Дуже гарний Гольф (Rabbit) сильно хочу такого можна сказати що мрію. Інтересно як він їде тобто до 100 скільки сек (хотів би попробувати цю батарейку як їде) одним словом власник молодець++++++++
Апну ка я свою темку) 100 років тут не був. На даний час в автомобілі наступні зміни: -підвіска занижена шляхом установки прогресивних пружин, спереду всі гумки (сайленти, втулки стаба) замінені на поліуретан -Газові передні стойки TA-Technicks,задні Білштайн газмяс. -двигун 2,0: блок 9А, гбц КР, вприск КЕ-Джетронік PL з розходоміром і бензонасосом від 9А. По факту - на верхах КР, з низами 9а, те шо я завжди хотів. -КПП AUG, поїздив з 2Y - вона мені закоротка. AUG по числах та сама 2Y, але 4 ы 5 передачі довші. Для інфи - 4000 на 5й - 140 км/год. -з 0 зроблено новий повністю прямоточний вихлоп на 55 трубі дуже правильно і красіво, і при цьому він тихий (як для повного прямотока). З мінусів: віддер гтішну передню губу, поблазила фарба на верхніх частинах бамперів (під перекрас), 2 тижні назад якийсь г%№дон на бусі в*їхав мені в пасажирські двері і свалив. Двері я викинув, поставив інші, тепер треба малювати+шумити. Досі не поставив обшивки стелі, обшивка сидінь вимагає перетяжки. Хто має контакти хороших і недорогих майстрів по перетяжці салону/керма - буду вдячний за контакти.
Нечасто тут буваю, бо з початком мотосезону більшість часу віддаю іншому звіру) В гольфі перешив салон, руль, викинув спортивну ходовку і поставив ГТІ сток стойки/пружини, поліуретан лишив. Так і не розібрався з дефектами по кузову (фарбування битих дверей і облізлих бамперів), але з часом зроблю. Сильно треба обшивку стелі на 3-дверку з люком. А так - звєрь прекрасно себе почуває, час від часу показує всяким расерам хто є хто)) Пару разів думав його продавати, і так і незміг себе переконати. Все інше, на чому я пробував їздити - або не їде, або їде не так, або не ті відчуття зв*язку з дорогою.
Ітак, в зв*язку з необхідністю покупки буса для траспортування мота до кросовї траси і неможливістю утримувати мот і 2 машини, вивчаю попит на свій автомобіль. Почну з мінусів: автомобіль потребує ремонту кузову по днищу (скрізних дір немає, але тре варити і частково міняти підлогу), по геометрії кузова питань немає. Так само потребує часткового фарбування (2 бампери, 2 дверки). Ці речі я усувати небуду, продається з вказаними дефектами. Потребує заміни подушки мотора і встановлення обшивки стелі, якшо до продажу не зроблю сам - скину ціну. Двигун, КПП, ходова жодних вкладень не потребують. Двигун: блок 9а 2.0, 0 ремонт в прекрасному стані, голова КР на момент встановлення поміняні сальники клапанів, гідріки, направляючі клапанів і поверхні в прекрасному стані, клапана притерті. Також на момент встановлення поміняний ремінь\роліки ГРМ, масло синтетика, двигун проїхав після свапу близько 15 тис, на даний час почуває себе прекрасно, масла на 8 тис (заміна) бере до 0,5 л, компресія по 13 у всіх баняках. КПП AUG, синтетика кастрол ТАФ ікс, по роботі питань не викликає. Вприск КЕ-Джетронік в нормальному робочому стані, глюків немає, насос поміняний, все відрегульовано і працює як має працювати. Єдиний нюанс, підтікають 2 форсунки на заглушеній машині, через що може погано заводитись якшо постоїть пару годин, але я це усуну на днях, знаю в чому причина. Зранку на холодну в любий мороз заводиться з півтика. На даний час по ходовій: вся морда поліуретан, стойки 5тис назад поставлені нові KYB XLG, пружини ГТІ Сток, передні пружини з опорами нового типу (Г3\Б4), ззаду поміняні сайленти і перебрані супорта, все чудово працює, в т.ч. і ручнік. Вихлоп грамотно зроблений прямоток на 50 трубі, ненапряжний басок, який переходить в злобний рик після 4000) Салон рекаровські ковші спереду, ззаду сток, восени якісно перешито субовською тканиною, руль спортивний, шкіра. Машина обезшумлена, продається з якісною проводкою на музику, подіумами в дверях і одним підсилювачем та магнітолою, решта музики я знімаю. Електропідйомники вікон оригінал, електронасос гальм, АБС (непрацює бо мені не треба, якшо новому хазяїну треба - зроблю шоб працювало, гальма прекрасні і питань не викликають). Зараз машина на зимовій 14 (легкоспл. диски, рівні але косметично ніякі), комплект нової зимової гуми Falken Espia 185\65. Акум свіжий. До автомобіля додається: -комплект р15 білих красівих дисків з літньою гумою 195\55 перед, 205\55 зад. -комплект спортивної підвіски стойки+пружини -60\40 в робочому стані і готовому до установки на літо. -оригінальний блок з поршнями і всьою начинкою 1.8 PL в бачившому жизнь, але робочому стані, так само його ж рідна ГБЦ в зборі, аналогічно робоча але бачивша жизнь. -2 штуки КПП 2Y для ярих любителів цієї КПП, в одній уставший диференціал, в другій кінчилась 3 передача, з двох збирається одна робоча + ЗП, до них же майже нове щеплення під цю КПП. -запасний впускний колектор на 16v двигун з ДЗ, росходоміром, дозатором, трамблером, бабіною, комутатором, РХХ, мозгами і бензонасосом. Все робоче, на запас)) -робочий генератор на 16v двигун, на запас) -оригінальна задня розпорка на стакани (зняв, нах вона зі стоквовю ходовою) -піввісі, шруси і всяке по мєлочам. За все разом, враховуючи плюси, мінуси і комлектацію, хочу 4500 у.е. Можу продати без того, шо додається, скинувши 600 баксів на все, але мені простіше продати все разом, і майбутньому власнику це стане у пригоді. Знайти запи на ГТІ16в непросто, я це збирав роками іі нікому не продавав) По окремо можна продати дорожче, але це все час. Машину в продаж поки ніде не виставляв, маю надію шо знайдеться хтось, хто буде мати час та натхнення довести до ідеалу авто, і я на ньому час від часу катнусь (нехай і за отдєльну плату))) Нагадаю, це оригінальна ГТІшка 16в, яка незважаючи на її роки перебуває в чудовому стані (крім кузова), ярко їде і харизматично виглядає (оригінальний обвіс, тюн. оптика по кругу, рекаро салон). Надійність машини не викликає питань, вона в мене 9 років, непідводила ніколи, на шнурку їхала 1 раз за все життя коли здох бензонасос. Був я своїм гольфом 3 рази на морі, крайній раз цієї осені в Болгарії, в румунії на автобані дрюкав мєсних рейсерів))) За 2 тижневу поїздку в 3,5ккм капот невідкривав. Ааа..забув-якшо зацікавить когось, хто небачив мою машину - нароблю фоток і скину, а краще всього вживу дивитись-кататись.
Шкода, що продаєш, але вирішив то вирішив. Від себе додам, що це один з найправильніших гольфів Львова, він не знав кривих рук а їде так як повинен. Це велика рідкість на нинішній час, і це саме та вживана машина, яку вартує розглядати як альтернативу до нової. Коротше новому власнику повезе.