Відповідь: Мій звєрь то я ж не сказав дзвони зараз, а час від часу. Зараз немає як щось буде, я куплю та можу відправити Автолюксом чи Гюнселом
Відповідь: Мій звєрь треба називати речі своїми іменами.. ти натянув ЕХG60 який якляється простим атмосферним 1,8.. я такий пасат і на свому 1,6 задрипаному натягую... думаю коректно було би найти машину з справним мотором PG а тоді вже казати шо ти такі рвеш..
Відповідь: Мій звєрь Та ти шо? Ти в нас тепер спєц по г60, який заочно оцінює їх стан? Обгрунтуй свої глибокотехнічні висновки. Ті два, з якими я їхав, були з компресорами (які шось таки дули, нехай не повний тиск), і твій 1.6 не стояв там і близько. От атмосферний зараз в Тополя, запитай в нього яка різниця зараз порівняно з тим, шо було, коли стояв і працював компресор. Ну і в Мартіні далеко не атмосферний, проїдься з ним і поймеш, а я і з ним їхав. Знайду- проїдусь з задоволенням. А якшо конкретно, то я казав шо рву машини ті, з якими реально їхав і порвав, непотрібно тут нічого узагальнювати (я не казав "такі машини", а казав про 2 конкретні коради Г60 які я натянув, в чому моя некоректність?). ну і хто в нас тут називає речі не своїми іменами?
Відповідь: Мій звєрь Москальською мовою це буде так: "Гарячие финские парни":-D:-D:-D Вся справа в тому що корада важча все ж таки набагато від гольфика...але..... Зараз у мене стоїть компресор від Мерседеса Итон-64. Там ролик зроблений на наддув до 0,6, але є в запасі ще ролик під наддув 1,3:mrgreen::mrgreen::mrgreen: Їде дуже добре, але не довго, як самі розумієте. Та ось. Я думаю при наддуві 1,3 все ж не потрібно ставати зі мною на старт. Ось якби це був КРабо 9А-можна було б пробувати. Я так думаю
Відповідь: Мій звєрь Стокова корада жо-60 програє в стокового PL за рахунок ваги. Інфа з корадо су. Друге діло максималка. Як не крути але гольф з його аеродинамікою цегли не вижме думаю більше 200... Марк, ти скіко чесав максимум? Які взагалі паспортні характеристики ПЛ? До сотні, максималка, вага?
Відповідь: Мій звєрь 207-210 по спідометру, рівна дорога...фсьо, дальше не хоче. Але я думаю шо це проблема Гольфовської ніякої аеродинаміки. Вага машини (Г2 ГТІ 16в - 1060кг), карада важча, але вона аеродинамічна, гладенька і зализана, не то шо квадратний корч. Паспортні-х/з, для ПЛя небачив. А мій ПЛ буде КРом, це питання тижня-двох, голова готова, лежить в багажнику, з валом КРовським впускним, колекторами і ше деякими бонусами. До речі, в ПЛ 129 к/с проти 139 к/с КРських, зато крутящого в ПЛя 168!!! при 5800об/хв проти 163 при 6300 в КРа. З живою Г60 корадою полюбому цікаво стати, незалежно від того хто буде перший! пи.си.А стоковий моск жо60 роздупляється правильно лити бєнзу під 1.3 бара?
Відповідь: Мій звєрь правильно роздупляється до 1 бара.... я ж кажу....їде дуже бистро, але недовго)))) Горять поршні через недостачу бензину.
Відповідь: Мій звєрь Шо думаєш про Январь? Я от давно про нього задумався, по маленьку назріваю і збираю гроші...але хто б це все настроїв потім, поставити я думаю сам зможу. В мене також проблема з нехваткою бєнзи на верхах під нагрузкою, доводиться трохи пізніше запалювання ставити і не дає можливості поставити більшу Д/З. І нічо з тим жоптроніком не зробиш...
Відповідь: Мій звєрь Январь....нічого не скажу))) Якби в мене були лишніх трохи копійок та потрібна була машинка вихідного дня, я б поставив собі 9а на горбатих валах, розжав би випуск і на впуск поставив 2 вебери. Дуже гарно їде, але ж десь біля 25-30л бензину бере.... а ще короткохідну кулісу. або ж... Знаю в Києві Г-2 ..... ПГ (Ж-60) на 220 к.с.)))))))) До речі, все підкапотне з нього зараз продається. А ВООООТТТТ...........)))
Відповідь: Мій звєрь такі висновки зробив після читання форумів.. доречі я неврахував ваги кори, за шо + Тополю ;-) скільки такий мотор приблизно видає коників???
Ітак проведено тотал реінкарнейшн мого гольфа. По причині того, що я його робив-робив, а потім зрозумів шоне всьо так, і МК2 має бути трохи інакшим. Поштовхом стало несильне ДТП за участю моєї жони. Попередні фотки не буду видаляти і нову тему не буду створювати, шоб був приклад НЕ зовсім правильного гольфа і гольфа правильного)) Машина збирається вже 2й рік, по тій причині шо розібрана була повністю, все шо можна/треба перебиралось/повний перекрас + повна шумка/музика/проводка, а часу катастрофічно не вистачає. На сервісі по окремих видах робіт не залишаю принципово, даби ісключіть крівиє рукі. На даний момент машина готова на 90%, ще не все зібрано, хоча їздить вона постійно і вже напевно багато хто її бачив. В ході рестайлінгу назріли нові ідеї, тому дещо буде перероблятись. Чесно признаюсь, я вже сам трохи втомився від цього проекту, сім*я цю машину практично ненавидить)) окрема подяка мому брату за непосильну підтримку як фізичну так і моральну, в ході процесу він декілька разів стримував мене від продажу машини на вагу/спалювання. Але тим не менше, коли помита машинка блищить на сонці а стрілка тахометра переходить 5500, позитивні емоції переважають весь негатив) Може з часом заставлю себе на повний звіт з фотками (є пару фоток процесу), а для початку пару фоток на 80% готового апарату, моя версія МК2, замануха:
А мож на з'їзд 06.08.10? Від себе - бачив машинку - просто немає слів. Все чітко, акуратно і зі смаком. Марку - ріспект і +100000 за пророблену роботу і терпіння.
Стояв зліва від тебе на перехресті стрийскька наукова вчора, думав помаячити але багато машин було, машинка сподобалась
М'ясиста машинка, добре збита. Приїзжай на зїзд, там Олега скірока перша думаю не проти прокататись на 402м.