Гиии я за такі колись 100 відвалив Щоправда другий комплект обійшовся вже дорожче Відразу скажу - якщо знайдуться людські кришечки - пліз мені теж комплект! До речі, що про кришечки етка каже?
Что из себя пердставляет езда на автомате по снегу и лду зимой ( просто интересно реально или нет, ездить , ПС ездил только на джипах с акп ) .
Проблем жодних, скажу більше. рушати на АКПП на льду на багато легше, нема пробуксовки як на механіці з потужним двигуном, просто включив передачу, відпустив газ і машина потихеньку їде
Я вот шота не шарю нафіга на нейтральну?))) Ручку ти взагалі не рухаєш))) Поставив в положення D і всьо. І газуєш і тормозиш ручки нікуда не перемикаєш. Отже теоретично я так розумію машина постійно на передачі їде, навіть коли котишся... а нейтралка вмикається автоматично коли тормоз жмеш... Хоча хз... незнаю...
Не знаєш - не пиши Почитай в гуглі як працюють старі і нові АКП тоді пиши Моє сформоване за 2 роки імхо - старе АКП на льду зимою - то повний звіздєц якщо немає справних АБС, антибукса і прочьої фігні. Є люди яким подобається (такі як Олег) але не мені. На механіці з потужнім двигуном на льду достатьно відпустити зчеплення і не газувати - теж рушиш без пробуксовки... Ну а взагальному рушати на АКП понятно що зручніше ніж на МКПП
т.е когда ты отпускаешь газ и тормозишь то ты всегда тормозишь на нейтралке и мотором ты никак затормозить не можешь ?
Гальмування двигуном - теж без проблєм. Вмикаєш 1-шу передачу АКПП і гальмуєш двигуном. Взагалі тєорєтікам які в свому житті їздили тільки на МКПП пропоную не вставляти своїх безглуздих 5 копійок.
Sasa, мій водійський стаж вже понад 21 рік, з них 2,5 роки експлуатую Сірокко на АКПП, до того мав кілька сірків на МКПП, так різниця є. але жодних суттєвих переваг МКПП на сірках перед АКПП в повсягденній експлуатації не побачив. В плані комфортної і безпечної експлуатації всі переваги АКПП. Скажу більше, до сірка АКПП взагалі не сприймав, а тепер на АКПП отримую кайфу від драйву не менше ніж на МКПП. Додам АКПП цікавий на потужних двигунах, на дохляках об'ємом до 1,8 і потужністю менше 80-90к.с. автомат веде себе млявенько. П.С. Пропоную тут припинити обговорення АКПП та МКПП, кому цікаво то гугліть там багато інфо.
Прикупив оигінальні капельки VW на літо. Золотиста ковка переїде на сірка мк1 для повсягденної їзди, там вони до чорної автівки гарніше пасують. Бюджет $230