Та під словом "оригінальні" я мав на увазі шо не тайванська туфта або VESEM (колись такі мав, - теж туфта в порівнянні з бош) А ті шо на зображенні я не захотів. завеликі, приміряв від кантріка, а навпаки шукав по-менші
Це заводські. Випуску HELLA. Ставились як опція. У WESEM є копії Хеллівських скіроківських протитуманок. (Якщо будуть цікавити маркування моделі, уточню). Відверто кажучи, я би не називав їх так, юзаю вже кілька років, пучок і кількість світла кращі ніж в головних фарах. Суттєво рятують в далеких поїздках. Звичайно, вони не вічні, але 300 грн за комплект кожні 2-5 років викидати не шкода.
Мало місця в салоні :D Буду робити зі Scirocco - Neoplan:D Для початку приїхав комплект фар Uploaded with ImageShack.us
Завдяки Mixonoff сіромаха отримав вихлоп GTI А саме замінив штатний колектор (4-1) на колектор 4-2 і відповідно встановлено приймальну трубу (штани) 2-1 і вийшов вихлоп 4-2-1, а також на виході штанів вмонтовано лямбду з підігрівом. Що в результаті отримав: Так званий приріст потужності та покращився обертовий момент машина почала реально підриватися від 2000об/хв (було 3000) також рівномірно розганяється від 2000 до 6000об/кв, раніше машина розганялася в діапазоні від 3000 до 5000об/хв Вихлоп почав звучати по дорослому Завдяки лябді з підігрівом холодний двигун не троїть перших 7-10хв. як було раніше
Сірко мк2 (сіромаха в сім'ї) змінив нещодавно обличчя, аля USA Ксенон 4300 в оригінальних лінзованих HELLA, решітка GTI, а також з'явилися оригінальні білі бокові повороти на крилах та білі спереду. тепер це гарно гармонує з задом
Слухай, ти давно дим від неї нюхав?: Чи на-весну знову хочеш згадати запах диму сіромахи? в тебе ніби 110к.с. а в сіромахи 95, але 100% впевнений що коней зо 15 в твому сірку або обкурені або наколені
Машинка-ляля!!) Системне повідомлення: mixonoff level up! +2 до тролінгу +1 до швидкості набору тексту -15 кінських сил :D
Слероз приємна хвороба, щодня свіжі новини ага як мені праве вухо Слухай флудер, коли стаєш на старт?
Замахаєшся дим глотати від чорної пантери Тему драгу пропоную продовжити в розділі "спорт та майстерність " Є два варіанти 1. Наполегливо шукати за не дорого 2. Гонорово замовити в мене нові оригінальні рамки з планками під фари за ??? євро
На першому весняному стаю. Але трохи соромно 1,8 новенькому двигуну програвати старезному 1,6 якому 33 роки.
Ага, я маю підозри що він швидше ржавіє ніж їде а ще він ремонтується з допомогою сокири та всякі сірки на твого сірка срають :D