Мої роботи по VW Scirocco GT'82

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем mixonoff, 7 вер 2008.

Статус теми:
Закрита.
  1. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Якщо на холодному виставити такі оберти, то на гарячому будуть зависокі, то не рішення.
     
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    А понаписували... Лиш би поговорити...
    Міксоноф, ти молодець, розвиваєшся, все пробуєш! Успіху тобі у твому проекті. Підхід і бажання однозначно заслуговує поваги! Самому цікаво як воно працює.
    Успіху тобі в задумі!
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Михайло до всіх твоїх бід з авто Schrick не має ніякого відношення..... Schrick краще продуває циліндри і все. Ніякі фази там не позміщались.... Якщо б там був змінений кут кулачків - ти б просто не завів на цьому розпредвалі двигун, або зразу б поламав клапани ..... Дивись ти залишив стару шестерню на КВ, стару шестерню на РВ, старий ремінь ГРМ, а РВ новий.... А всі зуби на шестернях, їх діаметр і кількість зубів на ремені розраховані під твої фази.... ти щось тут запутався
    Твоє авто потрібно просто відремонтувати.
    Ну якщо так ...то тоді можна ставити і мегасквірт а можна і январь.... і перше і друге перероблені версіїї БОШа, потім можна буде турбіну присобачити.... потім можна і елекродвигуни на кожне колесо.... а можна і роторний поставити.
    От з цим я абсолютно не згідний.... подумай сам ці системи відкатали по двадцять років. всі пробігали по півміліона і більше і дальше їздять.... карбюратори стільки не витримують... ФСІ, ТФСІ Коммон Райли з їх внутрішніми тисками більше 2000 бар їздять поки нові що буде з ними через трохи можна тільки догадуватись. Так мех інжектор на перший погляд геморой але якщо розібратись то все просто. А зняли з виробництва по причині високої собівартості. Компютер оказався дешевший у виготовленню ніж дозатор але ці системи стояли і на поршах і на феррарі і як захотіти з них можна багато що витягнути.
    мегасквірт тут не дуже і при чому.... ці всі коні досягаються обємом і механікою двигуна... у вприска там дуже мала доля... Хочеш на невідбалансованому двигуні збільшити до максимума потужність став вприск лінійної залежності - дроселя на кожен циліндр, але двигун буде горіти після кожної третьої гонки чи може пятої....
     
  4. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Не заплутався, дивно що не знаєш про період перекриття клапанів, і як цей період впливає на холостий хід у двигунах з валами в яких широкі фази. В мене дуже великий період перекриття клапанів, для продувки на високих оборотах це добре, але для холостого ходу забагато бо проривають гази у впускний колектор і збивають ХХ, тому Маленький урок для тих хто призабува матчасть http://auto-sto.com/news/vidkrivannja_i_zakrivannja_klapaniv/2011-03-21-17 http://g1forum.ru/articles/головка-цилиндров/фазы-открытия-клапанов.html

    [​IMG]

    [​IMG]

    Мій вал останній в переліку. А тепер скажи що в мене фази такі самі як в стока.
     
    Останнє редагування: 10 лис 2012
    • Подобається Подобається x 1
  5. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Людиська ! Як можна говорити про те з чим не стикались взагалі? Я маю реальний приклад як працює мегасквірт і яке до того шмаркали з джетроніком на тому ж двигуні. Там різниця в 50 коней була. Просто в нас ніхто тим не займається, бо не вміє і не хоче налаштовувати, бо треба угробити кучу часу на то все, і якщо хтось займається діагностикою і настройкою інжекторів комерційно , то їм такі часозатрати до одного місця. Я не говорю що джедай на стоці поганий, але в моєму варіанті він вже гальмує розвиток.
     
  6. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    дай приклад 2 літрового атмосферника на 16V з 200 конями який працюэ на джетроніку, я тоді критику буду сприймати як обгрунтовану.
     
  7. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Та геморой канкрєтнєший, я з 10 форсунок ледве 4 вибрав щоб пахали нормально, комплект нових коштують як мегасквірт в зборі, причому гарантії що будуть нормально працювати - немає. Яка тут надійність?
     
  8. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    не розраховані, виробник до мого вала рекомендує розрізну шестерню і інструкцію як її налаштувати, бо є відмінність.
    http://www.passiongolfgti.com/article.php?id_article=173
     
    Останнє редагування: 10 лис 2012
  9. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Я в своєму джетроніку дуже добре розбираюсь і вмію діагностувати - з тим проблем немає. По інжектору я не їздив по настройщиках ні разу, при тому, в далекі дороги я готую машину сам. Зараз в мене вперлось все в відсутність можливості налаштувати всі режими так як я хочу.
     
  10. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Прохання одноклубників не переконувати, що джетронік крута і надійна штука, бо виглядаєте смішно.
     
  11. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    я б тобі після інтеграції тої системи під капот, для подальшої економії часу, рекомендував б поставити покажчик суміші для твоєї широкополосної лямбди
     
  12. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Є таке в планах, але поки мені вистачає ноутбука. Пару раз в місяц підєдную і знімаю лог. От недавно підєднав і помітив що якість суміші пригає. Виявилось що перша форсунка перестала розпиляти нормально, а тільки пісяла.
     
  13. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Широкополоска - це основне в налаштуванні мегасквірту. В програмі налаштування є добре функція, вона по датчику розрідження, лямбді пидбирає в прямому ефірі параметри роботи форсунок щоб суміш була в районі 14,7:1 (або як треба). Пару поїздок і паливна карта готова, потім тільки кути випередження запалювання по детонації вичисляєш в різних режимах.
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    все це я знаю...... тільки відповідь мені на одне питання на ХХ у тебе у вихлопі чути хлопки....????
     
  15. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Я виставив випередження у 18 градусів, але на 900 оборотах холості нестабільні, плавають туди-сюди. Хлопків зараз немає, але були коли було пізніше запалення то пчихало. Я трамблер зняв і бавився з пружинками, підгинав упори, в мене тепер початковий кут 18 і вже на 3500 об/хв має 35 градусів і так до 7 тисяч. Раніше просто жесть була
     
  16. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Саме так!
    На відмінну від тебе я на джетроніках відїздив тисяч 200 (а ти мабуть не більше 10)
    і джетронік мене ніколи не підводив. На двох сірках проблем ніколи ніяких не мав, на третьому (по рахунку) мучив холодний прогрів, але причина згодом знайшлася (ти сам знаєш). А скинув я джетронік тому що хотів газ (!), а не тому що він мене замучив. Якби на джетронік можна було поставити безгеморгойно газ то я б ніколи його не скидував.
     
  17. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Я б також не скидував, але я не можу його налаштувати під свій вал.
     
  18. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    То постав вал PF,PB,DX,EG
     
  19. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    А зміст який було його купляти?
     
  20. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Я також так думаю
    Нафіга ти той шріковський валі купував....:dntknw:
    Краще б суперові тапочки прикупив, а то їздиш на попсових діцках :gamer:
     
Статус теми:
Закрита.

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)