Всім привіт давно не писала пробіг 29 000, нічого не ламалось, вчора черговий раз замінила повітряний фільтр:D
Пробіг 29400 Сталась маленька неприємність. Перестала бризгати вода, думала замерзла, але ні, 4 дні теплу воду лила, толку 0. зняли підкрилку, подивитись на насос, оскільки звуку його роботи не було чути. вода в бачку не замерзла, насос підключали до акумулятора - жужить. запобіжник теж перевірили. Значить з проводкою шось, інших варіантів ніби нема. На днях займемось
Дивно, чому б це в новій машині і проблема з проводкою (звісно якщо не заводський брак), може то механічна полмка самої кнопки?
Ось жіноча думка чи логіка, "якщо буду лити теплу воду в бачок то вода, навіть при -10 не замерзне". :shok::shok::shok::shok::shok::shok:
Ну якщо при натисканні кнопки немає звуку від моторчика, то явно є десь поломка. Якщо є звук, значить все працює і десь в трубці є замерзлий лід, який попри глобальне потепління на планеті всерівно не розтанув. А саме краще на зиму заливати в бачок омивача морозо-стійку рідину
не розумію Вашого "розумного" допису. я говорила шо воду наливаю шоб не замерзло???? тут взагалі то про зовсім інше було, почитайте уважно. вода лилася для того щоб розморозити, так як перед тим були морози, зимова омивайка не була залита, відповідно думали що замерзло А Вам аби написати???
насос сьогодні зняли і перевірили до акумулятора, він жужить. а на свому звичному місці глухо. запобіжник перевірений методом заміни місцями з запобіжником внутрішнього освітлення. Відповідно лишився тільки варіант проводки. Мені теж дуже дивно що машині неповних 2 роки і проблеми з проводкою. Але тим не менше все буває
якщо поломка самої кнопки, то чому щітки включаються після натискання? тільки вода не йде. тому не думаю. задня щітка те саме
Ну там же замикаються різні контакти на щітки і на омивач, відповідно причина може бути від самого контакту і аж до моторчика. А ще ж реле напевно по дорозі є. Спершу, я думаю, потрібно перевірити чи приходить + і - до фішки моторчика, а тоді вже шукати той, що відсутній.
те шо йде до моторчика, десь там є проблема. на днях будем "бавитись", шукати. поломка мєлочна, а неприємна: і дивно, я водою дуже рідко користуюсь, фактично тільки коли розмерзає все, тоді ляпається лобове скло дуже. тобто все практично нове
В знайомого є знайомі, які працюють в Стрию там де проводку роблять для Опеля і вроді також ФВ. То кажуть не купувати тиж опелів в жодному разі, бо там не проводка а ... повна халтура. Для ФВ ше трохи за якістю слідкують. Але то не факт що на Вашій машині проводка зі Стрия, хоча не виключено... ))
Баба бабі сказала це називається.. Ті хто на Леоні працють - прості люди села. Як вони можуть визначити якість тієї проводки яку вони роблять?? В них є на то відповідні навики?? Чи вони тести якісь робили?? + Є стандарти, якщо гавно зробили - то там залишаються на позаробочий час і переробляють, поки не відповідатиме стандарту. Тому не сій брєд в полі..
http://www.stryi.com.ua/index.php?option=com_content&task=view&id=387&Itemid=2 Думаю це виробництво далеке від євростандартів... Та, зрештою, не про це мова. Я веду до того, що навіть на новій машині можуть бути глюки, не залежно від марки і моделі. Одна з причин - походження комплектуючих, будь то Україна, Китай чи Туреччина...
Можливо на леоні і не сама якісна проводка в світі, але там є відповідний строгий контроль. І при виявленні найменшої помилки завернуть цілу партію, відповідно працівники без премії і получать по шапці керівники ланок.
мені доводилось працювати на ЦВГ проводка до шкоди.. там був дуже строгий контроль всюди в нас зразу тестери були проводку перевіряли, но бувало й таке що проскакувала халтура то з чехії вертали з червоними карточками і в суботу лишався на переробку)) в ліпшому випадку в гіршому знімали гроші)