Не заводиться машна

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем jora, 19 чер 2006.

  1. D.Lus

    D.Lus Active Member

    Авто:
    Golf 3
    Відповідь: Не заводиться машна

    Походе на твою систему?
    №10 - насос
    №12 - фильтр
    http://www.elcats.ru/vw/parts.asp?mdl=241&unit=6DC0C9C6

    за шо???
    Та два раза сллучайно запостил одно и то же..... :)
     
  2. jora

    jora Active Member

    Авто:
    VW Polo variant 1.6 inj, 1998
    Відповідь: Не заводиться машна

    №10 - то хомутики, а в мене все на защолках :) То шо лівіше - то насос, точніше його верхня частина, а №12 - фільтр, Я бачив його вживу на базарі, але на машині не знайшов :sad: По рисунку виглядає, шо той фільтр таки зліва
     
  3. D.Lus

    D.Lus Active Member

    Авто:
    Golf 3
    Відповідь: Не заводиться машна

    Ну, про №10 я образно - типа "там насос" :) Без обид.....
    Теперь бегом на поиски фильтра - думаю он таки под днищем должен быть... Хотя кто знает как в Поло намудрили :)
     
  4. jora

    jora Active Member

    Авто:
    VW Polo variant 1.6 inj, 1998
    Відповідь: Не заводиться машна

    Ок, буду сьогодні ввечері шукати, завтра розкажу. До речі, цікавить така річ: чи можна моє авто заводити зі штовхача? Бо десь чув, шо якшо є каталізатор - то не можна.

    ЗІ. D.Lus, дякую за допомогу :smile:
     
  5. D.Lus

    D.Lus Active Member

    Авто:
    Golf 3
    Відповідь: Не заводиться машна

    Давай, удачи в поисках - отпишись потом.
    То есть тебе нужно понять где "застряет" бензин - доходит ли до фильтра, выходит ли из него и т.д. :)

    Если КПП ручная - можно.
    Проверено на себе :)
     
  6. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: Не заводиться машна

    Старий
    та затарабань авто до Валєри і залиши на день, всі проблеми знімуться, я так думаю, хіба б ти отримував оргазм від таких пошуків де і шо.
    (не в образу сказано)
     
  7. jora

    jora Active Member

    Авто:
    VW Polo variant 1.6 inj, 1998
    Відповідь: Не заводиться машна

    :) Оргазм я звичайно від того не отримую, але одне "але": коли їдеш кудись в дорогу, Валєру з собою не візьмеш, якшо шось станеться (тьфу-тьфу-тьфу), а я в своїй машині за пів року ше нікуда не загядав, і до цього тижня майже нічого не знав. Так шо час від часу, здається мені, варто покопатися під капотом і розібратися, куди який шланг іде, і куди які дроти чіпляються :)
     
  8. jora

    jora Active Member

    Авто:
    VW Polo variant 1.6 inj, 1998
    Відповідь: Не заводиться машна

    Продовжив я вчора досліджувати свою паливну систему, і виявив цікаву річ: бензинового фільтра в мене НЕМА!!! Або просто він десь так захований, шо я його не знайшов. Зате я вияснив, шо бензин таки доходить до форсунок :)
    Потім я добрався до трамбльора: зняв кришку і помітив, шо на бігунку і на контактах, шо йдуть до свічок, є сильний нагар - я його почистив. Машина далі не заводиться :-(
    Далі ше раз перевірив іскру з катушки - Іскра проскакувала досить рідко, часом сильніша, часом слабша.
    Перевірив центральний дріт: зняв фішки з дроту (ті шо вставляються в катушку і в трамбльор) - дріт продзвонюється, а коли фішки стоять на дроті, струм не йде. Припускаю, шо ті фішки мають високий опір (розраховані на великі струми) і не пропускають малих струмів (на свічкових дротах така ж ситуація).
    Потім той же дріт без фішок одним кінцем вставив в катушку а іншим - до маси - іскра також проскакує дуже рідко.
    Висновок (можливо хибний) Шось із катушкою або перед нею. :-(
     
  9. jora

    jora Active Member

    Авто:
    VW Polo variant 1.6 inj, 1998
    Відповідь: Не заводиться машна

    І ще одне: місяці два тому встановлював собі сигналізацію, шо має в собі блокування двигуна у випадку спроби угону. Блокування здійснюється через замок запалювання.
    Питання таке: чи може то бути причиною того, шо не заводиться машина, і чому, якшо таким чином заблокований двигун, час від часу проскакує іскра від котушки?

    ЗІ. Запобіжники всі цілі!
     
  10. D.Lus

    D.Lus Active Member

    Авто:
    Golf 3
    Відповідь: Не заводиться машна

    2 jora: Так-сь..... Хорошо, бензин поступает. но стоп! Ты пишешь "до форсунок", а у тебя в подписи "моновпрыск" стоит....... Нестыковочка.... ;)

    По поводу ВВ проводов - у них действительно достаточно большое сопротивление.

    По поводу искры - вариантов может быть несколько, да и все банальные:
    1. Катушка
    2. Коммутатор
    3. Датчик Холла

    Сигналка обычно или блокирует полностью или не блокирует вообще.... То есть если искра хоть как-то пробивает, то сига тут, по-идее, не при чем.......

    Зы. Мож заодно свечи выкрутить - посмотреть что с ними, может поменять?
     
  11. jora

    jora Active Member

    Авто:
    VW Polo variant 1.6 inj, 1998
    Відповідь: Не заводиться машна

    Ну сорі, я ж казав, шо погано розбираюся в автах :oops: Короче, доходить бенз до входу в мотор, куда далі йде, біс його знає :)
     
  12. jora

    jora Active Member

    Авто:
    VW Polo variant 1.6 inj, 1998
    Відповідь: Не заводиться машна

    ОК, а як то всьо протестувати? І може коротенький екскурс, шо таке поз. 2 і 3, для чого вони в машині і де їх шукати під капотом?
     
  13. D.Lus

    D.Lus Active Member

    Авто:
    Golf 3
    Відповідь: Не заводиться машна

    №2: Коммутатор - стоит в корпусе катушки (по крайней мере у меня так - катушка квадратная), в него разъем на три провода входит.

    №3: Д.Х. - грубо говоря, датчик вращения распредвала, стоит в трамблере. Из него разъем с тремя проводами торчит.

    Про моно/распред. впрыск: У тебя одна форснука или 4?

    Как продиагностировать катушку - я не знаю.
    Как ДХ стоя на месте (не в движении) - не помню :)
    Знаю как в движении (даже на буксире):
    Катишься, включаешь зажигание, втыкаешь передачу и катишься на передаче (любой), если тахометр будет показывать обороты двигателя - Д.Х. живой (по крайнй мере в данный момент работает).

    Но ты говоришь, что искра то сильнее, то слабее......
    По идее если бы ДХ глючило, то искра бы пропадала полностью....

    По-идее остается катушка или коммутатор (стоимость новой около $100). Но все же посоветуйся еще у кого-то проверенного на месте - у меня тоже сначала думали катушка - почти купили новую - оказался Д.Х.
     
  14. jora

    jora Active Member

    Авто:
    VW Polo variant 1.6 inj, 1998
    Відповідь: Не заводиться машна

    Я не знаю, бачив наступне: шланг з бензином підходить до мотора, приєднується до довгої металевої трубки, яка тягнеться вздовж головки блока. Від тої трубки біля кожної свічки відходять якісь бздюліни (напевно форсунки), всього 4 штуки.
     
  15. jora

    jora Active Member

    Авто:
    VW Polo variant 1.6 inj, 1998
    Відповідь: Не заводиться машна

     
  16. D.Lus

    D.Lus Active Member

    Авто:
    Golf 3
    Відповідь: Не заводиться машна

    Ну так это уже распределенный впрыск.... :)
    Срочно редактировать подпись!


    Наверное, все-таки, не Д.Х. С ним искра если есть - то она есть.......
    но это всего-лишь мое имхо....
     
  17. jora

    jora Active Member

    Авто:
    VW Polo variant 1.6 inj, 1998
    Відповідь: Не заводиться машна

    ти хочеш сказати, шо в мене інжектор без моно? :shock: Інтєрєсно дєвкі пляшут??? а чому тоді пише в паперах, шо він видає тіко 75 коней, по ідеї мало би бути більше?
    Мені сказали шо моно, коли купував, от я і повірив... тепер я не здивуюсь, якшо взнаю, шо в мене ше й 16 клапанів :shock:
    Де то можна перевірити по буквам двигуна, в мене АЕЕ
     
  18. jora

    jora Active Member

    Авто:
    VW Polo variant 1.6 inj, 1998
    Відповідь: Не заводиться машна

    вже перевірив, таки повний інжектор :). Я ж казав шо таки варто час від часу заглянути під капот:)
     
  19. D.Lus

    D.Lus Active Member

    Авто:
    Golf 3
    Відповідь: Не заводиться машна

    АЕЕ - Двигатель третьего гольфа. 1598 кубиков, 8 клапанов, распределенный впрыск (Marelli), 75л.с.@4800, 135Нм@2800, степень сжатия 9.8. минимальное октановое число бензина - 91 (но лучше лить хороший 95).
     
  20. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: Не заводиться машна

    Блін, а я собі ще скурера хочу купити, нового ровера, кухонний комбайн, ДіВіДі, фотоапарат, праску, чайник, порохотяг...
    Ой де би взяти того часу, щоб у всіх цих приладах розібратися, беру приклад західних технологій, кожен має робити свою роботу, а ковиряння в авто має приносити лише насолоду.
    Це тільки моя думка, не в образу:grin:
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)