Мої роботи по VW Scirocco GT'82

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем mixonoff, 7 вер 2008.

Статус теми:
Закрита.
  1. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Так, маю за зиму встигнути. Хоча на око, там роботи на 2 дні.
    Хочу трохи іншої віддачі від двигуна в який вклав вже трохи грошей.
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Гідравлічна система краща - в сенсі більшої віддачі.... Мегаскріптовські таблиці не є до кінця відкалібровані. Краще вже було взаяти б/у Дігіфантовську систему і почати бавитись з калібровками і перепрошивками
     
  3. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    В гідравлічній не може бути більшої віддачі - бо поперек каналу торчить лопата. і ще форсунки на півканала, а мегасквірті паливні таблиці можна налаштовувати як хочеш - вздовж і в поперек - дігіфант нервно куріт в старонке. Ще перевага мегасквірта - це можливість підлаштувати УОЗ як треба відносно навантаження і обертів. Ну і прогрів можна накінець-то нормально налаштувати, бо з нерідним валіком або на прогрітій ХХ нормальний, або на холодній, але разом ніяк.
    Для відстройки суміші в мене є широкосмугова лямбда, графік кутів випередження під мій валік вже склали, ну і є вимірювач G, можна завжди перевірити результат.
     
    Останнє редагування: 8 лис 2012
  4. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    описуй тут побільше з фотками монтаж системи і налаштування. цікаво дуже.
     
  5. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Місько, навіщо тобі той колхоз з январями, дігіфантами і мегасківіртами? Не простіше взяти в Польщі TFSI і не паритися з оновленням на 10 років 30-річного двигуна? Без образ, зрозумій правильно, EG поважають в стоку, якщо вже і колхозити то краще на TFSI+програма, ти там зможеш міняти не лише кути запалювання а і пропорції КВЗ до обертів, детонації і навіть рівня навантаження. Карти суміші малюєш від руки а ще можеш бавитися навіть зі зміною фаз. Також, як бонус, програмно регулюється наддув. І це все з ноута, не вилазячи з машини. Хоч на ходу. Від макс економії до макс потужності за секунди безмежну кількість раз. Подумай.
     
  6. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    А на граблі наступити? га?
     
  7. Volodumur

    Volodumur Місцевий

    Авто:
    VW Jetta II GT 2,0(ABF)))
    Не можу тебе зрозуміти,хоч прибий. Дуже шкода що ти це все затіяв з тим моторчиком від двірників(. За підхід однозначно уважуха нереальна.
     
  8. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    ну його моторчик від двірників у вмілих руках обїжджає kr у не вмілих.
     
  9. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    хоча оптимальніше робити swap на якийсь навіть банальний 1.8t
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не зовсім так.
    1. Повітря.
    В тебе можливість подачі повітря аж забагато. Включи логіку і фізику. Кількість повітря залежить від діаметру "труби", яка дає повітря в циліндри. А тепер подивись на діаметр твого воздуховоду і діаметр воздуховоду двохлітрового турбованого дизеля(який жере повітря, як паровоз) .... плюс/мінус вони однакові, а в тебе 1.6, і якщо говорим про віддачу, а не про економію то ти можеш подавати повітря стільки скільки захочеш. Викидуєш паперовий фільтр, ставиш прямоток і всі обмеження зняті. І зверни увагу що площа твого паперового фільтру більша ніж у дізелія.
    2 Бензин.
    Твої форсунки можуть давати до 140 г/хв. бензину на кожний циліндр(сам провіряв). Номінал - 80г/хв. При робочому тиску 6.5 бар - в тебе обмежень по бензину немає(крім обєму двигуна) - можеш подавати стільки скільки захочеш.
    3 Управління.
    А тепер саме цікаве. Тобі потрібно створити в циліндрах суміш повітря / бензин 14.7/1 - стехіометрія. Хочеш більше сили даєш більше бензини, хочеш економії - даєш більше повітря - це все порахував Дізель ще 100 років тому і до тепер нічого не змінилось. Як працює електронний вприск. Є компютер який собі рахує. Все починається з повітря.... крутнув стартер поршнями ... поршні як насос закачали повітря - а компютер по формулі порахував кількість бензини - відкрив форсунки дав іскру і двигун завівся. А тепер подивимось як компютер рахує.... Коли почав вивчати алгоритми роботи комютерів - був в шоці.... оказується з часів Дізеля до тепер ніхто не винайшов повної математичної моделі роботи двигуна - тобто не існує універсальної формули роботи двигуна. існують окремі частини... теплова стехірметрична і т.д. Потім зрозумів чому - оказалось що процеси, які проходять у ДВЗ доволі складні і якщо створити повну математичну модель то вона буде настільки громіздка що з неї не буде толку. Через те пішли другим шляхом. Ставлять двигун на стенд і ганяють у всіх режимах, а збоку сидить чувачок, який записує скільки коли і в якому режимі потрібно повітря і скільки бензини, і який потрібно процент відкриття клапанів, щоб була задана потужність (це так спрощено) - так створюються таблиці констант для роботи двигуна (так звана калібровка). А тепер розглянем детальніше подачу бензини. Насос створює в рампі тиск .... стоїть форсунка з електроклапаном .... компютер подав 12в. електроклапан відкрився бензин пішов у циліндр.... а це ще має бути в момент коли кулачок розпредвала відкрив впускний клапан в циліндр. Середній час відкриття електроклапана форсунки 2- 3 мілісекунди. А тепер дивись що виходить... Час відкриття форсунки є константою, яка визначається чувачком на стенді (за звичай це робить другий компютер) і з тих констант складаються паливні таблиці.... і так само складаються всі решта таблиці(дальше не розжовую), яких в памяті бортового компютера є до 700- 800 штук. І зразу виникає питання точності цих констант і впливу людського фактора програміста, який це все програмує. Звичайно що все це виробником потім відшліфовується по максимуму, але суть в тому що що при визначенні констант використовують ітераційні методи, які мають певний крок і завжди будуть "шерховаті" ... це як взяти коло і взяти багатогранник... так от скільки б ти граней в багатограннику не взяв коло завжди буде кругліше. Так от та "шерховатість" завжди буде в електронному вприску - неважно чи це старий Дігіфант чи якийсь новий ФСІ. Звичайно що нові системи більш відшліфовані.
    А тепер подивимось як працює гідравліка(мех вприск)... Насос подав тиск.... стартер крутнув.... поршні качнули повітря і дозатор по лінійній залежності подав бензин. Різниця між лінійною залежністю і ітераційним методом у відсутності цієї " шерховатості". І причому бензин подається в предклапанну зону і є там завжди.... тобто в такій системі немає паливних часових таблиць в принципі, а значить і відсутні похибки звязані з усім цим визначенням констант.
    Це все можна порівняти з аналоговими і цифровими пристроями.... Аналогові складніші трудніші в експлуатації, капризніші, але точніші, цифрові - простіші, надійніші, але не такі точні.
    Через те я і сказав що гідравлічний може дати кращу віддачу... тільки трудніше це зробити. А всі январі мегаскрипти і інші - чепуха .... це все зроблено на коліні, без стенду, на основі вкрадених даних з стендів розробників. Десь пару років тому переробляв пятициліндрову 2.3 Ауді на Январь... довго возились але не їхала вона вже так як на гідравліці... на око конів тридцять втратила.... Так що думай...
    ------------------------------------------
    Ну блін і понаписував)))))))
     
  11. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    На мегасквірті будують проекти з потужностями 300-500 коней. Якість таких проектів залежить суто від того скільки часу приділили налаштуванню. Як пропишуть дані - так і буде їхати. Я бачив проект Ілгмара з Латвії, на блоці 9А і головою KR з валами від якоїсь ауді, все це під мегасквіртом налаштованим спецом дало 193 коня і шалену економію палива. Час проходження 402м - 14,2 сек. Дрюкає нову VW Scirocco R 260 конями. І машинка не корч - а їздит він на ній тисячі км. До чого я то все, мегасквірт крута штука, піддається налаштуванням в рази легше і краще ніж на мех. інжекторі, просто треба час, не за дві години з перекурами, а місяць другий.
    Мех інжектор - це геморой, форсунки - геморой, прогрів -геморой, виставити УОЗ під нестандартний валік - геморой.
     
  12. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    та вся шероховатість яку ти наводиш називається такими термінами як квантування(роздільна здатність по осі y) і частота дискретизації. при нарощуванні цих параметрів тими цифровими сходинками можна знехтувати. крім того лінійну залежність реалізувати аналоговою системою - діло не хитре, а от нелінійну щей щоб врахувати всі можливі фактори.

    відносно точності аналогових приладів, то тут якраз сильно помиляєшся. цифрова техніка значно точніша ніж аналогова. в аналогової є тільки одна перевага - швидкодія. результат отримується практично миттєво, хоча в теперішній час з цифрою там все ок.
    для прикладу порівняй результат наприклад при знаходженні розвязку якогось диф рівняння спочатку на аналоговій обчислювальній машині(то є просто набір електронних логічних елементів, але їх можна замінити хоч гідравлікою) - розвязок буде миттєвий але дуже загрублений. а тоді на електронно-обчислювальній машині час розвязку в загальному буде гіршим, але точність буде обмежуватись розрядністю машини. в результаті різниця точності буде не на користь аналогової системи
     
  13. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Ага, тільки з оригінальних двигунів не залишається практично нічого - навіть блоку циліндрів. Не легше почати з його замовлення?

    193 коні з 2,0 це показник ледве дотягує до стокового в сучасних, задушених екологією двигунів для сімейних авто, іншими словами вчорашній день для людей з амбіціями поганятися.

    А економію і розгон сюди навіть не мішай - це тому що машина легка а не тому що двигун потужний. З потужнішим стоковим алюмінієвим двигуном вага буде ще менша, економія буде вже точно не меншою а розгон набагато швидшим. А якщо взятися за його доводку (і це компом, навіть не підіймаюи капота) то взагалі... Задумайся, Олег про граблі не з проста сказав.

    Блін, та що там казати? Самі тільки форсунки 30-річної давності це вже антипод економії, вони не можуть в принципі бути економними так як наповнюють циліндр раком. Прямий вприск в рази економніший. А колхозити з мотором без змінних фаз це як робити капремонт однією рукою, спеціально прив'язавши іншу до пояса. Вже не кажу про датчики - в EG ти можеш слідкувати лише за третиною параметрів від нового двигуна. А те, що в новому двигуні змінюється натисканням кнопки на компі в салоні тобі доведеться робити шляхом знімання і розбирання мотору. Ну який сенс в такому мазохізмі?

    І ще одна моя порада - EG залиши в оригіналі нащадкам, він колхозу не любить. Як і фолькс загалом. Подивився сам - тут є багато людей, які спочатку приїжджали з задертою підвіскою, потім з приплюснутою, потім чіпляли болотники, лампочки ітд. Одне покоління бігло за одними цінностями, інше за іншими, навіть свої клуби створювали. І що в результаті? Історія про забуває і не запам'ятавши, а про оригінальний фолькс прекрасно пам'ятає. І про тих, хто його розуміє по справжньому а не через призму юнацького сперматокозу.

    Взагалі сорі, що раджу, це твоя машина, твоє право. Але маю з тим всім досвід понад 10 років, хочу тобі зекономити час на щось приємніше і корисніше :)
     
  14. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Нічого не зрозумів. Хочеш сказати що залишити k-jetronic? Ти що не розумієш що в мене холостого немає, що двигун ковбасить на холодну нереально, треба тримати на газі ногу? Відлаштувати перехідні режими на холодному нереально. Встановлення мегасквірта не вважаю колхозом, а значним кроком в удосконаленні автомобіля, його технічної сторони. Ну і зрівнювати болотніки і лампочки з встановленням системи керування двигуном - це просто смішно. В мене скірокко для розвитку, він має бути постійно в руслі постійного удосконалення. А поради про економію часу не потрібні, оскільки скірокко в мене хоббі. З такої точки зору зрозуміліше?
     
    Останнє редагування: 9 лис 2012
  15. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Так. І законсервувати його разом з цілим двигуном. Натомість щоби поганяти - засунути в сірка б/в 2,0 TFSI або хоча б 1,8Т. І над ним вже знущатися це зекономить час для більш ефективних наслідків сидіння ночами в гаражі, я не кажу, що будувати машину це погано, сам би без цього не зміг :) А ще краще взяти іншу машину під цей проект.

    Просто ти кілька років стратив на перетворення машини з Недофольксвагена в Фольксваген, а зараз я бачу, що ти змінюєш вектор в сторону побудови запальнички. Я не проти, сумно тільки, що сировина для запальнички це Фольксваген, який після реалізації проекту стане, якщо можна сказати Недофольксвагеном, адже він фольксом буде тільки частково.

    А те, що ти сприймаєш сверлення 1 дірки в кузові рідкісної машини для встановлення болотника "спарко" колхозом а викидання рідної системи живлення і прикручування універсальної приблуди удосконаленням, імхо проблеми не вирішує. Колхоз є колхоз імхо.

    Відремонтуй. Я відремонтував, тобі теж під силу. Мій KR і EG заводяться в -20 з півтика. Тфу-ту.
     
    Останнє редагування: 9 лис 2012
  16. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    В мене Schrick 276 стоїть.... Тому немає добрих холостих і прогріву, фази позміщалися. Єдиний спосіб - це встановити щось електронне, з програмуванням. Тоді можна буде на прогрів дозувати повітря і кут випередження зробити більший.
     
  17. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Я би це вирішив високими холостими, під 1500-2000 і не парився.
     
  18. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Ти собі уявляєш з такими ХХ їздити?
    В мене подібна проблема. але не з тої опери, після перекидки коробки з АКПП на КПП. Підняли оберти ХХ штучно до 1100, відчуття дике, но при увімкненні усіх електроспоживачів глохне наніц.
    Я за то, що на ХХ 1500-2000 їздити дурня повна як на мене.
     
  19. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    якщо комп авто підтримує, то подивись поле кодування, в мене там значення 0- для кпп, 1- для акп, 2- для syncro
    цей параметр міняє якраз те що тобі потрібно
     
  20. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    не будемо цю тему засмічувати, прохання ці дописи потім видалити, але КУМ якраз цим займається. Перевів в реким КПП і цього не достатньо. Потенціометр думаю видає свої корективи враховуючи що він від автомата ще стоїть з більшою кілкістю контактів.
     
Статус теми:
Закрита.

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)