Мій Туранчик VW TOURAN 2.0TDI

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем vovik07, 9 тра 2019.

  1. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Дякую за відповіді .. Сьогодні прийшов шнурок 12.12 з доставкою 520грн. Підключав до авто .. працює.. Тепер треба трошки роздуплитись з програмкою VCDS/ . Виявилась ше одна проблемка , мій ноут не працює без розетки:blush:. Але то не проблема , найдеи другий.. Підкажіть детальніше як провірити турбіну в динаміці. Які групи вибрати в програмі? Я так розумію , машинку розганяєш 1-ша, 2 , 3 і іпедаль до підлоги різко чи плавно. DSC_0290.JPG DSC_0291.JPG
     
  2. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Шнурок є і тут руки чешуться і спання нема . Треба ж шось потикати в машині. Задовбував клімат тим клацанням якби миші шкребли під ногами .. Продіагностував і проблема з сервоприводом лівої заслонки але детальніше опишу пізніше бо розбив телефон а фотки на ньому. Що перше вдалось змінити це мову МФА з німецької на англійську language.PNG . Тепер МФА повідомляє ,про заправку і не пристібнутий ремінь , англійською .Не те щоб шось дуже помінялось але англьйську пару слів знаю а от німецьку зовсім. Сьогодні хотів ше колупатись в авто але напоров з шнурком. В комплекті до нього є диск з прогою VCDS 12.12.0 і інструкція з встановлення де написано , що використовувати шнур на ноуті з вимкненим інтернетом. А я сьогодні провтикав виключити . Коли підєднав шнур , запустив ВСДС і видало вікно що є нова версія ПО я відхілив не обновив. Програма відкрилась і тест пройшов нормально . але хотів змінити кодування , щоб підігрів зеркал включався з заднім склом . і прога видала помилку Помилка кодування.PNG тобто немає ліцензії. Зніс прогу з ноута , поставив наново . Ліцензія стоїть але коли проходить тест то ліцензія злітає . License.PNG . Далі шнурок почав працювати не стабільно і видавав помилку по інтерфейсу interface not found.PNG Знову переставив ПО , не помогло. Помилка зникла коли закрив машину і відкрив з пульта . Тест пройшов Порт статус.PNG Але після тесту злітає ліцензія .. Не знаю , злетіла прошивка з шнурка чи я не повністю видаляв ПО з ноута..
    Якось з горе пополам я зняв логи з 10 і 11 груп по передуву . Судячи з графіка таки передув є але чи правильно я зняв покази не впевнений . pereduv1.PNG

    Як врішити проблему з шнрком пока не знаю...
     
  3. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Явний передув.!
    Запрос 2325, факт 2601 ( то доречі максимум, шо може показувати ваг ком)
    Скважність клапана Н75 6%, тобто мозги по максимуму стараються скинути наддув...
    План дій:
    1. Перевірити наявнісь вакуума .
    2. Перевірити клапан Н75.
    3, Перевірити клапан вакуумний на самій турбіні..
    4. Перевірити геометрію в самій турбіні.
     
  4. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Зі шнурками таке інколи буває... Китай що поробиш..
    Чистити регістри, ставити по новому.
     
  5. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    На ауді краще добратися до турбіни а от в мене то піпец.. До неї доступ тільки з ями.

    Нарешті я полагодив свій ВАГ КОМ. Добре що він на Атмега . Дякую Олегу за підказку. Три дня потратив щоб нарити інформацію в неті. Інформації хватає як прошивати а от самої проги ВСДС не так легко найти , її старанно видаляють з різних ресурсів. Довго розказувати не буду як прошивати в інтернеті є інфа але коротко розкажу про головне. В мене шнурок 12.12 і версією прошивки 1.92. Ноут бук потрібно відключати від Інтернету коли юзаєш ВСДС і прога автоматично переводить дату на ноуті на 2013 рік . І потім браузер плюється шо в тебе дата не гуд... Короче не зручно капец і я вирішив прошивати шнурок на новішу версію.. Мені повезло шо в мому шнурку вже був вшитий загрузчик і я зміг прошитися через ЮЗБ hwtype.PNG . А так довелосяб прошивати через програматор. Мені вдалося завантажити архівчик з всім шо треба для прошивки і прогами ВСДС 18.9 рус і англ. Шнурок прошився , встановлюємо ВСДС і при першому тесті порта програма пропоную обновити шнурок до версії 1.96 , обновляєм. тест ок.PNG В віндосі потрібно поміняти ХОСТ файл , щоб не просила програма обновлятися.. Ляцензія активна а я довольний як слон:dance3: Лицензыя ок.PNG

    Ще один нюанс . Після того як провірив чи все працює . відключив шнурок і ноут.. Перезагрузив ноут і шнурок знов не працює , не знаходить інтерфейс. З дровами все нормально , вже хотів прогу знов переставляти. а тут згадав що є певний алгоритм підключення шнурка до авто і ноута. Коротше :1 ноут і авто має бути вимкнені . 2 включаєш шнурок в ноут потім в ОБД2. 3 запускаєш ноут і включаеш запалення . 4 запускаєм програму ВСДС . І відключатися так само. Коротше коли я так підєднався то інтерфейс працює і все добре , видно є в тому якась правда..
     
    • Подобається Подобається x 3
    • Красунчик! Красунчик! x 1
  6. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Хотів змінити дещо в кодуванні 46-го і 9-го блоків. А саме : зробити щоб обігрів зеркал вмикався з заднім склом - не вдалося. Зробити комфортне закривання вікон , коли закриваєш авто - не вдалося. Зробити щоб був звуковий сигнал коли закриваєш авто - не вдалося.. Змінив тільки ось це кодування.PNG
    постійне вмикання заднього двірника з переднім . В мене коли включені двірники і вмикаєш задню передачу то зразу вмикається задня щітка . Вроді правильео але коли ти розвертаєшся і часто тикаєш задню то та щітка постійно шморгає вже по сухому шклі..

    Не знаю буду ще колупатися в кодуванні..
     
    • Подобається Подобається x 2
  7. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Вчора поставив задні проставки . Ато деколи за дно так задіваю що аж за "серце чіпає". Впринципі роботи не багато якщо вже підготовлений і знаєш шо і як. Нажаль інформації в інтернеті не багато як ставити проставки на Туран. Коротко про роботу : піддомкрачуєм авто , знімаєм колесо . відкручуєм один болт нижнього ричага DSC_0336.JPG Не забуваємо піддомкратити ричаг перед тим як витягти болт. Пружина звільняється і витягується без проблем. DSC_0337.JPG Спочатку планував ставити проставку вверху але вона завелика в діаметрі . Треба обточувати десь 3см в діаметрі . А в ричаг сідає супер. Бугорок самої проставки замалого діаметра і пружина гуляє на ньому , тому треба залишати оригінальний демфер. Щоб він сів на проставку треба розфрезерувати внутрушній отвір оригінального демпфера. DSC_0332.JPG Я використав сверло -фрезу під мебельні петлі 32діам. і вертикальний сверлильний DSC_0331.JPG В нижній частині оригінального демфера є виступ який сідає в отвір ричага , щоб пружина не прокручувалася . Я хотів зробити так щоб можна було забрати проставки і залишити все в оригіналі , якщо щось. Тому бугорок не зрізав а висверлив отвір в проставці під нього. DSC_0333.JPG DSC_0334.JPG Ставимо проставку з демфером на пружину і пружину на місце. DSC_0335.JPG DSC_0338.JPG Все готово. Ставим колесо і вйо. Покищо не замітив чи авто стало жосткіше чи ще щось , тільки фари стали світити нище. Але скоро буду ставити передні проставки ...
     
    • Подобається Подобається x 2
  8. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Коли зняв колесо , думаю , заодно гляну шо там під підкрильником . І не дарма , а під "спідницею " а машинки почалася " висипка". Не те щоб "кір чи краснуха" :mocking: а скоріше " Вітрянка ". Коротше почистив я все , пройшовся антикорозійною грунтовкою і обробив бітумною мастикою. Що сказати , німці трохи економлять на антикорозійній обробці. В мому Б3 арка була повністю оброблена антикорозійним слоєм, а тут тільки шви.. Ну і видно було це від зимових реагентів які сиплять в німців. Глянув в пороги , там все гуд. Набагато краще оброблені.. DSC_0339.JPG DSC_0340.JPG DSC_0344.JPG DSC_0345.JPG DSC_0350.JPG DSC_0353.JPG
     
    • Подобається Подобається x 4
  9. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Поставив я пердні проставки , наєбавився я як кіт на весну:facepalm:.В Турані щоб добратися і відкрутити опорні підшипники , під капотом , треба знімати щітки , приводи , безшумку .... DSC_0364.JPG DSC_0363.JPG

    Але заодно почистив дринажі , повиймав ше німецькі листочки . DSC_0366.JPG Як видно , шо ше мабуть рідний підшипник і вся стійка . Мда вбити їх на німецьких дорогах важко .:mda:Почав з правої сторони і при відкручуванні опорного провернулась гайка . Вони там просто приклепані до основи підшипника , тому прийшлось знімати стійку і приварювати гайку . DSC_0392.JPG
    А стійку я хотів знімати як труси через голову. :fool: Зняти з поворотного ричага , щоб не відкручувати шарову , рульову і все остальне..Думав шо шаровою виставляється розвал . Відкрутив стійку стабілізатора і домкратами хотів випхати амортизатор з кулака. Грався мабуть години три і ні хера , бо ричаз вниз не пускає піввісь , яка впирається в стабілізатор. Короче відкрутив всетаки шарову , рульовий , суппорт , зняв стійку . Підварив гайку ,Поставив проставу і закрутив все назад , все заняло годину:facepalm:Нашо було паритися... Ліва сторона , все набагато простіше , піввісь коротка і коли відкручуєш стійку стабілізатора то вверху хватає містя щоб поставити проставку не знімаючи стійки.. DSC_0381.JPG

    Поставив закрутив , роботи на 15 хв. Болти в комплекті йшли сирі 5.8 твердість замінив на 10.9 DSC_0387.JPG DSC_0388.JPG

    Довжину довелось обрізати на 2 см. Тепер мабуть треба заїхати на розвал сходження для провірки . хоча машина їде рівно... Щодо навантаження на гранати . Знайшов таку інфу в ЕЛЬЗІ img009.jpg
    В мене підвіска G26 стандартна , а з проставками виходить 425 мм ,як з пакетом погані дороги. Різниця там в амортизаторах і прижинах але Шруси і півосі ті самі ... Тому теоретично все має бути добре. Тепер практично . Перший день при їзді по районі різниці не замітив ні в стійкості авто ні в жорсткості , проїхався по Шевченка вниз до цв.Анни вроді все гуд. А сьогодні поїхав за місто і при обгонв на 4-тій обороти десь 1500 і дав газу . І чути якийсь інший звук . Не впевнений що це через проставки:dntknw: може маховик дається просебе чути??? Хоча до проставок не замічав..
     
    • Подобається Подобається x 2
  10. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Глянув я в привід щіток бо якось дивно поводилися . В нижньому положенні то в одне положення стануть то смикнуться в інше . Думав зворотній звязок підглючує. Розібрав глянув а там система побудована на магніті і мікросхемі , нема там шо чистити:)
    Правий DSC_0404.JPG
    Лівий DSC_0405.JPG Видно що правий мінявся А ось і внутряшки DSC_0399.JPG DSC_0403.JPG А то що щітки смикаються , виявляється так має бути:). Ось вичитав в "мудрій книжці" Безымянный.png

    Це для того щоб не перегиналися і пересихали резинки .:)))
     
    • Подобається Подобається x 2
  11. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Запрограмував собі денні вогні , з 1-го числа якби треба вмикати поза населеними пунктами , а я забуду точно .. На пасаті були зроблені вогні з лед ламп куплених на родіоринку і вже звик шо не треба клацати переключателем . А в Турані все програмується в 9- му блоці. В мене комплектація без протитуманних фар тому ДХО через ближнє світло фар. Є два варіанти : Скандинавський і Північно Американський . Різниця в тому що Скандинавський світить постійно як тільки вмикаєш запалення , а Американський гасне коли затягнути ручнік.. І так відкриваєм 9-тий блок ( управління бортової мережі) , Зверніть увагу що блоки відрізняються і є з різною кількістю байтів .... В мене Байт 0 і в ньому відмітити Біт4... 1ф.png

    далі щоб не скорочувався термін ламп , яскравість можна зменшити . Байт 8 9.фpng.png

    Читав що В новіших блоках поставити менше 55 % не можна . Я пробуав 20% 40 і 60 . На 60 не дуже замітно що вони світять тускліше ніж стандартно , а 20 замало . Залишив покищо 40 % DSC_0501.JPG DSC_0503.JPG DSC_0502.JPG

    Тепер при вмиканні запалення вмикаються фари на 40% . Ні задні габарити ні передні , ні панель приборів не горять. коли ставиш ручнік ДХО гасне . Коли вмикаєш фари все працює в штатному режимі. Один мінус коли вмикаєш габарити всеодно горять ДХО . Теба або ставити ручнік або вимикати запалення . тобто просто з ввімкненими габаритами не поїздиш. Але плюсів набагато більше . Не забуваєш вмикати, горить на 40% , тобто не так палить лампи і рефлектор , і менше навантаження на генератор .

    П.С Читав на одному з сайтів що можна ввімкнути ДХО і без ВАГкома . Треба ричаг поворота поставити вверх( правий поворот) потягнути на себе і ввімкнути запалення. Дочекатися коли прозвучить сигнал на панелі приборів. В мене так не вийшло....Тільки через шнурок
     
    • Подобається Подобається x 4
  12. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    моє граня з зчепленням продовжується далі...:cry: . Були проблеми з вижимом , точніше я не міг виключити передачу. Педаль відбивала в ногу , підвисала по середині , А деколи включиш задню і виключити не можеш , заглушив , виключив і тоді далі їхати. Всетаки сподівався що це головний , я його замінив , там роботи не так багато . Треба зняти аккумулятор і площадку.. Доречі може бути аккумулятор ше рідний? На клемі знайшов клеймо 37 тиждень 2005 рік. DSC_0662.JPG DSC_0658.JPG Ось циліндри , тарий і новий DSC_0665.JPG DSC_0666.JPG На старому зламав фіксатор , там хер руку допхаєш:). Прокачав рідину і хрен там . При першому включанні задньої та сама херня.

    Купив робочий він в зборі з вижимним , знав що вижимний шарудить тому морально готувався до знімання кпп. заїхав до кума на яму тай до роботи . Інфи по зніманню кпп з турана мало а як читати ельзу то там пів машини тре розбирати і купа спец прибамбас. Найшов в неті відео де хлоп знімає кпп з Б6 і брав його за основу. Але на б6 мабуть більше місця , тому чоловік тільки відкрутив півосі від коробки і відвів їх в сторону . А мені довелося зняти ліву пів вісь. Зчеплення та маховик Сакс DSC_0834.JPG DSC_0836.JPG

    Вскритіє показало шо робочий не тік.. То якого така харня творилася . :dntknw: Але підшипник треба було міняти..
    DSC_0839.JPG DSC_0841.JPG DSC_0842.JPG

    Ще питання - шо то за херня біля циліндра зчеплення
    DSC_0846.JPG

    Саме головне вскритіє показало що прийшов кінець маховику . На скільки я розумію він має працювати як ручка передач на нейтралці. Тобто в ліво вправо йти з зусиллям пружин і вертатися посередині. короче мій ходить вправо вліво в упор , тобто пружини не працюють. Тепер що з тим робити , Заміна маховика чи є комплект Валео на мій туран . Чи не варто ставити одномасовий ? На відео видно як він працює . Правда там малий ще чимось товче в гаражі , такщо сорі за посторонні звуки...
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. Intoksis

    Intoksis Початківець

    Авто:
    VW
    Отличное авто!
     
  14. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Привіт всім.Передув все частіше дається про себе чути. Планую знімати турбіну і заодно прийшов час заміни масла, тому думаю почистити геометрію та залити нове масло. Які нюанси мене можуть чекати при розбиранні турбіни. Знаю що причиною передуву може бути і клапан і заклинений актуатор. При роботі турбіна підгуджує , тому якщо ше вироблений вал? що в такому випадку ? Ремонт турбіни? Новий картридж? І може хто підкаже де можна звертатись по турбінах у Львові.
     
  15. ketch

    ketch Active Member

    Авто:
    Audi A4 B7 Avant 2.0TDI
    Volkswagen Vento 1.8 - був
    Клубна карта:
    000083
    * Може все сильно позакисати. Тому приготуся, що тяжко зняти/розібрати турбіну, якщо немає належного інструменту.
    * Знімай акуратно трубку подачі масла, щоб не зкрутити їй голову як це зробив я. Див мій звіт Audi A4 B7 Avant 2.0DTI by ketch і дам пару постів далі з результатими.
    Другий разу, коли потрібна була чистика, вирішив не робити сам. Порахуваав, що дешевше буде звернутися до тих хто цим займається.
    Знімав/втановлював там де останім часом обслуговую авто - 1000 грн . - Audi A4 B7 Avant 2.0DTI by ketch
    Чистка - Львів Турбо Сервіс-098 0000 470 Геометрію почистии і зродили діагностику - все ок.
     
    • Інформативно Інформативно x 2
  16. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Дякую за пораду.. Я так розумію ,що 1000грн це зняти і поставити. А чистка окремо? Скільки км пройшло між першою і другою чистками..?
    Я люблю свою машину крутити сам, це приносить мені задоволення і я знаю на чому я їжджу.. Є звичайно моментиколи хочеться на все плюнути , недавно знімав приводи заслонок клімата...ще той секас ..але про це окрема історія...
     
  17. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Всетаки напишу про те як знімав приводи заслонок. Бо ,коли купив машину, на вулиці була жара і клімат працював з кондюком або без але заслонки були на мінімумі , тобто гаряче повітря перекрите. Все було ок , але осінню коли температура почала знижуватися , почали клацати заслонки . Таке враження що в салоні під ногами миші завелися . Ваг ком помилок не показував. Ще осінню я перевіряв компом заслонки і ліва заслонка явно барахлила. Нажаль неможу знайти скріни .

    Короче , карантин час є , почитав я Ельзу вроді нічого складного, почитав форуми , там всі ту роботу тільки з матюками описують. Думаю шо там , час є.. Детально розписувати розборку пластику не буду інформації є багато , зупинюсь на деяких нюансах. Розібрав я спочатку праву частину де бардачок , ну все йде гарно я німців хвалю , от молодці . Щоб зняти бардачок треба відєднати розєм АБС і шланг охолодження бардачка.. За бардачком два привода : рециркуляції і забору повітря... IMG_20200325_165928.jpg Ці приводи знімаються легко , їх прижимає пластмасова деталька. Думаю ну німці молодці , німець же не може херні напороти... Лівіше привід правої заслонки трошки складніше зняти , бо мішає блок комфорту.. IMG_20200325_165955.jpg Але пристосуватися можна . Думаю шо вже так матюкатися в інтернеті шоб зняти ті приводи. Німець ж херні не наробить...
    І тут я взявсі за ліву сторону... А там приводи закриває металева деталь ,яку зняти без знімання торпеди не реально. В Ельзі пише відкрутити нижні два болти і відігнути деталь , закріпити її стяжкою до педалі гальм. Але там місця всеодно ніхера не лишається. IMG_20200325_160156.jpg Німець мене розстроїв , видно той німець вже прогулював уроки..:))) Якось з горем я зняв ці приводи - це привід лівої сторони і привід положення обдуву. І лишився ще один до якого взагалі не реально добратися , його закриває алюмінієва деталь яку можна зняти тільки з панеллю IMG_20200325_153510.jpg До нього добратись мені терпіння не хватило. І так в мене знятих 5 приводів. Проблема заключається в тому що привід складається з моторедуктора і потенціометра по якому мозги знають в якому положенні зараз заслонка. Ось з часом потенціометри починають показувати неправильне значення і мозги хочуть підкоригувати заслонку під фактичне значення . І починається шургання туди - сюди. В потенціометрів опір 4,5 кОм о привід захвату повітря 5 кОм. І добре тим що приводи конструктивно однакові , тільки саме кріплення до заслонок різне.. Приводи температури лівої і правої сторони найбільше зношуються бо постійно підтримують задану на кліматі температуру. Тому я вирішив привід з рециркуляції поставити на ліву сторону , де в мене були проблеми з приводом. IMG_20200325_110001.jpg IMG_20200325_110536.jpg Привід з рециркуляції поставити на привід обдува. А привід правої сторони залишити той що був , вразі чогось до нього не так важко добратися .. Всі приводи були розібрані , змазані і потенціометри промиті спиртом. Провіряємо мультиметром , покази повинні змінюватися плавно , якщо є скачки то ще раз мити , якщо не помогло то під заміну. IMG_20200324_195158.jpg IMG_20200324_205106.jpg IMG_20200325_111955.jpg Виробники приводів два : Венгрія і Іспанія , перший з білим потенціометром а другий зелений . Іспанські по якості кращі IMG_20200324_165159.jpg IMG_20200324_161140.jpg Промивка потенціометра проста , покласти в посудину з спитром і покрутити туди-сюду.. IMG_20200324_195817.jpg Далі зборка приводів і встановлення на місце вже з йобканням німака.. Щоб легше ставити приводи і наступний раз знімати, їх можна трошки модернізувати . Зробити пропил дальнього кріплення до якого важко добратися. IMG_20200325_150758.jpg Тоді можна наживити болт , зацепити привід і вже закрутити решту болтів. Коли приводи на місці , підключаєм ваг ком і провіряємо роботу .
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Красунчик! Красунчик! x 1
  18. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    В програмі вказані граничні значення і реальні значення , треба щоб вони були близькі . V70 i V107 off.PNG під час зміни режимів видно як міняються значення. заодно можна перевірити датчики температур . Машина стояла сутку в гаражі , темп в гаражі 11 гр. температура.PNG як видно датчики показують справно окрім датчика салону.. Вікно було відкрите немогло бути настільки тепліше , треба перевірити .. Після перевірки повного закриття і відкриття заслонок перевіряємо їхню реакцію на зміну температури. Заводити авто не базано бо прогріється радіатор пічки і трубопроводи і тоді буде проблема збирати все до купи. Я відкрив заслонку рециркуляції і наставив туди фен . IMG_20200325_142227.jpg В програмі запустити графік і спостерігати як міняється температура і покази заслонок IMG_20200325_142233.jpg IMG_20200325_142400.jpg Важливо дані які потрібно мозгам співпадали з реальними показами заслонок , тобто мозги будуть давати сигнал на закриття чи відкриття заслонок і вони мають швидко реагувати . Пізніше можна забрати фен і перевірити як реагують заслонки на зміну температури всалоні . Треба нагіти датчик салону пальцем або феном . В турані він розташований біля кнопки ОФФ клімата . Після цього можна збирати все , запустити двигун і ще раз перевірити як поводяться заслонки на прогрітому кліматі. Коли все розібране варто зняти і почистити вентилятор IMG_20200325_132008.jpg IMG_20200325_132015.jpg IMG_20200325_132018.jpg IMG_20200325_132026.jpg За цей час пилюки там достатньо назбиралось..

    Результатом я задоволений , ніякого шургання вже під ногами нема , правда зараз на вулиці похолодало а найчастіше воно проявлялося коли на влиці +15 - 20 і на кліматі виставляєш комфортні 19-21. При діагностиці заслонки реагують чітко тому думаю все буде ок.. Бо я думав шо це миші під ногами завелися а це виявився вірус - продизінфікував спиртом і все пройшло...;)
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Красунчик! Красунчик! x 1
  19. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Ще осінню потихеньку вмер кондюк . Заїхав на діагностику , сказали що забитий радіатор. Так як він в мене ще рідний і стан ге то потрібно міняти на новий . Зима пройшла було не до того , а з першими потепліннями вирішив заїхати зробити , бо потім буде аншлаг після зими. Обладняння в мене нема , тому я навіть не рипався це робити сам. Заїхав , поміняли радіатор , заправили , зайнало десь 2 год . IMG_20200319_115703.jpg IMG_20200319_115801.jpg IMG_20200319_115816.jpg IMG_20200320_182103.jpg Ітого рад 2500 , робота 500 і заправка 600...
     
  20. ketch

    ketch Active Member

    Авто:
    Audi A4 B7 Avant 2.0TDI
    Volkswagen Vento 1.8 - був
    Клубна карта:
    000083
    Так 1000 грн зняти і поставити
    між читками 3 роки
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)