Слушне зауваження . Але я міряв перед встановленням . Ельза каже що номінальна товщина передніх 25мм , мінімальна 22мм. В мене лівий 23,4 і правий 23,3. Задні по ельзі номінал 12 , мін 10. В мене зад лівий 10,3 , правий 10,6. Зад вже біля мінімуму але комплект колодок ще зїздить.
я щось не довіряю тим проточкам можливо, на фото так дико виглядає з виробіткою... тим не менше, варто таки було міняти блінчики, тим більше, що на твоє авто вони не дуже дорогі.
Привіт всім . Ремонтуємся далі по тихоньку. Тріснула ліва передня пружина , верхній вінець на половину. Я думав що це камінь з під кола гепнув по днищі . а виявилось що пружина. Замінив на такі. І заодно опорні підшипники , бо добратися до стойок в моїй машині не так легко. . З волговського домкрата зробив приспособу для стиснення пружин. . Не знаю як без газового пальника можна було відкрутити ту гайку. Хіба що пневметичним гайковертом . якого в мене нема. Одну проблему вирішив , інша залишилась. Передув турбіни. Після чистки геометрії пройшов рівно рік, думав після зими вона трохи підзасралась але з ями видно що шток ходить вроді плавно. Олег позичив вакуумметр , якраз при заміні масла підєднав до актуатора щоб заміряти . Це покази біля ресивера 67 не знаю в яких то одиницях думаю що 0.67атм. Якщо 67 то 100% то 1% буде приблизно 0,67 поділки прибора. Відповідно на холостих ШИМ 76,1% = 51 по приладу. При тесті клапана N75 ШИМ 95,6% = 64 поділки . Так і є Шим при закритому клапані 5,2% = 3,5поділки . А в мене 26.... . От і причина передуву. В інтернеті вичитав що промивають такий блок вакуумних клапанів як в мене уайт-спиритом. Кажуть помагає не надовго але і процедура не важка. КОВШ виносять клапан Н75 окремо - це в тому випадку коли рідний клапан взагалі не працює. Я попробую промити...
Розбери клапан і почисть. Нема там ніц складного. Там переважно шток стальний покривається корозією. Просто почистити його і полірнути (я затискав в патрон дрельки і наждачкою 2000 потім 4000...). Заодно з мембрани прибереш все що зі штоку насипалось.
ДЯкую за пораду . Але в мене блок клапанів і він не розбірний , Ось такий Там три клапана котрі керують турбіною , і системою ЕГР. В принципі якщо глушити систему ЕГР то можна той блок викинути і поставити окремий клапан як у вас на ауді. Ось як КОВШ вирішував проблему. Я покищо спробую промити уайтспиритом . під тиском...
Якшо глушити егр то можна використати його клапан для турбіни. Правда якщо ті клапани окремо то клапан егр має менший діаметер вихідного отвору - там не взаємозамінні на 100% але як тимчасове рішення то проканує. Тут, імхо, на відео і фото всі отвори однакові... То може просто перекинути трубки з егр (і дроти в фішці)) на турбіну поки на шроті шкуати "новий блок"?
Клапан ЕГР і клапан Турбіни N75 подібні тільки ззовні у них різна скважність.... Якщо по простому то різні діаметри пропускних дюрок при при однаковій величині вакууму