Мій Туранчик VW TOURAN 2.0TDI

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем vovik07, 9 тра 2019.

  1. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    ДЯкую. Ну взагалі автономка на фурах не погана штука якщо нормально працює . Подивимося як буде.
     
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Цікава інфа про догрівач. На дизелі має сенс безумовно.
    Щодо кліренсу то схоже що машина не з низьких, тобто не всюдихід, але 14.5 то не мало. Мусиш думати чи варто колхозити що підняти ту найнижчу точку, я так зрозумів це не щось критичне, але неприємне .

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  3. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Не знаю... В мене стоїть вебасто, не запускається бо здохла свічка накалу в ній. При тому що можна виставляти таймер коли їй включатися і до якої температури гріти. А також можна запускати з пульта дистанційно.
    Але я щось не спішу ремонтувати його.
    Допоміжне воно якщо пробіг після прогріву великий хочаб з 10-15км. Якщо їхати 3-4км до роботи то сенс відпадає, так як вебасто сильно висаджує АКБ. І за такий пробіг воно не встигає дозарядитися.
     
  4. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Але до захисту піддона 11см. То трошки мало . Я своїм б3 бардюр не чіпаю біля будинку.Хіба що коли дуже близько заїду то чіпаю ричагом. Думаю все-таки поставити приставки на 2см.
     
  5. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Привіт всім. Поїздив трохи на турані і на пассаті і тепер можу розказати своє враження і різницю між авто.. Правду кажуть що до кращого швидше звикаєш. Коли пересів на туран подумав : ну не така вже й різниця, трохи вище сидиш , краща динаміка ну руль легко крутиться. А тепер знов поїздив на пасаті....Блін шоб його розігнати :facepalm:, руль на місці крутити капець:confused:, гальма не ті...Навіть на турані вже звик що коли перестроюєшся з полоси то тицьнув на поворот і він моргнув три раза , а тут нема...Короче різниця є...
    Але розхід більший , як кажуть "коней треба годувати" і не вівсом:). Доречі поїздив на мерсі С200 2014 року W204 , 136 коней , мотор 2.1 . Впринципі як в мене . То розхід де в мене 8,5 то на мерсі 7,8 і по трасі в мене 6.5 - 7 на мерсі 6-6.5.. Відчувається мабуть більш зношений двигун інша топливна і т.д... А зимова гума суттєво впливає на розхід?
    Сьогодні заїжджав на Алекс . запитав чи вони можуть подивитися сервісну історію авто, Можуть але така послуга вартує 650 грн.. І нічого не друкують , хіба можеш виписати шо цікавить. Судячи з того шо останній запис в сервісній книжці був 2013 року і 100тис назад . небачу сенсу в цій історії.

    Дуже звик до задньої камери на пассаті , зручно при паркуванні. Впринципі штатна магнітолана турані звучить не погано, міняти магнітолу чи поставити зеркало?

    Потрібно замінити щітки вітрового скла : дивився на шипшині : Хелла 180грн і VOIN 136 грн . Хто які бренди ставить? В мене дві по 700мм.

    Дивився вогнегасники : один маленький як дезодорант х.з шо він загасить , термін придатності 5 років. Інший ВП1 кожного року проводити ТО і перезаправка кожних 5 років..:scratch_one-s_head:
     
  6. Назар Непийпиво

    Назар Непийпиво Active Member

    Авто:
    VW CADDY 1.9TDI 77kWt
    якщо ще цікавить, то спробуй подзвонити на Шкоду(Галич авто на Зеленій), вони також мають доступ до тих баз, але у них було дешевше.
    З вогнегасником - то питання особисте, і якщо є місце - то бажано брати не менше 1кг.
     
  7. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Є контролери в продажі такі. Типу "комфортні повороти". Підключаєш до штатного реле і маєш таку саму систему.

    Впливає але не на стільки сильно. На літр витрата не зміниться. В мерса аеродинаміка краща. Сучасніший двигун. Нічого дивного.

    Просто подумай що воно тобі дасть)) Всеодно що поламаєтся треба буде ремонтувати. А просто заплатити 650грн за те що ти вже не зміниш не бачу сенсу))

    Якщо магнітола китай - колхоз. Дзеркало - ще більший колхоз як на мене...
    Якщо можна поставити магнітолу від наступного турана з дисплеєм і під"єднати туди камеру то я б йшов цим шляхом. Якщо ні то обійшовся б просто парктроніком зі звуковим сигналом.

    Якщо кріплення стандартне під гачок то бери любі щітки в ашані чи епіцентрі... Простіше поміняти їх 2 рази на рік і не паритись. Я зазвичай міняю перед зимою і після зими.

    Той дезодорант загасить хіба якийсь недопалок... В нього слабий тиск щоб розпилюваит на більшу відстань. Хоча при цьому всьому деякі з них сертифіковані і можуть застосовуватися в авто згідно стандартів.
     
  8. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Є отакі вогнегасники, вони доволі нічого такі. Але сам бачиш в нього доволі мала заправка і потушити можна хіба щось таке не особливо велике. Хоча можливо для екстренної ситуації і достатньо
     
  9. Zh@riK

    Zh@riK Місцевий

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    в Європі дозволено не менше 1кг вогнегасники на легкові авто.. ось і думай :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Перший ремонт .. Зауважував що деколи біля правої частини переднього бампера , мокра пляма . Думав конденсат з кондюка:dntknw:.. Але трохи поїздив засвітилась лампа рівня омивайки.. Долив до повного , через два дня те саме .. Тоді понюхав рідину , дійсно омивайка.. Відкрив капот , глянув , думаю 5 хв роботи , зараз знімлю фару і бачок мій о_О. Хрен там , то тобі не б3 . Давай знімати бампер і т.д. DSC_0015.JPG DSC_0016.JPG DSC_0017.JPG

    Короче вскритіє показало шо потік сам насос на сальнику.. Він не ремонтується і виходу нема купив новий.. Коли зняв бампер здивувався шо в мене є омивайки фар:scratch_one-s_head: бо чувак шо продавав казав шото просто заглушки ... А був просто згорівший запобіжник:))).. Ще порадувало що цей бампер ще ніхто не знімав , бо на стику крил а і бампера є пластикові заклепки які не розірвавши не знімеш...
     
    • Подобається Подобається x 5
  11. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Вчора ввечері міняв масло . Заїхав до друга на яму зняв захист , злив масло .. Фоток не робив бо процедура якби всім відома . Витягнув старий фільтр , точніше в мене йде елемент -вставка , закрутив знизу пробку , розпакував новий фільтр а він опа і не такий як мій старий.. DSC_0072.JPG

    Я вже запанікував,о_О фільтра нема , вечір , купити нема де , машина без масла їхати нема на чому....:facepalm:. Дивлюся в корпусі фільтра тирчить якась хрень , так має бути , чи то шо за блят :scratch_one-s_head:. Міняв перший раз на цій машині.. Короче взяв плоскогубці , бо рукою там не долізиш і витяг ше частину фільтра.. DSC_0073.JPG

    :mocking: Той старий фільтр з двох частин.. DSC_0074.JPG

    короче заміна пройшла нормально.:yahoo: Я вже думав шо Олег не той фільтр дав.. Короче дякую Олегу за Масло і то шо пощупав мого Туранчика вагкомом..:good:
     
  12. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    В мене ті ж відчуття, коли з Г2 на Б5 пересів.
    Я коли зимою розмитнював Г4 і тривалий час їздив ним. В тому Гольфі було дзеркало з передньою камерою та задньою, на екран виводились лінії з межами. Вроді прикольно коли така штука є, навіть подумав інсталювати таке в Б5го. Але передумав власне через "колхозний" вигляд.
    Акустика в Б5 не найгірша но і не феншуйська - почав шукати оптимальне рішення, щоби керувалось як штатна магнітолка з керма. Шукав-шукав, та приглянув ось такі варіанти:
    IMG_20190726_155149.jpg
    Потім прикинув скільки ще тре на динаміки якісні, а також що то всьо можуть вночі успішно вкрасти..... і поняв, що я не є заядлий меломан і мені достатньо штатної радіолки в парі зі штатним СD.
    Але при наяві зайвого бабла, можна знайти хорошу альтернативу, щоб не колхозити.

    В себе коли міняю масло, то ще шприцом витягую залишки масла в тій колбі де фільтр вставляється.

    І моя порада (бо в тебе напевно так само, як в мене той фільтр закручується пластмасовою кришкою) після заміни масла, через де-який час попробувати дотягнути ту кришку фільтра.
    Бо одного разу зимою запанікував, що залишаються плями масляні під машиною. Як виявилось - потрібно було дотягнути трохи кришку фільтра. І хоча затягував, як завжди, до кінця та перевіряв. Проте проявилось через 3-4 тисячі км після заміни. Тому тепер завжди коли міняю, з часом пробую дотягнути.
     
  13. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Ok.. дякую за пораду.. Лишнього бабоса на авдіосистему пока нема.. пока ждемс..
     
  14. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Маленький звіт - враження від поїздки за кордон , а саме в Бельгію. Відстань в одну сторону 1800 км. Машинка не підвела загальна відстань туди назад + по бельгії , вийшла 4000 км. Щодо доріг , розвязок , знаків , розказувати думаю не варто , всі ітак знають шо нам про таке ше тільки мріяти. Жінці дорога сподобалася найбільше в Польщі : кемпінги , заправки все видно з дороги . В Німців якось все сховано за шумозахисними щитами.. Тай німці не мають шо робити , вічно ті дороги ремонтують :))). Найкраще асфальтне покриття в Голандії. В Польщі зручно користуватися кредиткою , на платних дорогах і розраховуватися за продукти. Правда за пальне чомусь конвертувало спочатку в доллар а потім в злотий , тому не дуже вигідно.. Найдорожче пальне вийшло в Голандії 1,41 Є , Бельгія 1,30-1,32 , найдешевше вийшло в Німеччині на зворотньому шляху , довелось біля Cotbus зїхати в сторону бо соляри залишилось на 50 км а на трасі ремонти і до багатьох заправок не було доїзду. То зїхав в сторону 10 км і заправився на Шел по 1,17Є . Та й вдалося обїхати пробку на трасі , через села та ліси. Я був вражений коли в лісі при виїзді з лісової дороги на асфальтну стоїть знак "Уступити дорогу":scratch_one-s_head:. Як нам до того всього далеко.. Розхід на нашій солярі до кінця Польщі 7,1-7,2 на 100 . Далі дорога йде постійно вниз до моря і рохід на польській солярі став 6,3 на 100. В зворотньому напрямку з Бельгії до Львова розхід 6,6. Швидкість 120-140.. Середня 98 км\г час за кермом 17г58хв.

    Тепер до нюансів: Один раз попробував розігнати до 200 км і після цього авто більше 120 не їхало , педаль до підлоги . Я думав шо я шось з круїзом натикав , типу ліміту . Заглушив , завів і машинка поїхала. В неділю їздив в Долину і на трасі знов така херня повторилася але вже при 140 і на нейтральній авто обороти набирає а при нагрузці більше 110 ніяк . Ніяких лампочок на табло не загоралося . Знов заглушив - завів і поїхала знов.. Шо то за глюки такі?о_О

    Масла не взяла це радує але впав рівень антифризу . При виїзді долив до рівня і коли вернувся то долив знов 700 гр. Десь шукати протікання?:sad:

    Потихеньку здох кондюк . Добре що вже тут . Замітив спочатку що на холостих дує холодніше а ніж на ходу. І вже коли на вулиці +24 то не охолоджує. Заїхав на діагностику і вирок забитий радіатор і потрібна заміна..

    Ще один прикол . коли підїжджав до платного пропуску в польщі , підкочуєшся в колєйці і думаю протру зеркала . А вони гарячі. Я думав що вони вмикаються разом з заднім склом . Вими кач стояв в середньому положенні DSC_0061.JPG
    тепер я його переключив . А виходить що я весь час поки маю авто їздив з підігрівом зеркал :facepalm: Чи там є таймер???
     

    Вкладення:

    • DSC_0062.JPG
      DSC_0062.JPG
      Розмір файлу:
      123,4 КБ
      Переглядів:
      38
    • Красунчик! Красунчик! x 1
  15. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p Ше є)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Також є
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Передув!
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. Назар Непийпиво

    Назар Непийпиво Active Member

    Авто:
    VW CADDY 1.9TDI 77kWt
    Швидше за все підклинює геометрія турбіни, що призводить до передуву. Погугли, проблема дуже поширена на дизелях. Як діагностувати і що робити - також знайдеш в неті.
     
  17. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Дякую за відповідь. для діагностики я так розумію потрібен шнурок і провіряти турбіну в динаміці ..
    Я ніяк не можу вдуплитися який шнурок мені підійде . Олег каже що підійде любий K-line . Я вичитав що в мене протокол KWP SLOW /. Підійде ось такий шнурок OLX чи краще VCDS 12.12 але на якому чіпі ? OLX

    А що скажете за антифриз ? Явно 700 гр не випарується? Чи варто провіряти чи тримає кришка тиск?
     
  18. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p Ше є)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Також є
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Так.
    Краще.
    Бери на атмега, його можна перепрошити на новіші версії.
    шукай куда втікає.
    думаю ні.. не зустрічав проблем з ними...
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Було схоже минулого тижня.
    Напишу завтра в своїй темі і тегну тебе, мо то саме в тебе.
    В мене була мєлочовка, довго розписувати.
    Вже завтра.
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    невідповідність нагрузки двигуна до кількості повітря.... в народі називають "передув" і фіксація помилки по "передуву" у бортовому. при викл/вкл запалювання помилка залишається записана але ігнорується бортовим. У більшості випадків від різкої нагрузки на нерозкручену турбіну
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)