Щось давно не писав про машинку, а нема що і писати, мало їздить і без проблем! Щось я задумався над своєю машинкою 1. Продати і купити щось інше 2. Поставити ГБО і катати до..... 3. Пригнати дизельного донора і все перекинути на свій кузов Що порадите?
Якщо не планується кардинально збільшувати пробіги, тобто мало їздить не через дороге паливо, а просто нема потреби, то варіанти 2 і 3 - хіба щоб не скучно було. Крім продажу в декого бувають вдалі обміни. Або їздити,як є.
На роботу-по роботі-після роботи є службове авто. Шкода продавати Гольфа, подобається він мені. Погуглив дизельні варіанти в Дойчі, вони і там недешеві з пробігами, а ціна на пальне приблизно одинакова. Хіба викидати 400євро на ГБО і катати пару років. Все таки хочу Мерса, підшукую наразі W210.
Нєа! В машинка одна і неповторіма, не спутаєш. Я як в суботу зранку вигріб з подвіря, так аж в четвер заїхав в гараж, поки сніг не зійшов.
Дойшли руки вчора помити форсунки, давно вже мав бажання цим заморочитися. Купив очисник карбюратор, шприц 5куб., комплект резинок, кнопка і лампочка. Затратив до 3 год. часу. Мотор працює рівніше, відкликається на педаль газу раптово, саме головне-зник ядовитий вихлоп. Може таки трохи вкручу йому апетит. Сфоткав пробіг-144444миль=231110км
Щось прийшла перед продажем чорна полоса на мого Гольфика Минулого тижня під час поїздки до Тернополя мав два конфузи з машинкою: 1. засвітилася лямпка АБС, банально чомусь вискочила фішка з датчика переднього правого колеса. 2. перестав працювати обігрів задньої шиби, також по випадку переломався дріт в гофрі задньої ляди, 15хв роботи. То все вже зробив!!!! А в неділю сталася серйозна халепа, стала в аварійний режим АКПП. Після вчорашньої діагностики виявилося: дві помилки - G38 i G68. Тобто будуть мінятися два датчики, на вхідному і вихідному валах, потім тра буде стерти помилки. Чи то випадок чи співпадіння, якраз в суботу вечером вирішив трохи освіжити двигун, так як після траси машина загубила колір. Дякуючи нашому другу КАМАТОЗУ замовив ті датчики і післязавтра буду їх встановлювати. ДАЛІ БУДЕ.....
Поставив датчики, все ОК. Так як треба було їхати знову зняти помилки (120грн) я вирішив позичити в товариша діагностичну приблуду. Через блютуз на смарфоні побачив всі параметри свого авто і.....зняв помилки, АКПП працює чудово. Причина, перетерся чомусь кабельок від Ж68!? Вже собі замовив, чекаю посилки!
Як не працює, я ж зняв на свому Гольфі помилки АКПП і там ще якась була, на радостях не додивився!!!!!!! Тому і замовив, буду мати своє! Вектру 1996 р.в. воно не бачить.
В знайомого теж є така штука. Мою бору не читає, робить з'єднання але нічого не показує. Можливо справа в прошивці авто
Як прийде посилка можемо попробувати! ПИТАННЯ, треба зняти з Вектри Б помилку, хто допоможе!? Зачіпив під сідушкою дріт і вискочила "подушка", тепер все гаразд, а лямпка світить.
Діло не в прозі на смартфон а саме авто непрацює з тою хрєнью. Колись bass мав таку і мені давав перепробував всі проги і ніфіга з Того не вийшло. Найшов сайт де внас їх продають задав їм питання ,перед тим як замовити з кітаю , чи підійде на Г4 сказали що ні і відписали щось на рахунок якоїсь кан шини.