впринципі підтримую. ба навіть на мому авто нема 5ї передачі (а четверта в мене майже як круізконтроль). а от на батьковому шевролеті - 5та при 50 відчувається супер. 1.8 і 16 клапанців - моторчик має чим крутити. тож по місту, якшо просто сунусь, то 1500 на тахо і 5 передача.
+100500 В таких режимах - +20-40% до зношування ЦПГ, а також проблеми з рециркуляцiею вихлопних газiв (це стосуеться нових авто).
що тобі поганого зробив твій батько що ти так гвалтуєш його лачетті? Я на своїй батарейці 5 включаю не раніше 90 км\год.
Ги, як ти здогадався, що то лачетті ? на авео не ставили таких двигунів ? по темі: Вовчик, насправді все набагато заплутаніше... На той час, як я вивчав взагалі поведінку машин, що краще, як машина адекватніше працює, крутний момент і досягання найбільшої продуктивності і потужності, в мене була таврія. І хоч це звучить смішно - але таврія високообертова машина. От не любила вона малих обертів. адекватно працювати вона починала з 3000 до 4500 (дальше вона тільки дирчала, толку це не давало). Перша машина, відсутність тахометра, - привчився переключати передачі так: 20км/год - 2га, 40км/год - 3тя, 60км/год - 4та, овер90км/год - 5та. - так машина могла адекватно тягнути і показувати бодай якусь динаміку. от, всі хто їздив на радянському авто знають, що на першій треба трохи крутнути машину, а потім переключитись - до цього і я звик. висновок приїхав до батька на своїй машині, пересів на його лачетті (вже й не пам'ятаю навіщо, кудись треба було з'їздити, а гріти мою не було часу). і от, на світлофорі на першій до 20ти км/год, і все по схемі - батько сказав, шо я не на драгу і нема чого крутити кожну передачу, - поцікавився як же треба робити і отримав відповідь, в котрій і була інструкція по використанню 5ї передачі. Батькові все життя довіряв, під сумнів його слова не ставив. Вовчик, якшо поясниш - буду вдячний. + батька навчу (може й машину спасу).
5 передача і 1500 обертів - цілком безпечний і нормальний режим, але за однієї умови - дуже мале навантаженя. тобто на потужному двигуні можна так їхати на прямій ділянці або зі спуску, легенько натискаючи на газ. найгірше то малі оберти+повністю відкритий дросель
власне, ледь натиснена педаль. просто для того аби не зупинятись. а якшо і наберати швидкість, то дууууже плавно.
Не можна в натяжку їздити.... це для тих нових двигунів ... особливо малолітражних до 1.6 смерть. Натяжка може бути на любій передачі і обертах. Натяжка відчувається в процесі їзди і залежить ще і від загрузки машини і від стану дороги і від нахилу дороги..... тому говорити про переключення на певних обертах на якусь передачу трохи не коректно і може збити з толку не дуже досвідченних водіїв. Якщо ще не відчувається двигун то завжди краще скоріше переключитись на понижену. Так і двигуну краще і як не дивно економія по бензину.
мається на увазі що не від одних обертів залежить правильність вибору передачі, а й від навантаження(спуск, підйом) і очікуваного результату(будеш зараз прискорюватись, чи хочеш просто рівномірно їхати. то все вибирається на відчуттях і з досвіду
Цілком можливо... Можу й помилятися. Я почитаю (але в своїх талмудах) і відпишуся. На останню інституцію не претендую, а в суперечці народжується істина. Але... Так цікаво спостерігати за деякими нашими Форумчанами... Так виглядає, що вони ніби сидять за корчом і тільки чекають нагоди... І як тільки вона спіткнулася -- вискакують з-за корча і ага! Добре, але я не про те. Мене без прикола СТРАШНО дивує, що мотор 1.4 є пажерливішим, ніж 1.9! Нащо тоді взагалі робити бензиняки? Для мене це чергова головоломка, над якою буду думати в кожну вільну хвилину. До теми. Думаю, варто змінити стиль їзди і постаратися зробити його не те що економнішим, а оптимальнішим. Бо те, що автко гамає постійно забагато, не залишиться без наслідків. Щодо передач. Не до кінця розумію, за що там пішла суперечка, хоча старалася уважно читати, але... Не збагну, яка різниця, на котрій ввімкненій передачі докочуватися до світлофора? Та хай хоч на шостій! Мені однаково, а при ввімкненій передачі авто бере 0л. Важливо, коли перемикатися на вищу! І (це факт!) в дизеля і в бензиняка ці вартості різні.
щодо розходу і стилю їзди. як зробити менший незнаю! уточню змішаний цикл в мене це мається на увазі % 15 нормальної траси (дорога Київ-Чоп), десь 40% населені пункти з дорогами не дуже, решта - місто. мотор зроблений під євро - 5, бензин, може у цьому проблема. може по характеристиках розхід мається на увазі в ідеальних умовах, а в нас вони до того далекі. тяжко сказати, але стиль їзди не агресивний, тому як оптимізувати розхід я поняття немаю, звісно що хочеться меншого, але через себе не перестрибнеш. і ще один недолік - не показує розхід: за таку ціну машини могло б показувати
Це тiльки так виглядає. А так Ми Вас Поважаємо, Навчаємо, Розумiємо! І бажано застосувати тут "віник". І не засмічувати тему ТС, всяким сміттям.
Так, це поважний недолік, якщо хочеться оптимізувати використання пального. На мою думку, у Твоєму випадку треба орієнтуватися на кілька параметрів: 1 - слідкувати за показами обертів і перемикати на вищу передачу при таких обертах, як книжка пише (технічна); 2 - слідкувати, щоби при їзді на тій чи іншій передачі, оберти трималися в межах до 2200 (для бензиняка, а для дизеля - до 2000); 3 - ну, і звичайно, засікти, скільки палива йде на 100 км дороги, або скільки км Ти проїжджаєш на повному баці. Це - головні параметри. А є ще купа дрібничок (зчеплення, нейтралка, світло і т.д., і т.п.), які потім, у прямому розумінні цього слова, виливаються з бака ))) З власного досвіду: я вчилася їздити, будучи пасажиром (парадоксально - пасажиром великого автобуса на міжнародних трасах). Кожен з нас вчився так, як вчився. Хтось мав суперового інструктора (не конче на курсах), а хтось - пияка і фраєра. Тому ми сьогодні по дорогах їздимо так, як їздимо. І ще: коли купувала авто, то, оглянувши його, просила власника прокатати мене. Дивилася на його стиль їзди. А це деякі авта просто дискваліфіковувало під корінь. Звідси пропозиція: можна зустрітися (на з"їзді чи в світлу пору дня) і просто покататися (по підземному паркінгу, звичайно, не дуже розженешся). І, кому цікаво, і хто не має понтів, тіпа я і так найкрутіший ваділа, придивитися, як їздить хтось, і послухати рекомендації пасажира щодо нашого стилю їзди. Я б дуже охоче підівчилася від когось.
суто я незнаю як змінити стиль їзди, переключаю на вищу на рівній дорозі 2500 об. +-, під горку - 3000-3500 об. на нейтральній практично не їзджу, при при під"їзді до світлофора гальмую лише двигуном, на газ рідко дуже тисную була шкода 2.0тді, по комп"ютеру розхід виходив 6л(так к пише) рідко, якшо і виходив то це дууууууже пенсіонерська їзда, їхала машина так шо 2.0Тді і 1,4 атмосферник, я б сказала шо однаково. але рахуючи по заправці то тих 6 літрів шо показувало насправді це було 7л, тобто виходить що б/к на літр ще прибріхує
на жаль в трендалайні (флай це вже в нас придумали, основа не змінилась) повноцінних б/к не буває, лише дисплей, і доставити неможливо. а до нас возять лише трендлайни, на комфортлайн треба довго чекати, відповідно тут вже мова йде про те що можна взяти іншу машину, вибиралось суто з того що є в наявності
Всі покази миттєвого розходу ---- як би то правильніше виразитись---- дурення народу і підняття ціни за машину. Насправді це є дуже приблизний показник, по якому нічого не визначиш. Єдине що можна визначити то на дізелях на ХХ по розходу можна зробити діагностику про правильність кута вприску, або про проблему в паливній, а до самого середнього розходу цей показник не має ніякого відношення. Найточніше то заправка повен бак..... проїхав 100км ... знову заправка повен бак .... а далі калькулятор.... і так пару раз і буде середній розхід. Так що нафік він потрібен
всім привіт! незнаю чи правильній гілці пишу, якшо нічо, поправте будь ласка де це писати заправила 10 л рівно для експерименту, переключаюсь не нижче 2500, зачасту 2700-2800. суто спокійна їзда, без швидких розгонів. і.... на 10 л проїхала лише 110 км. тобто вартість 1 км в змішаному циклі 1 грн а тепер інше, до цього пробувала переключатись швидше, тобто на другу при 2200 обертів, на третю, затрудняюсь точно по обертах сказати, по швидкості 35-40 км. на четверту якшо це дуже плавна їзда при 50 км/год, на п"яту якшо з горки то при 60, на прямій десь при 70км/год. при цьому 1 км виходить 80 коп. двигун не дьоргається, нема відчуття шо захльобується. тільки це для жвавої їзди не годиться. це все я пишу про рівну дорогу або з горки. під горку звісно ж пізніше переключаюсь виходить що на 100 тис при такій їзді 20 000 грн економії на бензині питання полягає в тому чи можна так переключатись? всі в один голос кажуть що ні. а підказка каже ще швидше переключатись. наскільки я знаю якшо двигуну було б важко, розхід навпаки би був більший при цьому буду вдячна за відповіді