був присутній при розрахунку!!! Якби взнав швидше, що віддає за таку ціну, то відкупив би в нього )))
Отже, вирішив почати з малого нині, заміни сальників клапані і прокладки клапанної кришки. А далі панєслась, зняли голову. Клапани всі під заміну, в блоці задири. Поршень рухається (має люфт) Як далі, точити під гільзи, чи власне брати нові поршні кільця і тд? По прайсі поршень в зборі - 100 баксів один. Гільза 550 - 600 грн, поршні старі. Коротше кажучи, хто шо порадить, аби не роздітись повністю
Також цікавить ціни, хоча б приблизно, аби не чекати понеділка. Поршні, з кільцями, пальцем і направляючими. Як я поняв, треба буде шліфувати під них циліндри, треба вартість шліфування і тд. Вперше з таким стикаюсь, тому розбираюсь мало.
тут майстер, який тебе ремонтує повинен оцінити стан поршнів (посадочні місця під кільця, пальці), якщо вони нормальні то можна гільзувати, розточувати полюбе треба, під гільзи чи під нові поршня. то шось дорого, приблизно 60 евро. (avb) 74.5 (afn)
Нині ввечері знімемо і будем дивитись. Поки пробую знайти блок. Знайшов, гарний і без задирів (вроді) але зараза в рівному( Дивився в гуглі гна скору руку. в будь якому випадку, працс виходить який. 4 поршня по 60 євро = 240 євро проточити блок, орієнтовно 500 на циліндр (не дізгнавався точно). Крім того вкладиші. То не рахуючи роботу по головці блоку. Одним словом, нині зніму поршень і буду бачити та і майстер - брат, який перебирав такі мотори раніше і я, принеси-подай) Я тому дуб дубом, і багато чого для мене ліс темний. Але нічого, по ходу діла вшарюю
Продублюю собі сюди Зробив мод трубок кондиціонера, вкоротив їх на 2 см, чомусь в мене вони стирчали нижче стабілізатора, і я постійно їх обривав. Поділюсь також спостереженням стосовно подушок двигуна (гідроопор). Вібрація в мене була, ще від тоді як купив машину. Замінив передній упор, разом з трубою, мабуть попередній власник файно ввалив дном, вона пропала. Мав спокій десь рік часу, і тут знову вона. права поддушка, зі сторони водія просто розсипалась, ліва була жива. Ясна річ стояв ще оригінал. Понаслухавшись порад, купив 2 нові фірми swag. Нові ричаги також були тої фірми і відїжджали в мене на ура. Поставив я ті дві подушки, вібрація стала більшою вдвічі! Знову ж таки, наслухавшись порад і нету, вирішив поїздити, шоб вляглись. Нічого не вляглось, поставив свою одну стару, одну ту свог і забив. Вібрація була, напрягала жосткко, але і часу і грошей на рідну оригінальну подушку не було. Так і звик і катався до цього часу. Тепер вирішив ту подушку замінити, купляти нову не мав бажання, ціна просто нереальна. Казали шукати на шроті бу, тільки дизельну і бла бла. Приїхав я на зелену, була тільки від бензинового. По номеру, фіг його пойме. Набито взагалі 3 номери на ній, ніде так і не поняв, чому не можна ставити з бензу на дизель. Але фіг з ним, ціна дуже навіть гарна, відношення на шроті з розряду "візьми, якшо не підійде завтра повернеш", вирішено було взяти. Зняв свою стару, по вигляду однакові. Свог важча якась. Поставив шротівську подушку і вуаля! Вібрація практично пропала. Тепер почало віддавати на ту стару, ще рідну, але зовсім чуть чуть. Наскільки я зрозумів по тих подушках. Якщо шукати рідну, по свому номеру то замінники мають всередині масло як і повинні. А от якщо шукати замінник на бензин, то масла там нема, а суцільна гума. Хоча номери запчастин дизель-бензин підходять. Ймовірно коли я брав ті свог, мені дало як альтернативу, для бензину, без масла. Хто в тому шарить, може підтвердить теорію, або спростує. Цікаво
Замінив нині помпу, купив фірми граф з металевийю крильчаткою. В неті пишуть якраз ціна/якість. при нагоді зняв знову турбіну, після капіталки двигуна, проїхав оріжнтовно 6000 км, геометрія все в сажі, знову заклинила. Хоч я її і вдшкою рохрухав, всерівно розібрав і знову почистив. Звідси простий висновок, турбіні гайки. В вересні тим питанням займусь більш грунтовно і буду думати над заміною. Зранку не було що робити, лазив в інтернеті і ось що надибав: Аппаратный тюнинг TDI AFN — замена турбины — бортжурнал Volkswagen Passat BiFuel 1998 года на DRIVE2 Людина поставила собі турбу від 2.0 тді, яка в стоці підтримує 170 сил. вивчивши питання, зрозумів, що ціна моєїй турбіни після регенерації, чи тестованої з німців = ціні турби з 2.0 тді. Тому назріває питання) Чи є сенс ставити свою рідну, чи взяти х більш потужного двигуна? що крім турбіни потрібно? Інтеркулер більший? Як себе поведе авто? Після турбіни можливо поставлю інші форсунки.. одним словом, давайте пофлудимо)
Ну раз можна флуданути, то скористаюсь ))). Моє питання не по турбі. Ти якось десь згадував, шо чекаєш на діагност.кабель з "алі". Хочу собі брати. Яка ціна? Ссилочка на продавця (товар), пліз.
"Привіт" від амортизаторів сакс. 10 000 км і один потік Славетна якість треба було фото зробити, щось не додумався
Нині собі замовив тоже на ОЛХ, з Луцька, 180грн., з дровами. Відправив ч/з кілька хвилин. Оплатив все повністю, завтра вже має бути. Вчасно )))), бо планую невдовзі міняти свої задні. Правий ззаді потік. судячи із зовнішнього вигляду моєї аналогічної подушки (гідроопори), можливо і я її певно буду міняти в недалекому майбутньому. Вібрації не спостерігаю сильної, але вона (подушка) підуставша на вигляд.