Мобільні оператори - шахраї

Тема у розділі 'Простофорум', створена користувачем Nick Wolf, 20 лют 2012.

  1. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Ага і ше одне, та ж знайома розказувала:
    Попросили одну абонентку, щоб вона зробила налаштування телефону згідно інструкції до нього. ЇЇ відповідь обламав весь колл-центр: "Я не буду дивитись в інструкцію, бо для цього є ви!"

    І що тоді хотіти від таких абонентів, у яких телефон розумніший за них.
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Є і такі абоненти. Але є і нові технології. Хай мені в кол центрі розкажуть як же мені на сучасному телефоні заблокувати зєднання з інтернетом але все ж таки використовувати інформаційне зєднання з оператором, яке має бути ввімкнене для багатьох потреб правильного функціонування мобільної мережі і мого телефона в ній (для прикладу синхронізація часу з оператором, а є ще багато інших технічних фіч, які йдуть через це зєднання) - в інструкції цього не знайдеш!
     
  3. FasT

    FasT Місцевий

    Авто:
    був - VW Golf II 1.3i '90
    VW Scirocco mk2 1.6 EG '82
    Клубна карта:
    000038
    Якби Вам справді було це цікаво, Ви б це питання самостійно та досконало вивчили... висновок робіть самі.

    Жартуєте... 10*10000000 (активних абонентів приблизно) = 100000000грн.
    Припускаю, це місячний прибуток від десятка корпорацій, що користуються послугами КС не враховуючи інших абонентів... І навіть 100грн використаних у міс. не є великою сумою у масштабах КС... повірте, репутація дорожча...
     
  4. FasT

    FasT Місцевий

    Авто:
    був - VW Golf II 1.3i '90
    VW Scirocco mk2 1.6 EG '82
    Клубна карта:
    000038
    У тому всі ми... Ви ж не консультуєтесь у продуктовому магазині щодо побутової техніки?! Ну, по крайній мірі, я на це надіюсь... ))))
     
  5. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Дописи ніквульф, звичайно, як завжди через край емоційні, а місцями навіть параноїдальні, але й безапеляційно заявляти, що то все його криві руки а оператор білий і пухнастий з думкою про нас, теж не можна.

    10 грн кажеш смішні гроші? Ну в моєму випадку це 10%. Тобі розказати, що значить для корпорації плюс-мінус 10% доходу? Це зовсім не смішні гроші. А ще візьми до уваги, що це навіть не дохід, бо це не плата за надані послуги, а гроші з повітря, тобто чистий прибуток. Тобто в структурі загального прибутку корпорації це вже не 10%, а фактично 30-40-50, не знаю яка там рентабельність у них. Тобто такими ніби то дрібними найобками оператор підвищує свою прибутковість фактично у два рази. А ти кажеш смішні гроші

    Motorola Atrix 2
     
  6. FasT

    FasT Місцевий

    Авто:
    був - VW Golf II 1.3i '90
    VW Scirocco mk2 1.6 EG '82
    Клубна карта:
    000038
    Ну у твому випадку, як ти й сам написав, ти поняття не маєш за що їх знімають...
    Тому казати що це
    думаю не коректно, а вартує розібратись. А це, сам знаєш, взагалі не проблема.
    Я не стверджував, що у когось конктретно криві руки, це було узагальнення, тай взагалі нікого не захищав і не казав
    .
     
  7. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Ще раз повторюсь не користуйтесь))))). Хочете користуватись робіть це правильно сядьте порахуйте і розберіться, Ви все можете уточнити тільки не хочете. Завжди легко звинувачувати когось а не себе любимого.
     
  8. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    наскільки я зрозумів, ніквульф уточнює і з"ясовує щоразу коли в нього крадуть гроші. Іноді повертають, іноді ні. Але таких як ніквульф (як ти кажеш всім незадоволений клієнт) одиниці. Я наприклад не піду на ті розборки, мені час дорожчий і нерви. І таких більшість, які дивляться крізь пальці, а оператор гребе бабло лопатою. А ніквульф йде розбиратися, бо йому принцип дорожчий. Може якби були всі такі, країна була б інша...
     
  9. FasT

    FasT Місцевий

    Авто:
    був - VW Golf II 1.3i '90
    VW Scirocco mk2 1.6 EG '82
    Клубна карта:
    000038
    Ок... розкажу я історію 3х денної давності...
    Замітив що багато у мене за останній міс пішло на зв'язок... зайшов у МійКС... і опа... підключенна послуга смс-пакети, які я сам підключив на свята, щоб зекономити при відправці смс та забув відключити і воно щотижня знімало по 5грн.
    Хто винен... я... жаліюсь... на себе... не розвожу теревені, про те, що мене не попередили, що вона в мене є, що в мене знімаються кошти...
    Мене попередили при підключенні... я не з потолка то все беру... це 97% випадків.
     
  10. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    FasT, Ти не маєш рації... Тобто, не до кінця маєш рацію...
    Не можна все і вся гребти під один гребінь.
    Мені не важко - я повторю свій випадок! Номер в КС маю ще з давніх-давен, коли мобіла виглядала, як цегла, а з неї додатково витягалася антена на 20 см.
    На контракт (а по гривні за день - це контракт! і ніхто не переконає мене у зворотньому) переходити не буду, бо поки що живу у трьох країнах.
    Ближче до тіла! НІКОГО не просила ні про які пакети смс чи ще щось. Одного разу в"їжджаю до України і з порога в м...ду отримую смс-ку, яка мене інформує, що через три дні мене безкоштовно переведуть на пакет "Щасливе задзеркалля". Я не хочу цього і дзвоню до оператора, щоби спитатися, в чому справа, і як не допустити такої ситуації. Оператор каже, що "ми всіх переводимо"! (страшно професійна і, головне, згідна з законодавством, відповідь), і додає, що уникнути того не можна, але в той день, коли мене переведуть на новий пакет, треба відіслати смс-ку з відмовою і все повернуть безкоштовно (про вартість смс-ки і про зняті за день нібито наданих послуг кошти оператор мовчить).
    Але я щаслива, що повернулася назад на свій тарифний план.
    Незабаром я знову виїжджаю за кордон, а повернувшись на рідну землю, з порога в м...ду отримую, як Ти думаєш, що? Заповітний смс про те, що мене переведено на послугу "Щасливе задзеркалля". Вдруге проробляю ту ж дорогу, що й першого разу, але тепер вже моє повернення коштує 10 грн., вартість смс і вартість одного дня того щасливого тарифного плану. Крім того, тепер хвилина моєї розмови коштує понад 1 грн. Чому? КС пояснює - тому, що нам не вигідно утримувати старі тарифні плани...
    Можеш пояснити, де тут користувач - придурок?
     
  11. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    в той момент, коли вирішив користуватись КС)))
     
  12. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Щодо пояснення - дякую. А Fast не зміг нічого пояснити за паралельні сесії, бо не знає. Ну то таке, буває. Спочатку сильно бити себе в груди, а потім розводити демагогію, уникаючи прямих відповідей на прямі питання - це мені давно знайоме як пусте. Видно, людина має неабиякий досвід яко відписувач на різних форумах в якості "адвоката" якогось ганебного бізнесу по українськи.

    Але бачте, знайшлися добрі люди, які підтвердили, що таки існує це поняття як паралельні сесії. А я просто всіх одноклубників інформую, що зараз за паралельні сесії київстар почав здирати гроші. Не щодня і не систематично, але день-через день по 2-3 грн., при тому, що є пакет з мегабайт, який залишається на наступний день. Бо його, бачте, перераховують ввечері і зайве повертають. А зняті в резерв кошти за паралельні сесії неначе забувають повернути, а швидше за все і не думали того робити.

    Вже півроку як київстар забив на всі заяви письмові, а тим більше усні від мене та моїх знайомих і нічого не повертає за ці паралельні сесії. Факт визнає, заяви приймає, формальні відмазки пише, але повернення грошей не відбувається. Навіть погіршив умови приймання тих заяв, почав утворювати бюрократичні перепони щодо їх реєстрації.

    А ще у 2011 році вдавалось повертати. А за півроку користування сума складала навіть до 50 грн. лише за ці паралельні сесії. До 2011 року я навіть не знав, що таке паралельні сесії. Про паралельні світи чув, читав, цікавився. А от термін паралельні сесії, я просто впевнений, видумали наші чумакиївстаровози. Так само, як і смс-актив віруси на будь-яких випадкових сторінках в інтернеті, коли заходити через мобільний, нехай і через вай-фай, без їх довбаних паралельних сесій. Ну то таке. Не для Fast'а-невіруючого.

    І саме цікаве питання повторюю, але не для "спеців", а для справжніх професіоналів - підкажіть, де знайти інформацію про паралельні сесії на офіційних ресурсах київстару? Відразу кажу, що я не зміг знайти. Інакше би вже притягнув той київстар за яйця до частотнагляду та інших структур, які будуть таки щось робити, але треба їх ткнути носом.

    Щодо емоцій. Я не розумію, я не займаюсь тут рекламою будь-чого, то чого такі р'яні захисники київстару тут не наказані адміністрацією яко рекламісти цієї компанії? Адміни, прошу повідомити, чи FasT і, особливо, Shpuganich оплатили за рекламу київстару? І не потрібно мене звинувачувати у брехні, якщо у Вас такого ще не ставалось ніколи. Всьому свій час. Є в мене, є в моїх знайомих, визнається київстаром у відповідях, правда без повернення коштів, і мені того цілком достатньо для підтвердження моїх слів, бо я не обманюю, а лише інформую та застерігаю одноклубників. Є зняття коштів за паралельні сесії, правда цей термін в листах не пишуть, вказують лише в усних поясненнях оператори. Є смс-кидалово від контент-провайдерів, яке лише поширюється за кількістю випадків на один телефон. Якщо у когось такого немає, як є в описаних мною ситуаціях - радійте. Київстар ще не почав думати про Вас. Але чи довго таке триватиме на тлі його загнивання?

    Ось це і дратує, що деякі люди займаються ахінеєю. Виносять мені мозок за що? Що я інформую всіх про ситуацію в київстарі. Ви ж поки одні такі, що у Вас все добре працює. Чому не розкажете, що в київстарі є списки "своїх" номерів? Чи ще щось цікаве, якщо так наближені до того всього? А звинуватити клієнта, що він щось не те зробив - то лише в нас в Україні можливе. В США, до прикладу, якщо не буде в інструкції з користування мікрохвильовкою надпису, що заборонено сушити в ній домашніх тварин після купання, то знайдеться мільйон охочих подати на виробника такої мікрохвильовки до суду. І американський суд визнає, що правий користувач, а не виробник тої пічки.

    А в нас - зробили галь-паль як-небудь по українські насематер, а ти суши собі голову. А якщо не вмієш, не знаєш, то ми тебе: 1) пограбуємо; 2) обісремо; 3) пошлемо. І все. Хіба це цивілізовано?

    Дякую тим, хто підтримує і розуміє. Особливо дякую за живі приклади, раз така п'янка пішла. Для інших повторюю - я пишу тут лише для того, щоб Вас інформувати. Все це є правдою, яка стається останнім часом не лише зі мною, але і з моїми знайомими. А тут я пишу, щоб Ви були обачніші. Я ні до чого не закликаю, кожен вирішує для себе сам що робити, чим користуватися, вірити чи ні. Але коли людина постає проти системи, то цькувати її - це прояв недалекоглядності та совдепії, показник відсутності такту та інтелігенції. Мовчіть, а краще підтримуйте, бо завтра прийдуть, як то кажуть, і по Вас.

    І за прикладами далеко не потрібно ходити - типовий принцип бізнесу по бандитські-українськи "аля_ми_все_ще_в_совдепії" і називається "пошвидше нагрести від лоха і потім подалі його послати". НЕМАЄ СЛІВ...
     
  13. FasT

    FasT Місцевий

    Авто:
    був - VW Golf II 1.3i '90
    VW Scirocco mk2 1.6 EG '82
    Клубна карта:
    000038
    Nick Wolf, справді, нічого особистого... просто цікаво: от Вас обманюють, крадуть у Вас гроші, все так зле і т.д., а Ви й далі користуєтесь цими послугами та сумнозвісним КС... і це при тому, що є "безкоштовний" Лайф і "класний" МТС... якось не логічно...

    Не бачу у цьому жодного сенсу та потреби, як уже писав...
    Шановний Nick Wolf, я вважаю цю дискусію неоправдано та без сенсу. Так як переконати Вас у чомусь не реально. Маю надію що доведеться, при нагоді, поспілкуватись особисто на з'їзді та все наглядно показати.
     
  14. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Читаю я цю тему і не можу зрозуміти одного:
    Ті хто тут жаліються на той же КС, ви хочете зрозуміти чому це робиться чи ви просто хочете "поплакатися" на недобрих дядь?

    Поясню один ключовий факт. Поки ви користуєтеся препейдом(передоплаченим сервісом) ви були, є і будете беззахисними хом’ячками перед великим гігантом. Чому, тому що він не підписував з вами ніяких договорів і він вам нічого не винен. Він може завтра перепродати ваш номер, змінити тарифний план чи зробити ще щось що йому дозволяє чисто формальна оферта на користування їхніми послугами. І нічого ви йому не зробите.
    Якщо ви хочете захиститися, то переходьте на контракт. У мене є другий номер МТС контракт, то там за багато-багато років не було жодних проблем з фінансової строни чи будь-яких інших. І плюс до того ви маєте підставу з чим йти до суду при якихось проблемах.
    Така ситуація всюди, не тільки в Україні. Знайомий був в США по Ворк енд Тревел. То казав шо препейдом там користуються тільки туристи, але він і є найдорожчий порівняно з будь-яким контрактом.

    Другий фактор. Усі проблеми користувачів - через неправильний вибір тарифного плану. Мені прийшла смс, що з 5 числа збільшується абонплата в мому тарифі. Почав шукати інші варіанти і прийшов до висновку, шо нехай я буду платити на пару гривень більше ніж кожні пів години перевіряти стан рахунку скільки мені знімає за кожен дзвінок чи смс.

    І останнє, якшо комусь цікаво чому відбувається підвищення тарифів у КС і МТС, то порахуйте яка фінансова ситуація була перед 2008 і яка зараз. А усе обладнання що стоїть у операторів - закордонного виробництва, відповідно потрібно купувати і обслуговувати за валюту, а курс то скочив. А ті хто почне "плакатися" що зарплати лишилися на тому ж рівні, то не проблеми компаній звязку. Не маєш чим платити - не користуйся, це не товари першої необхідності, без яких людина прожити не може.

    Все, думаю тема вже себе вичерпала.
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Таким як Ви дали би можливість ще судитися, бо Вам не паписали не пхати кота в мікрохвильовку або не робити ще якісь дурниці, Ви б всі інстанції за перепрошення загр..ли. А здоровий глузд де, чи Вам все писати треба????. Бачите що жере гроші чого лізете і доказуєте що в Вас їх крадуть не користуйся і все. Або купіть пакет суто для інтернету і все крапка, не дзвоніть не пишіть смс і так далі. Де я тут рекламую Київстар?! Думаю швидше Ви тут наклепи зводите.
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    То що КС зі своїм підвищенням тарифів офігів (мяко кажучи) це правда. Але таких бочін з інетом і платними СМС-ками як тут розписано я не спостерігав в себе.
    Сьогодні КС як завжди здивував - перехід на "Легкий" виявився для мене безкоштовним (пару днів назад таке коштувало 30 грн) - але от тарифи з 12.02 замість 0,10 грн на КС стають 0,25 грн. Наразі тримаюсь київстара лише заради номера, приймуть закон про залишання номера при переході до різних операторів обовязково з нього спригну.
     
  17. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Я от одного не розумію, може хтось мені пояснить. От наприклад підняли вони ціну на тарифи і водночас зробили тариф для нових абонентів, з виду супер вигідний, 37 коп. в день, без плати за з'єднання, 100 хвилин в день по мережі, а якщо поповнити на 40 грн одним платежем, то ще й на 30 днів дають по 50 мб. щодня. Але на старий номер не підключають, потрібно купити новий за 10грн., то не дорого, але навіщо переводити абонентів на нові номери, який з цього прікол? А ще новий номер можна покрити безплатно, але для цього треба ввести свої дані і адресу проживання на сайті київстар, це тоді для чого, збір інформації про клієнтів, формування так званої бази даних, а може це для саецслужб? Не розумію логіки.


    Отправлено с моего Desire HD через Tapatalk
     
  18. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Халява для нових абонентів існує всюди, питання в тому скільки часу триватиме ця акція, і на який тариф потім переведуть цього абонента.
    З приводу бази даних, то існування такої бази дозволить київстару продавати цільову рекламу, що теж грошей вартує, і немалих.
     
  19. andsag

    andsag Active Member

    Авто:
    vw 2 1.6
    Клубна карта:
    000412
    что-то я никак не пойму ,что такое *параллельная сессия*. это в смысле он не девайсу , а каждой программе присваивает ip ? бред какой-то . а если в пределах одного ip ?но по разным протоколам и портам - то это обычное дело у любого устройства , сидящего в нете ( кто не в курсе - на гугл вы заходите по http . а в приват24 по https - и это что - паралл. сессия ?)
     
  20. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    І я також ніяк не зрозумію. Особливо чому за ці паралельні сесії знімають кошти при тому, що пакетних мегабайт залишається на вечір дофіга.

    Ось ключова відповідь на питання чому поки ще київстар. І тут я пишу не для того, що немає де поскаржитись на поганих дядьків з київстару, а щоб поінформувати спільноту та застерегти. Але раз ні для кого на цьому форумі це не цікаво, то я того ровера кидаюсь.

    Київстар, як і будь-який монополіст - лайно. І мене переконає в іншому лише безкоштовне повернення двох моїх номерів на попередній тарифний план, відключення зняття додаткових коштів за паралельні сесії на ще одному номері та зупинка викрадання грошей через примусове відправлення СМСок на короткі платні номери на будь-яких номерах київстару моїх знайомих. А у зв'язку з тим, що цього ніколи не станеться з доброї волі київстару - київстар залишиться для мене назавжди повним лайном, про що я всіх і надалі сповіщатиму. Окрім читачів цього форуму, звісно.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)