з проводкою проблему вирішила сама, був розрив крім того, на 30 тис поміняла свічки. нічого не турбувало, поміняла бо дуже люблю свою машину, а свічки куплені давно за недорого
Для чого міняти свічки на 30 тис., коли їхній термін служби 60 тис. по книжці, а реально ще більший??? Мова йде звісно про оригінальні свічки. Реально викидаєте гроші на вітер.
для себе мені свічки НЖК обійшлись в 150 грн, купила давним-давно, бо так з ціною повезло. і 15 хв часу заміна в гаражі, мені не складно. тому не бачу нічого поганого в частішій заміні п.с. в оригіналі були бош, вони ше дешевші
часта заміна свічок - великий плюс до живучості катушки запалювання. свічка може працювати, але давати велике навантаження на систему запалювання
В зв"язку з різким подорожчанням бензину тиждень тому було встановлено ГБО, хоч і небагато їзджу. Оскільки були свята то накатала вже 450 км на газі. Про розхід рано шось казати, так як маршрути були не повсякленні. Але... при їзді десь дві третіх по трасі, решта місто і погані дороги біля міста, розхід 8 л вийшов.
Будь ласка детальніше, на скільки більше виходить від бензину, як на рахунок потужності, чи відчувається якась втрата, де ставили і вартість установки та оформлення документів? Так розумію, що то 4 покоління. Отправлено с моего Inspire 4G через Tapatalk
давай я тобі відповім по газу раз і назавжди ) в мене мотор RP 1.8 витрата в середньому на 15% більша ніж бензи, але все залежить від розміру тапка взагалі то. потужність - на 2му поколінні буде чуть слабше ніж на бензі, то по відчуттям. по %% - то треба на стенд і міряти, точно ніхто не скаже. на комбінацію твого двигла і вприску - тільки 2е покоління по баблу - робота і апаратура - приблизно 300Є (там вже сертифікат точно дадуть) + МРЕО десь +- 600грн вигідно ставити у випадку, якщо наїжджаєш хоча би 30к км, але не короткими пробігами думаю, дав тобі відповідь
Не зовсім з Вами згідна. По порядку: 1.Вартість 420 євро з форсунками Валтек (з Хана на 50 євро більше) 4-те покоління. За 300 євро це 2-ге покоління. 2.Розхід на 15-20% більший ніж бензину. Тобто економія десь 40% буде. В моєму випадку окупиться за 15 тис. км. приблизно. 3.На рахунок коротких поїздок. Поки не поставила була категорично впевнена шо тільки довгі вигідно. Тепер трошки думку поміняла, на газ переходить при 35 градусах, в моєму випадку це 500-600 метрів, тобто бензину дуже мало йде. Якшо вона стояла 2-3 год то фактично зразу переходить бо ше не остигло повністю. 4. По потужності. Трошки є втрата. Хочете ганяти - їздіть на бензині. Газ це все ж для спокійної їзди. Ставила на ВестГаз
я з вами також згідний, я описав за 2-е покоління, так як Wanted не підійде 4е. по 4-му Ви все вірно написали
Ну приблизно так я собі все і уявляв, про 2 і 4 покоління зрозуміло, там є суттєва різниця. Але якщо я їжджу до 10к в рік, то що воно мені не вигідно буде? Я рахував, то максимум рік і воно себе окупить. Отправлено с моего Inspire 4G через Tapatalk
Привіт усім! У мене VW Polo 2012 року. Останнім часом датчик склоочисника показує, що пустий, але сам бачок повний. Що це таке? І як вирішити цю проблему? Дякую на майбутнє за хороші поради;-)
[OFF] Розкажу тобі історію, ти все зрозуміш одразу є у мене хороший друг дитинства. Життя зробило так, що я катаюсь на джигулику і кручу його сам, а він катається на мерседес віто. Приїжжає це друг до мене в гості, поки я щось своє роблю і питає "слухай, запарила мене лампочка на приборці. мол, вічно каже, що нема рідини в бачку омивача, але я заливаю по самі вінця. вийми ту лампочку, хай не парить мене". мовчки відкриваю капот і дивлюсь на бачок - в бачку датчик типу поплавка. вставлений верх-ногами паревертаю на 180 градусів і вуаля - лампочка гасне. Друг сказав, шо я шайтанамана [/OFF]
Піднімаю темку Пробіг 41 000, все гуд, міняється лише масло і фільтри. Пробіг на ГБО доходить 10 000.
Не в обіду власникам цієї машини, є у власному гаражі така( Polo седан-2013р).... В двух словах-це німецький жигуль......
Не в обіду vitalik gr, тоді виходить у вас німецька "десятка" !! Доречі седан і хетчбек ( поло цих модельних років)це дві різні машини (відмінність не тільки кузовом)
Не в обідуvitalik gr, тоді виходить у вас німецька "десятка" !! -- Причом німецька десятка,просто маю з чим порівнювати....Сідаю за руль поло один пі...ц,а не їзда... Доречі седан і хетчбек ( поло цих модельних років)це дві різні машини (відмінність не тільки кузовом) - Яка відміннісь не зрозумів?
Щоб багато не писати, прочитайте самі : http://www.zr.ru/content/articles/401247-volkswagen_polo_dva_mira_dve_sistemy/ ще: http://auto-office.ru/volkswagen-polo-sedan-dostoinstva-i-nedostatki/