повороти то купив собі новий але на склоочисник то він мабуть дорощий бо складніший відповідно дорощий.. скіки платив непамятаю.. http://www.golf2club.com/forum/index.php?showtopic=10695 то шо ти шукаєш ще тобі одна інфа на замітку.. незнаю як там в сеата а якщо купляти широкий від гольфа то вони бувають матові і блискучі..
Олег, не бери з аварійкою зверху. Будеш переробляти контакти. Шукати потрібно перемикач з Г2 який йшов з 89 по 91 рр. Той стає без яких-небудь доробок! Шукай корочше!
От якраз про нього я цілу сторінку і розказував, без переробок він не стає. Під нього інший корпус замка запалювання і проводка з роз*ємами. І між іншим кнопка аварійки там зверху на перемикачі.
Москвичі, кажуть, що були СЕАТА перемикачі без кнопки, які стають без переробки на Г-2 до 89 року, тільки проблєма знайти.
Олег М., ти так і не зрозумів... Марк хоче сказати що якраз під них тобі і треба переробляти проводку.. ті сеатовські стають без переробок якщо в тебе вже стоять широкі підрульові.. а з кнопкою під аварійку то вже зовсім інша кухня..