Мій Туранчик VW TOURAN 2.0TDI

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем vovik07, 9 тра 2019.

  1. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    ти міряв товщину блінів? там виробітка з кожної сторони візуально по 2мм - це 100% заміна
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  2. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Слушне зауваження . Але я міряв перед встановленням . Ельза каже що номінальна товщина передніх 25мм , мінімальна 22мм. В мене лівий 23,4 і правий 23,3.
    Задні по ельзі номінал 12 , мін 10. В мене зад лівий 10,3 , правий 10,6. Зад вже біля мінімуму але комплект колодок ще зїздить.
     
  3. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    я щось не довіряю тим проточкам :) можливо, на фото так дико виглядає з виробіткою... тим не менше, варто таки було міняти блінчики, тим більше, що на твоє авто вони не дуже дорогі.
     
  4. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Привіт всім . Ремонтуємся далі по тихоньку. Тріснула ліва передня пружина , верхній вінець на половину. Я думав що це камінь з під кола гепнув по днищі . а виявилось що пружина. Замінив на такі. І заодно опорні підшипники , бо добратися до стойок в моїй машині не так легко. IMG_20210529_174437.jpg . З волговського домкрата зробив приспособу для стиснення пружин. IMG_20210529_121953.jpg IMG_20210529_122003.jpg IMG_20210529_132152.jpg . Не знаю як без газового пальника можна було відкрутити ту гайку. Хіба що пневметичним гайковертом . якого в мене нема.

    Одну проблему вирішив , інша залишилась. Передув турбіни. Після чистки геометрії пройшов рівно рік, думав після зими вона трохи підзасралась але з ями видно що шток ходить вроді плавно. Олег позичив вакуумметр , якраз при заміні масла підєднав до актуатора щоб заміряти . Це покази біля ресивера IMG_20210529_173803.jpg 67 не знаю в яких то одиницях думаю що 0.67атм. Якщо 67 то 100% то 1% буде приблизно 0,67 поділки прибора. Відповідно на холостих ШИМ 76,1% = 51 по приладу. IMG_20210603_141655.jpg IMG_20210603_141633.jpg При тесті клапана N75 ШИМ 95,6% = 64 поділки . Так і є IMG_20210603_141743.jpg IMG_20210603_141725.jpg Шим при закритому клапані 5,2% = 3,5поділки . А в мене 26.... IMG_20210603_141737.jpg IMG_20210603_141730.jpg . От і причина передуву. В інтернеті вичитав що промивають такий блок вакуумних клапанів як в мене уайт-спиритом. Кажуть помагає не надовго але і процедура не важка. КОВШ виносять клапан Н75 окремо - це в тому випадку коли рідний клапан взагалі не працює. Я попробую промити...
     

    Вкладення:

  5. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Розбери клапан і почисть. Нема там ніц складного. Там переважно шток стальний покривається корозією. Просто почистити його і полірнути (я затискав в патрон дрельки і наждачкою 2000 потім 4000...). Заодно з мембрани прибереш все що зі штоку насипалось.
     
  6. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    ДЯкую за пораду . Але в мене блок клапанів і він не розбірний , Ось такий img_0359.jpg
    Там три клапана котрі керують турбіною , і системою ЕГР. В принципі якщо глушити систему ЕГР то можна той блок викинути і поставити окремий клапан як у вас на ауді. Ось як КОВШ вирішував проблему.

    Я покищо спробую промити уайтспиритом . під тиском...
     
  7. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Якшо глушити егр то можна використати його клапан для турбіни. Правда якщо ті клапани окремо то клапан егр має менший діаметер вихідного отвору - там не взаємозамінні на 100% але як тимчасове рішення то проканує.
    Тут, імхо, на відео і фото всі отвори однакові... То може просто перекинути трубки з егр (і дроти в фішці)) на турбіну поки на шроті шкуати "новий блок"?
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Клапан ЕГР і клапан Турбіни N75 подібні тільки ззовні у них різна скважність.... Якщо по простому то різні діаметри пропускних дюрок при при однаковій величині вакууму
     
  9. Yamose

    Yamose Новачок

    Авто:
    volkswagen polo

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)