Мої роботи по VW Scirocco GT'82

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем mixonoff, 7 вер 2008.

Статус теми:
Закрита.
  1. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Я не пантюх, я в технічну сторону більше дивлюсь.
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Значить і гази не прориваються через впускні клапана у впускний колектор. я не думаю що на цьому валу настільки широкі фази, щоб клапани не встигали закриватись, тоді клапани і клапанні гнізда починають горіти і виробник на таке б ніколи не пішов. Я думаю вони зроблені в притик, в той час як оригінал має ще пару градусів запасу. Так що тут в тебе проблема напевне в іншому.
    якщо виробник шреківського валу пише що треба розрізну шестерню ... то якого ти мучаєшся з недоробленим двигуном... значить на валу змінені кути кулачків... і дивно як він в тебе взагалі працює. І тобі тут той мегасквірт нічим не поможе тут справа в механіці. Попробуй поперекидати зуби на ремені взад вперед на 1-2 і подивитись як поведе себе. взагалі то все треба було наперед перерахувати, а потім робити, а так тепер тре методом тику.
    А відносно Джетроніків, я думаю якщо його кинути на люміньовий двигун 2005 року випуску то дасть не тільки 200 конів а і більше... ти просто не бачив вживу середини двигунів 2005 р і скажем 1996 р - різниця колосальна в збалансовності в матеріалах .... Наприклад - твої поршні з шатунами будуть грам на 300-400 важчі ніж на такому самому 1.6 2005 року і так у всьму .... і це якраз і є ці кобили які так всі шукають, а задача вприску і тут і там забезпечити 14.7/1 і все
     
  3. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    тут ніхто нічого не пояснював за мегасквірт, просто сказали, що 800 сил в тюнінгу двигуна досягається не завдяки йому і сказали слушно. В таких конструкторах практично по барабану яка з систем подачі палива використовується, там головне вливати побільше. І ти сам це знаєш, не лукав ;).

    Думаю, Михайло це розуміє, просто йому потрібна не так надійність як краща віддача в потужності/економії. Тільки от хоч ріж, не збагну чому він не розуміє, що для цього потрібно міняти не джетронік на мегасквірт а дивитися в сторону більш толкової стратегії.

    Місько! Визначся зі стратегією своєї стройки! З прочитаного тут бачу три шляхи, уточний який з них твій:

    1. Повертатися до справного оригіналу, поставивши тимчасові рішення на час ремонту стоку. Далі повернутися до стоку, не зменшуючи ресурсу і без того форсованого 1,6

    2. Йти шляхом побудови м'яко кажучи, неекономного драгстера кілограм під 300 і коней під 300 в класі передньопривідних атмосферників до 1,6 (навіть не знаю чи такий клас буває, якщо ні то на драгу особливо не буде успіхів). Хоча не ясно тоді, чому не починаєш з полегшення - порізка кузова, викидання салону, над яким так старався, викидання коліс, підвіски ітд.

    3. Економного авто для щоденних поїздок та подорожей, авто з максимально ефективною пропорцією економії/потужності та особливою динамікою, що виділятиметься характеристиками з потоку і матиме шанси навіть на перемоги в люительських покатушках. Нехай і шляхом відступу від оригіналу.

    Якщо третій - то, як на мене, твій шлях єресний. Ну оптимізуєш ти згоряння на процентів 5-10, ціною б/в двигуна TFSI з поляндії!. Але що далі? Толку з того мегасквірту, якщо бензин заливається дідівським методом, через клапани? Тут ні в теорії ні в практиці не буде економії сучасних двигунів, бо або не використовуватиметься частина об'єму циліндра або частина незгорілої суміші просто виливатиметься в вихлопну. Фази міняються шляхом заміни дорогих і дифіцитних валів (!) а показники часто знімаються на слух і по температурі! І не треба наводити прикладів економних сірків на мегасквірті, думаю, на стоковому 190-сильному 1,8 TFSI без каталізаторів твій 2-й сірко по трасі їв би 3,5-4 літри в спокійному режимі, це на 75% економніше в порівнянні з ідеально налаштованим мегасквірт (чого ще ніхто не бачив). Звідки цифри? З досвіду експлуатації TFSI-шних машин. Напр. в спокійному режимі Leon 1,8TFSI по трасі вкладається у 5,0-5,5 л. А тепер знімаємо каталізатори, зменшуємо його вагу до 900 кг і зменшуємо висоту/ширину аеродинамічного січення авто майже вдвічі. Що вийде? І як це вплине і на динаміку?
     
    Останнє редагування: 10 лис 2012
  4. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Нашо стільки тексту якщо я дав чітко зрозуміти що в мене всі удосконалення заради процесу, руху і розвитку? Я маю реальний приклад роботи мегасквірту, мені пояснили всі нюанси, мало того будуть допомагати у відстройці. А ви мені на пяльцях хочете доказати що мій шлях хибний. Де ваші проекти друзі? В нас є проекти на клубі? Та ви пісяти кіпятком маєте що хтось чогось прагне і може викласти матеріал з результатами? Чи думаєте що я ламер якийсь і не розумію що я роблю?
    На вортексі купа людей попереводили свої двигуни на MS, я можу викласти їхні теми. Я ваших поряд просто не розумію, і виглядає воно хреново.
     
  5. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Це мій проект
     
  6. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    На джетроніку неможливо налаштувати двигун у всіх режимах коли встановлений вал з широкими фазами (з розрізною чи без). Для цього на двигун ставлять електронні системи керування, щоб після відстройки всіх таблиць і параметрів правильно дозувалось паливо, повітря і був оптимальни кут випередження запалювання. Якого *ера ви мені парите джетронік? Думаєте я 4 роки в носі колупався і не знаю як той джетронік працює і як регулюється?
     
  7. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    ЗАмовлена розрізна шестерня до мене не приїхала. Поки їзжджу як є, вже замовив в іншому місці. Її встановлення планував відразу. Метод перекидування на зуб зад-вперед давав дуже погяні результати. Практично неконтрольований холостий і тупість в діапазоні від 3000-5000 тисяч, провал. Зараз двигун розиває рівно 100 коней, десь 20 пропало.
     
  8. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    http://audirs2.info/Rebuild/index.htm#tuning

    Ось рився в неті, натрапив на відновлення гольфа. Я не дуже шарю в цих системах, але тут в розділі "Настройка мотора." є щось написано про систему Megasquirt, за який Ви всі тут так активно сперечаєтесь))
    Може дана ссилка буде комусь корисна)
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Хм.... як то ти визначаєш з точністю до коняки..
    Я так і не зрозумів що ти хочеш з цієї машини зробити... чи для драгу, чи комфортно дупу возити чи просто поекспериментувати і подивитись що вийде.
    Та ніхто тобі нічого не парить... просто є вже досвід установки января замість джетроніка і машина перестала їхати так як їхала на КЕ Мотроніку. Якщо ти думаєш що так просто правильно відкалібрувати таблиці без стенда то глибоко помиляєшся І немає різниці чи це январь чи мегасквірт.... пару років назад я теж ним цікавився, а зупинився на январі з тої причини що дістав ісходнікі для Января і хоча б зрозумів логіку програмування. А як будеш робити свій проект в сліпу то вийде як з тим твоїм шрековським валом.... вроді щось зробив а результату немає.
    скажу тобі просто - все це робиться на око .... бо немає як визначити ні потужність двигуна ні крутний момент.... єдине на що можна спертись це на дані лямбди по суміші. І помиляєшся що джетронік не можна відстроїти точніше ніж електронний вприск - можна - ти замість компютера маєш дозатор в якому купа регуліровок, треба тільки розуміти що ти робиш.... так само як і в електронному вприску. І коли затіяли цей спір з порівнянням джетроніка і електронки то тільки для того щоб показати тобі що не в зміні системи вприску у тебе проблема і чи взагалі тратити на цю зміну кошти і час, щоб потім впертись у щось таке що неможливо обійти, або дістати не те що планувалось.
     
  10. Ilgmar

    Ilgmar Початківець

    Авто:
    Scirocco 16v

    Ну ребята Вы загнули :) я вспоминаю себя лет 5 назад, когда MS начал появляться на нашем рынке. Я точно также упрямо верил в возможности K-jet. Ладно, я Вас не буду переубеждать в обратном, со временем Вы всё поймете сами :)

    Орест а вот на твой комментарий я не отреагировать не могу :)
    Аргументируй более точно свою мысль. Ты наверно подзабыл, что мой мотор работает без турбины и только на оригинальных Ваговских деталях и кстати до сих пор на компенсаторах, с оригинальным KR впуском (вместо дросселей).
    А теперь покажи мне хоть один новый VW с такими же показателями мощности с атмосферным мотором.

    Mixonoff, а тебе хочу пожелать терпения и удачи, у тебя все получится :good:
     
    Останнє редагування: 11 лис 2012
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ех ...хлопаки про що ми говоримо.... виглядає так що цілі інститути Фольксвагена, Форда, Тойоти і інших 20 років сиділи і нічого не робили.... смішно... Чомусь залізли в деталі а забули основне що ДВЗ - це механізм перетворення теплової енергії в механічну і чим меньші втрати теплової енергії, чим більше теплової енергії з одиниці енергоносія тим більше механічної енергії - все доволі просто. А тепер зробіть простий експеримент зважте двигун двадцятирічної давності і двигун 2005-10 років... неважив.... але на око можу сказати що новіший на 30-40% легший, а значить втрати теплової меньші а механічної більше.... я вже не говорю про всі конструктивні рішення всередині, які вкупі з кількістю клапанів турбіною і іншими примочками позволяють з 1.4 обєму витягувати до 200 коняк. Інша справа що ці двигуни уже є високофорсованими і дуже делікатними в експлуатації, плюс і пробіг у них уже не далеко міліон, через те старіші двигуни вважаю надійнішими і простішими в експлуатації дупу возити.
    Взагалі дискусія приймає якийсь нехороший вид... А все тому що Михайло так точно і не сказав що він хоче зробити з свого Сірка, а може він ще сам точно не знає)))))) і власне ця дискусія йому поможе.....
     
  12. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Ну наприклад мої катаються країною в повній справності, Олегові теж, а ти кажеш, що на холодну не заводиться :) То в кого немає проекту?

    Никто не молится на кдж. Просто я говорю, что ето хорошо для стока и плохо для тюнинга. Хоть и не намного хуже чем MS. Но есть и получше.

    Я не говорил об атмосферниках. Илгмар, проблема в том, что уже несколько лет нормьі екологии переводят всех европейских производителей на турбиньі, неовощной атмосферник уже большая редкость. Потому и навожу пример турбированьіх агрегатов, во-первьіх поскольку не с чем сравнивать, во вторьіх их в разьі легче настраивать и получать идеально откалиброванньіе прошивки даже сидя за пивом в кухне дома.

    Да и доводки, на мой взгляд, в новьіх турбомоторах более безопасньі, с компа можно точно регулировать время и вьісоту открьітия клапана, дозу впрьіска, температуру двигателя и много других параметров. Ето один из аргументов Мише потратится на технологии а не на средства для отмьівания рук каждьій вечер.

    Ето не сарказм, сам много лет провел в гаражах, менял движки, вальі, делал гибридьі итд, сейчас вижу, что есть более легкие способьі лостижения того же результата. Даже не того же а лучшего!
     
  13. Volodumur

    Volodumur Місцевий

    Авто:
    VW Jetta II GT 2,0(ABF)))
    У тебе не проекти,а більш-менш ухожений сток.В Олега так,шикарні проекти.
    Міша,почитай цю тему,думаю треба в цьому напрямку рухатись
    http://www.golf-club.org.ua/forum/viewtopic.php?f=25&t=28345
     
  14. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Не помагає взагалі. Ви практику підмінюєте віртуальними поняттями, намагаєтесь проштовхнути свої думки купою тексту які не несуть змісту
     
  15. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    В мене g-tech стоїть.
     
  16. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Попередні пости почитай
     
  17. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    От почитай ще раз цей текст- що цим хотів сказати? До чого то все і я к воно стосується мого проекту?
     
  18. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    В кого не заводиться на холодну?
     
  19. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    ЩЕ напишіть мені як мені моє хоббі розвивати. Це тіпа купити новіший мотор і втулити його в машину - все в оргазмє. Мені подобається ковиряте моє залізо і досвід у мене є , а всі тексти які тут пишуть "специ" тупо набір кліше, мені за вас встидно
     
  20. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Дякую Олегу та працівникам СТО Комфорт за виконану роботу та терпіння.
    Заміна двигуна.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Останнє редагування: 18 кві 2014
    • Подобається Подобається x 5
Статус теми:
Закрита.

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)