Всім привіт. моя нова конячка. VW Touran 2.0 tdi 140 коней 2006 рік . Якщо порівнювати з моїм б3 1.8 на газу . то туран це " самолет" .. На форумі є тема де я вагався між зафірою та тураном і не жалкую за вибір. Коротко про машинку , пробіг 231 тис реальний по бортовому 246тис. Якщо подивитися останні техогляд в німців і порахувати середній пробіг за рік і кількість років - то так десь і виходить. По машинці питань нема , є деякі нюанси але про це не з першого поста... Якщо порівняти з пассатом то : сидиш високо - бачиш далеко. керованість класна . динаміка супер. Розхід 9л по місту і 6.5 - 6.8 л з Луцька до Львова. Мій пассат взяв 8л газу з Луцька . Але комфорт їзди не порівняти...Тепер фоткі:
Тепер про нюанси: Зробив діагностику вагкомом виставлю скріни може щось нетак бо я не по всіх параметрах розуміюся .. Але бортовий помилок не видає..
Після кожного разу як заглушиш то під капотом який сь звук , нагадує коли спускають надувний мяч. Можливо це абсорбер? Під ногами кліма заслонками клацає якби миші завелися. В неті читав , всі пишуть забити на ті заслонки. В друга на Б6 тоже так. Тепер найбільший мінус. Походу тухне зчеплення. головний чи робочий не знаю . коли стоїш в пробці і часто натискаєш педаль. то педаль падає і вижиму нема . Закусує передачу.. Гудить вижимний, ше не критично але вже підходить. Зараз думаю поміняти головний а пізніше знімати коробку . міняти вижимний . подивитися як там фередо і маховик поживають.. Тепер про масло. таку бірку знайшов походу мінялось на 239116 км. Зараз 246тис. Як часто міняти , яке масло ? Як перевірити масляний привід? Той чувак шо продавав авто казав шо в німцях вона обслуговувалася на Офіційному сто і каже шо на Алексі можуть сказати шо і коли мінялось . Хтось знає як це можна провірити і скільки коштужє така інформація? Щеб хотілося збільшити кліренс. Поставити проставки на 2 см...
Вітаю! По даним діагностики все в межах норми! Одсорбера в цьому авто немає.. Звук може бути від вакуумної заслонки для глушіння авто. По зчепленню: може бути або ГЦЗ або РЦЗ, треба діагностувати... Рівень гальмівної рідини в нормі? По маслу: привязки до марки можеш не робити, головне лити по допусках 505.01 якщо немає DPF і лити 507.00 Якщо він є!!! Міняти кожні 8,5-10тис. На рахунок проставок: не рекомендую! Втратиш комфорт і збалансованість авто! по фото і так виглядає що кліренс не малий, нащо більше?
Вітаю! Виглядає машинка гарненько. Радий що таки вирішив обрати турана а не зафіру. Думаю він на порядок вищий по комфорту і керуванню. Нехай гарно служить!
Рівень в нормі. Думаю що причина в головному, бо деколи педаль підвисає в середньому положенні . Можна по він коду взнати чи він є? В мене є гараж теплий на зиму те що треба.. але він під будинком . По висоті авто проходить а от сідає на пузо. Мені б 2см підняти. Дивився кліренс туран1 по даним 101мм а в туран1 140мм. Думаю підняти на 2см бувби компроміс? Тай біля будинку коли паркуюся то бардюр в деяких місцях задіваю пузом..
вітаю з покупкою. а то що ж такі за бордюри, що аж пузом задіваєш? може просто варто по дорозі їздити, а не через бордюри
Це якась помилка. В скірокко останнього більший! 10 см кліренс це повний абсурд у Львові. Шукай нормальні ТТХ, ну або лінійкою поміряй. Якщо реально 10 см, то точно варто піднімати.
Тут ще надибав такі наклейки під капотом.. Виходить ремінь міняли на 224тис. І в мене є вебасто. Було б дуже добре дізнатися історію на Алексі?
хєрассє порєбрікі але то якось не логічно, що коли правим колом заїжаєш на підвищення то вона не вивішується в наклоні. бо по фото, таке враження, що вона не під кутом стоїть..
Соррян за офтоп, але пригадалось, як будучи на полігоні Чауда, вночі, ночував в машині Тунгуска (ЗСУ2С6), змерз, вирішив запустити "вебасто" (обігрівач)...... ледь виключив, спочатку подумав що вчадію, а потім згорить та вся техніка))))) А взагалі, вітаю із придбанням VW
Сьогодні проміряв дорожній просвіт фактичний. Поріг з переду 17,6см поріг з заду 19,8см Передня арка 68,4см Задня арка 69,3см Передній бампер 19,7см Захист піддона 11,0см Захист лонжеронів 14см Захист піддона пластиковий . Ще на днищі є ребра жорсткості , якими я впираюся при заїзді в гараж. Вистота до них 14,4 см. Схема Захист піддона Захист лонжеронів Ребра жорсткості . Про вебасто читав. В основному геморойна штука але як і все. Коли працює то добре а як не то ху... Я два варіанти : як догрівач і як повноцінний автономний обігрівач. В мене по ходу догрівач. Працює коли на вулиці менше +5гр . Температура ОР менша 69гр. Заведений двигун і не включена кнопка ECON / . Не знаю ? прийдуть холода подивимся.